Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:54:03
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
I går
kl. 10:09:18
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23491
1 Bruger, 937 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
adarshlumina
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
841
842
[
843
]
844
845
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1444486 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #12630:
16 Aug 2011, 21:07 »
Citat af: JKJ 16 Aug 2011, 20:50
De Gea største problem lige her og nu er vel hverken højden eller vægten men at han ikke kan komunikere med sit forsvar.
Sir A bør have en engelsk træner med på træningsbanen så han kan få lært nogle engelske gloser når han har sine pauser.
Når det så er sagt synes jeg han ligner en høj ranglet teenager, ikke et ondt ord om dette, men han ligner altså ikke en klasse målmand der skal stå for en af verdens største og bedste klubber
Giv ham en trøje der passer ham, få smidt 7+ kg muskler på ham og få ham lært lidt engelsk, så begynder det at ligne noget
Det bliver der også arbejdet på højtryk på, og han skulle gøre gode fremskridt. Men ja, det er selvfølgelig et stort problem. Han har dog lige fra start lært nogle få gloser, sådan han bare kunne kommunikerer lidt med forsvaret.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12631:
17 Aug 2011, 19:33 »
Citat af: Daniel Nordentoft 16 Aug 2011, 17:29
Det er du velkommen til at synes, men det ændrer ikke min mening.
Som fodboldspiller skal du blive målt på dine fodboldmæssige kvaliteter, og som målmand behøver du ikke en speciel højde. De Gea er høj i forhold til mange andre keepere.
Kom med bare en argumentation for, hvorfor man skal være høj. Hvis man kan nå overliggeren, når man hopper er det vel fint.
Fysikken er dog noget helt andet. Han skal udvikle sin kropstatur, men dermed ikke sagt at han skal være to meter over skuldrene.
Forstår ikke jeres påstand om, at man absolut skal være høj for at stå mellem stængerne i den engelske liga.
Selvfølgelig har højden også noget at sige, især i PL. Der bliver ikke gået så meget til målmanden som i PL, i næsten alle kampe bliver de udfordret på deres fysik og højde ved hjørnespark. Så er det klart at det er bedre at have en høj og fysisk robust keeper, end at have en lav og fysisk robust keeper, hvis f.eks. man skal spille mod Sp*rs der har Crouch og nok også snart Adebayor. Hvis du er 185 er det satme svært at komme op og vinde en presset duel mod de to som keeper, i forhold til hvis du er 195. Så det er klart at højden betyder noget, alt andet er noget vrøvl.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #12632:
17 Aug 2011, 20:28 »
Man skal dog også passe på at man ikke tillægger højden på en keeper mere værdi end hvad der giver mening. Er enig i, at i PL er højden vigtigere end den er i La Liga. Men når det så er sagt, så har du alt andet lige, den fordel at du må bruge hænderne og derfor kan kompensere noget af vejen for din "manglende" højde, overfor de store høje angribere som Crouch. Så self er det ikke godt at være 1,50 men det er heller ikke påkrævet at man er 2m høj
-LFC-
Manager
«
Svar #12633:
17 Aug 2011, 20:52 »
Citat af: Njaourinho 16 Aug 2011, 17:27
Det er simpelthen noget vrøvl, du fyrer af. Der bliver gået så meget mere til den i feltet i Premier League. Målmændene skal kunne dominere feltet i langt højere grad, da de ikke bliver beskyttet af dommeren nær så meget som i eksempelvis Spanien. Selv i United seneste kamp, så man De Gea tøve i feltet med det resultat, at han fik et par på hovedet og alligevel endte det med hjørnespark. Reina er det eneste eksempel på en god, relativ lav målmand, som er top klasse. Men han har også fysikken i orden - det synes jeg virkelig ikke De Gea har (endnu). Jeg siger ikke, at De Gea ikke bliver en kanon målmand, men når du siger, at vigtigheden af højden for en målmand i PL er uvæsentligt og et direkte postulat, så er du Hamrende forkert på den.
Reina er ca. 1.90 og ligner også en der er det. Han mangler ikke noget som sådan, men man kan godt se, at han er spansk målmand i England sommetider.
Jeg synes også det er meget mærkeligt med De Gea. Carrick står til 1.88, De Gea virker lidt lavere sådan som i 1.86. Det kan man leve på, men højden i Premier League for en målmand er pissevigtig. Fordi der er tumult i feltet især på dødbolde og folk generelt er større i Premier League end La Liga. De Gea har talentet, men han mangler fysikken indtil videre og engelsk-kundskaberne og noget siger mig, at i vil gøre klogt i at smide Lindegaard på mål. Ihvertfald i starten. Han er måske også ret uerfaren, men han er kæmpestor og snakker engelsk og er meget kommanderende som målmand, men indtil De Gea er kommet på plads og har fået noget fysik, så virker det som idéelt for mig. De Gea skal nok få sit hyr når han møder nogle af PL's tankangribere som Drogba, Carroll og andre af den størrelse.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #12634:
17 Aug 2011, 21:35 »
Alle de argumenter der bliver nævnt for at en keeper skal kunne begå sig i England fysisk, virker på mig som om folk mere tænker på "brede skuldre" end på højde. Hvad tæller højden overfor Drogba, hvis ikke du har fysikken? Til gengæld vil jeg vædde med, at hvis De Gea skal i duel med Drogba i feltet, så taber han den oftere hvis ikke han er fysisk stærk, selvom han skulle være højere end Drogba, end hvis han er fysisk stærk som f.eks. Reina, men måske er fem cm lavere end Drogba.
1,85 vil jeg vove at påstå er en ganske fin højde i England. Når han strækker armene op så svarer det vel til 2,20 - 2,30 og så høj er end ikke Crouch
Så det handler for mig meget mere om, at han får sig nogle bredere skuldre og nogle større muskler, end at han er 2,10
Njaourinho
Landsholdsspiller
«
Svar #12635:
17 Aug 2011, 22:01 »
Man kan jo tage Kasper Schmeichel som eksempel. Fysikken fejler intet - specielt ikke her på det sidste, skal jeg love for... - men hans højde, eller mangel af samme, har virkelig haft betydning for ham. Han er rystende ustabil på dødbolde. Han kan ikke på samme måde gå roligt ud og plukke bolden ned. Kasper er selvfølgelig også stadig ung og det er noget, som han kan blive bedre til (timing, selvtillid, håndtering osv..) men han er altså et godt eksempel på vigtigheden af højden.
«
Seneste Redigering: 17 Aug 2011, 22:02 af Njaourinho
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #12636:
17 Aug 2011, 22:08 »
Hvornår har du sidst set ham spille?
Anywho, du skriver han kan blive bedre i sin timing, selvtillid, håndtering osv, og alligevel antyder du stor vigtighed af højden. De elementer du taler om, taler jo netop vigtigheden af højden ned. Jeg siger ikke at højden ikke giver en fordel, for selvfølgelig er det nemmere at være 2,10 end 1,85 på høje indlæg i feltet, jeg mener blot ikke at højden er så vigtigt som nogle herinde vil gøre den til. Den er IKKE afgørende på egen hånd, med mindre man er 1,50
Njaourinho
Landsholdsspiller
«
Svar #12637:
17 Aug 2011, 22:32 »
Citat af: KongFjong 17 Aug 2011, 22:08
Hvornår har du sidst set ham spille?
Anywho, du skriver han kan blive bedre i sin timing, selvtillid, håndtering osv, og alligevel antyder du stor vigtighed af højden. De elementer du taler om, taler jo netop vigtigheden af højden ned. Jeg siger ikke at højden ikke giver en fordel, for selvfølgelig er det nemmere at være 2,10 end 1,85 på høje indlæg i feltet, jeg mener blot ikke at højden er så vigtigt som nogle herinde vil gøre den til. Den er IKKE afgørende på egen hånd, med mindre man er 1,50
Hvad? Hvorfor skulle de tage vigtigheden af højden ned? Det ville da være optimalt at have de egenskaber, som jeg nævner samt at have højden. Og jeg har aldrig sagt, at den er afgørende på egen hånd. Det eneste, jeg forholder mig til, det er, at der blev påstået, at højden ikke var vigtig i PL. Det er den og det ved alle. Og nu vil jeg ikke gentage mig selv længere. Hej hej
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12638:
17 Aug 2011, 22:53 »
Citat af: Njaourinho 17 Aug 2011, 22:32
Hvad? Hvorfor skulle de tage vigtigheden af højden ned? Det ville da være optimalt at have de egenskaber, som jeg nævner samt at have højden. Og jeg har aldrig sagt, at den er afgørende på egen hånd. Det eneste, jeg forholder mig til, det er, at der blev påstået, at højden ikke var vigtig i PL. Det er den og det ved alle. Og nu vil jeg ikke gentage mig selv længere. Hej hej
Højden er fuldstændig underordnet i min optik. Hvis din springkraft, håndtering, fysik og rolighed er der, så er det mere end rigeligt. Problemet for keepere, som har det svært i feltet, er at de ikke har håndteringen, for de kan jo sagtens komme op til boldene, da de kan strække armene i vejret, hvilket udgør en langt højere højde, også selvom du hedder Crouch. Altså håndtering og fysik er magtfaktorene for en god mand i feltet, i min verden.
De Gea mangler fysik og en kunnen inden for kommunikationen, men sidstnævnt kommer vel når han har lært sproget.
«
Seneste Redigering: 17 Aug 2011, 23:00 af Daniel Nordentoft
»
JimmyGP
Manager
«
Svar #12639:
18 Aug 2011, 07:43 »
Jeg synes godt nok det er lige på og hårdt fra start.. Tottenham, Arsenal og så en bette away mod Bolton inden vi så står overfor Chelsea.. Men vi kan da selvfølgelig levere positive resultater mod alle fire og det ser jeg frem til.. Jeg glæder mig rigtig meget til mandagskampen, specielt fordi jeg har fri så det passer med at jeg har fri tredje kamp i streg så det er super..
Nogen der ved hvordan det står til med Hernández? Han er vel tilbage i træning og klar til Spurs??
- Veni, vidi, vici -
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #12640:
18 Aug 2011, 18:15 »
Citat af: KongFjong 12 Aug 2011, 16:25
Hvis ikke det er tyndt, er det letkøbt, netop pga. hans rygte. Alle kan jo komme med påstande som den, uden at det koster noget, fordi "sådan er han jo"
Problemet er, at du opfatter det at være anfører og at være et forbillede, som noget kun "rene" mennesker kan være. Vi kan ikke alle være Thomas Helveg, der er forskellige måder at være anfører og forbillede på. Keane var en fænomenal anfører fordi han gjorde det an anfører skulle.
Og så drop nu det der psykopat noget. Det holder jo ikke en meter. "Tæt på at være det jeg vil kalde en psykopat på banen"... 1) Hvis han er det på banen, er han det så ikke bare generelt, eller tror du mennesker kan være ikke-psykopat udenfor banen og så vælge at være det på banen? 2) Hvor er din medicinske vurdering der ligger til grund for den påstand? Omend jeg tror jeg forstå hvad du mener, så skal nok lige vide hvad en psykopat rent faktisk er, før du anklager nogen for at være, eller bare for at være tæt på
Han var til tider er svin, det kan ingen være uenige i, men psykopat nej, ej heller tæt på.
Lidt om psykopati kan læses
her
, så vil man faktisk finde ud, at Keane i den grad ligger langt fra at være psykopat.
Og lidt sjovt, med denne sætning: "Terry og Gerrard sælger f.eks. sjældent deres hold". Dvs. vi kan være enige om, at de også har solgt deres hold fra tid til anden, ligesom Keane har? Keane har altså ikke så ofte solgt sit hold som man vil gøre det til. Ja, der er specielt ét tilfælde (Haaland) som var helt groteskt, og så har der været tilfælde som i videoen med Shearer hvor temperamentet har kogt lidt over, men de er langt sjældnere end folk vil gøre det til
Ja, jeg tror sagtens du kan være helt igennem sympatisk udenfor banen, og så være gal i hovedet på banen. Her vil jeg gerne bruge Gennaro Gattuso som eksempel. Han er en stille og rolig familiefar, men når han går på banen er han hidsig og aggressiv som bare fanden. Så sådan tror jeg sagtens folk kan have det. Jeg er desværre ikke psykolog, læge eller andet der kan give en forklaring på, hvornår du er psykopat på banen eller ej. Det er noget jeg selv bedømmer. Dog synes jeg at det at Keane gik på banen med hensigt på at tage hævn mod Haaland, viser at mine bedømmelser ikke er helt ude i skoven. Keane fik måske kun 7 røde kort i hans United-tid, men han burde jo have fået mindst dobbelt så mange.
Gerrard og Terry har sikkert solgt deres hold i få tilfælde, men ikke med hjerneblødninger som Keane har. Der er skam også forskel på hvilken slags rødt kort du får. Jeg mindes aldrig at have set Gerrard og Terry lave noget som Keane lavede på Shearer eller Haaland.
Yessir
Manager
«
Svar #12641:
18 Aug 2011, 18:32 »
Citat af: Jakob E 18 Aug 2011, 18:15
Ja, jeg tror sagtens du kan være helt igennem sympatisk udenfor banen, og så være gal i hovedet på banen. Her vil jeg gerne bruge Gennaro Gattuso som eksempel. Han er en stille og rolig familiefar, men når han går på banen er han hidsig og aggressiv som bare fanden. Så sådan tror jeg sagtens folk kan have det. Jeg er desværre ikke psykolog, læge eller andet der kan give en forklaring på, hvornår du er psykopat på banen eller ej. Det er noget jeg selv bedømmer. Dog synes jeg at det at Keane gik på banen med hensigt på at tage hævn mod Haaland, viser at mine bedømmelser ikke er helt ude i skoven. Keane fik måske kun 7 røde kort i hans United-tid, men han burde jo have fået mindst dobbelt så mange.
Gerrard og Terry har sikkert solgt deres hold i få tilfælde, men ikke med hjerneblødninger som Keane har. Der er skam også forskel på hvilken slags rødt kort du får. Jeg mindes aldrig at have set Gerrard og Terry lave noget som Keane lavede på Shearer eller Haaland.
Hvordan kan du sidde og kritisere Keane, men samtidig forsvsre Pepe i en anden tråd? Pepe er vel omtrent lige så vild som Keane var på en fodboldbane, og har haft (og får) sine uheldige episoder.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #12642:
18 Aug 2011, 18:35 »
Forstår ikke hvordan du kan sige, at han burde få mindst dobbelt så mange? Dem han lavede, var altid klart til rødt kort, hvilket er en af grundene til, at mange folk opfatter ham som en psykopat - hvilket jeg synes er direkte åndssvagt. Ellers lavede han jo ikke vanvittig mange hjernedøde tacklinger.
Hvad bedømmer du ham enlig på, siden du kan sige det? De YouTube videoer du har set, samt det rygte han har, eller fulgte du enlig hans kampe i United?
Og det var til dig, Jakob E.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #12643:
18 Aug 2011, 18:46 »
Citat af: Yessir 18 Aug 2011, 18:32
Hvordan kan du sidde og kritisere Keane, men samtidig forsvsre Pepe i en anden tråd? Pepe er vel omtrent lige så vild som Keane var på en fodboldbane, og har haft (og får) sine uheldige episoder.
Det er jeg ikke enig i. Jeg synes ikke Pepe er noget svin. Han havde den mod Casquero, hvor han kogede over, men det var kun en enkelt gang. Det kan man ikke just sige om Keanes hjerneblødninger. Jeg synes ikke Pepe spiller svinsk, men hårdt. Dertil skal det også tages i betragtning at han spiller i den spansk liga. Det har imo en del at sige.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #12644:
18 Aug 2011, 18:50 »
Citat af: SeRuX 18 Aug 2011, 18:35
Forstår ikke hvordan du kan sige, at han burde få mindst dobbelt så mange? Dem han lavede, var altid klart til rødt kort, hvilket er en af grundene til, at mange folk opfatter ham som en psykopat - hvilket jeg synes er direkte åndssvagt. Ellers lavede han jo ikke vanvittig mange hjernedøde tacklinger.
Hvad bedømmer du ham enlig på, siden du kan sige det? De YouTube videoer du har set, samt det rygte han har, eller fulgte du enlig hans kampe i United?
Og det var til dig, Jakob E.
Min far er stor United-fan, og har masser af DVD-bokse, med bla. Roy Keane-tiden, så jeg har faktisk set en del til ham. Derfra kommer mit argument. Ikke at jeg gider at sidde at se en hel United-sæson på DVD, men hvis min far vil vise mig noget, ser jeg det selvfølgelig gerne. Desuden har jeg set mange tidligere United-kampe mod Chelsea, hvor han bestemt også har lavet tacklinger til et rødt kort.
«
Seneste Redigering: 18 Aug 2011, 18:54 af Jakob E
»
Sider:
1
...
841
842
[
843
]
844
845
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »