Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:54:03
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
I går
kl. 10:09:18
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23490
2 Brugere, 942 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejdevanaha...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
848
849
[
850
]
851
852
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1444259 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #12735:
24 Aug 2011, 15:56 »
Ville da IMO være for dumt at købe en kant mere, når man har 4 kanter, der alle ligger og kæmper om de 2 pladser. Så skal vi skille os af med en af dem, og hvem ser man lige helst forsvinde, af de 4?
Skulle vi besluttet os for, hvilket jeg ikke håber, at købe en ny spiller, skal det enten være en kreativ offensiv midt eller en højre back. Alt andet er overflødigt IMO, og der er vi dækket godt ind, til denne sæson. Jeg ser personligt helst, at vi giver vores nuværende unge trup chancen i denne sæson. Og man må vel sige, at de indtil videre har klaret det ganske fortrineligt.
Thore
Manager
«
Svar #12736:
24 Aug 2011, 16:13 »
Som jeg har forstået det kan Götze godt spille offensiv midt, men hvor god han vil være centralt i en 4-4-2 skal jeg ikke kunne sige..
Jeg stoler på Fergi, og hvis han mener Götze er bedre end nogle af vores alternativer, så vil det være et fint køb i mine øjne
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12737:
24 Aug 2011, 17:00 »
Jeg har synes at det er noget vrøvl, at man ikke vil se flere ansigter i truppen. Jovist, vi har en god, bred trup, men hvis vi skal kunne vinde CL i år, så synes jeg vi mangler lidt, i forhold til nogle af vores konkurrenter, som ser skræmmende ud på pariret.
De Gea har fået en sløv opstart, men han skal nok komme efter det, og jeg håber det bliver hurtigt! Højrebacken har set lidt sløj ud i det seneste år, men vi har fået etableret nogle unge spillere, som er meget kompetente, og derfor synes jeg ikke vi skal ud og erhverve en ny spiller, da jeg hellere så pengene blive investeret i en anden position - som jeg kommer til om lidt. Rafael, Fabío, Smalling og Evans kan alle spille pladsen, og jeg er ret fortrøstningsfuld, hvad det angår. Resten af bagkæden er jo storslået, og der skal ikke investeres yderligere, da vi allerede har klassespillere, endda mange af dem. På kanterne har vi også lidt at et luksusproblem, hvis alle er fit. Angrebet er jo også fremragende, og Welbeck stormer sig frem, og giver endnu mere konkurrence til Ærten, som sikkert kan udvikle sit i forvejen ekstreme potentiale. Den centrale midtbane, ja vi har såmænd nok spillere til positionen, men i mine øjne agere de meget den samme rolle, og derfor så jeg gerne en kreatør, selvom det ikke er livsnødvendigt. Sneijder ville i mine øjne være fantastisk, og vil virkelig kunne bibringe holdet en masse offensivt. Vi har nogle unge spillere, som knokler på træningsbanen og udvikler sig målrettet mod toppen, og måske skulle vi bare give dem tid og plads, men igen... Jeg så gerne en etableret stjernespiller, som kunne tilføre nogle lækkerier i offensiven. Organiseret defensiv og sprudlende, farligt offensivt bold, dét ville kendetegne United!
Newton Heath
Manager
«
Svar #12738:
25 Aug 2011, 12:17 »
Klokken 17:45 i aften starter lodtrækningen til Champions League-gruppespillet og seedningslagene er som følger:
1:
Chelsea, Barcelona, Manchester United, Real Madrid, Bayern München, Arsenal, FC Porto, Inter,
2:
Valencia, Benfica, Shakhtar Donetsk, CSKA Moskva, Villarreal, Marseille, Lyon, AC Milan.
3:
Leverkusen, Manchester City, Zenit, Ajax, Olympiakos, FC Basel, BATE Borisov, Lille.
4:
APOEL Nicosia, Trabzonspor, Dinamo Zagreb, Dortmund, Napoli, Plzen, Genk, Otelul Galati.
Der er en del stærke hold med i de lavere lag og for mig ser et skræk- og drømmescenarie ud.
