home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 925 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 879 880 [881] 882 883 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1442014 gange)
ptrN
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13200: 23 Okt 2011, 16:43 »

Tænk at nogen overhovedet kan holde med City?? Måske de skulle vinde et mesterskab så ham den Shiek kunne trække sig ud af hende igen og lade være med at ødelægge engelsk fodbold med alle de indkøb.

Nu kunne det jo tænkes at nogen holdte med City inden de blev opkøbt.

welbz is dat guy

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #13201: 23 Okt 2011, 16:44 »

helt ærligt, hvor mange?

ptrN
Manager

« Svar #13202: 23 Okt 2011, 16:46 »

helt ærligt, hvor mange?

Det aner jeg da ved gud ikke, men nu skrev at jo at han ikke fattede hvordan nogen kunne være City-fans.

welbz is dat guy

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #13203: 23 Okt 2011, 16:46 »

helt ærligt, hvor mange?

Og hvor mange tror du, der havde holdt med United hvis de ikke lå i toppen og vandt hele tiden?

Nej nemlig tæt på ingen.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #13204: 23 Okt 2011, 16:47 »

Det er rigtig nok.  Cool

helt ærligt, hvor mange?

Thumbs Up

Ærgeligt i tabte i dag United, men mon ikke i hiver den hjem igen til sidst her om 29 spillerunder?
« Seneste Redigering: 23 Okt 2011, 17:02 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Thore
Manager

« Svar #13205: 23 Okt 2011, 16:50 »

Og hvor mange tror du, der havde holdt med United hvis de ikke lå i toppen og vandt hele tiden?

Nej nemlig tæt på ingen.

Mener du virkelig det? Skulle United komme ind i lang periode uden et mesterskab, så tror jeg stadig man ville have masser af fans. Bare se på Liverpool, der til trods for at seneste mesterskab ligger langt tilbag, stadig har de fans man fik i 80'erne.
På samme måde vil de United fans der kom til i 90'erne og 00'erne jo ikke stoppe med og være fans, selvom man kommer ind i en nedtur.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #13206: 23 Okt 2011, 16:54 »

Mener du virkelig det? Skulle United komme ind i lang periode uden et mesterskab, så tror jeg stadig man ville have masser af fans. Bare se på Liverpool, der til trods for at seneste mesterskab ligger langt tilbag, stadig har de fans man fik i 80'erne.
På samme måde vil de United fans der kom til i 90'erne og 00'erne jo ikke stoppe med og være fans, selvom man kommer ind i en nedtur.

Ja det mener jeg, du kan jo bare se på City, hvor mange holdt med dem udenfor England før de begyndte at få penge/vinde ting?

Og nej det er rigtigt nok folk ikke stopper med at være fans, men min påstand er nu at hvis United ikke havde vundet noget siden 1970 som City før sidste år. Så havde der ikke været særlig mange Unitedfans i verden..

Thore
Manager

« Svar #13207: 23 Okt 2011, 16:57 »

Ja det mener jeg, du kan jo bare se på City, hvor mange holdt med dem udenfor England før de begyndte at få penge/vinde ting?

Og nej det er rigtigt nok folk ikke stopper med at være fans, men min påstand er nu at hvis United ikke havde vundet noget siden 1970 som City før sidste år. Så havde der ikke været særlig mange Unitedfans i verden..

Jamen det er jeg da ganske enig med dig i. Men det var ikke sådan jeg opfattede det første du skrev  Smiley
Men det er klart, at sådan er for alle stor klubber, de får selvfølgelig kun mange fans på verdensplan ved at være blandt de bedste.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #13208: 23 Okt 2011, 16:57 »

Jamen det er jeg da ganske enig med dig i. Men det var ikke sådan jeg opfattede det første du skrev  Smiley
Men det er klart, at sådan er for alle stor klubber, de får selvfølgelig kun mange fans på verdensplan ved at være blandt de bedste.

Jada, og det er også derfor jeg ikke forstår man kan have så ondt i røven over Cityfans. Unitedfans er jo ikke en skid bedre end dem.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13209: 23 Okt 2011, 16:58 »

Jeg må sige, at jeg synes denne debat er håbløs. Selvfølgelig havde City fans, får de blev købt, lige som at Chelsea havde fans, før Abramovich. Andet er dumt at sige. Og ja, der er da 100% nogle der er begyndt at holde med City, efter deres rigdom og succes, men sådan er det jo alle steder, og det er en del af det. Man skal jo også starte et sted, og hvis nu City er rykket ned om 10 år, kan de fans der kom sidste år, jo sagtens holde ved.

ptrN
Manager

« Svar #13210: 23 Okt 2011, 16:59 »

Jeg må sige, at jeg synes denne debat er håbløs. Selvfølgelig havde City fans, får de blev købt, lige som at Chelsea havde fans, før Abramovich. Andet er dumt at sige. Og ja, der er da 100% nogle der er begyndt at holde med City, efter deres rigdom og succes, men sådan er det jo alle steder, og det er en del af det. Man skal jo også starte et sted, og hvis nu City er rykket ned om 10 år, kan de fans der kom sidste år, jo sagtens holde ved.
En af de sjældne gange jeg er enig med dig.

welbz is dat guy

Newton Heath
Manager

« Svar #13211: 23 Okt 2011, 17:00 »

What he said.

Mærkelig diskussion synes jeg.

Lad os nu håbe at søndagen bliver bare en lille smule bedre og krydse fingre for at QPR kan drille Chelsea. :-)

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13212: 23 Okt 2011, 20:23 »

Lorte kamp i dag. Den skal bare glemmes.

Og hvor ville jeg ønske at David Silva spillede i Manchester United, og ikke i City... Han er fantastisk, sådan en type vi mangler.

Manchester United

JKJ
Gæst

« Svar #13213: 23 Okt 2011, 21:20 »

Jeg kan ikke være mere end enig  Thumbs Up

Og det korte af det lange er vel at omkring 95% eller endda mere af de fans der findes rundt omkring, og som ikke bor i de respektive byer, er en eller anden form for medgangsfan. Sådan er det og det er noget fis at det skal diskuteret så tit.
Hvis jeg havde været teenager i ´90'erne havde jeg nok også holdt med Man U.
Nu er jeg så bare lidt ældre og begyndte at holde med Liverpool i slut '70'erne da det gik rigtig godt for dem og de næste 10-15 år. Så ja jeg er bestemtogså en slags medgangsfan  Wink

Til kampen idag. Min påstand at hvis det havde været alle andre end Sir A der havde siddet i trænersædet efter dagens kollaps havde fra im orgen siddet i et brandvarmt sæde..

Jeg så ikke ret meget men det må da være dybt frusterende at se jeres hold falde så meget fra hinanden.
Som jeg kan forstå så mødte i på dagen et bedre hold, også inden i blev reduceret til 10 mand.
Men det må da aldrig nogensinde ske at det hele vælter til sidst og spillerne næsten er gået fra banen.

Jeg må indrømme at jeg stadig er lidt rystet over at det endte som det gjorde selvom jeg nok havde troet på en City sejr. I har slet ikke virket som et hold i balance de senste kampe og det har virket noget forkrampet mange gange.

DeBuur
Manager

« Svar #13214: 23 Okt 2011, 21:43 »

Kan kun være enig - Liverpool, Man Utd og Arsenal er traditions klubber med masser af sølvtøj på hylderne det skaber fans - i de senere år er ny rige klubber som Chelsea og Man City kommet til de bliver markedsført massivt og brandet det giver også masser af nye fans og med tiden så vil vi se Chelsea og Man City som nye traditions klubber sådan vil det gå uanset om man kan lide det eller ej.

Kampen mellem Man Utd og Man City i dag viste at man kan købe sig til et hold men hvem havde gætte på det resultat ?
Man Utd var aldrig inde i kampen og ser vi på de to trupper så er Man City altså et hold der bare er det bedre end Man Utd er lige pt.

En ting er sikkert Man Utd vil rejse sig igen og til det har I verdens dygtigste manager intet mindre mesterskabet er ikke tabt selvom Man City gjorde set slemme ved jer idag.  Peace

YNWA

Sider: 1 ... 879 880 [881] 882 883 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010