Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 09:20:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
1 Bruger, 769 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
816
817
[
818
]
819
820
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1445296 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #12255:
29 Jun 2011, 13:28 »
Det har været et godt transfervindue indtil videre, men før den er godkendt, så mener jeg vi skal anskaffe os en offensiv playmaker til den centrale midtbane. Der er mange navne, men dem jeg helst så er ekstremt dyre at erhverve, men glæder mig til at se, hvem det bliver.
JKJ
Gæst
«
Svar #12256:
29 Jun 2011, 13:30 »
En stærk ung målmand, ingen tvivl om det.
Men! Han er som sagt ung og meget urutineret på det niveau han nu skal til at spille på, tænker her især på CL og de mange store kampe i PL - City, Liverpool, Arsenal og Chelsea.
Han vil helt sikkert lave flere fejl end i er vandt til. Jeg kender ihf ikke nogen på den alder der står som en rutineret målmand på 28-33 år.
Hvad sker der hvis det begynder at koste lidt her og der i disse kampe? Vil han stadig have tillid eller vil sammenligningen med VDS of PS komme på stedet og dermed ligge en skræmmende højt pres på den unge fyrs skuldre? Og kan han i givet fald klare det.
Desuden flytter han nu til et nyt land, ny by, ny liga, nyt klima. Det kan altså godt være en stor omvæltning for en så ung fyr.
Ud fra det jeg kender til ham er han en mega talent på mål, men jeg må indrømme at jeg havde troet at i gik efter en nogen mere rutineret mand, omkring de 25-27 år som altså har noget rutine på det her niveau.
JKJ
Gæst
«
Svar #12257:
29 Jun 2011, 13:32 »
Citat af: WaterWar 29 Jun 2011, 13:19
Så er vores transfervindue vidst også mere end godkendt! Glæder mig til at se de Gea i aktion og håber han får en "running start"!
Virkelig lækkert at vi (næsten) har fået ordnet alle vores transfers inden US-turen, da der så kan fokuseres på pre-season træningen 100 %!
Indtil nu har i ihf gjort det ganske godt, ingen tvivl om det.
Imo mangler i dog stadig en offensiv spiller på den centrale midt hvor imo ser lidt sløje ud. Ellers er det vist svært at sætte en finger på ret meget
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12258:
29 Jun 2011, 13:34 »
Citat af: JKJ 29 Jun 2011, 13:30
En stærk ung målmand, ingen tvivl om det.
Men! Han er som sagt ung og meget urutineret på det niveau han nu skal til at spille på, tænker her især på CL og de mange store kampe i PL - City, Liverpool, Arsenal og Chelsea.
Han vil helt sikkert lave flere fejl end i er vandt til. Jeg kender ihf ikke nogen på den alder der står som en rutineret målmand på 28-33 år.
Hvad sker der hvis det begynder at koste lidt her og der i disse kampe? Vil han stadig have tillid eller vil sammenligningen med VDS of PS komme på stedet og dermed ligge en skræmmende højt pres på den unge fyrs skuldre? Og kan han i givet fald klare det.
Desuden flytter han nu til et nyt land, ny by, ny liga, nyt klima. Det kan altså godt være en stor omvæltning for en så ung fyr.
Ud fra det jeg kender til ham er han en mega talent på mål, men jeg må indrømme at jeg havde troet at i gik efter en nogen mere rutineret mand, omkring de 25-27 år som altså har noget rutine på det her niveau.
Nu antager mange at alder er lig med rutine, men sådan foregår det altså ikke altid.
Jeg er meget enig med dig i, at det kan være en stor omvæltning for så ung en spiller, men det kan være at hans professionalisme og tilvendelse bliver kraftigt i opstartsfasen, da nogle tilpasser sig meget hurtigt.
JKJ
Gæst
«
Svar #12259:
29 Jun 2011, 13:58 »
Citat af: Daniel Nordentoft 29 Jun 2011, 13:34
Nu antager mange at alder er lig med rutine, men sådan foregår det altså ikke altid.
Jeg er meget enig med dig i, at det kan være en stor omvæltning for så ung en spiller, men det kan være at hans professionalisme og tilvendelse bliver kraftigt i opstartsfasen, da nogle tilpasser sig meget hurtigt.
Måske ikke. Men den er dælme god at have når man har brug for den - altså rutinen
Og der er jo også en grund til at langt de fleste målsmand topper 3-4 år efter en markspiller gør, altså omkring de 32-35 år.
Og der går der altså en hel del år inden De Gea rammer den alder
Jeg siger jo heller ikke han er en dårlig målmand, tværtimod.
Jeg sætter bare lidt spørgsmålstegn ved ham når i faks skal spille mod de næbnte engelske hold i Pl og i når de afgørende kampe i CL.
Han vil helt sikkert lave nogle fejl ind imellem og i en klub som jeres er der bare ikke plads til disse fejl. Hvordan vil en så ung spiller klare dette pres hvis man øjeblikkelig begynder at sætte spørgsmålstegn ved ham.
Der er altså forskel på at spille i en midterklub i Spanien og en af verdens aller bedste klubber i PL og CL.
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #12260:
29 Jun 2011, 14:08 »
Folk kan vel ikke regne med at vi går ud og bruger mange penge på en klassemidtbanespill
er? Vi har allerede brugt i omegnen af 50*10^6 £ og så mange penge tror jeg ikke der kan være tilbage i kassen. Jeg synes personligt at vi har fået gode forstærkninger allerede og vil sige at det er godkendt. Dog ville prikken over i'et selvfølgelig være en offensiv midtbanespiller, ingen tvivl om det.
Angående de Gea's rutine (eller mangel på samme), så har jeg tiltro til SAF og Eric Steele hvis de mener at han er god nok til vores hold. Jeg forventer dog ikke at der ikke kommer et per fejl fra ham fra tid til anden. Det sker jo hos alle, og vil også ske hos ham.
Official member of Manchester United Football Club
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12261:
29 Jun 2011, 14:10 »
Citat af: JKJ 29 Jun 2011, 13:58
Måske ikke. Men den er dælme god at have når man har brug for den - altså rutinen
Og der er jo også en grund til at langt de fleste målsmand topper 3-4 år efter en markspiller gør, altså omkring de 32-35 år.
Jeg sætter bare lidt spørgsmålstegn ved ham når i faks skal spille mod de næbnte engelske hold i Pl og i når de afgørende kampe i CL.
Han vil helt sikkert lave nogle fejl ind imellem og i en klub som jeres er der bare ikke plads til disse fejl. Hvordan vil en så ung spiller klare dette pres hvis man øjeblikkelig begynder at sætte spørgsmålstegn ved ham.
Der er altså forskel på at spille i en midterklub i Spanien og en af verdens aller bedste klubber i PL og CL.
Hvordan kan du på forhånd vide, at manden kommer til at lave fejl? Nej, han har ikke rutinen og skal først tilvende sig klubbens og ligaens miljø, men igen af os aner hvor stærkt det kan gå. Fergi og andre har nok evalueret spilleren løbende, de er altså professionelle, og ved udmærket hvad de laver, og de har i hvert fald min tiltro. Han er en sikker mand, i næsten alt hvad han foretager sig, altså Ferguson.
Han har helt sikkert sit at lære, men jeg er sikker på at Ferguson nok skal få hjulpet ham igennem den hårde tid, som opstartsfasen sikkert vil være.
Han får et større pres på sine skuldre, nu hvor han er i Manchester, end hvis han forblev i Madrid, men han var en af de aller dygtigste keepere i ligaen, og hvis han hurtigt kan tilvende sig miljøet, jamen så ser jeg ikke det store problem i, at han eksempelvis skulle lave drops og tabe vigtige kampe. Måske er det min naivitet i jeres optik, i form af min store tiltro til Sir Alex, men han er en fremragende mandsskabsbehandler, og hvis De Gea selv er indstillet til tingene, så tror jeg at han kan udvikle sig til en stjerne på kort tid.
JKJ
Gæst
«
Svar #12262:
29 Jun 2011, 14:34 »
Citat af: Daniel Nordentoft 29 Jun 2011, 14:10
Hvordan kan du på forhånd vide, at manden kommer til at lave fejl
? Nej, han har ikke rutinen og skal først tilvende sig klubbens og ligaens miljø, men igen af os aner hvor stærkt det kan gå. Fergi og andre har nok evalueret spilleren løbende, de er altså professionelle, og ved udmærket hvad de laver, og de har i hvert fald min tiltro. Han er en sikker mand, i næsten alt hvad han foretager sig, altså Ferguson.
Han har helt sikkert sit at lære, men jeg er sikker på at Ferguson nok skal få hjulpet ham igennem den hårde tid, som opstartsfasen sikkert vil være.
Han får et større pres på sine skuldre, nu hvor han er i Manchester, end hvis han forblev i Madrid, men han var en af de aller dygtigste keepere i ligaen, og hvis han hurtigt kan tilvende sig miljøet, jamen så ser jeg ikke det store problem i, at han eksempelvis skulle lave drops og tabe vigtige kampe. Måske er det min naivitet i jeres optik, i form af min store tiltro til Sir Alex, men han er en fremragende mandsskabsbehandler, og hvis De Gea selv er indstillet til tingene, så tror jeg at han kan udvikle sig til en stjerne på kort tid.
Det ved jeg heller ikke
Men på den anden side ved du jo heller om han kan nå at tilpasse sig på den korte tid du nævner og træningskampe er altså en ting. Kampe om point er noget helt andet og et helæt andet pres på spillerne.
Der er jo heller ingen der ved om han kan tilpasse sig livet i England osv osv
Jeg er dog stadig overbevist om at han vil lave fejl som feks VDS ikke lavede, bla pga den manglende rutine som han jo selvfølgelig kun kan få ved at spille uge efter uge
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12263:
29 Jun 2011, 14:43 »
Citat af: JKJ 29 Jun 2011, 14:34
Det ved jeg heller ikke
Men på den anden side ved du jo heller om han kan nå at tilpasse sig på den korte tid du nævner og træningskampe er altså en ting. Kampe om point er noget helt andet og et helæt andet pres på spillerne.
Der er jo heller ingen der ved om han kan tilpasse sig livet i England osv osv
Jeg er dog stadig overbevist om at han vil lave fejl som feks VDS ikke lavede, bla pga den manglende rutine som han jo selvfølgelig kun kan få ved at spille uge efter uge
Der er også forskel. Du konstatere at han kommer til at begå fejl, og jeg påstår blot at dette langt fra er sikkert, da han muligvis kan tilvende sig hurtigt, hvilket nogle spillere er i stand til.
Men du har helt ret i, at han ikke har rutinen, og deraf kan man antage, at han muligvis vil lave flere fejl end en rutineret keeper, såsom VDS.
Dog mener jeg samtidig, at en manager af Sir Alex' kaliber kan magte at håndtere sådanne spillere, og derfor tror jeg at han nemmere kan tilpasse sig, end hvis han røg til Chelsea, som befinder sig i en omvæltningsfase.
Jeg har tiltroen til ham, selvom han ikke besidder den største rutine.
ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
«
Svar #12264:
29 Jun 2011, 14:51 »
Citat af: JKJ 29 Jun 2011, 13:58
Nu stod Casillias sin første Champions League finale i an alder af 19 år. Hvorfor skulle De Gea så ikke kunne klare det? - Jeg tror han bliver en kæmpe succes, og han passer perfekt til United i forhold til, hvad United kigger på ved en keeper.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #12265:
29 Jun 2011, 14:54 »
Jeg synes det er et klassekøb. Som David er inde på, så tror jeg faktisk godt, at han kan falde godt til i United, hvor der trods alt er stor profesionalisme alle vegne, der kan støtte ham. Umiddelbart tror jeg også, at der er så mange fans, der er glade for hans ankomst, at man vil give ham længere snor i begyndelsen, end man fx ville gøre hvis man havde hentet Friedel (som Tottenham) eller en anden spiller, der ikke var vellidt..
Min største bekymring umiddelbart, uden at have fulgt ham, er dog hvordan han vil vænne sig til, at spillerne får lov at gå så tæt på ham. Jeg tror at målmanden er langt mere "sikret" i Spanien, end i PL, hvor modstanderne gerne må gå helt tæt på. Han er trods alt spinkel, og det tror jeg umiddelbart vil blive hans største udfordring. Til gengæld står et af verdens bedste og mest rutinerede forsvar lige foran ham, og især i luftspillet er de jo eminente. Så mon ikke det kommer til at gå strygende.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12266:
29 Jun 2011, 15:04 »
Citat af: ManutdogBIF 29 Jun 2011, 14:51
Nu stod Casillias sin første Champions League finale i an alder af 19 år. Hvorfor skulle De Gea så ikke kunne klare det? - Jeg tror han bliver en kæmpe succes, og han passer perfekt til United i forhold til, hvad United kigger på ved en keeper.
Man kan sagtens drage nogle paralleller, men jeg synes ikke at vi skal begynde at sammenligne De Gea med Casillas. Bare fordi en spiller har gjort sådan, så betyder det ikke at De Gea gøre ligeså.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12267:
29 Jun 2011, 15:05 »
Citat af: Swizz CataR 29 Jun 2011, 14:54
Jeg synes det er et klassekøb. Som
David
er inde på, så tror jeg faktisk godt, at han kan falde godt til i United, hvor der trods alt er stor profesionalisme alle vegne, der kan støtte ham. Umiddelbart tror jeg også, at der er så mange fans, der er glade for hans ankomst, at man vil give ham længere snor i begyndelsen, end man fx ville gøre hvis man havde hentet Friedel (som Tottenham) eller en anden spiller, der ikke var vellidt..
Min største bekymring umiddelbart, uden at have fulgt ham, er dog hvordan han vil vænne sig til, at spillerne får lov at gå så tæt på ham. Jeg tror at målmanden er langt mere "sikret" i Spanien, end i PL, hvor modstanderne gerne må gå helt tæt på. Han er trods alt spinkel, og det tror jeg umiddelbart vil blive hans største udfordring. Til gengæld står et af verdens bedste og mest rutinerede forsvar lige foran ham, og især i luftspillet er de jo eminente. Så mon ikke det kommer til at gå strygende.
* Daniel
ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
«
Svar #12268:
29 Jun 2011, 15:38 »
Citat af: Daniel Nordentoft 29 Jun 2011, 15:04
Man kan sagtens drage nogle paralleller, men jeg synes ikke at vi skal begynde at sammenligne De Gea med Casillas. Bare fordi en spiller har gjort sådan, så betyder det ikke at De Gea gøre ligeså.
Det var også for at illustrere, at ung keeper sagtens kan stå i de store kampe
Jilech
Gæst
«
Svar #12269:
29 Jun 2011, 15:53 »
Citat af: ManutdogBIF 29 Jun 2011, 15:38
Det var også for at illustrere, at ung keeper sagtens kan stå i de store kampe
Ja, De Gea stod jo kun i Europa League-finalen som 19-årig.
Sider:
1
...
816
817
[
818
]
819
820
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »