home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 867 868 [869] 870 871 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1442608 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13020: 18 Sep 2011, 22:23 »

Men her er han faktisk ganske saglig, og angriber hverken United som klub, eller noget andet.. At sige at Chelsea var bedst i dag, og at stillingen 3-0 ved pausen ikke gav det rette billede af kampen, er jo totalt korrekt?

Jeg har heller aldrig påstået andet. Og jeg har givet eksempler på, nogle af de ting, som jeg mener at Jakob er utrolig farvet omkring. Og så er jeg ganske enig i at han kan være en "nulbon" fordi, at han er så farvet som han er. Synes han har utrolig svært ved at se indad.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13021: 18 Sep 2011, 22:23 »

Jeg synes det er farvet. Du skrev noget i stil med at Chelsea er det bedste hold i England, og det viser statistikkerne fra kampen i dag også. Synes det er til grin. Men jeg smutter af for i aften.
Er vi enige om at United og Chelsea er de to bedste hold i England? Det mener jeg i hvert fald personligt det er, og jeg synes vi viste i aften, at vi var bedre end jer spillemæssigt. Derfor er det vil ikke spor langt ude at sige Chelsea er det bedste hold i England? Det synes jeg i hvert fald ikke. Igen vil jeg nævne, at du ikke kan sige det er farvet, blot fordi du ikke er enig.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13022: 18 Sep 2011, 22:24 »

Er vi enige om at United og Chelsea er de to bedste hold i England? Det mener jeg i hvert fald personligt det er, og jeg synes vi viste i aften, at vi var bedre end jer spillemæssigt. Derfor er det vil ikke spor langt ude at sige Chelsea er det bedste hold i England? Det synes jeg i hvert fald ikke. Igen vil jeg nævne, at du ikke kan sige det er farvet, blot fordi du ikke er enig.

Jeg mener at United og City er de 2 bedste hold i England. Både spillemæssigt, og navne mæssigt Smiley.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13023: 18 Sep 2011, 22:26 »

Jeg er egentlig med dig i en her diskussion og jeg synes ikke du er mere farvet end alle os andre, men med mindre jeg husker helt forkert er det ikke mange dage siden du med store blokbogstaver gjorde os alle opmærksom på at Lampard er verdens bedste fodboldspiller i chatten. ;-)
Muligvis, det husker jeg desværre ikke. Men har jeg skrevet det i chatten, var det vel fordi jeg var oppe at ringe, lige som da i kaldte Berbatov verdens bedste fodboldspiller, da han lavede hattrick mod Liverpool sidste år. Sådan går det jo. Wink

Men hvis folk er i tvivl, vil jeg da gerne sige at jeg IKKE ser Lampard verdens bedste spiller, men en absolut topspiller, som er blandt de bedste i verden.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13024: 18 Sep 2011, 22:27 »

Jeg mener at United og City er de 2 bedste hold i England. Både spillemæssigt, og navne mæssigt Smiley.
Navnemæssigt giver jeg ingenting. Kan du stille med 11 ukendte spillere, og slå alle på kollektivt er det lige så godt, som at have Ronaldo, Messi og Sneijder i samme trup. Det er spillet det handler om, og City er farlige, men de er ikke bedre end Chelsea. I hvert fald ikke, hvis man spørger mig.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #13025: 18 Sep 2011, 22:27 »

Jamen det er irrelevant i forhold til dit spørgsmål.

Du spørger om, hvad Chelsea kan gøre bedre, og det svarer jeg på. Så nævner du Rooneys brændte straffespark oveni. Ja, han skulle da have scoret, men det er jo irrelevant i forhold, hvad Chelsea kunne have gjort bedre. Fakta var at Rooney ikke scorede på sit spark, og derfor blev det ved 3 scoringer til United. Det kunne vi også have lavet, og det er det, jeg mener vi skulle have gjort.

Ja okay, men det var ikke det du gav udtryk for Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13026: 18 Sep 2011, 22:30 »

Ja okay, men det var ikke det du gav udtryk for Smiley
Jeg svarede jo blot på de spørgsmål og konstaterede at hvis vi havde været skarpere, samt alt var gået efter regelbogen, havde vi vundet kampen. Lige som at I også kunne have vundet den hvis Rooney havde scoret, men nu forholdte jeg mig til Chelsea, da det var det, jeg blev spurgt om.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #13027: 18 Sep 2011, 22:33 »

For at skifte emnet lidt væk fra Jakob og hans (u)farvede briller:
Er der nogle der kender en forklaring på hvordan Ashley Cole kan få gult kort for tacklingen på Hernandez ved bagerste stolpe og der IKKE bliver straffe? Er det fordi bolden er ude af spil eller hvordan? Smiley

EDIT: Stavefejl.

