home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 874 875 [876] 877 878 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1442166 gange)
Manchesterutd
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13125: 28 Sep 2011, 17:51 »

Han er skuffet over at været faldet ned i hierarkiet og er nu efter spiller som Balotelli, Agüero og Dzeko.  Og vel egentlig også at han vidst ikke er anfører mere.
Mancini mener også at Tevez skal være en færdig man i Shitty..

Tevez selv siger han ikke nægtede at blive skiftet ind, og at han altid har opført sig professionel..

"- I München tirsdag havde jeg varmet op, og jeg var klar til at spille. Dette er ikke det rette tidspunkt til at gå ind i specifikke detaljer om, hvorfor det ikke skete. Men jeg ønsker at slå fast, at jeg aldrig nægtede at spille, siger Carlos Tevez"

- Tror også han smutter nu.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13126: 28 Sep 2011, 20:38 »

Han er skuffet over at været faldet ned i hierarkiet og er nu efter spiller som Balotelli, Agüero og Dzeko.  Og vel egentlig også at han vidst ikke er anfører mere.
Mancini mener også at Tevez skal være en færdig man i Shitty..

Tevez selv siger han ikke nægtede at blive skiftet ind, og at han altid har opført sig professionel..

"- I München tirsdag havde jeg varmet op, og jeg var klar til at spille. Dette er ikke det rette tidspunkt til at gå ind i specifikke detaljer om, hvorfor det ikke skete. Men jeg ønsker at slå fast, at jeg aldrig nægtede at spille, siger Carlos Tevez"

- Tror også han smutter nu.
Jeg kender udmærket til den historie, men hvis Mancini's forklaring er rigtig, så kan intet godtgøre det, og så får man ham forhåbentlig smidt ud af klubben, og det kan kun gå for langsomt. Ikke en fyring, da det vil koste for meget, men få ham af vejen når kalenderen har passeret 1. januar 2012!

Newton Heath
Manager

« Svar #13127: 01 Okt 2011, 13:42 »

Norwich senere idag!

Tre point er et krav uanset hvad og som både Anderson og Evra har været ude og udtale skal vi ud og vise at vi ikke tager for let på tingene og ud og vise Norwich at de ikke har en chance. Det kunne være lækkert med en afklapsning, men jeg stiller mig tilfreds med de tre point. Det er nu engang det vigtigste. Ellers kan vi sende glade tanker til Blackburn og håbe at de kan tage noget fra City.

Rooney og Hernandez skulle være tilbage fra deres skade, og skal jeg være ærlig så ser jeg gerne begge i kamp idag. Efter dagens kamp er der to uger til næste (som er på Anfield mod Liverpool) så lad os ikke spare idag og få Rooney og Hernandez ind. Jeg synes at Berbatov og Owen så umådeligt tamme ud mod Stoke.

Jeg håber på følgende opstilling:
Lindegaard
Valencia-Ferdinand-Jones-Evra
Nani-Anderson-Fletcher-Young
Rooney-Hernandez

Jeg håber at Lindegaard får sin chance idag, mens vi lidt problemer på højrebacken med Rafael skadet og både Smalling og Evans tvivlsomme til idag. Derfor kunne det godt blive Valencia der dog havde en del defensive koncentrationsprobl emer mod Basel da han røg derned, hvilket de øvrige tre i bagkæden selvfølgelig også havde. Nani og Young på kanterne, Anderson og Fletcher centralt og så forhåbentligt vores dejlige duo i front. Kunne dog godt forestille mig at han sparer en af dem og spiller enten Welbeck (forhåbentligt) eller Owen/Berbatov i stedet.

En sejr er et krav idag og jeg tror også vi henter de tre point. Mit gæt på kampens resultat er 3-0. God kamp.

UNITED!

