home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 821 822 [823] 824 825 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445041 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12330: 07 Jul 2011, 21:52 »

O´Shea er vist en vennetjeneste af Bruce, manden har fået en kontrakt på 5år selvom ham er 30. Og alt respekt for O´Shea så ville Newcastle ikke engang give Nolan det og han var anfører i klubben.

Newton Heath
Manager

« Svar #12331: 07 Jul 2011, 21:54 »

Enig DM, jeg synes at salget af O'Shea er en anelse uforståeligt og ikke mindst farligt. Med Da Silva-brødrene og Evra som eneste tilbageværende backs er vi lidt i problemer på den konto, vi har set at Evans godt kan dække højrebacken, men skal jeg være helt ærlig så er jeg sku mere tryk med at se O'Shea spille den plads. Evans er klart bedst i midten. Jeg ved ikke om Phil Jones har backkvaliteter, men af hvad jeg har set virker han også mest som en spiller der skal placeres centralt i banen om så det er i det centrale forsvar eller den centrale(defensive) midtbane. Som det ser ud lige nu er jeg sku ikke specielt tryk ved vores backsituation, idet vi helt sikkert kommer ud for skader til Rafael, Fabio og Evra. Det er jo uundgåeligt.

O'Shea var en rigtig god spiller at have idet han kan dække alle pladser i forsvaret og i værste tilfælde også den centrale midt hvor jeg dog aldrig har været fan af ham. Ikke desto mindre ser jeg det som et stort tab i forhold til bredden. Lige pludselig begynder jeg at føle at vi skal have en ny backspiller ind hvis ikke vi skal komme i problemer på den konto i løbet af den kommende sæson. Umiddelbart har jeg dog ingen idé om hvem det skulle være..

Tak for alt til Sheasy også! Han har ligesom Brown været en fantastisk loyal klubmand med flere gode defensive kvaliteter.

N17
Manager

« Svar #12332: 07 Jul 2011, 21:56 »

Jeg ved ikke om det er mig der bare ikke har set nok kampe, men jeg synes bestemt ikke at O'Shea har været særlig god på backen. Så jeg mener da klart, at I burde kunne finde bedre alternativer på backerne end O'Shea - om det så er fra ungdomsholdet eller fra en anden klub ved jeg ikke Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12333: 07 Jul 2011, 22:11 »

Ja, så må vi også takke af for en masse år med O'Shea. Det gør ondt. Brown er en mand jeg altid har kunne lide, men synes ikke tabet er så stort, da han ikke havde ligeså højt niveau som resten af truppen. Han var helt bestemt en kompetent spiller, med en stor personlighed, men vi har massere af bredde, så det er heldigvis ikke det største tab.

O'Shea er en ekstrem dygtig spiller, selvom jeg hader når han skal agere sig i offensiven, for der kan han satme ikke meget. Wink Men defensivt kompensere han for alt andet. Han kan spille flere positioner ligesom Brown, og han er en rigtig klog spiller, som er taktisk bevidst. Da Silva-brødrene er fantastiske, men der findes altså bedre backs, og især Rafael laver dumme og unødvendige ting på en bane.

Om der skal en ny back til, kan være det helt store spørgsmål. Jeg er selv lidt usikker, men vi må antage at Sir Alex har styr på det.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12334: 07 Jul 2011, 22:56 »

O´Shea er vist en vennetjeneste af Bruce, manden har fået en kontrakt på 5år selvom ham er 30. Og alt respekt for O´Shea så ville Newcastle ikke engang give Nolan det og han var anfører i klubben.
Det er nu "kun" fire år, så vidt jeg ved. O'Shea kan sagtens holde sig igang i fire år endnu, og han har formodentligt ikke krævet alverden, ligesom Nolan sikkert gjorde det.

Vores trup er noget af et puslespil til næste år. Men jeg går ud fra, at Ferguson har mere styr på ungdomsrækkerne såvel som førsteholdsspillern e end jeg, så kun han ved, hvad der skal ske. På papiret ligner det lidt et køb af en back og en central midtbanespiller nu, men der er trods alt længe til transfervinduet lukker, så jeg er fortrøstningsfuld. Nu må Gibson og PIG gerne finde sig en ny klub, og så er truppen næsten allerede på plads.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12335: 08 Jul 2011, 00:06 »

Det flyder ikke ligefrem med back-talenter i United, når man ser bort fra da Silva-brødrene. Marnick Vermilj (19) eller måske Alberto Massacci (18) kunne hentes op fra reserverne til bagkæden. Vermilj har været imponerende for reserverne, de gange jeg har set ham spille. Han kan spille begge backs (og begge wings) men foretrækker vist selv at spille højre back - og han er ikke decideret ét-benet. Gad vide om han rykker op i førsteholdstruppen næste år? Hvis vi ikke køber en ny forsvarsspiller, så kunne han godt være et emne.

Newton Heath
Manager

« Svar #12336: 08 Jul 2011, 13:25 »

Tror i hvert fald mere på Vermilj end Massacci, synes sidstnævnte har set lidt småskidt ud i flere af kampene for reserveholdet. Uanset hvad ved jeg dog ikke hvor tryk jeg ville være ved at se en af disse spillere i førsteholdstruppen. Selvfølgelig kender Fergie og resten af staben dem bedre end jeg selv, men lige umiddelbart har jeg svært ved at se hvordan en af disse ville have niveauet til at være fjerdevalg i vores klub.

Newton Heath
Manager

« Svar #12337: 09 Jul 2011, 14:00 »

Vores gæve naboer og lillebror har såmænd valgt at hylde os ved at omdøbe deres hjemmebane til "United Stadium". Måske årets selvmål. Historien kan læses her:

http://onside.dk/nyheder/premier-league/city-drilles-skal-spille-pa-united-stadium

JimmyGP
Manager

« Svar #12338: 09 Jul 2011, 14:24 »

John O'Shea og Wes Brown vil blive savnet..  Græder Græder Håber de vender tilbage United på en eller anden måde..  Thumbs Up

Og hvor er det da genialt med med Shitty's nye hjemmebane.. Grin

- Veni, vidi, vici -

Yessir
Manager

« Svar #12339: 09 Jul 2011, 14:48 »

Vores gæve naboer og lillebror har såmænd valgt at hylde os ved at omdøbe deres hjemmebane til "United Stadium". Måske årets selvmål. Historien kan læses her:

http://onside.dk/nyheder/premier-league/city-drilles-skal-spille-pa-united-stadium

http://au.answers.yahoo.com/question/index?qid=20100106062618AAtsoVe  Rullende Øjne

http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/news/s/1426178_manchester-city-stadium-does-the-arabic-word-etihad-really-mean-united-in-english

"Etihad doesn't literally translate as united, but it implies it at the same time.It's a noun that means unison, union or alliance.

"But United is an adjective, so the word for that would be Mutthid. For example, if you were saying Manchester United, you would say Manchester al-Mutthid.

Bare fordi det er så kedeligt med sådan et onside link  Wink
« Seneste Redigering: 09 Jul 2011, 14:51 af Yessir » Logged

U-4-E
Manager

« Svar #12340: 09 Jul 2011, 20:13 »

Forud for turen til USA (mandag) har vores tre nyindkøb fået tildelt numre for den kommende sæson. De Gea har fået nr. 1, Jones nr. 4, mens Young overtager nr. 18 fra Scholes.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12341: 09 Jul 2011, 20:45 »

Nummer fire til Phil Jones, nummer ét til de Gea og nummer 18 til Young. De to første er logiske nok... Men nummer 18 til Young?! Den havde jeg ikke set komme.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12342: 09 Jul 2011, 20:46 »

Hvis man gad at bruge noget tid på det, så ville man let kunne google sig frem til, at "Etihad" ikke betyder "united". Det er en masse fjolser på twitter, der har startet dette rygte, og det har nu spredt sig som vinden - selvom det er noget vås.

Newton Heath
Manager

« Svar #12343: 09 Jul 2011, 21:05 »

Nummer fire til Phil Jones, nummer ét til de Gea og nummer 18 til Young. De to første er logiske nok... Men nummer 18 til Young?! Den havde jeg ikke set komme.

Hvilket nummer havde du da i tankerne til Young og hvorfor ikke nr. 18?

Hvis man gad at bruge noget tid på det, så ville man let kunne google sig frem til, at "Etihad" ikke betyder "united". Det er en masse fjolser på twitter, der har startet dette rygte, og det har nu spredt sig som vinden - selvom det er noget vås.

Skal gerne indrømme at jeg ikke gad at bruge specielt meget tid på det - faldt over rygtet, grinte af det, end of story.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12344: 09 Jul 2011, 21:50 »

Hvilket nummer havde du da i tankerne til Young og hvorfor ikke nr. 18?
Havde da håbet at Owen endelig ville få nyt rygnummer, så Young kunne få nummer syv. Men lige Paul Scholes' nummer havde jeg bare ikke overvejet.

Sider: 1 ... 821 822 [823] 824 825 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010