home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 817 818 [819] 820 821 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445243 gange)
ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12270: 29 Jun 2011, 16:53 »

Ja, De Gea stod jo kun i Europa League-finalen som 19-årig.

Præcis. + ståer 2 år i Spanien, samt en u21 finale. Han burde kunne stå distancen Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #12271: 29 Jun 2011, 16:57 »

En helt anden ting er, at Atletico jo ikke, som nogle nævner, er en midterklub i Spanien. Både økonomien, spillertruppen samt historien tilhører en klub i toppen af La Liga, og holdet burde i hver sæson kunne kæmpe med om pladserne lige bag Real og Barca. Klubben er dog kendt for at være hysterisk, at der ikke er nogen form for ro eller andet, så De Gea er uden tvivl vant til et stort pres, vant til at blive talt hårdt til en gang i mellem, og på den front tror jeg derfor nok at han skal klare at komme til United Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

DeBuur
Manager

« Svar #12272: 29 Jun 2011, 17:16 »

Med købet af De Gea viser Sir Alex at han har øje for at hente de rigtige talenter på de rigtige tidspunkt..altså inden at de har toppet.... De Gea kan muligvis blive den nye Schmeichel og hvis De Gea ryger ind i en nedtur så står I med Lindegaard ikke en dårlig situation.

Som Liverpool fan er det pisse irriterende at se på de signinger Man Utd har gennemført.... jeg tør godt tippe jer som sikre vindere i næste sæson.

YNWA

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #12273: 29 Jun 2011, 18:37 »

Det er sjovt sådan som især Liverpools fans udtaler sig om De Geas manglende rutine, når de selv hentede Reina som 22-årig.

Og han har vel udviklet sig forholdsvis godt.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12274: 29 Jun 2011, 18:48 »

Og derfor kan de ikke mene det?

De kan da stadigvæk mene, at Reina manglede rutine da de hentede ham.

DeBuur
Manager

« Svar #12275: 29 Jun 2011, 19:09 »

Det er sjovt sådan som især Liverpools fans udtaler sig om De Geas manglende rutine, når de selv hentede Reina som 22-årig.

Argggh den holder ikke læs lidt tilbage og se en Liverpool fan rose Sir Alex for hans indkøb og ikke mindst købet af De Gea Cool

YNWA

3.v evaB
Gæst

« Svar #12276: 29 Jun 2011, 19:14 »

Det er vel også skrækeksemplet på hvad de Gea kan ende med at blive.

JKJ
Gæst

« Svar #12277: 29 Jun 2011, 21:30 »

Nu havde Reina så også spillet mere end dobbelt så mange kampe for Villareal og Barcelona inden han skiftede til os.  Wink
Så han havde mere rutine end De Gea  Thumbs Up

Men ja jeg sætter spørgsmålstegn ved hans manglende rutine i en så stor klub som jeres som vel forventes at kæmpe med om ihf 3 trofæer, PL - CL og FA.

Men ingen tvivl om at hvis han fortsætter den udvikling han er inde i pt så bliver han endda en af de helt store målmlnd i PL.

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #12278: 29 Jun 2011, 22:11 »

Nu havde Reina så også spillet mere end dobbelt så mange kampe for Villareal og Barcelona inden han skiftede til os.  Wink
Så han havde mere rutine end De Gea  Thumbs Up

Men ja jeg sætter spørgsmålstegn ved hans manglende rutine i en så stor klub som jeres som vel forventes at kæmpe med om ihf 3 trofæer, PL - CL og FA.

Men ingen tvivl om at hvis han fortsætter den udvikling han er inde i pt så bliver han endda en af de helt store målmlnd i PL.
Men Reina var også 2 år ældre... De Gea har vundet mere og spillet flere store kampe end Reina havde, før han kom til Liverpool. Rutinen kommer ikke kun med alderen, den kommer i høj grad også af at have prøvet de store kampe.

Desuden vil jeg mene at presset i Atl. Madrid er en del større end i Villarreal, hvor Reina spillede hovedparten af sine kampe, før han kom til Liverpool.

Jeg har tiltro til at De Gea bliver en mindst lige så god målmand som Reina og ja, der vil komme fejl, ligesom alle målmænd, store som små, fejler en gang imellem.

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #12279: 29 Jun 2011, 22:19 »

Og derfor kan de ikke mene det?

De kan da stadigvæk mene, at Reina manglede rutine da de hentede ham.
Og det skal de da også have lov til. Min pointe er bare, at Reina præsterede fra dag 1. Hvorfor skulle De Gea ikke kunne det? I en alder af 20 har han allerede spillet flere store kampe og på den måde fået uundværlig rutine.

Argggh den holder ikke læs lidt tilbage og se en Liverpool fan rose Sir Alex for hans indkøb og ikke mindst købet af De Gea Cool
Nu forholder jeg mig ikke udelukkende til FMFs forum, men også diverse fodboldsider... Jeg så godt, at du roste Sir Alex for dette indkøb.