Newton Heath
Manager

« Svar #13128: 01 Okt 2011, 15:26 »

Dagens opstilling:

Lindegaard
Valencia-Jones-Evans-Evra
Nani-Fletcher-Anderson-Park
Rooney-Hernandez

Bænk: De Gea, Ferdinand, Carrick, Giggs, Owen, Welbeck, Berbatov

Bortset fra Evans i stedet for Rio og Park i stedet for Young er det præcis som jeg havde håbet på. Fedt at Lindegaard får chancen!
« Seneste Redigering: 01 Okt 2011, 15:42 af Newton Heath » Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #13129: 01 Okt 2011, 15:33 »

Ved man hvorfor Lindegaard står, NH? Er det en kombination af, at det er en kamp mod Norwich, samtidig med at De Gea ikke har været så stærk?

Newton Heath
Manager

« Svar #13130: 01 Okt 2011, 15:38 »

Ved man hvorfor Lindegaard står, NH? Er det en kombination af, at det er en kamp mod Norwich, samtidig med at De Gea ikke har været så stærk?

Der har været en del spekulationer omkring hvorfor, men forklaringen skulle være at Fergie allerede inden Basel-kampen skulle have afgjort at Lindegaard ville få Norwich-kampen så han kan få en chance i PL, mens De Gea ville få CL-debut. Ellers har der også været noget snak i krogene om at De Gea skulle være blevet droppet efter at have lukket en del mål ind og jo senest tre mod Basel, mens de helt tossede har nævnt hans lille stunt i en doughnut-forretning forleden som grunden.

Men umiddelbart tror jeg at dette har lagt fast i et stykke tid, og at det var planen at Lindegaard skulle få chancen i Premier League. :-)

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #13131: 01 Okt 2011, 15:43 »

Okay :-) Så må vi sørme håbe, at han ikke blot holder målet rent, men også lige napper et par svære bolde..

Newton Heath
Manager

« Svar #13132: 01 Okt 2011, 16:19 »

Skidt start. Virkelig usikkert forsvarsspil af både Jonny Evans og Phil Jones. Specielt førstnævnte har jo alarmerende store problemer med at vinde bolden over for Morison. Igen synes jeg vi virker for arrogante, tunge og usikre i vores spil. Vi laver den ene hjernedøde fejlaflvering efter den anden.

Kom nu for helvede i omdrejninger drenge..

Newton Heath
Manager

« Svar #13133: 01 Okt 2011, 16:52 »

Jammerligt. Hold kæft vi spiller dårligt. Synes egentlig sjældent at Fletcher og Anderson spiller godt ved siden af hinanden, men idag har det da været helt katastrofalt. Anderson render rundt og tror han er Xavi og smækker den ene umulige aflevering efter den anden når han i stedet burde prøve bare at ramme rigtigt på sine afleveringer over få meter. Nani og Rooney har været de eneste der bare har været en smule farlig og dem har Norwich lukket godt ned. Man må give dem at de spiller taktisk meget klogt. Vi skal nok vinde, men nu ser jeg gerne lige at Fergie napper dem lidt i løgene og får sat lidt tempo i spillet. Vi spiller jo aaaalt for langsomt til at bryde den betondefensiv op. Og er Hernandez egentlig på banen? Jeg har i hvert fald ikke set ham endnu.

Vi skal som sagt nok vinde, men det ser godt nok ikke kønt ud. Lad os få Welbeck på banen, han har om ikke andet noget pace , noget vilje og noget arbejdsstyrke at komme ind med.

DeBuur
Manager

« Svar #13134: 01 Okt 2011, 17:32 »

Dejligt at se Danmarks bedste målmand på mål for Man Utd - han har vel ikke spillet sig af idag eller hva ? men som flere skriver det har bestemt ikke været overbevisende spil Man Utd har vis den seneste uge. Peace

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #13135: 01 Okt 2011, 17:52 »

Ret skidt præstation, men tre point er det vigtigste. Vi skal godt nok oppe os gevaldigt med Liverpool og Manchester City som vores næste to modstandere, men vi må da håbe at de kan finde ud af at sætte sig op til de kampe når nu de ikke kunne mod Basel og Norwich. Ros til Norwich, det er et dygtigt hold, og jeg tror ikke de rykker ned. Dog skal de blive mere kyniske foran kassen, hvilket vi heldigvis var idag.

