home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 839 840 [841] 842 843 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444534 gange)
Manchesterutd
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12600: 14 Aug 2011, 17:54 »

Nogen der kan fortælle mig hvorfor i spiller med sørgebind?

Der spilles med sørgebind for de omkomne ved urolighederne i England.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

DeBuur
Manager

« Svar #12601: 14 Aug 2011, 17:57 »

Hmmmm De Gea er da ikke kommet alt for godt igang..mon ikke Lindegaard får chancen i løbet af de næste 2 uger.

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #12602: 14 Aug 2011, 19:08 »

Ikke en af vores bedste kampe, i anden halvleg var vi godt nok skidt kørende, men alligevel får vi på en eller anden måde "the United-way" hentet sejren alligevel efter en rigtig god aktion af Ashley Young og et par heldige afretninger. Tre point på udebane kan vi dog ikke klage over, specielt når hverken Arsenal eller Chelsea formåede at hente fuldt udbytte i deres kampe. God weekend for os pointmæssigt.

Spillemæssigt er der en del at arbejde på, Cleverley viser spændende takter igen men har problemer med at sætte sig helt igennem på midten, Anderson forsvinder mere og mere ud af kampen efter en god start, mens Nani havde en af de dage hvor intet lykkedes. Rooney spillede en godkendt kamp, Young var godkendt selvom han skal lære at gøre sine ting færdige, mens Fabio så lidt skidt ud nede bagved. Jones og Evans var rigtig gode efter de kom på banen.

De Gea er sidste bekymring, han så igen idag meget skidt ud må vi sku desværre nok erkende. Det er tydeligt at han er meget spinkel, og min største bekymring omkring ham er at ikke er særlig stærk og har svært ved at sætte sig igennem inde i feltet når boldene skal gribes. Derudover synes han at have problemer ved flade skud, men lad os håbe at disse forsvinder i takt med at han bliver spillet ind på holdet. Han skal have noget træning og nogle flere muskler så han kan sætte sig i respekt i feltet. Ellers må vi sku have Anders på kassen, ham er jeg egentlig ikke bekymret for at sætte ind.

EDIT:
Meget dårligt nyt på skadesfronten! Rio meldes ude de næste 6 uger, han misser altså Spurs, Arsenal og Chelsea. Rafael ude i 8-10 uger med en skulderskade, mens man stadig er i tvivl med Vidic. Der snakkes om cirka 1-2 uger. Evra menes at være tilbage til kampen mod Tottenham på mandag. Uden Vidic, Rafael og Rio må man håbe at vi kan stille med Smalling, Jones, Evans og Evra eller Fabio, Smalling, Jones og Evra. Time will tell.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2011, 19:23 af Newton Heath » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12603: 14 Aug 2011, 19:34 »

Ja, det er virkeligt ærgeligt med de skader. Og så endda lige op til flere store kampe. Men er dog forholdsvis fortrøstningsfuld hvis Smalling, Jones og Evans er klar.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12604: 14 Aug 2011, 19:38 »

Problemet med De Gea går jo netop ikke væk, som du selv siger Newton, så er han alt for spinkel og mangler i den grad noget på kroppen. Det tager altså ikke bare måneder at få men år, man kan så sige han har alderen med sig, men vil man virkelig tage chancen i United også vente på det?

Jeg syntes der var flere gode ting ved jeres spil, Cleverley bliver bedre og bedre, Young ser ud som om han allerede er spillet ind, og man kan modstå et nogenlunde pres.

Korzika
Gæst

« Svar #12605: 14 Aug 2011, 19:53 »

De Geas kropsbygning har jo intet at gøre med de fejl, som han har begået i hans korte tid som United-spiller. NH har ret i, at han måske kan komme til kort i feltet, men det har vi altså ikke set endnu. Derudover, er det nødvendigvis _ikke_ korrekt, at det tager år at opbygge muskler. Med den rette træning og kost, så taler vi måneder.

EDIT:
Glemte lige "ikke" i en sætning. Smiley
« Seneste Redigering: 14 Aug 2011, 19:56 af Korzika » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12606: 14 Aug 2011, 19:58 »

De Geas kropsbygning har jo intet at gøre med de fejl, som han har begået i hans korte tid som United-spiller. NH har ret i, at han måske kan komme til kort i feltet, men det har vi altså ikke set endnu. Derudover, er det nødvendigvis _ikke_ korrekt, at det tager år at opbygge muskler. Med den rette træning og kost, så taler vi måneder.

EDIT:
Glemte lige "ikke" i en sætning. Smiley

Så er det sku ganske underligt, at det er den normal holdning på forskellige fitness sider. Og jeg nævnte heller ikke det var pga hans fysisk han begår fejl, men det var jo tydeligt nok at se, at hvis man fik hårdt til ham havde han det svært.

JKJ
Gæst

« Svar #12607: 14 Aug 2011, 20:41 »

Nej nej, overdrivelse fremmer forståelsen lidt Smiley

Den sidste sætning er jeg ikke helt sikker på. Du mener han ikke er blandt de 11 bedste i topkampene hvis alle er klar, eller hvordan?

