home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  1 Bruger, 813 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 825 826 [827] 828 829 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444925 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12390: 20 Jul 2011, 13:54 »

Vi får ikke Schweinsteiger. Og da slet ikke for 200 millioner kroner. Han er loyal Bayern-mand, og han vil næppe skifte. Samtidigt lader Bayern ham aldrig gå. I øvrigt så er det også Caughtoffside, der står bag rygtet med Eriksen, så det er sikkert bare et gæt på prisen. Eriksen er spændende, og koster næppe 200 millioner, som det er anslået. Desuden har Santos' sindssyge præsident udtalt, at de vil have 380 millioner for Ganso, der i øvrigt har haft tre alvorlige knæskader. Hans knæ kan ikke holde til brasiliansk fodbold - held og lykke i PL. Nej, vi skal heller ikke have Ganso. Han er endnu ringere end Sneijder defensivt.

"SAF har udtalt at Jones, De Gea, Welbeck, Cleverley og Berbatov IKKE kommer til at spille i aften, men han har garanteret De Gea's debut mod Chicago. :-)

De skal også liiiige have lov til at komme hjem fra ferie, før de bliver smidt i kamp igen, synes jeg. Berbatov ved jeg så ikke noget om - vel for at give plads til Macheda, Diouf, Ærten osv. :-)"

Nu er Hernandez jo heller ikke stødt til truppen endnu, så det er næppe ham, der skal være plads til. Det er vel Macheda oven på hans gode præstation sidst. Har du et link til de udtalelser? Og hvis de Gea debuterer mod Chicago, så spiller han jo heller ikke i aften. Så får vi vel bare Lindegaard at se igen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12391: 20 Jul 2011, 13:58 »

Vi får ikke Schweinsteiger. Og da slet ikke for 200 millioner kroner. Han er loyal Bayern-mand, og han vil næppe skifte. Samtidigt lader Bayern ham aldrig gå. I øvrigt så er det også Caughtoffside, der står bag rygtet med Eriksen, så det er sikkert bare et gæt på prisen. Eriksen er spændende, og koster næppe 200 millioner, som det er anslået. Desuden har Santos' sindssyge præsident udtalt, at de vil have 380 millioner for Ganso, der i øvrigt har haft tre alvorlige knæskader. Hans knæ kan ikke holde til brasiliansk fodbold - held og lykke i PL. Nej, vi skal heller ikke have Ganso. Han er endnu ringere end Sneijder defensivt.

"SAF har udtalt at Jones, De Gea, Welbeck, Cleverley og Berbatov IKKE kommer til at spille i aften, men han har garanteret De Gea's debut mod Chicago. :-)

De skal også liiiige have lov til at komme hjem fra ferie, før de bliver smidt i kamp igen, synes jeg. Berbatov ved jeg så ikke noget om - vel for at give plads til Macheda, Diouf, Ærten osv. :-)"

Nu er Hernandez jo heller ikke stødt til truppen endnu, så det er næppe ham, der skal være plads til. Det er vel Macheda oven på hans gode præstation sidst. Har du et link til de udtalelser? Og hvis de Gea debuterer mod Chicago, så spiller han jo heller ikke i aften. Så får vi vel bare Lindegaard at se igen.
Hvordan kan du som fan udelukke en evt. erhvervelse i form af tyskeren!?

Vi skal ikke have Ganso, hvis han koster 380 mio. det er da helt sikkert, fuldstændig enig på det punkt.

Jeg tror umiddelbart godt, at vi kan hente Schweinsteiger for omkring 300 mio. kr.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12392: 20 Jul 2011, 14:02 »

Om Eriksen så "kun" koster 100 mio. så synes jeg personligt ikke, at vi bør hente ham. Han er dansker, og det kunne blive spændende, men vi må forholde os objektivt til hans hans nuværende og potentielle niveau, da det ikke nærmer sig verdensklasse. Han er ung og utrolig talentfuld, men knægten kan intet defensivt, og han er lille og svag, nej tak.

Caspper
Manager

« Svar #12393: 20 Jul 2011, 14:13 »

Jovist er Schweini loyal, men han har jo tidligere ytret interesse i at skifte væk, hvis det rigtige tilbud kom - men da Bayern opfyldte hans behov så han ingen grund til at skifte. Så der holder du ikke helt.

