home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 845 846 [847] 848 849 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444397 gange)
Pats
Juniorspiller
**

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12690: 22 Aug 2011, 21:25 »

Nøøøøj hvor er jeg bange for De Gea laver et flop idag...

Helt enig  Huh

N17
Manager

« Svar #12691: 22 Aug 2011, 22:50 »

Tillykke med sejren!
Indtil 2-0 målet var kampen helt lige, men derfra var der kun United på banen. Dog må man sige, at De Gea er rystende usikker. Er dårlig i feltet og meget usikker på langskud. Derfor er det også skidt, at vi ikke for alvor får testen ham noget mere, for jeg mener faktisk, at vi har mulighederne. Friedel står en rigtig god kamp for os - og er en klar forstærkning ift Gomes.

Men på baggrund af de sidste 20 minutter, måske halve time, så er det fortjent at United vinder, vi kendte desværre ikke vores besøgelsestid. Og så viste De Gea jo igen i overtiden, at han ikke kan holde på bolden og er bange, når angriberne så kommer imod ham.

Tror dog, at det United hold bliver skræmmende, når de er spillet sammen - og får Hernandez tilbage i topform. Godt nok var Welbeck målscorer og assistmager, men derudover viste han ikke meget, som sætter ham foran en fit Hernandez efter min mening.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #12692: 22 Aug 2011, 22:51 »

Fortjent sejr, Redknapp laver mange dårlige dispositioner imo men sådan er det jo.
Men puha De Gea han er jo en omvandrende usikkerhed.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #12693: 22 Aug 2011, 22:53 »

God kamp idag, især når man kigger på hvor mange unge spiller der får spilletid idag.
Jones spillede virkelig en god kamp idag, De Gea har fået en svært start men er sikker på han nok skal blive klasse med efter nogen flere kampe, fine nok mål. Dejligt nok Welbeck & Rooney får scoret, glæder mig til kampen mod Arsenal, de er ikke alt for godt spillende for tiden, det så i hvert fald ikke alt for godt imod Liverpool.

- MAN U <3

SirToby
Manager

« Svar #12694: 22 Aug 2011, 22:55 »

Vidunderligt. Fantastisk anden halvleg. Jones, Evans og Smalling er motherfucking amazing. Welbeck var god, efter han havde fået selvtillid fra hans mål, Anderson er fuld af energi som sædvanlig, og Young og Nani er to formidable wings. Men Wayne fucking Rooney er bare den bedste.

Manchester United!!!

Thore
Manager

« Svar #12695: 22 Aug 2011, 22:56 »

Herlig kamp. Det var meget lige i 1. halvleg, men efter pausen tog vi hurtig kontrol. De gjorde det stort set alle sammen rigtig godt idag, jeg syntes bestemt heller ikke De Gea var så ringe igen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12696: 22 Aug 2011, 22:59 »

Synes bestemt også at De Gea oppede sig lidt i dag. Han har stadig problemer på langskud, tror det skyldes noget med koncentrationen og så skal han lære at når man går ud i feltet, så vær sikker på hvad du gør, og hellere boksen end forsøge at gribe en bold i duel med 2-3 andre spillere.

Ellers fantastisk med mål og assists til Welbeck efter 1½ sløj kamp, og assist til Cleverley også er heller ikke ringe. Og så liiiige et oplæg med højreskøjten af Giggsy Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12697: 22 Aug 2011, 23:01 »

Synes bestemt også at De Gea oppede sig lidt i dag. Han har stadig problemer på langskud, tror det skyldes noget med koncentrationen og så skal han lære at når man går ud i feltet, så vær sikker på hvad du gør, og hellere boksen end forsøge at gribe en bold i duel med 2-3 andre spillere.

Nu er det jo ikke fejlen at han ikke bokser til den, men at han fuldstændig mistimer hvor høj bolden er - Han skal jo ind foran forsvareren og angriberen og gribe den højt, i stedet for at komme ud bag dem, når bolden er i hovedhøjde. Det er virkelig en slem fejl, som ikke bør kunne begås - Især ikke hos Man U, og især ikke hos en mand der har kostet £18mio eller hvor meget det nu var..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #12698: 22 Aug 2011, 23:03 »

I spiller godt nok fremragende, og meget skal gå galt hvis I ikke skal blive mestre. Og ham Cleverly er jeg godt nok sindssygt imponeret af, han ser sgu spændende ud. Håber på Gunners sejr på søndag, men tvivler sgu på det, sådan som I spiller for tiden.

