home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23490
  2 Brugere, 942 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 849 850 [851] 852 853 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444256 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12750: 25 Aug 2011, 16:53 »

Er det ikke klokken 1845 dansk tid lodtrækningen starter? På UEFA's hjemmeside skriver de 1745 CET og så vidt jeg ved er DK i tidszonen CET+1 Smiley

Danmark er i tidszonen CET (Central European Time). Vi er derimod i GMT +1.

Newton Heath
Manager

« Svar #12751: 25 Aug 2011, 18:38 »

Gruppe C
Manchester United
Benfica
Basel
Otelul

Nem gruppe, dog ikke en der vidner om så mange underholdene kampe i det kommende efterår. Det vigtigste er dog også at komme videre og klart helst på en vigtig førsteplads. Benfica fra andet lag er ganske okay og det er et hold vi skal kunne slå og samtidig kan få et par gode kampe imod. De spiller en god gang fodbold og har nogle dygtige offensive spillere men defensivt er de knap så stærke. Basel er måske ikke det mest underholdene hold at trække men det burde være seks sikre point. Otelul kender jeg ikke, men det lyder ikke som et specielt godt hold selvom de vandt det rumænske(wuhuu) mesterskab. Jeg synes den her gruppe giver god mulighed for spilletid til de unge gutter hvilket også er positivt.

Jeg glæder mig derimod meget til at overvære gruppen med Bayern München, Villarreal, Manchester City og Napoli der må siges at være helt åben. Der kan alle fire hold gå videre og alle fire hold kan ende med sorteper. :-)
« Seneste Redigering: 25 Aug 2011, 18:39 af Newton Heath » Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12752: 25 Aug 2011, 19:54 »

Meget overkommelig gruppe som vi burde sikre en førsteplads i uden alt for store vanskeligheder. Forhåbentlig får de unge spilletid i nogle af kampene, sådan så de kan udvikle sig så meget som muligt. Smiley

Official member of Manchester United Football Club

Newton Heath
Manager

« Svar #12753: 26 Aug 2011, 13:30 »

Lidt nyheder dagen derpå i United-lejren:

Igår fandt vi vores gruppe der bestod af portugisiske Benfica, schweiziske FC Basel og ikke mindst rumænske Otelul Galati og kampprogrammet tager sig således ud:

14. september - Benfica ude
27. september - Basel hjemme
18. oktober - Otelul ude
2. november - Otelul hjemme
22. november - Benfica hjemme
7. december - Basel ude

Vi starter altså med den sværeste kamp nede i Portugal og allerede nu er det blevet offentliggjort at den kamp kan følges på TV3+ om en to-tre ugers tid.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13882

In other news skriver The Guardian at Phil Jones bliver udtaget af Fabio Capello til næste landsholdstrup hvor han kan få debut. Det må siges at være meget fortjent og Jones var også fantastisk i mandags mod Spurs hvor jeg klart så ham som en af banens bedste. Derudover skriver avisen også at Tom Cleverley, Danny Welbeck og Chris Smalling også er i betragtning. Det ville være intet mindre end fantastisk med fire af vores fantastiske unge til landsholdstruppen.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13884

David Gill har udtalt at pengekassen er smækket i, og hvad man skal lægge i det er svært at sige. Det er klart at man uanset hvad ikke går ud og siger "Vi leder med lys og lygte efter en ny midtbanespiller" for så vil priserne hos diverse klubber naturligvis stige drastisk, men jeg kunne godt forestille mig at der er sandhed i hans postulat. Vi har ikke brug for flere spillere umiddelbart, selvom Wesley Sneijder eller Mario Götze vil pynte enhver trup.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13885

Sidst men ikke mindst var Fletcher, Diouf og Macheda blandt andet i aktion for et stærkt besat reservemandskab der igår nedlagde Swanseas ditto med 6-0. Fletcher spillede 90 solide minutter og burde efterhånden være klar til førsteholdet igen. Jeg tror dog ikke han starter i weekenden mod Arsenal. Målene blev i kampen scoret af Macheda, Pogba, Lingard, Keane og to af Diouf.

Desuden kan man læse denne nyhed hvis man vil have et overordnet indblik i vores nuværende skadessituation:

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Aug/sir-alex-on-team-news-for-arsenal.aspx

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12754: 26 Aug 2011, 13:32 »

Som tilføjelse til din fremragende post NH så langer Sir Alex igen ud efter FA. Denne gang siger han kort fortalt at FA ikke burde være så strenge mod MUFC som de var sidste år, især ikke taget i betragtning at MUFC har bidraget med utrolig mange spillere til det engelske landshold gennem tiderne. Han gav kommentarerne i forbindelse med at vi har mulighed for at potentielt få udtaget 8 spillere til det engelsk landsholds EM-kval kampe.

link: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14678931.stm

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12755: 27 Aug 2011, 14:02 »

Vi har netop trukket Leeds i Carling Cuppens tedje runde. Meget interessant.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12756: 27 Aug 2011, 15:05 »

Fedt fedt! Den skal ses med min far, som er glødende Leeds fan. Det var fedt dengang de var i Premier League. Dem savner jeg lidt Smiley

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #12757: 27 Aug 2011, 16:34 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13892

Jeg kan kun være enig med Evans her i forhold til hvad Phil Jones har vist os indtil videre. Han var bundsolid i mandagens kamp og klart en af banens bedste. Han spillede kløgtigt men var også benhård i sine aktioner og leverede en fejlfri præstation. Der er ingen tvivl om at vi har fået fat i en af fremtidens helt store defensive profiler.