Paulo Henrique kan fås for 220-250 mio. - og de 380 millioner du snakker om, er hans frikøbsklausul? Og min pris kommer fra en nyhed i jeg læste i starten af Juni, hvor Inter og AC Milan bød ca. 200 mio danske kroner for Ganso, hvorefter præsidenten ønskede ca 4€ mio mere, derfor jeg lader prisen stå åbent mellem 220-250.  da alt kan forhandles.

Link til udtalelserne, http://www.manutd.com/en/Tour-2011/Tour-2011-News/2011/Jul/boss-previews-seattle-clash.aspx - værsgo.

Sandt med ærten, havde jeg lige glemt Smiley

Og forstår ikke hvor du vil hen med "Og hvis de Gea debuterer mod Chicago, så spiller han jo heller ikke i aften. Så får vi vel bare Lindegaard at se igen." ?

Hvordan kan du som fan udelukke en evt. erhvervelse i form af tyskeren!?

Vi skal ikke have Ganso, hvis han koster 380 mio. det er da helt sikkert, fuldstændig enig på det punkt.

Jeg tror umiddelbart godt, at vi kan hente Schweinsteiger for omkring 300 mio. kr.

Og ja, tror også Schweini kan fås for 300 mio. og så ham også gerne i United trøjen Smiley Han ville være fremragende.

Om Eriksen så "kun" koster 100 mio. så synes jeg personligt ikke, at vi bør hente ham. Han er dansker, og det kunne blive spændende, men vi må forholde os objektivt til hans hans nuværende og potentielle niveau, da det ikke nærmer sig verdensklasse. Han er ung og utrolig talentfuld, men knægten kan intet defensivt, og han er lille og svag, nej tak.

For 100 mio ville jeg sige køb ham. Jeg tror hans potentiale er større end vi lige ved og kan se Smiley og når han kun er 19, synes jeg ikke du skal tænke så meget på fysikken. Bare se på Da Silva brødrene(1,71 og 1,73), Nani(1,77), Scholes(1,71) og Chicharito(1.75). Christian er 1.77 - og muskler kan laves i et træningsrum.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12394: 20 Jul 2011, 14:32 »

For 100 mio ville jeg sige køb ham. Jeg tror hans potentiale er større end vi lige ved og kan se Smiley og når han kun er 19, synes jeg ikke du skal tænke så meget på fysikken. Bare se på Da Silva brødrene(1,71 og 1,73), Nani(1,77), Scholes(1,71) og Chicharito(1.75). Christian er 1.77 - og muskler kan laves i et træningsrum.
Jeg ville stadigvæk ikke hente ham for 100 mio. Jeg synes ikke at han tilpasser sig den engelske liga umiddelbart, men måske drager jeg forhastede konklusioner, da han jo stadig er ung og kan udvikle sig meget endnu, præcis som du siger.

Dog ville jeg ikke kaste så mange penge efter en spiller, som jeg personligt ikke ser nogen stor fremtid i, set fra United's perspektiv. Jeg tror ikke på, at han udvikler sig til en verdensklassespille r, og jeg mener nu godt at vi kender til hans potentiale her i DK, og måske overvurdere ham lidt, grundet hans danske nationalitet.

Det kunne da være super spændende med endnu en dansker i truppen, men jeg ser ikke den store fremtid i ham som sagt, og så ville jeg hellere give tre gange mere for en etableret stjernespiller, i form af Schweini. Det er jo bare min egen personlige mening. Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #12395: 20 Jul 2011, 16:22 »

Jovist er Schweini loyal, men han har jo tidligere ytret interesse i at skifte væk, hvis det rigtige tilbud kom - men da Bayern opfyldte hans behov så han ingen grund til at skifte. Så der holder du ikke helt.

Paulo Henrique kan fås for 220-250 mio. - og de 380 millioner du snakker om, er hans frikøbsklausul? Og min pris kommer fra en nyhed i jeg læste i starten af Juni, hvor Inter og AC Milan bød ca. 200 mio danske kroner for Ganso, hvorefter præsidenten ønskede ca 4€ mio mere, derfor jeg lader prisen stå åbent mellem 220-250.  da alt kan forhandles.

Link til udtalelserne, http://www.manutd.com/en/Tour-2011/Tour-2011-News/2011/Jul/boss-previews-seattle-clash.aspx - værsgo.