Meget andet har jeg ikke at sige til kampen, lad os håbe at Vidic snart er tilbage, for jeg savner ham godt nok nede i det forsvar. Det så noget skidt ud idag, specielt Evans og Valencia havde problemer, men mon ikke Smalling også er klar til at tage højrebacken til kampen om fjorten dage.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13136: 01 Okt 2011, 17:55 »

Dejligt at se Danmarks bedste målmand på mål for Man Utd - han har vel ikke spillet sig af idag eller hva ? men som flere skriver det har bestemt ikke været overbevisende spil Man Utd har vis den seneste uge. Peace

Nej, Lindegaard spillede en fejlfri kamp. Der kom nogle store chancer som han dækkede godt af for, og som blev misbrugt ved at Norwich skød uden for målet, og han var chanceløs da den blev rettet af og tog stolpen, men var hurtig over returen. Sikker skanse i dag (og ja, jeg foretrækker Lindegaard frem for De Gea Wink)

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13137: 01 Okt 2011, 17:58 »

Endnu en dårlig kamp fra vores side. Men 3 point kom på kontoen, hvilket vel er det eneste det positive i dag.
Fletcher og Anderson viser endnu en gang, at de bare ikke dur sammen på midten. Anderson var fantastik med en dynamisk spiller som Cleverley, men sucks med Fletcher. Fletcher har fået Carrick sygdommen med, at man kun kan spille den på langs og tilbage. Men okay, han skal også lige op i omdrejninger fra hans lange skade. Misforstå mig ikke mht. Carrick, han er en god breddespiller.

Det jeg dog ser mest frem til er, at vi forfanden da snart får noget stabilitet i forsvaret og på målmandsposten. Det bliver konge, når vi igen kan stille med Smalling/Jones/Rafael/Fabio - Ferdinand/Jones - Vidic - Evra, og så få valgt, hvem den faste målmand skal være. Det her rotation konstant kan umulig gavne. Vi har Carling Cuppen til reserveholdsspiller ne - fandme ikke i PL vi skal rotere på målmandsposten. Er sku ved, at være træt af det.

JKJ
Gæst

« Svar #13138: 02 Okt 2011, 20:53 »

Ret skidt præstation, men tre point er det vigtigste. Vi skal godt nok oppe os gevaldigt med Liverpool og Manchester City som vores næste to modstandere, men vi må da håbe at de kan finde ud af at sætte sig op til de kampe når nu de ikke kunne mod Basel og Norwich. Ros til Norwich, det er et dygtigt hold, og jeg tror ikke de rykker ned. Dog skal de blive mere kyniske foran kassen, hvilket vi heldigvis var idag.

Meget andet har jeg ikke at sige til kampen, lad os håbe at Vidic snart er tilbage, for jeg savner ham godt nok nede i det forsvar. Det så noget skidt ud idag, specielt Evans og Valencia havde problemer, men mon ikke Smalling også er klar til at tage højrebacken til kampen om fjorten dage.

Men er det ikke også klasse at vinde selvom man spillede så elendigt som i åbenbart gjorde? Det kan irritere mig grusomt at i vinder disse kampe men samtidig har jeg også stor respekt for at det sker  Peace

Jeg er meget ked af at der nu er 14 dage til i skal til Anfield. Nu har i jo en pæn chance for at få mange at de skadede spillere retur som kan gå ind og gøre en forskel.
De er så ikke i kampform og de mange rotationer har jo heller ikke gavnet det store for jer åbenbart.

Men det er Liverpool - Man U vi snakker om så skader, form, osv er fløjentende ligegyldig når de to hold mødes.
Jeg glæder mig, og er bare træt af der skal gå hele 14 dage pga en træls landsholdspause.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13139: 03 Okt 2011, 16:07 »

Det forventes at Cleverly, Vidic og Smalling er på vej tilbage og kan evt. komme i spil til Liverpool kampen. Men Ferguson udtaler at de skal være helt klar før han kan bruge dem, både skade -og form mæssigt, hvilket er forståeligt.
Landsholds pausen kommer på et godt tidspunkt, så chancen er større for at vi har dem med til Anfield.
For som vores sidste kamp har forløbet sig, ligner det vi godt kunne bruge især VIdic og Smalling i vores forsvar.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Sider: 1 ... 874 875 [876] 877 878 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010