home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 829 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 856 857 [858] 859 860 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1443285 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12855: 08 Sep 2011, 17:15 »

Han lavede til gengæld flere end Nani, så helt ringe er han nok ikke, når Nani nu er så fantastisk. Og ja, det var ganske pæne mål. I hvert fald nok til at sænke jer.

Kuyt kan alt det Nani ikke kan, og omvendt. Det ene er ikke mere rigtig end det andet, og jeg vil hellere have Kuyt på mit hold, end Nani. Det er helt sikkert.

En type som Kuyt ville nok også give Chelsea den kreativitet, i så desperat mangler Smiley.

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12856: 08 Sep 2011, 17:16 »

Nu rammer de fleste fodboldspillere jo perioder hvor de er ekstremt gode. Det gjorde Kuyt, lige så vel som Bale, Rooney osv gjorde det. Det er ganske normalt.

Ja det er klart. Men hvis han kun scorer 3 mål i starten og slutningen er det vel ikke ok. Når 5 eller 6 af målene er på straffespark.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12857: 08 Sep 2011, 17:17 »

En type som Kuyt ville nok også give Chelsea den kreativitet, i så desperat mangler Smiley.
Hvorfor blande Chelsea ind i det? Jeg snakker om, hvis jeg personligt var træner, hvilket nok aldrig sker.

Newton Heath
Manager

« Svar #12858: 08 Sep 2011, 17:17 »

Han lavede til gengæld flere end Nani, så helt ringe er han nok ikke, når Nani nu er så fantastisk. Og ja, det var ganske pæne mål. I hvert fald nok til at sænke jer.

Kuyt kan alt det Nani ikke kan, og omvendt. Det ene er ikke mere rigtig end det andet, og jeg vil hellere have Kuyt på mit hold, end Nani. Det er helt sikkert.

Ja, men nu sparkede han jo så også en del straffespark og spillede da også ofte angriber mener jeg? :-)

Det er jo en smagssag, jeg vil klart hellere have Nani på holdkortet, og det må man forvente at enhver fan af god fodbold vil. Nani er sådan cirka 50000 gange mere underholdene at se på som fan end Kuyt er det.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12859: 08 Sep 2011, 17:18 »

Hvorfor blande Chelsea ind i det? Jeg snakker om, hvis jeg personligt var træner, hvilket nok aldrig sker.

Blandede Chelsea ind i det fordi du sagde, at du hellere ville have Kuyt på dit hold end Nani. Og udfra det fik jeg det til, at du hellere ville have Kuyt i Chelsea, frem for Nani.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12860: 08 Sep 2011, 17:20 »

Ja det er klart. Men hvis han kun scorer 3 mål i starten og slutningen er det vel ikke ok. Når 5 eller 6 af målene er på straffespark.
Nu ved jeg ikke hvor mange af dem, der var på straffespark, men der var da sikkert nogle. Sådan er det når man er straffesparksskytte . Jeg synes at Kuyt spillede bedre end Nani i sidste sæson. Nu skal det også med i vurderingen at Liverpool havde en elendig træner i startet af året. Da Dalglish kom til, var Kuyt muligvis den bedste Liverpool-spiller, efter Suarez.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12861: 08 Sep 2011, 17:21 »

Nu ved jeg ikke hvor mange af dem, der var på straffespark, men der var da sikkert nogle. Sådan er det når man er straffesparksskytte . Jeg synes at Kuyt spillede bedre end Nani i sidste sæson. Nu skal det også med i vurderingen at Liverpool havde en elendig træner i startet af året. Da Dalglish kom til, var Kuyt muligvis den bedste Liverpool-spiller, efter Suarez.

Sjovt at du synes det.. Nani var med i nomineringen af Player of the year så vidt jeg husker. Det tror jeg ikke Kuyt var i nærheden af.

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12862: 08 Sep 2011, 17:22 »

Ja, men nu sparkede han jo så også en del straffespark og spillede da også ofte angriber mener jeg? :-)

Det er jo en smagssag, jeg vil klart hellere have Nani på holdkortet, og det må man forvente at enhver fan af god fodbold vil. Nani er sådan cirka 50000 gange mere underholdene at se på som fan end Kuyt er det.
Jeg er overbevist om at Kuyt spillede langt de fleste kampe på kanten. Dog spiller han for det meste i front nu.

Jeg giver ikke meget for underholdningen. Jeg vil hellere have ham jeg synes er bedst. Hvis det så er en fighter, må det blive det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12863: 08 Sep 2011, 17:24 »

Blandede Chelsea ind i det fordi du sagde, at du hellere ville have Kuyt på dit hold end Nani. Og udfra det fik jeg det til, at du hellere ville have Kuyt i Chelsea, frem for Nani.
Det vil jeg sådan set også, men det var nu ikke det jeg mente. Jeg mente at hvis jeg havde begge spillere i samme trup, vil jeg gøre Kuyt til førstevalg.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12864: 08 Sep 2011, 17:29 »

Sjovt at du synes det.. Nani var med i nomineringen af Player of the year så vidt jeg husker. Det tror jeg ikke Kuyt var i nærheden af.
Nej, det var Nani ikke. Det var Vidic, Parker, Nasri, Bale, Van der Vaart, Tevez og Adam.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12865: 08 Sep 2011, 17:50 »

Det er en svær diskussion, da de er to forskellige spillere. For mig at se, er Park en lidt bedre version af Kuyt, og Park slog som bekendt Nani af start 11'eren i CL finalen. Selvfølgelig med indflydelse fra en meget velspillende Valencia.
Men vi så det jo sidste sæson, at Nani var outstanding mod alle hold undtagen de helt store, hvor Park blev foretrukket frem for Nani.

Men jeg vil dog til hver en tid vælge Nani, da hans potentiale er enormt.

Nej, det var Nani ikke. Det var Vidic, Parker, Nasri, Bale, Van der Vaart, Tevez og Adam.
Men han var en af farvoritterne længe, selvfølgelig overskygget af Bale, men grundet hans halv sløje slutning ift. starten, blev han ikke nomineret. Jeg synes dog stadig, at han klart fortjente en nominering. 

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12866: 08 Sep 2011, 18:51 »

Så er det underligt du ikke er blevet Barcafan, hvis det er holdningen.

Kuyt er alt det Engelske fodboldfans elsker ved en spiller, en som kæmper røven ud af bukserne og altid giver sig 130%.

Nani er lidt en luksus spiller, utrolig god på bolden modsat Kuyt og score mange mål.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12867: 10 Sep 2011, 02:15 »

Alle der er United fan, og Ronaldo fan skulle se disse 4 klip

- http://indkast.dk/index.php?nyhed=83722

Han er en ener. Og jeg ville ønske at han stadig var i klubben.

Manchester United

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #12868: 10 Sep 2011, 05:51 »

Det er vanvittigt! Især der hvor de slukker lysset Shockeret 

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #12869: 10 Sep 2011, 10:55 »

han er bare vanvittig, vi ville have et fantastisk hold hvis vi stadig havde ham!

Sider: 1 ... 856 857 [858] 859 860 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010