Det er vel også skrækeksemplet på hvad de Gea kan ende med at blive.
Det ved jeg snart ikke, Reina er i mine øjne i top 3 i England og hvis De Gea bliver lige så god har vi om kort tid en verdensklasse målmand. Reina kan jo ikke gøre for, at Liverpool har været middelmådige, siden han kom.

DeBuur
Manager

« Svar #12280: 29 Jun 2011, 22:21 »

Jeg har tiltro til at De Gea bliver en mindst lige så god målmand som Reina og ja, der vil komme fejl, ligesom alle målmænd, store som små, fejler en gang imellem
Citat

Jeg vil give dig ret i at De Gea har et kæmpe talent - men det skridt han tager er kæmpe stort og presset i en af verdens topklubber vil være enormt.... klarer han det pres så vil han blive en kæmpe succes - IMO er han og Neuer de 2 største målmands talenter vi har set i mange år og selvom Reina er en god målmand så mener jeg ikke han har verdensklasse.

Personligt havde jeg troet Man Utd havde hentet Stekelenburg i Ajax eller Neuer i Schalke.... idet de nok hurtigere ville kunne falde ind i kulturen.... men Sir Alex tager altså sjældent fejl...desværre. Peace

YNWA

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #12281: 29 Jun 2011, 22:29 »

Jeg har tiltro til at De Gea bliver en mindst lige så god målmand som Reina og ja, der vil komme fejl, ligesom alle målmænd, store som små, fejler en gang imellem
Citat

Jeg vil give dig ret i at De Gea har et kæmpe talent - men det skridt han tager er kæmpe stort og presset i en af verdens topklubber vil være enormt.... klarer han det pres så vil han blive en kæmpe succes - IMO er han og Neuer de 2 største målmands talenter vi har set i mange år og selvom Reina er en god målmand så mener jeg ikke han har verdensklasse.

Personligt havde jeg troet Man Utd havde hentet Stekelenburg i Ajax eller Neuer i Schalke.... idet de nok hurtigere ville kunne falde ind i kulturen.... men Sir Alex tager altså sjældent fejl...desværre. Peace
Jeg synes du undervurderer Reina. Det kan godt være, at han er faldet lidt i niveau i løbet af den netop afsluttede sæson, men når man spiller på et hold uden selvtillid, så...

Reina er i mine øjne verdensklasse og ville pynte i de fleste startopstillinger.

De Gea er uden tvivl et kæmpetalent og klart min foretrukne af alle de kandidater, der har været nævnt.

Neuer er fantastisk, men har vel reelt aldrig været en mulighed. Desuden tror jeg, at De Gea bliver meget bedre.

Stekelenburg er ikke lige min kop te, syntes ikke han er noget særligt.

Lloris er uden tvivl dygtig, men fransk arrogance... Nej tak, been there, done that...

Akinfeev er fantastisk i FM, men kender intet til ham IRL.

De Gea, derimod, har været fremragende i en top liga, så ind med ham.

Søgaard
Gæst

« Svar #12282: 29 Jun 2011, 22:32 »

Netop på målmandsposten har han vel taget fejl mange gange Tunge Taibi, Barthez, Bosnich og Howard for at nævne et par stykker.

Man tager en risiko ved De Gea, men af statur og spillestil er han formentlig den, som passer bedst ind i den engelske spillestil, hvor Neuer tidligere har fået kritik for at være for flyvsk, når han kom ud i feltet og ofte kom galt afsted. Det er begrænset hvad jeg har set med Stekelenburg og derfor er jeg egentlig ude af stand til at kunne give en vurdering af ham.

Hvis man ser på unge målmandstalenter, som har højden til engelsk fodbold og den fysiske spillestil, som mange angribere lægger for dagen, så er De Gea en af de få, som kan være med. Akinfeev og Lloris er forholdsvis små keepere med omkring 185 cm. Her giver de ekstra 8 cm altså en stor forskel, som De Gea har.

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #12283: 29 Jun 2011, 22:36 »

Netop på målmandsposten har han vel taget fejl mange gange Tunge Taibi, Barthez, Bosnich og Howard for at nævne et par stykker.

Man tager en risiko ved De Gea, men af statur og spillestil er han formentlig den, som passer bedst ind i den engelske spillestil, hvor Neuer tidligere har fået kritik for at være for flyvsk, når han kom ud i feltet og ofte kom galt afsted. Det er begrænset hvad jeg har set med Stekelenburg og derfor er jeg egentlig ude af stand til at kunne give en vurdering af ham.

Hvis man ser på unge målmandstalenter, som har højden til engelsk fodbold og den fysiske spillestil, som mange angribere lægger for dagen, så er De Gea en af de få, som kan være med. Akinfeev og Lloris er forholdsvis små keepere med omkring 185 cm. Her giver de ekstra 8 cm altså en stor forskel, som De Gea har.
Carroll og van der Gouw må bestemt ikke glemmes  Rullende Øjne

Men jeg synes, du er spot on med din analyse af fordelene ved De Gea.  Thumbs Up

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #12284: 30 Jun 2011, 11:44 »

Nu har jeg et par gange læst af vi skulle have budt på Nasri. Tror i United køber ham?

Sider: 1 ... 817 818 [819] 820 821 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010