Thore
Manager

« Svar #12699: 22 Aug 2011, 23:03 »

Syntes også det har været De Gea's bedste kamp indtil videre. Bevars han laver da et par fejl, men så slemt er det altså heller ikke. Han bliver formegentlig kun bedre og bedre, så jeg er slet ikke så nervøs for ham.
Når offensiven så spiller så godt som den gør, så kan han også godt tillade sig og droppe en gang i mellem  Wink

Men altså, der skal jo altid være noget brok. Sidste år var vores trup for ringe til noget som helst, og i år er det så vores målmand den er gal med.
Så længe det bare er rivaliserende fans der syntes han er for dårlig, så går det nok også  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12700: 22 Aug 2011, 23:04 »

Positive tendenser fra De Gea synes jeg. Ja, han fumlede med bolden fra et par skud, og var usikker på et indlæg, ellers gør han det han skal, og er rigtig god til, at sætte spillet igang. Der er dog stadig et stykke til hans top niveau, og jeg håber i den grad, at Fergie beholder ham i målet.
Ellers fremragende opbakning han fik fra stadion, og han gav sig endda tid til, at klappe op til Stretford End på et tidspunkt. Godt han får opbakning mht. hans selvtillid - selvom han dog ikke ligner en mand, der mangler det.

Kampen er der vel ikke så meget at sige til. Spurs gør det godt i 1. halveg, hvor vi ikke rigtig er med til sidst, andet end et få par chancer. I 2. halveg viser vi så klassen og køre dem over. Jones, Smalling og Evans gjorder det alle fantastisk i dag - specielt Jones, nøj hvor bliver han god. Ellers var en mand som Rooney jo som altid pure class.

Fin kamp!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12701: 22 Aug 2011, 23:05 »

Fint nok at I støtter De Gea, det skal man jo også som Utd fan Wink Tror dog piben får en anden lyd når (ja, når) han koster point Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager

« Svar #12702: 22 Aug 2011, 23:08 »

Positive tendenser fra De Gea synes jeg. Ja, han fumlede med bolden fra et par skud, og var usikker på et indlæg, ellers gør han det han skal, og er rigtig god til, at sætte spillet igang. Der er dog stadig et stykke til hans top niveau, og jeg håber i den grad, at Fergie beholder ham i målet.

Tvivler på du skriver sådan, når hans fumleri koster endnu flere mål mod bedre hold end vores i dag.

Citat
Ellers fremragende opbakning han fik fra stadion, og han gav sig endda tid til, at klappe op til Stretford End på et tidspunkt. Godt han får opbakning mht. hans selvtillid - selvom han dog ikke ligner en mand, der mangler det.

Enig i fansene bakkede ham godt op, men at du ikke mener han ligner en som mangler selvtillid forstår jeg ikke. For mig ligner han en bange lille dreng i målet, når han står for United. Tror han er meget trykket og virker som om han er utrolig bange for at lave fejl.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12703: 22 Aug 2011, 23:09 »

Fint nok at I støtter De Gea, det skal man jo også som Utd fan Wink Tror dog piben får en anden lyd når (ja, når) han koster point Wink

Du mener han mister al støtte blot fordi han dropper? Mig bekendt missede Barthez ikke sin opbakning på trods af hans ofte flamboyante spillestil, så hvorfor skulle det lige gå ud over De Gea, som oven i købet er ung?

Og self bliver ALLE målmænd kritiseret når de begår fejl der koster mål. Ingen forskel for De Gea der.

Og så for lige at det skal blive "det er bare fordi du er Utd fan du siger det", så anerkender jeg fuldt ud, at han har masser at lære, men som fan af en klub med gode evner ud i at give unge spillere chancen og give dem tillid, bør du da også vide at specielt tilliden er vigtig. Derfor skal han heller ikke hives ud bare fordi han fejler...

Thore
Manager

« Svar #12704: 22 Aug 2011, 23:11 »

Nej det skal man vel ikke, man skal vel også være kritisk over for sine "egne" spillere. Han kommer selvfølgelig til at koste point, men det gjorde Van Der Sar også en gang i mellem.
Vi tænker vel lige så meget på hans alder, også tænker på hvor god han kan være om 10 år  Smiley

Jeg syntes ikke Lindegaard har vist sig at være meget bedre, så jeg syntes De Gea skal have meget lang snor  Smiley

Sider: 1 ... 845 846 [847] 848 849 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010