Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 09:20:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 830 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
813
814
[
815
]
816
817
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1445346 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #12210:
23 Jun 2011, 16:54 »
Jeg forventede det, men nu er det bekræftet, skønt!
Young er en helt fantastisk fodboldspiller, som kan få en vigtig rolle, trods hans konkurrence med Nani og Valencia, som også er eminente kanter. Jeg tror at det er godt med noget større konkurrence til de store spillere, hvilket Young kan udgøre.
Han er ekstremt hurtig og stærk teknisk, og besidder alle egenskaber en offensiv kant skal besidde. Jeg glæder mig virkelig til at se, hvad manden kan udrette i den røde trøje.
Så mangler vi bare en central midtbanespiller, med fokus på offensive kvaliteter. Hvis det lykkedes at hente sådan en spiller af de kriterier, er vi rigtig godt dækket ind til sæsonen 11/12 i min optik.
Metsu1
Manager
«
Svar #12211:
23 Jun 2011, 16:56 »
Intet mindre end fantastisk
En ting, der gør handlen endnu bedre er prisen, som jeg har hørt skulle være omkring 150 millioner, hvilket jeg ikke synes er galt, når der er tale om en spiller med Youngs kvaliteter.
Jeg tror, han bliver en stor gevinst for os med det samme og årene frem, sådan SAF
DavidMadsen
Manager
«
Svar #12212:
23 Jun 2011, 17:11 »
Citat af: Daniel Nordentoft 23 Jun 2011, 16:54
Så mangler vi bare en central midtbanespiller, med fokus på offensive kvaliteter. Hvis det lykkedes at hente sådan en spiller af de kriterier, er vi rigtig godt dækket ind til sæsonen 11/12 i min optik.
Så lader vi da bare Lindegaard stå på mål og Ben Amos sidde på bænken. Skøn idé. Vi skal også liiiige have de Gea bekræftet først.
Fremragende signing. Jeg elsker Ashley Young, og jeg forventer mig store ting af ham. Han passer perfekt ind i truppen, hvor vi mangler bredde på kanterne. Han er engelsk, en god fodboldspiller og kostede angiveligt 135 millioner kroner (som måske kan stige til 165). Håber Ashley Young får nummer 7 i stedet for Owen.
Her er lige nogle citater fra twitter:
"From 07/08-10/11, Ashley Young has provided 30 dead ball league assists: 7.5 per year. #MUFC's best Nani has averaged 4.25. Improvement."
"Young's dead ball assist rate from last 4 years of 7.5 per season is better than Beckham - who averaged 4.77 per season in his #MUFC career."
"Ashley Young has scored 32 goals in the Premier League - 100% on his right foot, 34.4% from outside the box, 37.5% from dead balls. #MUFC"
"44 – Since the start of the 2006/07 season, only Cesc Fabregas (60) has made more PL assists than Ashley Young (44). Creator."
"5 – Ashley Young won more penalties than any other player in the 2010/11 Premier League season, winning 5 of Villa’s 6 spot kicks. Tricky."
"15,622 – Since the 2006/07 season, Sylvain Distin is the only outfield player to have played more PL minutes than Ashley Young. Hardy."
JimmyGP
Manager
«
Svar #12213:
23 Jun 2011, 17:16 »
Hvor er det da et røverkøb, hvis de der 15 millioner pund holder stik.. Jeg ser meget gerne at Owen får et andet nummer og Young bliver vores nye 7'er.. Lækkert lækkert lækkert..
Stik mig en fuldblodserstatning for Edwin og sir Paul - så er jeg meget tilfreds med vores transfervindue..
- Veni, vidi, vici -
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12214:
23 Jun 2011, 17:26 »
Citat af: DavidMadsen 23 Jun 2011, 17:11
Så lader vi da bare Lindegaard stå på mål og Ben Amos sidde på bænken. Skøn idé. Vi skal også liiiige have de Gea bekræftet først.
Selvfølgelig skal vi også ud og erhverve en klassekeeper inden sæsonstart, jeg ved ikke hvad jeg tænkte på.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #12215:
23 Jun 2011, 18:50 »
Citat af: Daniel Nordentoft 23 Jun 2011, 17:26
Selvfølgelig skal vi også ud og erhverve en klassekeeper inden sæsonstart, jeg ved ikke hvad jeg tænkte på.
Dér er vi enige.
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #12216:
23 Jun 2011, 19:34 »
Ganske godt køb, især når det er Villa som mister en stjerne.
Dog tror jeg stadigvæk i mangler en på midtbanen, før i kan kæmpe mod Barca.
GL!
NicolaiPedersen
Juniorspiller
«
Svar #12217:
23 Jun 2011, 19:55 »
Fremtiden er sikret, hvert fald rent defensivt! Eller vi mangler lige målmanden, meeeen mon ikke det bliver De Gea?
