home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 1121 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 882 883 [884] 885 886 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441797 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13245: 29 Okt 2011, 13:44 »

Så fik vi Crystal Palace på hjemmebane i Carling Cup:

Chelsea v Liverpool, Arsenal v Man City, Man Utd v Crystal Palace, Cardiff v Blackburn

Det er meget spændende, at de fem største klubber stadig er i turneringen.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13246: 29 Okt 2011, 13:51 »

God første halveg synes jeg. Vi har spillet bolden godt rundt, og lavet et flot mål.

Cleverley har været så savnet!

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #13247: 29 Okt 2011, 13:54 »

God første halv time i hvert fald.

Tror de havde scoret hvis vi havde spillet fem minutter mere. Vi skal lige op i gear igen, vi har store problemer med at stoppe i særdeleshed Fellaini. Derudover var vi heldige ved Baines frispark, lad os prøve at undgå flere af dem.

Kom så United!

Newton Heath
Manager

« Svar #13248: 29 Okt 2011, 14:57 »

TRE POINT!

Vigtigt at vi er tilbage på vinderkurs! Kampen var ikke noget at skrive hjem om, men en god halv time var også nok. Vi stod kanon godt i defensiven idag og stor cadeau til Evans og Vidic i det centrale forsvar, de stod upåklageligt. Nu har vi Otelul onsdag og Sunderland lørdag begge på OT inden landskampspausen og to sejre så er vi kørende igen. Vigtigt med en sejr på en svær udebane idag.

Jeg er tilfreds - UNITED!

Metsu1
Manager

« Svar #13249: 29 Okt 2011, 14:59 »

TRE POINT!

Vigtigt at vi er tilbage på vinderkurs! Kampen var ikke noget at skrive hjem om, men en god halv time var også nok. Vi stod kanon godt i defensiven idag og stor cadeau til Evans og Vidic i det centrale forsvar, de stod upåklageligt. Nu har vi Otelul onsdag og Sunderland lørdag begge på OT inden landskampspausen og to sejre så er vi kørende igen. Vigtigt med en sejr på en svær udebane idag.

Jeg er tilfreds - UNITED!

100% enig, det var ikke kønt i dag, men hold op, hvor var det vigtigt med en sejr efter sidste uges blamage.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13250: 29 Okt 2011, 15:08 »

Det var ikke nogen køn kamp, udover en halv time i 1. halvleg hvor vi også scorer. Synes Vidic viser at han kan styrer forsvaret, synes at Evans gør det fint dog laver han enkle fejl. Jeg synes Evra sover nogen gange i forsvaret og det er ikke første gang i denne sæson han gør det, dog er han kanon offensiv.

En vigtig sejr og det var hvad der var brug for!

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13251: 29 Okt 2011, 15:12 »

Lækkert med tre point i dag! Sagde faktisk inden kampen, at jeg troede den ville blive 1-0 ti United.

Vi står godt defensivt, og taktisk er vi også godt med. Det ligner et mere struktureret og organiseret forsvar, hvilket også var nødvendigt i min bog. Vi spiller ingen pragtkamp offensivt, og mangler ofte lidt idéer, men det var fint i perioder og Chicharito scorer et godt og vigtigt mål - elsker vores mexicanske måltyv! Også dejligt at vores serbiske bøddel er tilbage, og det er en magtfaktor for vores organisation.   

United!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13252: 29 Okt 2011, 15:22 »

Dog en minus ved kampen var at Cleverley måtte udgå med en skade, og vi må håbe han er klar igen til næste kamp!

Newton Heath
Manager

« Svar #13253: 29 Okt 2011, 15:26 »

Dog en minus ved kampen var at Cleverley måtte udgå med en skade, og vi må håbe han er klar igen til næste kamp!

Du har ret, men dog skal man tage det med i overvejelserne at vi har Otelul og Sunderland hjemme og så er der landskampspause inden det går løs d. 19/11 igen, så der er god tid til at blive klar igen. :-)
« Seneste Redigering: 29 Okt 2011, 15:30 af Newton Heath » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13254: 29 Okt 2011, 15:27 »

Ja, selvfølgelig...  Ubeslutsom

Men det så da ikke så slemt ud, vel? Vi får vel også status senere på dagen, men umiddelbart tror jeg ikke det er noget.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13255: 29 Okt 2011, 15:45 »

Ja, selvfølgelig...  Ubeslutsom

Men det så da ikke så slemt ud, vel? Vi får vel også status senere på dagen, men umiddelbart tror jeg ikke det er noget.

Nej synes heller ikke det så slemt ud. Men han gik lige ned i omklædningsrummet.
Men ja mon ikke vi hører hvad der er sket senere idag.

Nu håber jeg Wolves kan lave overraskelsen!
« Seneste Redigering: 29 Okt 2011, 15:55 af Manchesterutd » Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13256: 29 Okt 2011, 16:12 »

Ferguson om Cleverley:

"He's felt his ankle again," the manager told MUTV. "It's nothing serious, just tightness and tiredness. It's his first real game back, although he played on Tuesday [at Aldershot] of course. He should be okay next week and it was an excellent performance from him in the first half."

Så det lyder heldigvis til ikke at være så alvorligt!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13257: 29 Okt 2011, 17:08 »

Ferguson om Cleverley:

"He's felt his ankle again," the manager told MUTV. "It's nothing serious, just tightness and tiredness. It's his first real game back, although he played on Tuesday [at Aldershot] of course. He should be okay next week and it was an excellent performance from him in the first half."

Så det lyder heldigvis til ikke at være så alvorligt!
Godt!

SirToby
Manager

« Svar #13258: 30 Okt 2011, 21:21 »

Jeg tror aldrig, jeg har været så bange over, at en spiller var nød til at forlade banen pga. en skade, som da Cleverley måtte udgå i lørdags. Han var virkelig god i første halvleg, og vi var da også helt forfærdelige, efter han røg ud. Men det var tre dejlige point.

For første gang skuffede Berbatov mig for alvor. Hans attitude over for hans holdkammerater var pinlig. Han var god imod Aldershot, og det var nok også derfor, at han blev belønnet med spilletid i lørdags. Han spildte chancen.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #13259: 30 Okt 2011, 21:25 »

Jeg tror aldrig, jeg har været så bange over, at en spiller var nød til at forlade banen pga. en skade, som da Cleverley måtte udgå i lørdags. Han var virkelig god i første halvleg, og vi var da også helt forfærdelige, efter han røg ud. Men det var tre dejlige point.

For første gang skuffede Berbatov mig for alvor. Hans attitude over for hans holdkammerater var pinlig. Han var god imod Aldershot, og det var nok også derfor, at han blev belønnet med spilletid i lørdags. Han spildte chancen.

Kunne ikke være mere enig.

Hvor jeg dog hader den mands attitude!  ticked off

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 ... 882 883 [884] 885 886 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010