home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 802 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 837 838 [839] 840 841 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444538 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12570: 12 Aug 2011, 02:26 »

Nej det kan godt være han ikke gjorde, men som Szczesny siger, er det sgu egentlig også forkert at stille det sådan op. Jeg er godt klar over, at jeg selv startede. :-)

Keane fik måske kun 7 røde kort, men jeg vil vove den påstand at sige, at han skulle have haft mindst dobbelt så mange. Jeg synes også han var en leder, der fandme kunne hive sine medspillere i bollerne, men en anfører der sælger holdet, og opfører sig på den måde på banen, synes jeg sgu ikke er en anfører værdigt.

Hold kæft det er tyndt at komme med sådan en påstand Jakob... Og så i sådan en diskussion her, hvor man snakker om en mand der netop har ry for at "slagte sine modstandere ofte". Det er for det første ikke sandt, for det andet er det alt for nemt at komme med den slags påstande...

Nej, det er ikke en anfører værdig, når han gør det overlagt. I de situationer har han i den grad solgt holdet. Men finder du NOGEN spiller der på intet tidspunkt i deres karriere, har solgt holdet på den ene eller anden måde? Det får du svært ved. Keanes svaghed var hans temperament, andre har andre svagheder, men en holdspiller var han i 99,999999% af tiden.

Hvis vi skal følge dit eksempel, så skal vi jo give anførerbindet til spillere der holder sig på den rene sti, men så kan disse så måske netop ikke løfte holdet i de svære stunder, og gå forrest når der er brug for det...

Når alt det så er sagt, så er der for mig heller ikke tvivl om, at Keane var den perfekt anfører for Utd, i hans tid i klubben. Men om han ville have været det i dag, er nok mere tvivlsomt. Som det allereder er blevet nævnt her, så skal der langt mindre til at få kort i dag, og hans meget aggressive stil, ville nok ikke passe særlig godt ind i dagens fodbold. End ikke i England.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12571: 12 Aug 2011, 10:19 »

Hold kæft det er tyndt at komme med sådan en påstand Jakob... Og så i sådan en diskussion her, hvor man snakker om en mand der netop har ry for at "slagte sine modstandere ofte". Det er for det første ikke sandt, for det andet er det alt for nemt at komme med den slags påstande...

Nej, det er ikke en anfører værdig, når han gør det overlagt. I de situationer har han i den grad solgt holdet. Men finder du NOGEN spiller der på intet tidspunkt i deres karriere, har solgt holdet på den ene eller anden måde? Det får du svært ved. Keanes svaghed var hans temperament, andre har andre svagheder, men en holdspiller var han i 99,999999% af tiden.

Hvis vi skal følge dit eksempel, så skal vi jo give anførerbindet til spillere der holder sig på den rene sti, men så kan disse så måske netop ikke løfte holdet i de svære stunder, og gå forrest når der er brug for det...

Når alt det så er sagt, så er der for mig heller ikke tvivl om, at Keane var den perfekt anfører for Utd, i hans tid i klubben. Men om han ville have været det i dag, er nok mere tvivlsomt. Som det allereder er blevet nævnt her, så skal der langt mindre til at få kort i dag, og hans meget aggressive stil, ville nok ikke passe særlig godt ind i dagens fodbold. End ikke i England.
Det er da ikke spor tyndt.

Terry og Gerrard sælger f.eks. sjældent deres hold, selv om de går til den. Jeg synes simpelthen på ingen måde at Keane er en værdig anfører når han så tit gik over stregen. Om han så blev smidt ud for det, eller ej. Synes på ingen måde han er et forbillede. Han var en leder, og kunne hive sine holdkammerater op, men han var jo tæt på det, jeg vil kalde en psykopat på en fodboldbane.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #12572: 12 Aug 2011, 11:23 »

Jeg er så evigt enig med Jakob.