Drømmepulje
Manchester United
Lyon
FC Basel
Genk
For lige at begrunde mit valg så synes jeg at et af de franske mandskaber ville være ideelt fra andet lag. De spanske hold er svære at spille imod specielt på udebane og udover at CSKA Moskva er en lang tur så havde vi også problemer med dem sidste vi var i gruppespillet. Lyon er klart blevet svagere over de sidste år og deres defensiv vakler. De har selvfølgelig en del værdifuld erfaring fra tidligere, men det synes egentlig de fleste mandskaber fra andet lag har, hvilket gør at foretrækker dem eller Marseille. FC Basel fra tredje lag synes jeg er ret oplagt, det er ikke nogen specielt lang rejse og så er det et hold vi skal kunne slå både ude og hjemme. Fra fjerde lag finder vi hold som Otelul, APOEL og Genk og jeg kunne godt tænke mig at trække det belgiske mandskab som vi uden tvivl også burde slå både ude og hjemme. Fra fjerde lag er målet dog primært at undgå Dortmund og Napoli og så tage den derfra.
Skrækpulje
Manchester United
AC Milan
Lille
Dortmund
AC Milan har rejst sig gennem de senere år og de er det bedste mandskab i Italien for tiden. De har fået inkarneret nogle verdenklassespiller
e på deres mandskab og selvom der også findes andre stærke hold fra andet lag som eksempelvis ukrainske Shakhtar mener jeg klart at Milan er det stærkeste. Fra tredje lag synes jeg umiddelbart at de franske mestre Lille lyder som sværeste modstander, da man trods alt ikke kommer sovende til det franske mesterskab. Javist, de har mistet et par af deres markante profiler i Gervinho og Cabaye, men de har erstattet dem med gode spillere som Payet og Pedretti. Derudover har de også profiler som Mavuba, Hazard og Sow på holdet. Zenit eller Leverkusen vil jeg dog også gerne undgå. Fra fjerde lag handler det primært om at undgå Dortmund og Napoli, og da jeg har sat Milan fra andet lag i skrækpuljen kan Napoli naturligvis ikke indgå.
Hvad er jeres bud på en drømme- og skrækpulje?
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #12739:
25 Aug 2011, 12:30 »
Citat af: Newton Heath 25 Aug 2011, 12:17
Klokken 17:45 i aften starter lodtrækningen til Champions League-gruppespillet og seedningslagene er som følger:
1:
Chelsea, Barcelona, Manchester United, Real Madrid, Bayern München, Arsenal, FC Porto, Inter,
2:
Valencia, Benfica, Shakhtar Donetsk, CSKA Moskva, Villarreal, Marseille, Lyon, AC Milan.
3:
Leverkusen, Manchester City, Zenit, Ajax, Olympiakos, FC Basel, BATE Borisov, Lille.
4:
APOEL Nicosia, Trabzonspor, Dinamo Zagreb, Dortmund, Napoli, Plzen, Genk, Otelul Galati.
Drømmepulje
Manchester United
Villareal
FC Basel
Genk
Jeg er stort set enig i din drømmepulje NH, dog mener jeg ikke Lyon skal være i den frem for Villareal. Lyon er et rutineret CL mandskab, og er et meget svært hold at spille imod, hvilket Real Madrid fansene vidst kan nikke genkendende til. I stedet vil jeg sige Villareal, set ud fra de to kampe de spillede mod OB (ved godt det var deres første kampe) men synes ærlig talt ikke det var skræmmende, nærmest kun Rossi der var.
Skrækpulje
Manchester United
AC Milan
Lille
Dortmund
Er fuldstændig enig i din 'skrækpulje, da de er nogle af de klart sværeste hold i deres respektive seedningslag.
Er lidt i tvivl om det her: Kan United godt trække City, eller er det umuligt når de kommer fra samme land?
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #12740:
25 Aug 2011, 12:31 »
2 klubber fra samme nationalitet kan IKKE være i samme gruppe.
