home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  1 Bruger, 889 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 827 828 [829] 830 831 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444861 gange)
Yessir
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12420: 26 Jul 2011, 20:33 »

Helt enig.. også selvom Zlatan er en kage (og svensker).. hehe.. Ja det er en ret vild statistik.. men holder den stik? Vandt han mesterskaber i Malmø og i Juventus?

Malmö tæller ikke, da det er før Ajax tiden. Juventus vandt to mesterskaber, som blev taget fra dem (Calciopoli)
Men tæller man dem med, kommer han vist op på 8 mesterskaber i streg, ok pæn statistik alligevel. Liverpool burde gøre ham til den rigeste fodboldspiller i verden  Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #12421: 27 Jul 2011, 12:24 »

http://www.bold.dk/nyt/United-vil-have-endnu-en-stjerne
David Gill er vist ikke helt så god til mind games som Fergie. Vi mangler reelt set kun en central midtbanespiller til at forstærke kvaliteten, og en back der kan forstærke bredden. Og han siger, at det skal være en verdensklasse spiller. Så kan det vist kun være en spiller til den centrale midtbane. To-tre emner? Evt. Modric, Sneijder og Nasri, men jeg tror nu, at det er nogle helt andre spillere. Moussa Sissoko? Montolivo? Götze? Det er garanteret sådan nogle typer, der bliver kigget på, på trods af prædikatet "verdensklassespille re".

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12422: 27 Jul 2011, 12:35 »

http://www.bold.dk/nyt/United-vil-have-endnu-en-stjerne
David Gill er vist ikke helt så god til mind games som Fergie. Vi mangler reelt set kun en central midtbanespiller til at forstærke kvaliteten, og en back der kan forstærke bredden. Og han siger, at det skal være en verdensklasse spiller. Så kan det vist kun være en spiller til den centrale midtbane. To-tre emner? Evt. Modric, Sneijder og Nasri, men jeg tror nu, at det er nogle helt andre spillere. Moussa Sissoko? Montolivo? Götze? Det er garanteret sådan nogle typer, der bliver kigget på, på trods af prædikatet "verdensklassespille re".
Her er den oprindelige udtagelse: http://www.manutd.com/en/Tour-2011/Tour-2011-News/2011/Jul/Gill-on-summer-transfers.aspx

Syntes ikke han ødelægger noget af Fergie's mind games ved at sige at vi kun ville købe hvis vi følte de gjorde vores hold markant bedre, også nævner han jo bare at der tit er meget action i August.
At det så sagtens kan tolkes som at vi stadig er ude efter en midtbanespiller (hvilket jeg selv håber) så ved resten af verden vil godt at vi stadig kigger?

Newton Heath
Manager

« Svar #12423: 27 Jul 2011, 19:43 »

Til alle United-fans kan jeg da lige komme med en anbefaling, nemlig bogen "Giganternes Skuldre" der er skrevet af den danske journalist Søren Frank og handler om; Manchester United. Bogen indeholder simpelthen hele Uniteds historie lige fra begyndelsen i 1878 til 2008, hvor Søren Frank har færdiggjort bogen efter triumfen i Moskva. Det er en rigtig god bog der giver et godt indblik i vores historie og de små tilfældigheder der har gjort Manchester United til hvad den er idag. Tag og læs den! :-)

SirToby
Manager

« Svar #12424: 27 Jul 2011, 20:04 »

Til alle United-fans kan jeg da lige komme med en anbefaling, nemlig bogen "Giganternes Skuldre" der er skrevet af den danske journalist Søren Frank og handler om; Manchester United. Bogen indeholder simpelthen hele Uniteds historie lige fra begyndelsen i 1878 til 2008, hvor Søren Frank har færdiggjort bogen efter triumfen i Moskva. Det er en rigtig god bog der giver et godt indblik i vores historie og de små tilfældigheder der har gjort Manchester United til hvad den er idag. Tag og læs den! :-)

Enig! Jeg åd simpelthen den bog på et par uger, og det var en kæmpe fornøjelse. Super, super bog hvis man elsker United.

I øvrigt burde I også tage og investere i Fergusons autobiografi "Managing My Life", som jeg har kigget lidt i over sommeren. 90'er-perioden er hamrende spændende, og man hører blandt andet om, hvor sikker Ferguson var på, at han havde sikret Paul Gascoigne, hvordan alle klubbens fans hadede ham, da han smed Paul Ince på porten, hans forhold og syn til og på Cantona og meget mere. Meget, meget spændende i mine øjne.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12425: 28 Jul 2011, 02:54 »

Sidder folk oppe og venter på kampen mod MLS allstars? Jeg leger natteravn endnu engang. Troede faktisk den startede halv tre, så jeg sidder og keder mig som bare fanden lige nu. Der går lige ti minutter endnu, før kampen starter.

Lindegaard
Jones - Vidic - Rio - Evra
Young - Carrick - Anderson - Park
Rooney - Berbatov

Bænk
Amos, Fabio, Smalling, Nani, Cleverley, Owen, Welbeck, Macheda, Diouf

Vi skal op mod et fint MLS-hold, hvor både Beckham og Henry starter inde. Det er nok de mest kende navne. Deres hold står nedenfor. Beckham har udtalt, at det føles underligt at skulle op mod United, og at det udelukkende er pga. omstændighederne (allstar-holdet bliver vist valgt af ligaens fans), at han er med på det. Så gentog han selvfølgelig, at han ikke ville kunne spille mod United for et engelsk hold.

Mondragon
Franklin, Ream, Olave, Convey
Davis, Joseph, Beckham, Cummings
Bravo, Henry

Samtidigt kan I se, at de Gea, Hernandez o.lign. mangler for os Hernandez fik en på skallen af Vidic til træning, så han røg på hospitalet med en mild hjernerystelse. Han har sovet på hospitalet natten til onsdag (altså natten op til kampen), og er altså ikke med til kampen. Det var selvfølgelig et uheld, at Vidic nakkede ham. Det er lidt overraskende at de Gea ikke er med, når Fergie lige har udtalt, at han har lært lektien af at give starterne for mange halvege i stedet for 90 minutter ift. sidste sæsos dårlige ligastart - og så selvfølgelig når vi stiller tæt på stærkeste opstilling. Jeg aner dog ikke, hvorfor Valencia ikke er med.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12426: 28 Jul 2011, 03:16 »

Live kampreferat:

20 min: Anderson har lige bragt os foran 1-0. Fremragende småspil af Rooney og Berbatov, og så tager Anderson et godt løb, modtager bolden og sender den sikkert i nettet.

24 min: Beckham er klart MLS' bedste spiller indtil videre. Han har haft et par gode forsøg fra distancen, gode dødbolde og får hele tiden bolden på midten. Lindegaard har dog godt styr på afslutninger og dødbolde, og er vel nærmest vores bedste indtil nu. Danskeren ligner virkelig en, der vil have den plads.

30 min: Troede lige MLS ville udligne. Super aflevering fra Beckham, og sindssygt godt afværget af Jones, der på magisk vis fik bolden fra Henry og fik målspark. Anden rigtig gode aktion fra Jones i dag. En af de få der skiller sig ud indtil videre.

39 min: Jones var lige skide tæt på at score efter et hjørnespark. En kort 1-2 og så et indlæg ind i feltet, hvor Jones pludselig fik bolden ved bagerste stolpe. Han markerer sig rigtig positivt.

45 min: Park viser hvorfor han er i United! Tørrer lige 2-3 spillere på kanten af feltet og ender med at banke den ind i det fjerne hjørne. 2-0 til United. Park er virkelig klasse her i pre-season.

Lidt halvegs-guf: Park, Young, Nani og Valencia lyder vildere og vildere i mine ører. Jones har også gjort det skide godt på højre back, så han lægger nok også billet ind på nogle kampe dér. Måske er vi ikke så tyndt besat på vores backs igen. Men en central midtbanespiller ville ikke være at kimse af. Vil gerne lige have Gibson udskiftet med en ny.

Ferdinand og Young har været lidt anonyme - de har været solide, men man har ikke set dem "spille deres spil" som sådan. Forsvaret er helt vildt solidt - anført af Lindegaard, Jones og Vidic. Carrick gør som han plejer - ligger og opfanger løse bolde, fordeler spiller og lignende, mens Anderson klarer det mere fremadrettede i aften. Han skal måske lige slå koldt vand i blodet ind i mellem, hvor han godt kan virke for ivrig til bare at spurte frem midt i banen eller slå en dyb bold i stedet for at skifte side og sådan. Park gør det rigtig godt på højrekant, mens Young ikke får så meget at arbejde med. Rooney gør det skide godt, mens Berbatov ikke har haft mange gode aktioner på nær ved målet. Beckham er klart MLS' bedste. Det er ham, der ligger og styrer spillet for MLS og hele tiden gør sig spilbar.

46 min: Ben Amos er kommet ind på mål. Eneste udskiftning indtil videre.

52 min: 3-0 ved Berbatov. Super løb, kommer alene igennem, løfter den over keeperen, bolden rammer overliggeren, Berbatov tæmmer den med brystet og får den ind i anden omgang lige forbi en forsvarsspiller. Fint mål af Berbatov.

60 min: United foretager 6 udskiftninger. Ud går Young, Carrick, Rooney, Berbatov, Ferdinand og Park. Ind kommer Welbeck, Cleverley, Macheda, Owen, Smalling og Nani. Noget i den stil i hvert fald. Der kom ikke lige nogen grafik, og det var sgu svært at holde styr på det hele.

62 min: Usikkerhedstegn af Ben Amos. Ikke at jeg havde regnet med det, men han bliver næppe ny førstekeeper.

67 min: Welbeck trækker ind fra sin venstre kant, trækker forbi et par spillere og sparker mod mål... bolden bliver rettet af og går i nettet. 4-0, Welbeck.

73 min: Lidt sær indskiftning. Fabio og Mame Biram Diouf kommer ind i stedet for Vidic og Anderson. Det ligner at Welbeck nu er rykket ind på den cenrale midt med Cleverley, mens Diouf har venstre kant (Nani har højre). Owen ligger i Rooneys rolle, og så er Macheda på toppen. Forsvarskæden (fra venstre) hedder vist Evra, Jones, Smalling, Fabio.

78 min: MLS har et par gode forsøg ind i mellem, men det er - som i resten af kampen - os, der sidder på begivenhederne. Vi har været klart dominerende indtil videre, og resultatet afspejler kampforløbet meget fint. 3-0 eller 4-1 ville også have været fair nok.

90 min: Kunne kopiere opdateringen fra 78. minut, men det lader jeg være med. Stille og rolig afslutning, hvor det bølger lidt frem og tilbage... Og mens jeg skrev, blev kampen så fløjtet af.

Slut, prut, finale. 4-0 mod MLS allstars er sgu egentligt fin. Hvis spillerne skulle have karakterer på en skala fra 1-10 ville ingen ligge under 5 IMO, så alle spillede ret solidt i dag. Lindegaard, Jones, Park, Welbeck, Rooney og vel også Vidic imponerer nok mest i dag, mens Young vel var kampens skuffelse. Han fik intet at arbejde med, så han var ret anonym.

Nu er klokken også blevet 5 efterhånden. Godnat, drenge!
« Seneste Redigering: 28 Jul 2011, 04:48 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #12427: 28 Jul 2011, 13:02 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13691
Øv, øv, øv. Så går han helt glip af pre-season.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12428: 31 Jul 2011, 14:04 »

Var der nogle der så kampen i nat mod Barcelona? I så fald kunne jeg godt tænke mig en lille analyse. Smiley

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #12429: 31 Jul 2011, 14:24 »

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #12430: 31 Jul 2011, 14:26 »

Barcelona 1 – Manchester United 2 (World Football Challenge, July 30, 2011) (Longer highlights) The repeat of the Champions League final looked to be going the way of Sir Alex Ferguson’s Manchester United when Nani slotted home after he was set free by Welbeck just after the 20 minute mark.

Barcelona drew level on 70 minutes, Thiago Alcantara continuing his majestic pre-season form and belting a rocket into David De Gea’s top corner. Five minutes later though and Manchester United were back in front through Michael Owen’s chip over Valdes thanks to fine work from Cleverley. Michael Owen should have added a third for United at the death, but the strike woefully missed the target from point-blank range.

Individual match highlights: Thiago Alcantara.

Interviews: Sir Alex Ferguson, Pep Guardiola, David de Gea & Patrice Evra.

Barcelona v Manchester United starting XIs:

Manchester United: De Gea; Rafael, Vidic, Evans, Evra; Nani, Cleverley, Anderson, Young; Rooney, Welbeck

Barcelona: Valdes, Alcantara, Villa, Iniesta, Keita, Busquets, Pedro, dos Santos, Affellay, Abidal, Fontas

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12431: 31 Jul 2011, 14:45 »

Tak skal du have. Dejligt med lidt indsigt, nu når man ikke havde mulighed for at overvære den. Wink

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #12432: 31 Jul 2011, 22:27 »

Det må siges at have været en god Pre-Season tur. Synes virkelig at det ser fornuftigt ud og det ligner vi har en god bred trup. Cleverley spillede en stor kamp mod Barca og synes generelt Welbeck har gjort det godt og ser bedre ud end nogensinde (også med U21 EM taget i betragtning).

Lindegaard har virkelig også overrasket mig. Sikke da nogle gode halvlege han har stået og især mod MLS Allstars. Fremragende!
Anderson ser også god ud og han er klar, til at fylde rummet som kom da Scholes stillede støvlerne på hylden. Jeg håber virkelig han kan holde sig fri for skader, fordi så kommer han til at spille en kæmpe rolle.
Vi skal også bare have Fletcher klar igen og håbe han snart slipper af med den virus en gang for alle, så mener jeg ikke vi har brug for forstærkning til midten - dog ville et køb af Sneijder, virkelig være godt, men jeg ser det ikke som en nødvendighed.

Hvad synes I??

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #12433: 31 Jul 2011, 23:35 »

Det må siges at have været en god Pre-Season tur. Synes virkelig at det ser fornuftigt ud og det ligner vi har en god bred trup. Cleverley spillede en stor kamp mod Barca og synes generelt Welbeck har gjort det godt og ser bedre ud end nogensinde (også med U21 EM taget i betragtning).

Lindegaard har virkelig også overrasket mig. Sikke da nogle gode halvlege han har stået og især mod MLS Allstars. Fremragende!
Anderson ser også god ud og han er klar, til at fylde rummet som kom da Scholes stillede støvlerne på hylden. Jeg håber virkelig han kan holde sig fri for skader, fordi så kommer han til at spille en kæmpe rolle.
Vi skal også bare have Fletcher klar igen og håbe han snart slipper af med den virus en gang for alle, så mener jeg ikke vi har brug for forstærkning til midten - dog ville et køb af Sneijder, virkelig være godt, men jeg ser det ikke som en nødvendighed.

Hvad synes I??

Ser heller ingen grund i at købe Sneijder, selvfølgelig ville det være en forstærkning, men ser ikke at det er en nødvendighed. jeg synes også at Lindegaard har spillet frremragende, synes han fortjener at få chancen i Charity Shield, men tror ikke det sker. De Gea er inde i en overgangsperiode og kan ikke kommunikere med sit forsvar, så synes egentlig man skal satse på lindegaard indtil de gea kan kommunikere med de andre og har fået noget fysisk styrke ind i knægten.

i kan læse en journalist mening om at lindegaard muligvis bør starte her
http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/blogs/mirror-football-blog/Manchester-United-US-pre-season-tour-blog-In-form-Anders-Lindegaard-could-leave-record-goalkeeper-signing-David-De-Gea-on-the-bench-David-McDonnell-article778083.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #12434: 01 Aug 2011, 00:16 »

Fuldstændig enig mht. Lindegaard. Jeg synes bestemt han fortjener chancen mod City.

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Sider: 1 ... 827 828 [829] 830 831 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010