Sandt med ærten, havde jeg lige glemt Smiley

Og forstår ikke hvor du vil hen med "Og hvis de Gea debuterer mod Chicago, så spiller han jo heller ikke i aften. Så får vi vel bare Lindegaard at se igen." ?
Du skrev bare ikke de Gea blandt de andre, der ikke deltager i nat. Tunge

Tvivler på at Schweinsteiger ønsker sig væk. Han har tidligere udtalt, at han ville overveje det, hvis Bayern ikke kom med i CL. Det gjorde de så alligevel, så vidt jeg husker.

Frikøbsklausul eller ej, så læste jeg en nyhed, hvori præsidenten udtalte, at han ville have 380 millioner for Ganso. Han ønsker vel, at interesserede klubber matcher frikøbsklausulen, hvis de vil have ham.

Tror sagtens Eriken kan gøre sig gældende. Han har et stort potentiale, og jeg synes tværtimod, at os danskere har det med at undervurdere ham, fordi han er dansk. Det er også svært at tro på, at vi har en potentiel verdensstjerne - men det tror jeg, vi har. Forudsat at han kommer til en stor klub inden for to-tre år og fortsætter sin udvikling.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #12396: 21 Jul 2011, 06:02 »

Hele 7-0 blev det til mod Seattle. Et par flotte mål kom der også. Rooneyx3, Diouf, Owen, Park og Obertan. Ashley Young spillede en god kamp, og Lindegaard spillede en god kamp med et par rigtig gode redninger, dog var hans pasninger ikke så gode. Mere kommer senere.

UNITED!

19-18!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12397: 21 Jul 2011, 15:12 »

Flot resultat i nat.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13662

Dette er omvendt ikke godt. Så må Fergi træde til, og snakke med ham. Det kan ikke være rigtigt, at vi skal have uromagere i den røde trøje. Han er et mega talent, og de få gange jeg har set ham spille, har han været fantastisk. Han kan virkelig nogle ting med den runde kugle der, men det ødelægger bl.a. klubbens image udadtil, og jeg mener at det er nødvendigt at advare ham om at gå fri fra kontrakten, hvis det fortsætter. Der skal forekomme en konsekvens af disse handlinger, og ja det er sgu ærgerligt at miste et stort talent, men klubben skal som sagt ikke tolerere den slags, efter min egen personlige mening.

Newton Heath
Manager

« Svar #12398: 21 Jul 2011, 15:33 »

Super flot i nat. Gode mål, iskolde afslutninger af Rooney, fint indhop af Obertan og en lovende præstation af Young, samt vores danske keeper Lindegaard der hev et par flotte redninger frem. En småtam første halvleg var det godt nok, men det andet mål knækkede dem efter pausen, og så var der kun en vej frem. Fin kamp, glæder mig nu til at se Welbeck, Cleverley og specielt Jones og De Gea i aktion, forhåbentligt allerede mod Chicago.

Med hensyn til Morrison er det super ærgerligt. Der er ingen tvivl om at han er et af sportens største talenter, hvilket han har vist mange prøver på for vores reserve- og ungdomshold, men det er godt nok trist hvis han spilder et sådant talent. Personligt er det en smule uforståeligt at knægten ikke indser at han har et talent der gør at han sandsynligvis kan leve af fodbolden. Jeg sætter dog min lid til at Fergie får forklaret ham hvordan og hvorledes tingene står til og får sat tingene i relief for ham. Der er ingen tvivl om at Ravel Morrisons talent er for stort til at lade gå til spilde.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12399: 21 Jul 2011, 22:56 »

Kæft hvor er jeg træt. Sad oppe helt til 6:30 i morges med en kammerat bl.a. for at se United, og så skulle jeg til Fyn 10:30 i morges. Er næsten lige kommet hjem, og jeg er godt nok død nu!

Dette spændende interview med Rio holdt mig dog vågen:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3706032/Rio-Ferdinand-lifts-the-lid-on-life-at-Manchester-United.html

And competition is fierce off the pitch when United's stars go head-to-head on the PlayStation, especially on football game FIFA.
Rio said: "Me and Wayne play together and our record at the moment is W16 D1 L1.
"We were beaten by Fabio and Rafael. Nani and Kiko (Federico Macheda) are like a married couple - they argue all the time. Me and Wayne are the top dogs though."

Fabio og Rafael er uadskillelige (og åbenbart ret gode til FIFA). Flere af jer har vel også set det billede fra USA, hvor de sidder ved siden af hinanden med hver sin Nintendo DS i flyet. Hvor jeg dog elsker de to tvillinger!