Men som med stort set alle andre fodbolddiskussioner når det omhandler ens eget hold, så bliver der bare set på spilleren med to vidt forskellige øjne. De røde øjne der synes det var pisse fedt at have en anfører der slagtede modstandere tangerende til voldsdomme i dagens Danmark (overdrivelse fremmer forståelsen), og så er alle de andre øjne der bare ikke rigtigt kan få alle hans andre fantastiske kvaliteter som fodboldspiller (som han unægteligt besad) til at overskygge det faktum at han alt, alt, alt for mange gange gik langt over stregen, og at han af disse grunde ikke var en anfører værdig.

Vuelve la ilusión

Thore
Manager

« Svar #12573: 12 Aug 2011, 13:40 »

Er det ikke fuldstændig lige meget om i mener han ikke var en god anføre?
Han er den anføre der har vundet flest titler for United, så hans udvisninger har nok ikke kostet så meget igen  Wink

Det er jo umuligt for os at sige om han var en god anføre eller ej.. Personlig vil jeg hellere have min anføre får rødt kort end at han knepper min kæreste/kone, men det er måske bare mig?

Jeg kan godt lide spillere der går til den, det fortrækker jeg virkelig frem for typer som Ronaldo og Nani der forsøger at filme hele tiden.
Med med hensyn til spillere der spiller hårdt, er det så ikke ofte sådan at holdets fans elsker dem, og modstandernes fans hader dem?

Havde United fans noget mod Roy Keane? Nej
Havde Newcastles fans noget i mod Joey Barton? Nej
Havde Wimbledons fans noget mod Vinnie Jones? Nej
Og ja, selvfølgelig er det sat firkantet op, og der findes nogle der ikke deler den mening. Men især de engelske fans  kan godt lide når deres spillere går til den, og sådan vil det nok altid være

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12574: 12 Aug 2011, 15:35 »

Ji-Sung Park har forlænget sin kontrakt til 2013!

Manchester United

JimmyGP
Manager

« Svar #12575: 12 Aug 2011, 15:45 »

Er det ikke fuldstændig lige meget om i mener han ikke var en god anføre?
Han er den anføre der har vundet flest titler for United, så hans udvisninger har nok ikke kostet så meget igen  Wink

Det er jo umuligt for os at sige om han var en god anføre eller ej.. Personlig vil jeg hellere have min anføre får rødt kort end at han knepper min kæreste/kone, men det er måske bare mig?

Jeg kan godt lide spillere der går til den, det fortrækker jeg virkelig frem for typer som Ronaldo og Nani der forsøger at filme hele tiden.
Med med hensyn til spillere der spiller hårdt, er det så ikke ofte sådan at holdets fans elsker dem, og modstandernes fans hader dem?

Havde United fans noget mod Roy Keane? Nej
Havde Newcastles fans noget i mod Joey Barton? Nej
Havde Wimbledons fans noget mod Vinnie Jones? Nej
Og ja, selvfølgelig er det sat firkantet op, og der findes nogle der ikke deler den mening. Men især de engelske fans  kan godt lide når deres spillere går til den, og sådan vil det nok altid være

Jeg er så enig.. og jeg er sikker på at Jacob og Knudsen havde været enige havde han spillet for Chelsea eller Real.. Keane var fantastisk  Thumbs Up

Ja det er så fedt.. han er en dejlig backup, som altid er klar til at gå ind og afgøre det hele.. FED NYHED Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12576: 12 Aug 2011, 15:46 »

Park er den mest undervurderede spiller i verden.

Manchester United

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12577: 12 Aug 2011, 15:50 »

Super lækkert!

Og ja, han er undervurderet i høj grad! Han er en helt igennem fantastisk fodboldspiller, der konstant yder og knokler - elsker virkelig hans stil på banen!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12578: 12 Aug 2011, 16:17 »

Tvivler stærkt, der er rigtig mange der anerkender ham som en rigtig god fodboldspiller - jeg har aldrig hørt nogle tale negativt om ham (ud over nogle små 12 årige på et fodboldforum), så jeg ved ikke lige hvor du får fra at han er så sindssygt undervurderet.

Den mest undervurderede spiller i verden er helt klart Kuyt. Lige efter Squillaci self.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #12579: 12 Aug 2011, 16:19 »

Tvivler stærkt, der er rigtig mange der anerkender ham som en rigtig god fodboldspiller - jeg har aldrig hørt nogle tale negativt om ham (ud over nogle små 12 årige på et fodboldforum), så jeg ved ikke lige hvor du får fra at han er så sindssygt undervurderet.

Den mest undervurderede spiller i verden er helt klart Kuyt. Lige efter Squillaci self.

Gibson lige i hælene på Squillaci.

19-18!

JimmyGP
Manager

« Svar #12580: 12 Aug 2011, 16:24 »

Jeg er sikker på at man kunne sammensætte et klassehold af de mange undervurderede spillere rundt om i verden.. De har fortjent det Thumbs Up

Park <3

- Veni, vidi, vici -

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12581: 12 Aug 2011, 16:25 »

Hvis ikke det er tyndt, er det letkøbt, netop pga. hans rygte. Alle kan jo komme med påstande som den, uden at det koster noget, fordi "sådan er han jo" Smiley

Problemet er, at du opfatter det at være anfører og at være et forbillede, som noget kun "rene" mennesker kan være. Vi kan ikke alle være Thomas Helveg, der er forskellige måder at være anfører og forbillede på. Keane var en fænomenal anfører fordi han gjorde det an anfører skulle.

Og så drop nu det der psykopat noget. Det holder jo ikke en meter. "Tæt på at være det jeg vil kalde en psykopat på banen"... 1) Hvis han er det på banen, er han det så ikke bare generelt, eller tror du mennesker kan være ikke-psykopat udenfor banen og så vælge at være det på banen? 2) Hvor er din medicinske vurdering der ligger til grund for den påstand? Omend jeg tror jeg forstå hvad du mener, så skal nok lige vide hvad en psykopat rent faktisk er, før du anklager nogen for at være, eller bare for at være tæt på Smiley

Han var til tider er svin, det kan ingen være uenige i, men psykopat nej, ej heller tæt på.

Lidt om psykopati kan læses her, så vil man faktisk finde ud, at Keane i den grad ligger langt fra at være psykopat.

Og lidt sjovt, med denne sætning: "Terry og Gerrard sælger f.eks. sjældent deres hold". Dvs. vi kan være enige om, at de også har solgt deres hold fra tid til anden, ligesom Keane har? Keane har altså ikke så ofte solgt sit hold som man vil gøre det til. Ja, der er specielt ét tilfælde (Haaland) som var helt groteskt, og så har der været tilfælde som i videoen med Shearer hvor temperamentet har kogt lidt over, men de er langt sjældnere end folk vil gøre det til Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12582: 12 Aug 2011, 16:28 »

Så sandt egentligt, det der med at han er undervurderet har nok noget at gøre med, at hans stil ligger milevidt fra f.eks. Ronaldos og trods alt ikke har Messis niveau Smiley Tror som du siger, at spørger man alle fodboldfans, vil de alle anerkende hans evner og med tiden også hans betydning for Utd Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12583: 12 Aug 2011, 16:30 »

Jeg har hørt mange der siger, at han er dårlig, og ikke god nok til United o.lign. Men sådan er folks meninger jo så forskellige.

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12584: 12 Aug 2011, 16:36 »

Jeg har hørt mange der siger, at han er dårlig, og ikke god nok til United o.lign. Men sådan er folks meninger jo så forskellige.

Det tror jeg som sagt kun er nogle små kegler som egentlig ikke ved så meget om fodbold. Hvis du spørger folk der interesserer sig meget for fodbold og fodboldeksperterne, tror jeg alle de vil sige at Park har en rigtig stor rolle at spille hos United og på grund af hans non-stop arbejdsomhed og fightervilje er han rigtig vigtig især i de store kampe.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 837 838 [839] 840 841 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010