Dårligt formuleret af mig  Peace

Jeg mener at hvis i havde en helt skadesfri trup ville han ikke være blandt de 11 i en startopstilling.

Han er en fin mand at have på bænken pga hans store fighter hjerte, men jeg mener ikke han kan gøre en kæmpe forskel hvis han skal ind og ændre en kamp.

Korzika
Gæst

« Svar #12608: 14 Aug 2011, 21:20 »

Så er det sku ganske underligt, at det er den normal holdning på forskellige fitness sider. Og jeg nævnte heller ikke det var pga hans fysisk han begår fejl, men det var jo tydeligt nok at se, at hvis man fik hårdt til ham havde han det svært.
Hvad er den forskellige holdning på fittness-sider? At det tager år at tage muskelmasse på? Det er rent sagt noget BS. Jeg ved ikke hvor du har læst det, for det passer nemlig ikke. Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #12609: 14 Aug 2011, 21:31 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=82945

Synes i skulle tage et kig på nogle af disse videoer, de er ret underholdene :-)

Specielt FIFA-videoen er sjov.

Erzael
Manager

« Svar #12610: 15 Aug 2011, 07:21 »

Så vidt jeg erindrer, så var der en enkelt episode hvor man blev nedlagt 2 gange efterfølgende af hinanden inde i feltet. Første gang får han et ordentlig skub, så hele hans nederste del af kroppen forsvinder, og han ligger vandret i luften. Efterfølgende er der en West Brom spiller der direkte slår ham i hovedet, hvorefter han går ned. Det er måske lige lidt mere en 'hårdt'..

SirToby
Manager

« Svar #12611: 15 Aug 2011, 08:56 »

Så vidt jeg erindrer, så var der en enkelt episode hvor man blev nedlagt 2 gange efterfølgende af hinanden inde i feltet. Første gang får han et ordentlig skub, så hele hans nederste del af kroppen forsvinder, og han ligger vandret i luften. Efterfølgende er der en West Brom spiller der direkte slår ham i hovedet, hvorefter han går ned. Det er måske lige lidt mere en 'hårdt'..

Det var fuldstændig vanvittigt, at han ikke fik frispark i den første situation. Sindssygt.

Vi var en smule heldige med at få alle tre point i går, det så ikke for kønt ud efter den første halv time, hvor vi til gengæld så rigtig lovende ud. Der var en masse energi og fart hos vores forreste seks, hvilket var godt at se. Young spillede en super kamp. Jeg er lykkelig over, at vi får en sejr i vores første udekamp.

United!

Erzael
Manager

« Svar #12612: 15 Aug 2011, 10:55 »

Syntes bestemt også det så positivt ud igår, og så er det jo bare dejligt vi ligger ud med 3 point, mens alle de storklubber spiller uafgjort, pånær City. Dejligt vi ligger ud med de 3 point.

Dog er dog mindre godt, at Rio og Rafael er ude i længere tid, samt Vidic er ude en periode. Specielt dårligt for Rio som både går glip af Tottenham, Chelsea og Arsenal, samt nogle kval-kampe for landsholdet. At de unge så kan gå ind og overtage på det niveau de har vidst er jo bare fantastisk. Især de unge forsvarsspillere har virkelig imponeret mig.

Og for ikke at nævne Ashley Young der ikke har skulle bruge særlig meget tid på at spille sig ind på holdet. Han kæmper bravt, er fantastisk teknisk dygtig, og tør simpelthen udfordre. Det er jo skønt at se Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12613: 15 Aug 2011, 11:37 »

Vi fik tre point og vi viste til tider ganske godt spil. Young imponerede mig, han virker meget motiveret og er næsten hele tiden undervejs, hvilket er super lækkert.

Ellers fint at se at de unge får chancen, self delvist også pga. skader osv, men det er bestemt positivt at vi kan vinde selvom vi til sidst havde et forsvar med en gennemsnitsalder på 21 eller sådan noget.

Mht. De Gea, så skal vi altså tålmodighed. Han er et kæmpe talent, og vi snakker altså ikke Taibi, Bosnich eller Barthez her, vi snakker om en ung gut, der har masser af år foran sig. Han vil sikkert lave flere fejl, nogle af dem vil koste mål, men begynder vi allerede nu at snakke om fejlkøb og at han skal smides på bænken, så tror jeg vi ødelægger mere end hvad godt er. Jeg synes hans 2. halvleg var fin, hvilket jo også er ganske ok kommet igen oven på den katastrofale afslutning på 2. halvleg. At han bliver underløbet og får en arm/albue i hovedet, er jo ikke hans fejl men derimod en svag dommers fejl, at han ikke får frispark der.

Jeg synes der er masser at tage med fra kampen, ikke mindst at vi startede sæsonen ude og fik 3 point. Problemet er self nu, at vi har 3/4 forsvarskæde ude i minimum to uger, men vi ved jo at Rio er skrøbelig, så det kommer vel ikke som den store overraskelse. Derimod glæder det mig, at Evans virker ovenpå igen efter sidste sæsons noget sløve og usikre indsatser.

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #12614: 15 Aug 2011, 11:46 »

Jahhh... Johnny evans er på vej tilbage!! Opstemt

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Sider: 1 ... 839 840 [841] 842 843 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010