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #12400: 21 Jul 2011, 23:02 »

De er fantastiske! De hænger nærmest sammen. Jeg lagde mærke til, to gange i sidste sæson hvor Rafael blev skadet, så gik Fabio med. Første gang mener jeg var en fiber til Rafael og så gik Fabio med ham ud i omklædningsrummet, mens anden gang var da han fik hjernerystelse, der tog Fabio med på hospitalet, selvom kampen stadig var igang. Det er altså fedt at se! Wink

Har også set billedet i flyet Wink Så også en video hvor de sidder bagved i bussen og spiller Nintendo DS sammen Wink

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12401: 21 Jul 2011, 23:02 »

Kæft hvor er jeg træt. Sad oppe helt til 6:30 i morges med en kammerat bl.a. for at se United, og så skulle jeg til Fyn 10:30 i morges. Er næsten lige kommet hjem, og jeg er godt nok død nu!

Dette spændende interview med Rio holdt mig dog vågen:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3706032/Rio-Ferdinand-lifts-the-lid-on-life-at-Manchester-United.html

And competition is fierce off the pitch when United's stars go head-to-head on the PlayStation, especially on football game FIFA.
Rio said: "Me and Wayne play together and our record at the moment is W16 D1 L1.
"We were beaten by Fabio and Rafael. Nani and Kiko (Federico Macheda) are like a married couple - they argue all the time. Me and Wayne are the top dogs though."

Fabio og Rafael er uadskillelige (og åbenbart ret gode til FIFA). Flere af jer har vel også set det billede fra USA, hvor de sidder ved siden af hinanden med hver sin Nintendo DS i flyet. Hvor jeg dog elsker de to tvillinger!
Like this, http://www.youtube.com/v/D5OfF875K0k Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #12402: 22 Jul 2011, 13:03 »

Park er blevet tilbudt en to-årig forlængelse og forventes at skrive under inden længe. Det gør mig bestemt ikke noget. Så mangler vi bare Berbatov...

Whitetiger
Juniorspiller
**

« Svar #12403: 24 Jul 2011, 11:10 »

Et godt resultat imod et top motiveret Chicago. Første halvleg var dårlig på mange punkter og spillere så som Cleverley og Welbeck virker ikke som spillere der har niveauet til førsteholdet endnu. Men efter at vi fik skiftet nogle spillere i pause og løbende i anden halvleg, kom der endelig noget kvalitet. Men der er store mangler på vores centrale midt Sir Alex! og nu har han udtalt at vi alligevel ikke får en ny central midtbanespiller, men at han vil benytte sig af de spillere som allerede er i truppen.

Fletcher, Carrick, Giggs, Anderson, Gibson og Cleverley er åbenbart de spillere som vi skal regne med til næste sæson. Er det bare mig eller mangler der kvalitet og målfarlighed!

Caspper
Manager

« Svar #12404: 24 Jul 2011, 12:04 »

Et godt resultat imod et top motiveret Chicago. Første halvleg var dårlig på mange punkter og spillere så som Cleverley og Welbeck virker ikke som spillere der har niveauet til førsteholdet endnu. Men efter at vi fik skiftet nogle spillere i pause og løbende i anden halvleg, kom der endelig noget kvalitet. Men der er store mangler på vores centrale midt Sir Alex! og nu har han udtalt at vi alligevel ikke får en ny central midtbanespiller, men at han vil benytte sig af de spillere som allerede er i truppen.

Fletcher, Carrick, Giggs, Anderson, Gibson og Cleverley er åbenbart de spillere som vi skal regne med til næste sæson. Er det bare mig eller mangler der kvalitet og målfarlighed!

Lad vær med at dømme Welbeck og Cleverley på én kamp. De er lige kommet tilbage fra et lorte u-21 em, hvor alt selvtilliden blev hevet fra dem - de beviste jo begge to i sidste sæson at de havde niveauet til PL. Cleverley var om nogen en af grundende til at Wigan er blevet i PL, ligesom vi jo også så Welbeck score mål for Sunderland når bare han var skadesfri.

Jeg er sikker på, at når de har spillet et par kampe på førsteholdet under Fergie, med hans vejledning, erfaring såvel som fra de andre trænere - så skal de to nok stige i niveau lynhurtigt, og fastholde det. Thumbs Up Thumbs Up

Sider: 1 ... 825 826 [827] 828 829 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010