Official member of Manchester United Football Club

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #13028: 18 Sep 2011, 22:33 »

Jakob kan godt være en nulbon at diskutere med når tingene stiger ham til hovedet. Han er dog kun et menneske og som alle os andre kan han tabe hovedet Smiley.. Men her er han faktisk ganske saglig, og angriber hverken United som klub, eller noget andet.. At sige at Chelsea var bedst i dag, og at stillingen 3-0 ved pausen ikke gav det rette billede af kampen, er jo totalt korrekt?

Både jeg, JKJ, Jakob, SirToby, Jemil, Newton, og mange andre er naturligvis lidt farvede når vi diskuterer.. Det ville da være kedeligt hvis vi bare klappede hinanden på ryggen..

edit: HOLD SÅ OP MED AT POSTE ticked off.. Jeg kan sgu da ikke få et ord indført når i bliver ved Grin

Hahahaha  Grin

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #13029: 18 Sep 2011, 22:38 »

Amen høj aktivitet har sgu en bagside Grin Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #13030: 18 Sep 2011, 22:41 »

Jeg svarede jo blot på de spørgsmål og konstaterede at hvis vi havde været skarpere, samt alt var gået efter regelbogen, havde vi vundet kampen. Lige som at I også kunne have vundet den hvis Rooney havde scoret, men nu forholdte jeg mig til Chelsea, da det var det, jeg blev spurgt om.

Så vil jeg godt konstatere, at hvis alle havde været skarpere og alt var gået efter regelbogen ville vi stadig have vundet Smiley
Man vinder ikke fodboldkampe på "hvis" Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13031: 18 Sep 2011, 22:44 »

Så vil jeg godt konstatere, at hvis alle havde været skarpere og alt var gået efter regelbogen ville vi stadig have vundet Smiley
Man vinder ikke fodboldkampe på "hvis" Wink
Skriver jeg ikke også, at I også kunne have vundet, hvis I var skarpere? :-)

Jeg bliver dog nød til at fokusere på mit eget hold, som det første, og Ramires og Torres' afbrændere, er under al kritik.

JKJ
Gæst

« Svar #13032: 18 Sep 2011, 22:47 »

Så vil jeg godt konstatere, at hvis alle havde været skarpere og alt var gået efter regelbogen ville vi stadig have vundet SmileyMan vinder ikke fodboldkampe på "hvis" Wink

Er det ikke også et "hvis"? For det aner du vel ikke når det kommer tilstykket  Peace

Jakob blev bedt om at forholde sig til Chelsea, ikke Man U og det gjorde han ganske fornuftigt.

Newton Heath
Manager

« Svar #13033: 18 Sep 2011, 23:45 »

For lige at bevæge mig uden for aftenens hovedemne så er det værd at bemærke at vi igen igen igen formåede at tilrage os et par skader. Smalling og Hernande udgik, men mens førstnævnte blot fik sig et skrup og ikke må sidde ude forventes det at Hernandez minimum er ude et par uger. Dermed får vi ham ikke med mod Stoke næste weekend, hvor hans målnæse ellers ville være guld værd på Britannia. Det må vel være Berbatovs chance, med mindre Welbeck kan gøre comeback eller at Fergie vil prøve frækt med Young på toppen. Sidstnævnte virker dog ikke aktuelt, idet han har været fantastisk på venstrekanten. :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13034: 19 Sep 2011, 08:28 »

Lad os sige det som det er. Lige pt. er Man Utd og Man C de bedste hold i England. Chelsea kan sagtens argumenteres for at være på 3. pladsen, men der er ingen tvivl om nr. 1 eller 2 med det spil de har leveret sammenlagt i sæsonen indtil videre. I går var Chelsea det bedste hold mod United, men blev røvrendt af en blind linjevogter og en Dowd der altid dømmer med hjemmeholdet, hvilket resulterede i to mål og et straffespark, hvis man ser bort fra det tynde frispark der ledte til første mål, samt et par andre hul i hovedet kendelser. Når dommeren så er blevet svinet i den sædvanlige Arsenal-stil, var Chelsea også hamrende ineffektive i går. Chancerne som de fik spoleret var jo rent til grin, og selvom Man Utd også brændte deres chancer, var Chelsea værst på den front, og var samlet set det bedste hold på banen. Det er dog komplet ligemeget når United i vanlig stil vinder kampen, og hvis man tager deres sæsonstart i betragtning har de været bedre end de andre hold i PL og derfor fuldt fortjent at de ligger nr. 1.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 867 868 [869] 870 871 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010