Manchester United
Newton Heath
Manager
«
Svar #12741:
25 Aug 2011, 12:40 »
Citat af: MadzeN92 25 Aug 2011, 12:30
Drømmepulje
Manchester United
Villareal
FC Basel
Genk
Jeg er stort set enig i din drømmepulje NH, dog mener jeg ikke Lyon skal være i den frem for Villareal. Lyon er et rutineret CL mandskab, og er et meget svært hold at spille imod, hvilket Real Madrid fansene vidst kan nikke genkendende til. I stedet vil jeg sige Villareal, set ud fra de to kampe de spillede mod OB (ved godt det var deres første kampe) men synes ærlig talt ikke det var skræmmende, nærmest kun Rossi der var.
Jeg vil nu stadig sige at Villarreal er et stærkere hold end Lyon med en bedre hjemmebane. El Madrigal er ikke et sted man sådan lige tager ned og vinder uanset om man hedder OB eller Manchester United. Det vidner statistikken også om. Som jeg også selv skrev har Lyon masser af CL-erfaring med i bagagen, men jeg synes ikke at holdet er noget nær lige så godt som det var for et par år siden selvom det måske er mange af de samme spillere. De har mistet gnisten og de har jo heller ikke vundet mesterskabet i tre år må det være nu med Bordeaux, Marseille og Lille som de tre seneste vindere. Når Villarreal først får spillet sig varme og måske får lidt mere motivation end der var til stede mod et på papiret tamt og ukendt dansk mandskab vil jeg klart se dem som en værre modstander end Lyon. Men det er jo smag og behag. :-)
Og som oste siger, så kan to klubber fra samme nationalitet ikke være i samme gruppe. Ellers havde min skræpulje heddet United, Milan, City, Napoli. ;-)
Swizz CataR
Manager
«
Svar #12742:
25 Aug 2011, 12:48 »
Er enig i at Villarreal er bedre end Lyon. Lyon var uhyre gode for 3-4 år siden, men dårlige trænervalg samt en halvgammel og udtjent trup har gjort, at de nu lever på historien, og som NH siger, så er det lang tid siden de var et mesterhold. Cris er gammel, Toulalan er smuttet (var vel en af deres vigtigste taktikske spillere i de seneste sæsoner) og ja generelt er de ikke længere så dødbringende. Dermed ikke sagt at de ikke kan bide fra sig, men jeg tror i den grad, at Villarreals hurtige spil kan gøre mere ondt på United end Lyons, der nok mere minder om engelsk fodbold end hvad man kan sige om Villarreals.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Thore
Manager
«
Svar #12743:
25 Aug 2011, 12:56 »
Jeg er enig i de fremlagte puljer, det må være de nemmeste og sværeste. Jeg vil så komme med et bud på den sjoveste/fedeste pulje, med hvilke hold jeg gerne så United komme op i mod
Valencia
Ajax
Napoli
Det ville helt sikkert blive underholdende
Valencia og Ajax er dem jeg sympatisere mest med i henholdsvis Spanien og Holland, så det ville være fedt og se dem mod United.
Napoli syntes jeg har et rigtig spændende mandskab, så det ville også være et interessant møde.
Det vil selvfølgelig være en svær pulje, men det ville også gøre CL gruppespillet endnu mere interessant.
En pulje der hedder:
CSKA Moskva
BATE Borisov
Viktoria Plzeň
Ville i hvert falde være ret kedelig, i følge min mening
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Newton Heath
Manager
«
Svar #12744:
25 Aug 2011, 13:24 »
Valencia har vi jo lige mødt, men vil godt give dig ret i at kampe mod Ajax og Napoli kunne være ganske underholdene. Amsterdam ArenA er et fantastisk stadion og Napoli har en offensiv stjernparrade der ville gøre kampene underholdene. Ikke desto mindre er specielt Napoli et hold jeg meget gerne vil undgå, for de kan altså godt komme til at gøre ondt på os.
Med hensyn til den østeuropæiske gruppe du har opstilt er det også en helvedes dårlig gruppe med en masse lange og kolde ture i vintertimerne. Tjekkiet er ikke så slemt, men Hviderusland og Rusland er et helvede at spille på den tid af året.
Thore
Manager
«
Svar #12745:
25 Aug 2011, 13:41 »
Ja jeg ved godt vi lige har mødt Valencia, men ville ikke have noget i mod endnu en omgang
Jeg ville nok også hellere have Milan, men så kunne det jo ikke blive Napoli i fjerde lag. Så skulle det alternativt være:
Milan
Ajax
Dortmund
Det ville også være interessant.
