home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 916 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 840 841 [842] 843 844 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444522 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12615: 15 Aug 2011, 14:25 »

Det er sgu fair nok at vinde med 2-1, når man har 1(!) skud på mål... Bare vi selv kunne være så effektive Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12616: 15 Aug 2011, 14:54 »

Vi starter ekstremt godt ud i går, og Young var jo fuldstændig fantastisk i starten! Han har et fremragende antrit, og har et formidabelt touch på bolden. Vi kommer under en del pres, da vi falder i tempo, og må dermed også falde lidt ned i banen.

Med hensyn til De Gea synes jeg de fleste folk er idioter at høre på. Man drager konklusioner om mandens niveau og potentiale over to kampe, hvor han har set lidt skidt ud i enkelte situationer, som desværre har kostet mål, men IKKE point! Jeg tror stadig på at vi har anskaffet fremtidens mand i buret, og jeg glæder mig til at følge ham fremover. Han har nogle fantastiske kvaliteter, men har også svagheder, som han nok skal vende til noget positivt fremadrettet. Han bliver klasse, når han har tilvendt sig England, ingen tvivl.

Jeg synes stadig vi skal finde en ny midtbane, med offensive spidskompetencer. Jeg kan ikke se Anderson, Cleverley osv. på vores midtbane i en Champions League Finale, men det er måske bare mig. Som en af verdens bedste fodboldklubber overhovedet, så synes jeg at man behøver at erhverve og investere i topspillere. Jeg synes også det bliver iøjefaldende i går, da man ikke har boldholderen som kan ligge centralt og skabe en masse. Vi overlever ofte på vores kantspillere, og Rooney som trækker ned i banen og agere playmaker. En ny midtbanemand, enten en Sneijder eller Schweinsteiger i min optik, vil også kunne skabe nogle fremadrettede perspektiver i forhold til vores spilkoncept. Vi spiller ofte med en 4-4-2, og der skal man altså have en boldholder/playmaker, som kan være kreativ og offensivt anlagt.

JKJ
Gæst

« Svar #12617: 15 Aug 2011, 15:00 »

Vi fik tre point og vi viste til tider ganske godt spil. Young imponerede mig, han virker meget motiveret og er næsten hele tiden undervejs, hvilket er super lækkert.

Ellers fint at se at de unge får chancen, self delvist også pga. skader osv, men det er bestemt positivt at vi kan vinde selvom vi til sidst havde et forsvar med en gennemsnitsalder på 21 eller sådan noget.

Mht. De Gea, så skal vi altså tålmodighed. Han er et kæmpe talent, og vi snakker altså ikke Taibi, Bosnich eller Barthez her, vi snakker om en ung gut, der har masser af år foran sig. Han vil sikkert lave flere fejl, nogle af dem vil koste mål, men begynder vi allerede nu at snakke om fejlkøb og at han skal smides på bænken, så tror jeg vi ødelægger mere end hvad godt er. Jeg synes hans 2. halvleg var fin, hvilket jo også er ganske ok kommet igen oven på den katastrofale afslutning på 2. halvleg. At han bliver underløbet og får en arm/albue i hovedet, er jo ikke hans fejl men derimod en svag dommers fejl, at han ikke får frispark der.

Jeg synes der er masser at tage med fra kampen, ikke mindst at vi startede sæsonen ude og fik 3 point. Problemet er self nu, at vi har 3/4 forsvarskæde ude i minimum to uger, men vi ved jo at Rio er skrøbelig, så det kommer vel ikke som den store overraskelse. Derimod glæder det mig, at Evans virker ovenpå igen efter sidste sæsons noget sløve og usikre indsatser.

Det er vel også noget han i den grad skal til at vænne sig til. Nemlig at målmanden i PL ikke er fredet i klasse A med kryds og slange men at man derimod gerne må gå tæt på ham.

At man bruger ulovlige midler må man selvfølgelig ikke, men jeg tror vi kommer til at se ham i nogle problemmer den første halvår når der er infight i det lille felt og han må slåes sig ud af problemmerne.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #12618: 16 Aug 2011, 16:34 »

De Gea ser utrolig lav ud i forhold til mange andre målmænd i ligaen. Der står på flere sider, at han er 193, hvilket i hvert fald ikke virker troværdigt. Trøjen, som hænger ham ned til knæene, hjælper selvfølgelig heller ikke på højden - i hvert fald rent visuelt. Ser iøvrigt tåbeligt ud.
« Seneste Redigering: 16 Aug 2011, 16:37 af Njaourinho » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12619: 16 Aug 2011, 16:37 »

De Gea ser utrolig lav ud i forhold til mange andre målmænd i ligaen. Der står på flere sider, at han er 193, hvilket i hvert fald ikke er troværdigt. Trøjen, som hænger ham ned til knæene, hjælper selvfølgelig heller ikke på højden - rent visuelt. Ser tåbeligt ud.
So what!?

Han har nogle fantastiske kompetencer og evner som keeper, så er højden, alt andet lige, betydningsløs.

JimmyGP
Manager

« Svar #12620: 16 Aug 2011, 16:40 »

Det vil jeg også mene.. Han skal bare lige træne lidt vægte så er han klar til PL Thumbs Up

Btw. er Iker Casillas kun 1.82 og han er da en af verdens bedste IMO Thumbs Up

EDIT: Så højden betyder ikke en skud og han skal nok blive et superkøb, når han velogmærke kan snakke engelsk og få vægttrænet lidt Wink
« Seneste Redigering: 16 Aug 2011, 16:42 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12621: 16 Aug 2011, 16:42 »

- Desuden tror jeg det passer fint med højden. Han er enten 192 eller 193 cm, og måske er det bare hans drøjde, eller mangel på samme, så det ligner at han er lille.

