home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 815 816 [817] 818 819 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445283 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12240: 28 Jun 2011, 12:57 »

Hvor ville schneijder (staves?) passe ind? Jeg ville sætte ham på rooneys plads men man vil da ikke sætte en af dem på bænken i ens ideelle start 11'er..
Han kunne smides på Andersons plads?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12241: 28 Jun 2011, 13:59 »

Er fuldstændig enig NH. Thiago ville være en fantastisk handel, og jeg føler virkelig at han vil give os det kreative element, på den centrale midtbane.

Men jeg er dog bange for, om Barcelona ønsker at slippe ham - for jeg tror han kan nå Xavi og Iniestas niveau. Desuden passer han fantastisk ind i Barcelonas spilsystem, og minder meget om Xavi og Iniesta.

Han har et ekstremt stort potentiale, men rolig nu, Xavi og Iniesta er måske de bedste midtbanespillere der nogensinde har eksisteret, så at tro at han kan nå deres niveau, mener jeg personligt er en forhastet konklusion. Javist, han kan blive stor, men så skal hans udviklingsproces også fortsætte i virkelig høj grad, og det er for tidligt at spå om.

Det ville være en fantastisk signing, men igen så er han fremtidens mand, og skal først tilvende sig det engelske spil, både i form af den fysiske udfordring, men også spillestilen generelt. Han er samtidig lige fyldt 20, og har også mangler, da han langt fra er færdigudviklet. Han er uhyggelig dygtig i pasningsspillet, hvilket ikke er overraskende, da han jo er opfostret i Barcelona. Han har et fantastisk overblik, antrit, boldfølelse og kreativitet, hvilket vi mangler på vores centrale midtbane, og samtidig er han offensivt orienteret. Så efter mine kriterier for en playmaker for os, så har manden alt, men jeg er i tvivl om han bliver så stor som forventet, og om han kan tilvende sig den engelske liga. Barcelona slipper ham nok heller ikke for et par skillinger, men lad os nu se...

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #12242: 28 Jun 2011, 14:20 »

Han kunne smides på Andersons plads?

som en defensiv midtbane :/ det tror jeg han vil blive ked af?

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #12243: 28 Jun 2011, 14:22 »

Hvor ville schneijder (staves?) passe ind? Jeg ville sætte ham på rooneys plads men man vil da ikke sætte en af dem på bænken i ens ideelle start 11'er..

Jeg ville måske også spille 4-4-1-1
De Gea
Rafael - Ferdi - Vidic - Evra
Nani/Valencia - Sneijder (som offensivt orienteret) - Fletcher/Carrick (som defensivt orienteret) - Young
Rooney
Hernandez

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12244: 28 Jun 2011, 15:45 »

De Gea

Rafael           Rio          Vidíc           Evra

Nani/Valencia     Carrick/Flechter    Sneijder    Young

Rooney    Chicharito

Sneijder som den offensive playmaker, Carrick/Flechter som bolderobre og defensivt orienteret. Rooney der trækker ned og agere playmaker af og til sammen med Sneijder.

Jeg ville ryste i bukserne, hvis jeg var modstander!  Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12245: 28 Jun 2011, 15:51 »

som en defensiv midtbane :/ det tror jeg han vil blive ked af?
                             De Gea

Rafael           Rio          Vidíc           Evra

Nani/Valencia     Carrick/Flechter    Sneijder    Young

Rooney    Chicharito

Sneijder som den offensive playmaker, Carrick/Flechter som bolderobre og defensivt orienteret. Rooney der trækker ned og agere playmaker af og til sammen med Sneijder.

Jeg ville ryste i bukserne, hvis jeg var modstander!  Wink

Duffk90 Som Daniel siger så ville den der opstilling sagtens kunne spilles og du sagde ikke noget før om at du mente at Anderson skulle stå som defensiv midt men de er jo ikke mere end hvad du fortælle hvad de skal lave på banen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12246: 28 Jun 2011, 15:52 »

Nu ved jeg godt, at jeg ikke er en populær mand, når jeg snakker om jeres midtbane. Jeg vil dog gøre det alligevel.

Altså Sneijder er jo en fremragende spiller, og han ville da helt sikkert kunne gavne et Manchester United-hold. Men Carrick og Sneijder på en central midtbane sammen, vil jeg godt kunne have min skepsis omkring. Carrick er rigtig god, men bare ikke som bolderobre, hvis man spørger mig. Der er Fletcher langt langt bedre, og Sneijder og Fletcher vil i min verden, være meget mere optimalt. Jeg synes Carrick er en god playmaker og spilstyre, men han er ikke god som Fletcher, til at erobre boldene, og lave det defensive arbejde. Jeg synes man skal have sådan en type på holdet, og I har ham jo også i Fletcher, men han skal altså spille på bekostning af Carrick, hvis Sneijder hentes.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12247: 28 Jun 2011, 15:56 »

Nu ved jeg godt, at jeg ikke er en populær mand, når jeg snakker om jeres midtbane. Jeg vil dog gøre det alligevel.

Altså Sneijder er jo en fremragende spiller, og han ville da helt sikkert kunne gavne et Manchester United-hold. Men Carrick og Sneijder på en central midtbane sammen, vil jeg godt kunne have min skepsis omkring. Carrick er rigtig god, men bare ikke som bolderobre, hvis man spørger mig. Der er Fletcher langt langt bedre, og Sneijder og Fletcher vil i min verden, være meget mere optimalt. Jeg synes Carrick er en god playmaker og spilstyre, men han er ikke god som Fletcher, til at erobre boldene, og lave det defensive arbejde. Jeg synes man skal have sådan en type på holdet, og I har ham jo også i Fletcher, men han skal altså spille på bekostning af Carrick, hvis Sneijder hentes.
For første gang i lang tid syntes jeg faktisk jeg vil sige at jeg er mere eller mindre 100% enig i hvad du siger Jakob Thumbs Up

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12248: 28 Jun 2011, 16:06 »

Nu skrev jeg bolderobre og defensivt orienteret. Rollen som bolderobre var ment i form af Flechter, da han besidder mange af de egenskaber det kræver. Carrick er en dygtig boldholder, og kan fordele spillet fint med enkle og fine pasninger, men han er samtidig dygtig defensivt. Hans blik for spillet er fremragende, og han kan sætte mange gode tacklinger ind, hvilket udgør at han også kan agere en form for bolderobre.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #12249: 29 Jun 2011, 12:43 »

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12250: 29 Jun 2011, 12:53 »

Skønt at få det bekræftet!

Man havde jo hørt i de seneste dage, at han var til lægetjek, så var ret sikker på at det var ham, der fremover skulle vogte buret, men dejligt at få det bekræftet.

Han er jo en fremragende keeper, der har enorme kvaliteter, og samtidig en ung alder, hvilket gør det muligt at udvikle sig i fremtiden. Han udstråler selvtillid i ekstrem høj grad, og plukker fiberredninger ud af ærmet, hvilket alene fortæller om hans kvaliteter og potentiale. Han skal tilvende sig et andet miljø, da han kommer fra den spanske liga, som ikke er det samme som i England, og jeg håber at han tilpasser sig hurtigt. Han har virkelig været iøjefaldende og fantastisk, i de kampe jeg har overværet med ham. Jeg glæder mig allerede...

Yessir
Manager

« Svar #12251: 29 Jun 2011, 13:00 »

Hvad er en fiberredning?  Tunge

Tillykke med erhvervelsen af et af de største målmandstalenter.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #12252: 29 Jun 2011, 13:01 »

Helt enig! Wink

Med hans unge alder og fremragende kvaliteter skal han nok blive en klassespiller Smiley

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12253: 29 Jun 2011, 13:19 »

Så er vores transfervindue vidst også mere end godkendt! Glæder mig til at se de Gea i aktion og håber han får en "running start"!
Virkelig lækkert at vi (næsten) har fået ordnet alle vores transfers inden US-turen, da der så kan fokuseres på pre-season træningen 100 %!

Official member of Manchester United Football Club

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #12254: 29 Jun 2011, 13:23 »

Efter min mening mangler vi stadig den kreative midtbane, som der også går rygter om at vi er på udkig efter Smiley ellers er transfervinduet helt sikkert godkendt indtil videre!

Sider: 1 ... 815 816 [817] 818 819 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010