Ja vi skal helst ikke alt for meget til østeuropa, det er altid hamrende svært og komme derover, plus det også er nogle "kedelig" hold.
Men det er jo svært og vælge hvad man helst vil have. Skal det være så nemt som mulig, eller skal det være så underholdende som muligt. Man kan sige, at uanset hvilken gruppe vi kommer i, så skal vi være gode nok til at gå videre
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #12746:
25 Aug 2011, 14:47 »
Er det ikke klokken 1845 dansk tid lodtrækningen starter? På UEFA's hjemmeside skriver de 1745 CET og så vidt jeg ved er DK i tidszonen CET+1
Sidste år kunne man desuden se lodtrækningen live fra UEFA's hjemmeside. Jeg regner med man kan gøre det igen i år til dem der skulle være interesseret.
Min drømmepulje for os er som følge:
MUFC, Benfica, Ajax, Genk
Benfica og Ajax tror jeg vil kunne være undeholdende kampe som ikke burde være alt for svære. Genk burde kunne slås både ude og hjemme. Dog er jeres andre bud også gode, da jeg synes der er mange jævnburdige hold som ikke vil være skidt at komme imod.
Af rædselspulje vil jeg nok, personligt, sige:
MUFC, Milan, Zenit/Lille, Dortmund/Napoli.
Minder meget om de bud I andre har lagt frem. Jeg synes dog også det ville være ærgeligt at trække Zenit, da det giver os en lang rejse til Rusland. Ikke noget der selvfølgelig er dræbende, men kan stadig være lidt udfordrende. Især hvis det er i vintermånederne og der er sne/is/blizzard før kampen. Dog er der ikke nogle scenarier som jeg synes vil ligne en Group of Death som der nogle år har været.
Official member of Manchester United Football Club
Newton Heath
Manager
«
Svar #12747:
25 Aug 2011, 16:08 »
En del danske medier siger 17:45 men jeg ved det sku ikke med sikkerhed.
Med hensyn til "Group of Death" er det nok ikke aktuelt for os, da Manchester City fra tredje lag ikke er en mulighed at trække. En sådan ville nok bestå af Barcelona, AC Milan, Manchester City og Dortmund hvis jeg skulle sige det. :-)
Desuden er jeg enig med dig i at Zenit ville vær en irriterende modstander og generelt så er der et eller andet irriterende over ture til de mest østlige dele af det europæiske kontinent.
Zone 43
Manager
«
Svar #12748:
25 Aug 2011, 16:25 »
Eurosport viser live fra kl. 17:45, men med alt de sige inden lodtrækning skal det nok passe, at selve lodtrækningen først starter 18:45. ;-)
http://tv.eurosport.dk/tvschedule.shtml
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Weezy
Lilleputspiller
«
Svar #12749:
25 Aug 2011, 16:31 »
Citat af: Thore 25 Aug 2011, 13:41
Ja jeg ved godt vi lige har mødt Valencia, men ville ikke have noget i mod endnu en omgang
Jeg ville nok også hellere have Milan, men så kunne det jo ikke blive Napoli i fjerde lag. Så skulle det alternativt være:
Milan
Ajax
Dortmund
Det ville også være interessant.
Ja vi skal helst ikke alt for meget til østeuropa, det er altid hamrende svært og komme derover, plus det også er nogle "kedelig" hold.
Men det er jo svært og vælge hvad man helst vil have. Skal det være så nemt som mulig, eller skal det være så underholdende som muligt. Man kan sige, at uanset hvilken gruppe vi kommer i, så skal vi være gode nok til at gå videre
Lig praecis..
man ska da helt sikkert haabe paa at traekke de bedste hold>?
Det gQr jeg da ihvertfald. Saa har man i det mindste naa at see frem til i sted for at mQde hold som APOEL Nicosia,
Trabzonsor, Genk, Victoria Plzen, Otelui Galati, Basel og de Qvrige uintereseret hold..hvis man ikke er go nok til at
slaa hold fra 2/3/4 puljen saa fortjener man da heller ikke vind eller gaa vider i CL!!
Sider:
1
...
848
849
[
850
]
851
852
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »