home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 789 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 865 866 [867] 868 869 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1442833 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12990: 18 Sep 2011, 21:39 »

Selv da vi smadrede City var det fordi de havde en dårlig dag, Chelsea blev sendt hjem med et nederlag fordi de var lidt i krise og i var slet ikke klar da vi slog jer med 3-1.

Wrong.. City tabte 3-0 fordi de manglede en masse spillere.. Den kære KongFjong havde dog naturligt nok, glemt at forholde sig til at Liverpool gjorde det samme.. Men det er jo heller ikke svært at kritisere, når man ensidigt kun ser tingene fra en vinkel!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12991: 18 Sep 2011, 21:41 »

Jeg regner Chelsea som det bedste hold i England, og jeg synes at vi beviste i dag, at vi var bedre end jer. Resultatet siger noget andet, men spilmæssigt synes jeg vi var bedst, og jeg synes godt spillerne kan være stolte af deres præstation i dag, selv om vi tabte.

Okay, synes bare det er lige grovt nok, at konstatere, at i er bedre end de andre hold, inklusiv os og City, som jeg ser mindst ligeså gode som jer. Jeg kan ikke selv lige pege ud, hvem jeg mener er decideret bedst. Men på den lange bane, ser jeg United som de bedste, mens City vil falde fra. Men det er også en latterlig diskussion at tage op, skulle bare lige hører, om du stadig mente det. For jeg vil da mene, at med denne sæson åbning in mente, ikke ligefrem er tidspunkt at hævde  sådan noget.

Men nok om det.  Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12992: 18 Sep 2011, 21:41 »

@JKJ og VK
Synes det er fedt at I husker mine indlæg bedre end jeg selv gør. Måske I bare ikke skulle lægge så meget i de indlæg? Smiley Ja, jeg har farvede briller, who doesn't, men I kunne jo vælge at tro at jeg gør det efter bedste evne, og ikke for at provokere, være arrogant eller andet. Det er op til enhver at tro på det gode i andre mennesker, selv i mig Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12993: 18 Sep 2011, 21:43 »

Hvordan viste han at han er en fantastisk træner? Ikke at jeg siger at han ikke er Smiley
Han viste han var fantastisk i form af, at han på trods af en udebanekamp mod United, valgte at prøve at spille offensivt fodbold, og mest imponerende af alt, at det lykkedes. Han viste han har nogle taktiske egenskaber til hvordan han rammer jeres svage punkter, og jeg synes det var en fornuftig beslutning han tog, da han f.eks. pillede Lampard ud i pausen. Han er ligeglad med hans status i klubben, og han havde brug for noget mere fart og kreativitet, og det virkede jo hurtigt i form, af en fremragende assist til Torres' mål. Det var blandt andet derfor Torres også var god i dag. Fordi Villas-Boas bragte kreativitet på banen, og det var hårdt mod Uniteds forsvar. Jeg synes ikke man kan bebrejde ham for at tabe i dag.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12994: 18 Sep 2011, 21:43 »

Jeg regner Chelsea som det bedste hold i England, og jeg synes at vi beviste i dag, at vi var bedre end jer. Resultatet siger noget andet, men spilmæssigt synes jeg vi var bedst, og jeg synes godt spillerne kan være stolte af deres præstation i dag, selv om vi tabte.

Synes det er liiiige at strække den, at kalde Chelsea for det bedste hold i England. Det er i min bog manglende anerkendelse af, at man ligger hhv. fem og tre point efter to klubber i PL og at man ikke vandt noget i sidste sæson... I var det bedst spillende mandskab i dag ja, men det gør jer ikke til det bedste hold i England i min bog.

N17
Manager

« Svar #12995: 18 Sep 2011, 21:43 »

Chelseas spil var bedre end Utds, især i 1. halvleg. Men vi havde bolden 57% af tiden i dag, så ikke alle statistikker var i Chelsea favør. Ligesom I kun havde to forsøg mere indenfor rammen trods ca 10 forsøg mere, hvilket vel også meget godt fortæller om hvad forskellen var i dag.

Vil ikke sige at vi "ikke var særlig gode" i dag, det var vel en flad gennemsnitspræstati on, og så ikke mere, krydret med ekstrem effektivitet og to underlige kendelser af linjevogteren...

Ifølge BBC var det 50-50 i boldbesiddelse, 20-12 i afslutninger til Chelsea(9-7 på mål).. Men har godt set, at SkySports har 56.5 til United.. Men hvem man skal stole mest på ved jeg ikke, dog synes jeg boldmæssigt der var meget lige, men med et overtag i offensive aktioner fra Chelsea. United havde bolden en del også, men mest på egen bane Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12996: 18 Sep 2011, 21:44 »

Okay, synes bare det er lige grovt nok, at konstatere, at i er bedre end de andre hold, inklusiv os og City, som jeg ser mindst ligeså gode som jer.

Hvis man tro på at jeg ikke har farvede briller, vil jeg mene at både Man Utd og Man City er bedre end Chelsea. Derfor var det ærgerligt at Chelsea ikke kunne tage point i dag...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12997: 18 Sep 2011, 21:46 »

Okay, synes bare det er lige grovt nok, at konstatere, at i er bedre end de andre hold, inklusiv os og City, som jeg ser mindst ligeså gode som jer. Jeg kan ikke selv lige pege ud, hvem jeg mener er decideret bedst. Men på den lange bane, ser jeg United som de bedste, mens City vil falde fra. Men det er også en latterlig diskussion at tage op, skulle bare lige hører, om du stadig mente det. For jeg vil da mene, at med denne sæson åbning in mente, ikke ligefrem er tidspunkt at hævde  sådan noget.

Men nok om det.  Wink
Jeg vælger at se sådan på det, at der er flere måder at være bedst på. Det er også en kunst, det Villas-Boas laver med at vinde med et par stykker eller en enkelt hver gang, og han havde muligvis, det er selvfølgelig umuligt at sige, også have kunne gøre det i dag, hvis det ikke var for linjevogterne. Men jeg synes overordnet set, vi er bedst. Det er korrekt. :-)

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12998: 18 Sep 2011, 21:49 »

Ifølge BBC var det 50-50 i boldbesiddelse, 20-12 i afslutninger til Chelsea(9-7 på mål).. Men har godt set, at SkySports har 56.5 til United.. Men hvem man skal stole mest på ved jeg ikke, dog synes jeg boldmæssigt der var meget lige, men med et overtag i offensive aktioner fra Chelsea. United havde bolden en del også, men mest på egen bane Smiley

Haha og ESPN siger 57% til Utd, det er da rart at de er så uenige.. Smiley Men de siger så også 44% til Chelsea, så meget for den skolegang... Smiley

Chelsea var helt klart bedre til at bruge bolden, hvilken vel egentlig også bliver underbygget af, at de havde bolden mindst (Hvis vi tror på ESPN eller Sky), men havde flest forsøg og lige så mange åbne chancer (mindst) som Utd Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #12999: 18 Sep 2011, 21:56 »

Han viste han var fantastisk i form af, at han på trods af en udebanekamp mod United, valgte at prøve at spille offensivt fodbold, og mest imponerende af alt, at det lykkedes. Han viste han har nogle taktiske egenskaber til hvordan han rammer jeres svage punkter, og jeg synes det var en fornuftig beslutning han tog, da han f.eks. pillede Lampard ud i pausen. Han er ligeglad med hans status i klubben, og han havde brug for noget mere fart og kreativitet, og det virkede jo hurtigt i form, af en fremragende assist til Torres' mål. Det var blandt andet derfor Torres også var god i dag. Fordi Villas-Boas bragte kreativitet på banen, og det var hårdt mod Uniteds forsvar. Jeg synes ikke man kan bebrejde ham for at tabe i dag.

Hvad synes du så ikke fungere i dag? Synes ærlig talt nogen gange du har lidt for travlt med at vaske hænder og pege fingre, som tit kommer til udtryk i dine kommentarer. Så vil egentlig gerne vide, hvad du synes, at Chelsea skulle have gjort bedre?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13000: 18 Sep 2011, 22:00 »

Hvad synes du så ikke fungere i dag? Synes ærlig talt nogen gange du har lidt for travlt med at vaske hænder og pege fingre, som tit kommer til udtryk i dine kommentarer. Så vil egentlig gerne vide, hvad du synes, at Chelsea skulle have gjort bedre?

Jeg er ganske enig i det du skriver. Og han omtaler nogen af sine venner som utrolig "blinde" hvilket jeg synes, kendetegner Jakob E, mere end noget andet.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13001: 18 Sep 2011, 22:00 »

Vi skulle da bare have scoret på Ramires og Torres' chancer, og så havde vi haft 3 kasser, mens i kun havde haft en, hvis ikke linjevogterne var helt væk. Det er ganske simpelt. Jeg har aldrig givet andre end Ramires og Torres selv, skylden for at de ikke kan score for 2 meters afstand på tom kasse.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #13002: 18 Sep 2011, 22:02 »

Vi skulle da bare have scoret på Ramires og Torres' chancer, og så havde vi haft 3 kasser, mens i kun havde haft en, hvis ikke linjevogterne var helt væk. Det er ganske simpelt. Jeg har aldrig givet andre end Ramires og Torres selv, skylden for at de ikke kan score for 2 meters afstand på tom kasse.

Hvad med Rooney's brændte straffe og den på stolpen i anden halvleg?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13003: 18 Sep 2011, 22:03 »

Jeg er ganske enig i det du skriver. Og han omtaler nogen af sine venner som utrolig "blinde" hvilket jeg synes, kendetegner Jakob E, mere end noget andet.
Hvis man ikke kan se, der er offside på hverken 1- eller 2-0, er man sgu blind, og så vil jeg da godt informere om, at der er halv pris i Synoptik. Til gengæld kan jeg forsikre jer om, at mit syn ikke fejler spor.

verdenskrig
Manager

« Svar #13004: 18 Sep 2011, 22:04 »

Hvad er det for noget pjat.. Jakob har nu argumenteret fint for sin sag her.. Tror alle der har set kampen kan se at 3-0 ved pausen ikke var det sande billede af kampen.. Navnligt det tredje mål er jo bare sigende for hva der gik for sig..

I anden halvleg skal Chelsea satse alt, og derfor kommer United til en masse chancer.. Men det Chelsea manglede i den her kamp var jo at putte bolden i kassen..

Men når man brænder så store chancer, så fortjener man nok heller ikke mere  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 865 866 [867] 868 869 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010