Midtbane begynder også og se fornuftig ud, dog er jeg ked af Parks udtalelser mht. han måske forlader Old Trafford - men anyway, vi mangler lige en kreatør, hvor jeg, som kæmpe kæmpe Sneijder fan, jo helst ser ham komme.
Angrebet synes jeg også virker ret så stabilt, da Fergie først fandt ud af hvordan han skulle spille.
Bredden i truppen bliver jo heller ikke bedre, beviste vi vel også sidste sæson?
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #12218:
23 Jun 2011, 20:06 »
Jeg vil bare lige ønske jer tillykke med Ashley Young. Da han var ung og spillede i Watford så jeg ham og Agbonlahor i på AC Horsens stadion i en træningskamp, hvor det var Rawez Lawan's debut for nogen år siden. Han blev allerede dengang spået en stor fremtid af mig, for hold da op han har en god speed og et fænomenalt touch på bolden! De vandt også 4-0, hvilket var fuld fortjent. Mener Agbonlahor lavede 2 mål, hvis med ét oplæg fra Young på en af dem. En fantastisk fodboldspiller, der virkelig kan gøre forskellen i mange kampe. Måske har han været lidt 'ligeglad' i sin attitude på det seneste, men jeg tror bare han trængte til et nyt pust - og det får han i United!
Han bliver en publikumsfavorit på Teatret! Det er jeg 100 % sikker på!
Håber snart Wenger får røven ud af bukserne og styrker sig, for lige nu tyder det 100 % på et mesterskab til jer igen den kommende sæson! Fantastisk indkøb!
DavidMadsen
Manager
«
Svar #12219:
25 Jun 2011, 17:09 »
Jeg sad lige og overvejede en ny midtbanespiller. Hvem er der overhovedet at muligheder? Tjo, Wesley Sneijder, Luka Modric, Lassana Diarra, Javier Pastore og Samir Nasri har været de varmeste emner her på forummet, men det ser ikke ud til, at de trækker den røde trøje over hovedet (i hvert fald ikke vores røde trøje) næste år. Hvem er der så tilbage? Mulighederne er lidt begrænsede, når spilleren først og fremmest skal være god nok, og dertil kommer, at han skal ønske at skifte til United. Vi kan jo ikke bare hente Iniesta - det er åbenlyst. Dertil kommer en række spørgsmål: Skal han være offensivt/defensivt orienteret? Skal det være en etableret stjerne eller et udviklingsprojekt? Behøver vi overhovedet en central midtbanespiller?
Først og fremmest vil jeg indrømme, at jeg helst ønsker en offensiv spiller. Jeg mener ikke, at Carrick, Fletcher eller Anderson (måske) kan udfylde den offensive rolle helt som mange folk snakker om. En decideret oprydder som Diarra er næsten ubrugelig i 90% af vores kampe, og hvis vi endelig skal have sådan en, så kan vi lige så godt købe Cattermole. Han er ung, engelsk og minder mig om Keane på nogle punkter. Desuden synes jeg, han er bedre end Lass fremadrettet. Schweinsteiger eller De Rossi kunne også godt klare en defensiv rolle, men faktisk er Schweinsteiger jo også i stand til at tage en mere offensiv rolle og han minder på mange måder om en idéel spiller for os... han skifter bare næppe fra Bayern.
Skal spilleren være en decideret stjerne? Det lader ikke til, at vi får Sneijder, Modric og så videre, så mulighederne er meget begrænsede. Hvem er der overhovedet tilbage af disse stjerner? Vi kan vel godt næsten tillade os at kalde Slovakiets anfører og Napolis stjernespiller for stjerne. Han fylder 24 senere på sommeren, har spillet 46 landskampe (8 mål) og 168 førsteholdskampe for Napoli med 47 mål til følge. Hvis vi ikke får nogle af dem, jeg nævnte i starten, så er Hamsik klart min foretruknespiller sammen med Schweinsteiger. Steven Defour er etableret spiller for Belgien og i den belgiske liga, men det ville være synd at kalde ham en decideret stjerne. Er Defour virkelig god nok? Han er den fødte leder, men kan han også spille fodbold?