Om han var 1,70 ville ikke betyde en skid i min verden, da jeg udelukkende kigger på kvaliteterne, og det kan sagtens være en fordel at være lille, da man ofte vil være hurtigere på stregen, bare som eksempel.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #12622: 16 Aug 2011, 16:42 »

So what!?

Han har nogle fantastiske kompetencer og evner som keeper, så er højden, alt andet lige, betydningsløs.

Om han var 1,70 ville ikke betyde en skid i min verden, da jeg udelukkende kigger på kvaliteterne, og det kan sagtens være en fordel at være lille, da man ofte vil være hurtigere på stregen, bare som eksempel.

Sludder. I Premier League betyder højden en hel del - om du vil det eller ej.

SirToby
Manager

« Svar #12623: 16 Aug 2011, 16:46 »

De Gea ser utrolig lav ud i forhold til mange andre målmænd i ligaen. Der står på flere sider, at han er 193, hvilket i hvert fald ikke virker troværdigt. Trøjen, som hænger ham ned til knæene, hjælper selvfølgelig heller ikke på højden - i hvert fald rent visuelt. Ser iøvrigt tåbeligt ud.

De Gea er sgu da en af de højeste?

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #12624: 16 Aug 2011, 16:49 »

Det eneste, jeg har sagt, er, at han ikke virker så høj, som han bliver beskrevet til.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12625: 16 Aug 2011, 16:56 »

Sludder. I Premier League betyder højden en hel del - om du vil det eller ej.
Hvad snakker du om? Har du noget statistisk belæg eller pragteksemplar, eller er det blot et postulat? Gætter på det sidste.

Man skal ikke være høj, heller ikke engang som målmand. Alle fodboldspillere bliver vejet på deres kompetencer, og der mangler spanieren vidst ikke noget.

Hvis han var 1,50 kunne vi snakke om et potentielt problem. På billedet er han omtrent lige så høj som Carrick, der vel er 1,90, gætter jeg på.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12626: 16 Aug 2011, 17:16 »

Uanset hans højde, er det da noget vås at sige, at højden ikke har en væsentlig rolle i den engelske liga.

De Gea skal nok blive en succes. Der er stor forskel på, at være målmand i Spanien og i England, og det skal han selvfølgelig vende sig til - han er stadig kun en ung gut. Men jeg tror på ham.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #12627: 16 Aug 2011, 17:27 »

Hvad snakker du om? Har du noget statistisk belæg eller pragteksemplar, eller er det blot et postulat? Gætter på det sidste.

Man skal ikke være høj, heller ikke engang som målmand. Alle fodboldspillere bliver vejet på deres kompetencer, og der mangler spanieren vidst ikke noget.

Det er simpelthen noget vrøvl, du fyrer af. Der bliver gået så meget mere til den i feltet i Premier League. Målmændene skal kunne dominere feltet i langt højere grad, da de ikke bliver beskyttet af dommeren nær så meget som i eksempelvis Spanien. Selv i United seneste kamp, så man De Gea tøve i feltet med det resultat, at han fik et par på hovedet og alligevel endte det med hjørnespark. Reina er det eneste eksempel på en god, relativ lav målmand, som er top klasse. Men han har også fysikken i orden - det synes jeg virkelig ikke De Gea har (endnu). Jeg siger ikke, at De Gea ikke bliver en kanon målmand, men når du siger, at vigtigheden af højden for en målmand i PL er uvæsentligt og et direkte postulat, så er du Hamrende forkert på den.

« Seneste Redigering: 16 Aug 2011, 17:29 af Njaourinho » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12628: 16 Aug 2011, 17:29 »

Uanset hans højde, er det da noget vås at sige, at højden ikke har en væsentlig rolle i den engelske liga.

De Gea skal nok blive en succes. Der er stor forskel på, at være målmand i Spanien og i England, og det skal han selvfølgelig vende sig til - han er stadig kun en ung gut. Men jeg tror på ham.
Det er du velkommen til at synes, men det ændrer ikke min mening.

Som fodboldspiller skal du blive målt på dine fodboldmæssige kvaliteter, og som målmand behøver du ikke en speciel højde. De Gea er høj i forhold til mange andre keepere.

Kom med bare en argumentation for, hvorfor man skal være høj. Hvis man kan nå overliggeren, når man hopper er det vel fint.

Fysikken er dog noget helt andet. Han skal udvikle sin kropstatur, men dermed ikke sagt at han skal være to meter over skuldrene.

Forstår ikke jeres påstand om, at man absolut skal være høj for at stå mellem stængerne i den engelske liga.

JKJ
Gæst

« Svar #12629: 16 Aug 2011, 20:50 »

De Gea største problem lige her og nu er vel hverken højden eller vægten men at han ikke kan komunikere med sit forsvar.
Sir A bør have en engelsk træner med på træningsbanen så han kan få lært nogle engelske gloser når han har sine pauser.

Når det så er sagt synes jeg han ligner en høj ranglet teenager, ikke et ondt ord om dette, men han ligner altså ikke en klasse målmand der skal stå for en af verdens største og bedste klubber  Peace

Giv ham en trøje der passer ham, få smidt 7+ kg muskler på ham og få ham lært lidt engelsk, så begynder det at ligne noget Wink

Sider: 1 ... 840 841 [842] 843 844 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010