home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 1034 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 881 882 [883] 884 885 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441836 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13230: 25 Okt 2011, 20:28 »

Amos; Fabio, Jones, Vidic, Fryers; Valencia, Cleverley, Park, Diouf; Owen, Berbatov

Subs: De Gea, Vermijl, M. Keane, Pogba, W. Keane, Morrison, Cole

En relativ stærk line-up må man sige. Helt fantastisk at Cleverley er tilbage. Ham glæder jeg mig til at se, og jeg håber rigtig meget på, at Morrison og Pogba bliver skiftet ind.

Det var alligevel surt at Lindegaard ikke får chancen. Spekuleres der i at han kunne få næste PL kamp i stedet, siden han ikke er med i Mickey Mouse Cup?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #13231: 25 Okt 2011, 20:37 »

Det var alligevel surt at Lindegaard ikke får chancen. Spekuleres der i at han kunne få næste PL kamp i stedet, siden han ikke er med i Mickey Mouse Cup?

Det er åbenbart i Champions League og Premier League, at han får sine chancer. Han får nok ikke udekampen imod Everton, men jeg tror sagtens, at han kunne få pladsen til hjemmekampen imod Otelul Galati. Og hvis vi ikke trækker nogle store hold i FA Cup, skal han nok også starte der.

Newton Heath
Manager

« Svar #13232: 25 Okt 2011, 21:42 »

0-2 ved pausen.

Flot mål og indsats af Berbatov, hans attitude til aftenens kamp har jo været fuldstændig upåklagelig og han viser at han virkelig vil kæmpe for det her hold. Dejligt at se, han har klart været banens bedste i aftenens kamp. Stille og rolig aften på kontoret og vigtigt at vi ikke dummer os efter weekendens ydmygelse.

Vil meget gerne se nogen af de unge på banen snart og mon ikke vi får mulighed for at se Keane, Morrison og/eller Pogba på banen i løbet af anden halvleg.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13233: 25 Okt 2011, 21:47 »

Ja, Berbatov har være en fornøjelse at følge i aften. Håber også snart, at han starter inde i en PL kamp.
Ville være fantastisk at se de unge gutter, specielt Pogba og Morrison her i 2. halveg. Jeg tror nu også at de nok skal komme ind.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13234: 27 Okt 2011, 13:14 »

Vi var ikke gode nok i søndags, og vi må ikke smide tre point i et derby på OT, og slet ikke med så store tal, det er mildest talt skandaløst, og jeg håber snart at vi får noget struktur og organisation banket ind i den defensiv, for den sejler - nok en gang!

City var skidegodt kørende i søndags og generelt på det seneste, og de står godt defensivt og formår samtidig at skabe en masse offensivt, hvor de oven i købet er kyniske, i form af seks mål, som sagtens kunne have udmundet i flere. Vi mangler idéerne offensivt, og frem for alt den defensive struktur.

Men fint at vi hiver en 3-0 sejr hjem her i tirsdags, og enig i at Berbatov viste stort engagement, hvilket er klasse. Generelt en fin kamp, selvom vi lader Aldershot komme frem til meget i de sidste minutter, men vi er videre og det er vigtigt.

Newton Heath
Manager

« Svar #13235: 29 Okt 2011, 12:21 »

Vi spiller på Goodison om tre kvarter hvor vi skal forsøge at rejse os fra sidste weekends ydmygelse i Manchester-derbyet. Som altid har Fergie valgt at blande kortene godt på en dag hvor Tom Cleverley får PL-comeback og hvor hverken Nani, Young eller Valencia er på banen:

De Gea
Jones-Evans-Vidic-Evra
Park-Cleverley-Fletcher-Welbeck
Rooney-Hernandez

Subs: Lindegaard, Ferdinand, Fabio, Valencia, Nani, Owen, Berbatov.

In Fergie we trust. Tre point er det eneste der tæller og til dagens kamp vil jeg skide på spillet. Jeg vil bare vinde og tilbage på sporet. Rooney skal holde hovedet koldt idag selvom fansene med garanti vil være efter ham på Goodison. Jeg tror vi sniger en 2-1 sejr med hjem til Manchester.

UNITED!

SirToby
Manager

« Svar #13236: 29 Okt 2011, 12:24 »

Haha, vidste bare Cleverley ville starte. Han blev også taget tidligt ud i tirsdags. Det er skønt, at han er tilbage. Det er en spændende midtbane, må man sige. Mon ikke, at Nani eller Valencia kommer på banen på et tidspunkt.

Endelig lørdag, endelig Premier League igen. Det skal være tre point, United! COME ON!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13237: 29 Okt 2011, 13:08 »

endelig er Vidic tilbage, han må skabe orden i forsvaret igen! Og godt at Cleverley er tilbage i Pl, bare han kan spille som han gjorde inden skaden!
Kom så United, vi skal have en sejr!

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #13238: 29 Okt 2011, 13:10 »

Forstår simpelthen ikke hvorfor Evans han spiller! Jeg kan INTET se i ham, og vil ti gange hellere have en Ferdinand på 80 % end en Evans på 100. Han må virkelig få slikket noget bagdel, siden han stadig kan være en del af vores hold Smiley

U-4-E
Manager

« Svar #13239: 29 Okt 2011, 13:12 »

Hvorfor har Evans ikke karantæne? Afsonede han den i Carling Cuppen?

Newton Heath
Manager

« Svar #13240: 29 Okt 2011, 13:15 »

Forstår simpelthen ikke hvorfor Evans han spiller! Jeg kan INTET se i ham, og vil ti gange hellere have en Ferdinand på 80 % end en Evans på 100. Han må virkelig få slikket noget bagdel, siden han stadig kan være en del af vores hold Smiley

Rolig nu, Evans sælger os ganske vist fuldstændig i derbyet, men udover der har han altså været rigtig stærk i den her sæson og spillede mod både Arsenal, Chelsea og Tottenham i tre kampe vi alle vandt og hvor han alle gjorde en god figur. Han har oppet sig gevaldigt siden sidste sæson og Ferdinand sejlede også ualmindeligt meget rundt sidste weekend. Jeg har intet imod at Evans spiller, nu hvor Smalling alligevel er blevet skadet og vi ikke kan bruge Jones i midten og ham på backen. :-)

Hvorfor har Evans ikke karantæne? Afsonede han den i Carling Cuppen?

Ja, den afsonede han mod Aldershot, tre spilledage er jo for "violent conduct" :-)

SirToby
Manager

« Svar #13241: 29 Okt 2011, 13:20 »

Welbeck og Cleverley, knep mig! Fuck, hvor er de gode. Cleverley er helt suveræn til pass-and-move. Uha, han er god at have tilbage.

Fantastisk mål. Sådan!

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #13242: 29 Okt 2011, 13:21 »

Rolig nu, Evans sælger os ganske vist fuldstændig i derbyet, men udover der har han altså været rigtig stærk i den her sæson og spillede mod både Arsenal, Chelsea og Tottenham i tre kampe vi alle vandt og hvor han alle gjorde en god figur. Han har oppet sig gevaldigt siden sidste sæson og Ferdinand sejlede også ualmindeligt meget rundt sidste weekend. Jeg har intet imod at Evans spiller, nu hvor Smalling alligevel er blevet skadet og vi ikke kan bruge Jones i midten og ham på backen. :-)

Ja, den afsonede han mod Aldershot, tre spilledage er jo for "violent conduct" :-)
Ved godt han har forbedret sig siden sidste sæson, men synes stadig ikke han er god nok til United. Synes han virker usikker og er dårlig til at placere sig (Hvilket vi for alvor fik at se mod City). Ville næsten foretrække Jones og Vidic i midterforsvaret, og så sætte en Valencia på backen, hvor jeg synes han har gjort det solidt Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #13243: 29 Okt 2011, 13:28 »

Ved godt han har forbedret sig siden sidste sæson, men synes stadig ikke han er god nok til United. Synes han virker usikker og er dårlig til at placere sig (Hvilket vi for alvor fik at se mod City). Ville næsten foretrække Jones og Vidic i midterforsvaret, og så sætte en Valencia på backen, hvor jeg synes han har gjort det solidt Smiley

Evans er ekstremt god til at bryde afleveringerne fra midtbanen op imod angriberne og jeg må indrømme at jeg ikke synes han er så usikker som du siger han er. Han har lidt af koncentrationssvigt specielt i sidste sæson, men han er kommet sig over dem og har fået banket noget stabilitet ind i hovedet, og udover hans fadæse sidste weekend har jeg ikke en finger at sætte på hans sæsonstart. Jeg har personligt intet problem med at spille ham inde centralt, men det er jo en smagssag. :-)

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13244: 29 Okt 2011, 13:32 »

Evans har gjort det udemærket i år, men spillede skidt sidst men hvem gjorde ikke det. Men synes nu stadig han er efter ferdinand og smalling og vores andre forsvars spiller. Og sidste sæsons præstationer fra ham, husker man jo stadig også..
Men hvis han kan vise lidt af hans top niveau vil det jo være fint Smiley

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Sider: 1 ... 881 882 [883] 884 885 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010