Hvis vi skal begive os ud i udviklings-perspektiver, så er Paulo Henrique Ganso og Eden Hazard måske de bedste muligheder. Begge minder mere om deciderede playmakere, hvor især Hazard ikke har ret mange defensive kvaliteter. Han er dog en fremragende playmaker offensivt! Det samme kan man sige om "Ganso", der dog også har nogle kvaliteter defensivt. Specielt Ganso er en spændende spiller, men Santos har tilsyneladende fået storhedsvanvid og kræver flere tusinde milliarder for deres stjerner (you get my point). Som sædvanlig trænger spørgsmålet "kan de klare sig i PL" sig på, men det får vi aldrig svar på, hvis vi ikke tager en chance - medmindre nogle andre henter disse spillere, selvfølgelig. Dertil kommer "de kan ikke spille i en 4-4-2"-postulatet, men det kan enhver spiller lære. I deres alder SKAL de kunne udvikle deres spil og deres taktiske forståelse, så selvfølgelig kan man vænne sig til det.
Behøver vi overhovedet en central midtbanespiller? Really? Vi har savnet stabil form fra Carrick (og andre store dele af holdet) i én sæson. Come on - alle har dårlige sæsoner ind i mellem, og Carrick har jo ikke været decideret ringe. Han er god til at finde de rigtige afleveringer og skille sig af med bolden (udover mod City i FA Cuppen), og han enten bryder utroligt mange af modstandernes angreb eller opfanger løse bolde, afleveringer etc. Fletcher har været skadet for nylig, og han virker næsten allerede til at være gået i glemmebogen hos fansene. Anderson viste lovende takter sidste sæson, men efter Giggs pludselig blev smidt ind centralt, så blev det lidt småt med spilletid til Ando. Anderson begyndte også på målscoringen i sidste sæson, og man kunne måske forestille sig, at han har øvet den del af sit spil - at tage de rigtige løb ind i feltet - så han får lettere ved at score målene, i stedet for at han skal tage et langt raid frem af banen og så fordele den videre. Giggs ligner en spiller, der sagtens kan tage et år mere på topplan. Vi har Pogba, Tunnicliffe og Morrison på vej frem, men ingen af os ved reelt set, hvor langt de er fra førsteholdet. Regner med at Gibson er på vej ud, så ham har jeg ikke taget med i regnestykket. I stedet regner jeg med, at Cleverley overtager hans rolle. Hargreaves, Scholes og Gibson ud burde næsten medføre et indkøb. Spørgsmålet er, om et indkøb er nødvendigt? For at holde vores konkurrencedygtighe
d oppe, så bør vi nok handle ind. Men selv hvis vi ikke gør, så er vi stærke nok til at genvinde mesterskabet. Måske er det i virkeligheden okay at finde en udviklings-spiller eller lignende til pladsen, men det gør os ikke bedre end Barcelona med det samme - og det er jo efterhånden blevet målestokken over dem alle.
Det var bare lige nogle af mine tanker omkring vores midtbane. Med Young og Jones i hus SKAL vi have en keeper. Men jeg er personligt begejstret nok over nedenstående hold:
de Gea
Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
Nani - Fletcher - Anderson - Young
Rooney
Hernandez
... og det er blot et eksempel, da Valencia, Berbatov, Carrick, Giggs, Smalling, Jones m.fl. helt sikkert vil være inde i varmen.
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #12220:
25 Jun 2011, 17:48 »
de Gea
Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
Nani - Fletcher - Anderson - Young
Rooney
Hernandez
Er da ganske fint, men midtbanen skriger efter noget ekstraordinært, Fletcher og Anderson er ganske gode ude en kold december dag mod Newcastle. Men mod Barca eller Real Madrid vil de ikke se bolden i store dele af kampen.
Metsu1
Manager
«
Svar #12221:
25 Jun 2011, 18:20 »
Nu hvor det er offentlig kendt, at Kaka mere eller mindre er en færdig mand i Real, kunne man så forestille sig, at han ville skifte Real ud med United, hvis han fik chancen og prisen var fornuftig?
Og ville han overhovedet passe ind i vores koncept og spillefacon?
Jeg synes, det kunne være fedt, men er også bange for, at han ender som en ny Veron (åh, hvor jeg dog ønskede, han havde fået succes i United
)
Thore
Manager
«
Svar #12222:
26 Jun 2011, 11:21 »
Citat af: Roman 25 Jun 2011, 17:48
Men mod Barca eller Real Madrid vil de ikke se bolden i store dele af kampen.
Så er det da godt de ikke spiller med i PL
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #12223:
26 Jun 2011, 11:34 »
Citat af: Thore 26 Jun 2011, 11:21
Så er det da godt de ikke spiller med i PL
Ja hvis man kan "nøjes" med PL så er det da ganske fint.
Thore
Manager
«
Svar #12224:
26 Jun 2011, 12:01 »
Citat af: Roman 26 Jun 2011, 11:34
Ja hvis man kan "nøjes" med PL så er det da ganske fint.
Jeg kan sagtens "nøjes" med at vinde PL, det har altid været klart det største for mig
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Sider:
1
...
813
814
[
815
]
816
817
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »