home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 890 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 852 853 [854] 855 856 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444066 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12795: 29 Aug 2011, 23:42 »

Målløs.

Jeg er netop landet i Danmark efter at været en af de heldige 75.448, som overværede 8-2-massakren af Arsenal på Old Trafford. Hold da kæft, en fantastisk oplevelse. Og tænk at kunne sige, at man var på stadion, da United tævede Arsenal med 8-2.

Fantastisk.

MANCHESTER UNITED!
Er du gal, hvor jeg misunder dig!  Peace

Det må have været helt fantastisk! Har personligt ikke været på OT endnu, men er også kun 17, så der er massere tid endnu. Skal begynde at ligge nogle penge til siden, så jeg snart kan nyde sejrens sødme på The Theatre of Dreams!  Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12796: 30 Aug 2011, 14:27 »

Taget fra  OldTrafford.dk's facebook side.

"Owen Hargreaves har netop gennemgået et lægetjek på Bridgewater Hospital og vil indenfor kort tid blive præsenteret som ny mand hos City. Det skriver Manchester Evening News."

http://therepublikofmancunia.com/hargreaves-has-city-medical/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=hargreaves-has-city-medical

Forstår ikke hvad de skal med ham.. Han bliver vel skadet igen..

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #12797: 30 Aug 2011, 16:45 »

Rygter går på at det er for at udfylde mængden af engelske spillere i truppen. På den måde kan man vel sige at det er et ganske fornuftigt indkøb.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12798: 30 Aug 2011, 22:59 »

Arsenal fans didn't eat breakfast this morning.. apperantly they 8-2 much sunday!

Tænker stadig tilbage på den kamp.. Fantastisk!!!!!!

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12799: 30 Aug 2011, 23:18 »

Pudsigt så meget United fans lægger i den kamp, og så lidt Arsenal fans lægger i den kamp Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #12800: 30 Aug 2011, 23:26 »

Det er vel forståeligt nok, når United-fans altid har hørt på deres heldige, kedelige fodbold og dertilhørende resultater, og nu lammetæver de en forhåbentligt top-4 kandidat?

Samtidig er det klart, at Arsenal ser videre frem og ikke gider at tænke tilbage på en kamp, der blev vundet på en billig baggrund.,,

Såmænd ikke så pudsigt alligevel.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #12801: 31 Aug 2011, 00:40 »

Pudsigt så meget United fans lægger i den kamp, og så lidt Arsenal fans lægger i den kamp Smiley

Taber attitude, small club.

Hargreaves er dog en idiot uden lige, hvis han tager til City. Nu vil jeg slet ikke have hans dejlige hår!  Sur

19-18!

Antchev
Juniorspiller
**

« Svar #12802: 31 Aug 2011, 00:52 »

Tjaa havde det været den anden vej rundt havde Arsenal-fans'ne regnet med de ville vinde både PrL, ChL, FA Cuppen og Carling Cuppen i samme sæson .. Så ved ikke hvor pudsigt det er men hvis mit hold også havde fået en RØVFULD på 8-2 så ville jeg også helst bare se fremad ..
Det gør jo ondt at se tilbage på det kunne jeg forestille mig..
Man må håbe det bliver bedre for Arsenal ellers bliver det satme en pinlig forestilling resten af sæsonen.. Opstemt

Månedens bruger: Oktober 2010

Thore
Manager

« Svar #12803: 31 Aug 2011, 00:58 »

Der vel ikke noget og sige til at United fans er lykkelige over sådan en sejer over Arsenal. Uanset hvor mange skader og karantæner de har, så vil det altid være noget helt specielt og score 8 mål mod en af topklubberne. Hvornår er det lige sket sidst?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12804: 31 Aug 2011, 07:21 »

Jeg siger nu heller ikke at det ikke havde været omvendt hvis det var Arsenal der havde fået den sejr. Det er bare skægt at se på diverse fora og facebook hvordan der stadig kommer billeder, jokes og hån om kampen, mens der i Arsenal lejren blev snakket kort om det på dagen, men derudover udelukkende bliver fokuseret på transfermarkedet. Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #12805: 31 Aug 2011, 09:49 »

Hehe mon ikke det samme var sket hos Arsenal?

Jeg siger nu heller ikke at det ikke havde været omvendt hvis det var Arsenal der havde fået den sejr. Det er bare skægt at se på diverse fora og facebook hvordan der stadig kommer billeder, jokes og hån om kampen, mens der i Arsenal lejren blev snakket kort om det på dagen, men derudover udelukkende bliver fokuseret på transfermarkedet. Smiley

Selvfølgelig bliver der snakket lidt om kampen, det er da ikke sådan en kamp man liver hiver frem med glæde og siger den kamp var virkelig god.

Jeg synes det er lidt en tynd undskyldning her.

Hvis man ikke må fryde og glæde sig over en 8-2 sejr over ens rivaler så har jeg svært ved at se hvornår man ellers må gøre det.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12806: 31 Aug 2011, 09:53 »

Hehe mon ikke det samme var sket hos Arsenal?

Jo, det skrev jeg også i det næste indlæg Smiley

Citat
Selvfølgelig bliver der snakket lidt om kampen, det er da ikke sådan en kamp man liver hiver frem med glæde og siger den kamp var virkelig god.

Jeg synes det er lidt en tynd undskyldning her.

Hvis man ikke må fryde og glæde sig over en 8-2 sejr over ens rivaler så har jeg svært ved at se hvornår man ellers må gøre det.

Undskyldning? Hvad skulle der være undskyldning for?  Huh Jeg brokker mig ikke, kan da sagtens forstå at United fansene fryder sig, det er bare skægt at se så stor forskel der på folk der har set den samme kamp alt efter tilhørsforhold, især når resultatet er så bemærkelsesværdigt som det er. Hvis det havde været en måned eller tre senere, ville der stadig blive snakket om det, men fordi det er så tidligt på sæsonen er folk nærmest ligeglade med det i Arsenal. Det er da pudsigt at se hvordan tidspunktet kan ændre så meget på reaktionerne. Smiley

Camus
Gæst

« Svar #12807: 31 Aug 2011, 21:01 »

http://www.bold.dk/nyt/City-bekraefter-Hargreaves

Det der bryder jeg mig ikke om... Slet ikke... Men ja, måske han kan blive flettet ind i sangen om ham den grimme argentiner.. 

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #12808: 31 Aug 2011, 22:19 »

Må indrømme jeg nyder stilheden omkring klubben Opstemt

Havde dog stadig set en Sneijder i trøjen, dog kan jeg godt overleve uden.

Omkring OH, så er det da ærgerligt, han lige netop skifter til City. Dog kan man jo ikke rigtig gøre noget ved det, andet end at ønske ham god vind fremover.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Camus
Gæst

« Svar #12809: 31 Aug 2011, 22:34 »

Omkring OH, så er det da ærgerligt, han lige netop skifter til City. Dog kan man jo ikke rigtig gøre noget ved det, andet end at ønske ham god vind fremover.
Hvis du er United fan, så er der da absolut ingen som helst grund til at ønske ham god vind.. 

Til det andet, jeg kunne godt tænke mig en rendyrket defensiv midtbanespiller( ja, en type som ovennævnte) men det er naturligvis ikke noget must, overhovedet..   

Sider: 1 ... 852 853 [854] 855 856 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010