home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23493
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hazelmartin
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444668 gange)
ksaper_and
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12525: 08 Aug 2011, 09:37 »

Som Liverpool fan må jeg indrømme det var to hold som jeg bestemt ikke bryder mig om der spillede. Men hold da op hvor spillede mufc godt. især i anden halvleg. Det er noget at det bedste fodbold jeg nogensinde har set. Og målet til 2-2 er jo i særklasse og igen noget af det bedste jeg har set. Det kunne selv ikke Barca gøre bedre.

I kan i den grad være stolte af jeres hold og der kan på ingen måde pilles ved den sejr det var fuld fortjent. i ser desværre meget skarpe ud her til sæson start  Shockeret

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #12526: 08 Aug 2011, 09:59 »

Var ikke hjemme igår, var til Fodbold hele dagen så kunne desværre ikke se kampen så har først lige set målene, men er du gal vores andet mål er helt fantastisk, virkelig klassespil & dejligt at det er de unge spillere der vender kampen ( så vidt jeg har forstået altså )
Glæder mig vanvittigt til sæsonstart synes vi ser rigtige onde ud indtil videre når bare vi vil!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12527: 08 Aug 2011, 12:28 »

Som Liverpool fan må jeg indrømme det var to hold som jeg bestemt ikke bryder mig om der spillede. Men hold da op hvor spillede mufc godt. især i anden halvleg. Det er noget at det bedste fodbold jeg nogensinde har set. Og målet til 2-2 er jo i særklasse og igen noget af det bedste jeg har set. Det kunne selv ikke Barca gøre bedre.

I kan i den grad være stolte af jeres hold og der kan på ingen måde pilles ved den sejr det var fuld fortjent. i ser desværre meget skarpe ud her til sæson start  Shockeret

Det ved jeg nu ikke... Ja, målet var rigtig, rigtig godt. Men ud over at United selvfølgelig spillede godt, så var Man Citys såkaldte 'indsats' helt hen i vejret. Det er sjældent at jeg ser bundhold lave så mange fejlafleveringer og misforståelser som Man City præsterede. I ikke mere end 2 minutter fik de spillet til at fungere, derefter var det sandkassebold igen. Utroligt at et hold der bruger så mange milliarder på indkøb kan spille så ringe, men det siger  for det første noget om Mancinis fejlslagne taktik, for det andet noget om hans indkøb, og forhåbentlig for det tredje, at man ikke kan købe sig til titler. Holdet er i hvert fald ikke sammenspillet.

Så med den i mente var det lidt en billig baggrund United tromlede City på, så man skal ikke lægge alt for meget i det. Men det var selvfølgelig en god sejr og en god portion selvtillid United fik tanket.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12528: 08 Aug 2011, 17:07 »

City så i hvert fald dårlige ud, men optimisten ville sige, at vi fik dem til at se dårlige ud. Vi har jo også set forholdsvis dårlige ud i CL-finalerne mod Barca de sidste par gange. Desuden skal man lige tænke på, at vi voldtog dem helt og aldeles i anden halveg - med en gennemsnitsalder på 22 år. Det er altså ikke dårligt.

Mancini har efterfølgende udtalt, at truppen ikke er god nok endnu. Tunge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12529: 08 Aug 2011, 17:14 »

Jeg tror nu det var lidt af begge dele Wink United spillede rigtig flot til tider, og City spillede rigtig ringe hele kampen igennem hehe. Og ja, det er rigtig flot klaret af de nye - og no wonder at Cleverly er blevet udtaget til landsholdet. Men hvad sker der for Mancini - Køb dog de rigtige i stedet for de dyreste og så spil dem sammen først.. Suk! Det er jo ikke FM det her!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Caspper
Manager

« Svar #12530: 08 Aug 2011, 19:56 »

Sad og læste ned gennem siden, og var rent faktisk enig i alle dine indlæg for en gangs skyld... Indtil jeg stødte på dette. Macheda har faktisk spillet et par skide gode kampe i pre-season. "Desværre" er han blevet overstrålet af Welbeck (der har været fremragende), og derfor er han gået lidt i glemmebogen. Diouf har faktisk også gjort det godt.

Og hvor er det bittert at se samtlige pre-season kampe for så at skulle arbejde på søndag. Sidste sæson vandt vi 7-1 over Blackburn, 5-0 over Blackburn og 4-0 over Wigan i de kampe, hvor jeg var på arbejde. Så den her kamp bliver sikkert legendarisk.

I halvegen af Scholes' testimonial fik jeg også lige bestilt hjemmebanetrøjen for den kommende sæson med Scholes på ryggen. Kan slet ikke forstå, at han bare er væk nu. Han er godt nok blevet træner i klubben, men jeg kan ikke forstå, at jeg aldrig kommer til at se ham spille igen. Er jeg for langt ude, hvis jeg beskriver ham som en af verdenshistoriens bedste fodboldspillere? Man kan ikke sammenligne ham med Maradona, Pelé, Messi, Cristiano osv., men på sit felt er han vel absolut en af tidernes bedste. Han er én af mine absolutte yndlingsspillere og i sandhed en legende.

I øvrigt ligner Obertan en færdig mand i United, da han skulle være så godt som solgt til Newcastle for tre millioner pund. Linky, linky.

Nævn én bedre spiller på hans position.

Findes ikke.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #12531: 09 Aug 2011, 12:47 »

Nævn én bedre spiller på hans position.

Findes ikke.

Jesper Grønkjær.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12532: 09 Aug 2011, 14:23 »

Sneijder har nu selv udtalt, at han gerne vil til United. Dog siger han også selv, at intet officelt er sket, og at det er op til klubberne.

Ved sku ikke helt. Jeg er lidt splittet. Jo, selvfølgelig er han da en fantastisk spiller, men samtidig vil det også være rigtig ærgeligt, da vi så ikke får Anderson og Cleverley så meget at se.
Hvis vi skal betale en stor sum for ham samt endnu mere en enorm løn, foretrække jeg at lade ham blive, og satse på de 2 førnævnte. Men kan han erhverves til acceptable penge, er han sku svær at sige nej til, da han som sagt er en fantastisk spiller, og jeg vil tro, at han passer perfekt ind.

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #12533: 09 Aug 2011, 15:04 »

Håber godt nok stadig på at vi får Sneijder. Ja, Cleverly spillede rigtig godt i Community Shield, men er stadig ikke helt overbevist. Synes vi skulle få købt Sneijder, og så bare lige have Cleverly på bænken et år eller to. Cleverly ville sikkert være fin nok hvis målet er PrL, men hvis vi også skal vinde en ChL titel mener jeg vi burde købe Sneijder Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #12534: 09 Aug 2011, 16:25 »

Ifølge transfermarkt.de er Gabriel Obertan skiftet til Newcastle. Smiley Så blev han definitivt aldrig en succes på Old Trafford..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12535: 09 Aug 2011, 16:26 »

Det står også på vores hjemmeside, at han skifter til Newcastle. Jeg har aldrig rigtigt set en fidus til ham, så jeg er ikke synderlig ked af skiftet.

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Aug/obertan-joins-newcastle.aspx

Official member of Manchester United Football Club

Newton Heath
Manager

« Svar #12536: 09 Aug 2011, 16:49 »

Først og fremmest god kamp i søndags. Vi spillede indimellem rigtig flot fodbold, og vi kan være meget tilfredse med præstationer fra unge gutter som Welbeck, Smalling, Jones, Evans og Cleverley der imponerede på den store scene trods deres unge alder. Det lover godt. De Gea så ikke godt ud ved 2-0 målet, men det første kan man ikke klandre ham for. Nu bliver det spændende at se om det er ham eller Anders der starter på The Hawthorns søndag.

Salget af Gabriel Obertan overrasker og påvirker mig egentlig ikke rigtig, jeg synes han momentvis har leveret nogle ting der har været lovende og jeg synes han har nogle spændende visioner i sit spil, men han mangler evnen til at færdiggøre tingene. Jeg glæder mig til at se om han kan slå til i Newcastle, hvor der med garanti også vil komme en del pres på ham fra de fanatiske fans.

Newton Heath
Manager

« Svar #12537: 10 Aug 2011, 16:45 »

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #12538: 10 Aug 2011, 16:50 »

Det er da også snart på tide... Manchester har sagt de vil ha ham, Sneijder har sagt han gerne vil til United, og Inter har sagt at han kan købes pga. underskud Wink

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12539: 10 Aug 2011, 17:35 »

Hmm.. Er godt nok meget splittet omkring købet af Sneijder. Føler det er spild af penge, og føler ikke at vores hold kræver den forstærkning..

Manchester United

Sider: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010