Derudover er jeg glad for at vi trak Leeds, dels fordi at det gør Mickey Mouse-cuppen lidt mere interessant eller i det mindste denne runde og dels fordi at vi skal have hævn efter at de ydmygede os i FA Cuppen og slog os ud med 0-1 for et par år siden. Det bliver med statsgaranti et hold præget af unge spillere og reserver, men ikke desto mindre skal de meget gerne vinde. Vi skal ikke have endnu et nederlag til Leeds på CV'et, det er næsten værre en exit fra Liga Cuppen i sig selv.

Newton Heath
Manager

« Svar #12758: 28 Aug 2011, 10:45 »

Efter seks lange dage siden Tottenham-kampen er det nu igen tid til Premier League på Old Trafford senere idag, når Arsenal gæster. Kampen fløjtes igang 17:00 og mens United har seks point for to kampe har Arsenal blot hentet et enkelt.

Arsenal ser meget svækket ud siden foregående sæson hvor de helt indtil april måned var helt med i mesterskabskampen og på et tidspunkt endda var med i alle fire turneringer. Det endte som bekendt i endnu en trofæløs sæson for The Gunners og siden da er der endda løbet meget vand under broen hos London-klubben. Gäel Clichy, Samir Nasri og ikke mindst Cesc Fabregas har forladt klubben, mens Carl Jenkinson og Gervinho er eneste spilbare tilførsler så vidt jeg er orienteret. Jeg har også forsøgt at sætte mig ind i deres skadessituation der indebærer skader til Diaby, Gibbs, Koscielny og ikke mindst Jack Wilshere. Gervinho, Song og Frimpong har karantæne og må heller ikke spille. Dermed må man forvente er at det er et meget svækket Arsenal-hold der gæster Old Trafford, og mulighederne for tre point er større end nogensinde før.

Vores skadesliste er stadig prydet af Rafael og Nemanja Vidic, mens Darren Fletcher skulle være helt tilbage efter at have spillet 90 minutter for reserverne i torsdags. Rio Ferdinand og Antonio Valencia kan også komme i spil, men jeg tror ikke at nogen af dem er med.

Jeg håber på følgende opstilling:
De Gea
Smalling-Jones-Evans-Evra
Nani-Cleverley-Anderson-Young
Rooney-Welbeck

Why change a winning team? Denne frase tror jeg næppe Fergie er fan af, idet han aldrig stiller med samme mandskab to kampe i træk. Dette hold præsterede fornemt mod lidt tamme Tottenham og jeg tror også at dette hold kan matche Arsenal, selvom jeg regner med at Fergie vanen tro vil lave ændringer fra mandagens kamp. Mulige ændringer kan give Ferdinand plads i forsvaret, Fletcher eller Carrick plads på midten eller måske Hernandez eller Berbatov i angrebet på bekostning af Welbeck.

Uanset hvordan opstillingen bliver må man i hvert fald forvente at Fergie stiller med et hold der kan gå ud og slå det her handicappede Arsenal-hold. Selvfølgelig må man aldrig undervurdere Arsenal der leder efter en trodsreaktion og trods de mange skader har dygtige spillere på holdkortet, men sådan som tingene tager sig ud burde vi vinde idag. Man skal dog aldrig sige aldrig når det gælder Arsenal.

Jeg tror på en 3-1 sejr med Rooney på tavlen nok engang. Han har været suveræn i sæsonbegyndelsen og ser skarpere ud end nogensinde før.

UNITED!
« Seneste Redigering: 28 Aug 2011, 10:47 af Newton Heath » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12759: 28 Aug 2011, 11:11 »

Jeg er ret overbevist om, at vi tager tre point i dag. Alt andet ville være skuffende i min optik, da vi møder et formsvagt og svækket Arsenal.

Vi må endelig ikke tage for let på opgaven, men meget skal gå galt, hvis vi ikke vinder i dag. Vi skal være spilkontrollerende, da deres omdrejningpunkter er solgt, og nogle skadet og har karantæner, som du så flot fortæller, NH.

Håber vi stiller nogenlunde op som sidst, da vi var godt kørende i mandags. Vil gerne se Flechter tilbage i den røde trøje, som efter sigende, skulle have spillet godt hos reserverne. Han starter nok ikke inde, men vil da gerne se ham de sidste 10-15 minutter.

Måske naivt, men jeg tror på en 3-0 sejr, da Londonklubben gæster os, og de samtidig ser så svage ud, i forhold til standarden.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12760: 28 Aug 2011, 12:05 »

http://www.youtube.com/v/_Uaoeg3U7gk

Savner virkelig vores portugisiske stjernewing!

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12761: 28 Aug 2011, 16:16 »

Ingen ændringer i start-11 ift. Tottenham kampen. Du ramte rigtigt NH Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #12762: 28 Aug 2011, 16:21 »

Det var lige godt satans!

Er ganske tilfreds, holdet ser stærkt ud og der er masser af dygtige spillere på bænken klar til at komme ind hvis vi får problemer.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #12763: 28 Aug 2011, 16:22 »

På Bænken er: Lindegaard, Ferdinand, Fabio, Park, Giggs, Berbatov og Hernandez.

Mon ikke Chicharito kommer i aktion i dagens kamp, ser gerne at han kommer igang med målscoringen idag Smiley

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

JimmyGP
Manager

« Svar #12764: 28 Aug 2011, 16:26 »

Jamen det ser da lovende ud.. Jeg tipper en 2-0 sejr til os Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 849 850 [851] 852 853 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010