home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 828 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 809 810 [811] 812 813 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445488 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12150: 11 Jun 2011, 23:18 »

Jeg siger det lige for at ingen skal misforstå en Man Utd fans standpunkt i forhold til om jeg vil indrømme at vi har fejlindkøb:

Massimo Taibi
Mark Bosnich
Roy Carroll
Eric Djemba-Djemba
Kleberson
Bebe
Veron (Til dels ihf, specielt pga. prisen)
Diego Forlan
Karel Poborsky
William Prunier (Var han overhovedet et decideret køb?)
Liam Miller
Dong Fangzhou
Manucho
Zoran Tosic
David Bellion
Ricardo

Det var dem jeg lige kunne komme på Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12151: 11 Jun 2011, 23:21 »

Nærtagende??

Man snakker om Bebe som et flop og så skal Liverpool blandes ind i samtalen? Jeg kan ikke helt se hvad forbindelsen er?

Men hvis vi skal nævne Liverpool flop hvor skal jeg så begynde:
Moirentes, Voronin, Jovanovich, CP, Degen, Konchesky, Vandmanden, JC, Keane, Dossena osv osv. Det er kun dem jeg lige husker her og nu, men kan med ganti godt finde en håndfuld mere hvis jeg vil.

Og hvad er præcis jers akilleshæl? At i ikke vil snakke flop?

Nevermind, man må åbenbart ikke være sjov, eller komme med indskudte bemærkninger, vi holder det helst i en meget akademisk tone fremover...

Nu er det nok forkert at bruge "I" om det her, men vi kan vel være enige om, at man som fodboldfan, har et eller andet emne, der gør ekstra ondt at snakke om? I DNs tilfælde (hvilket han dog i øvrigt benægter hvilket ingen andre gider lytte til btw...) kunne det være flopkøb. Det må man vel også have respekt for?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12152: 11 Jun 2011, 23:22 »

Var det ikke bare en humoristisk kommentar? Apropros nærtagende...

Jeg var dybt seriøs.

Helt ude i hampen og jeg håber sgu lidt, at de talentspejdere som har overbevidst Fergie om at smide penge ned i Portugal, bliver fyret.

Ja.... Bebe må uden tvivl opveje Nani og Ronaldo crazy

Nærtagende??

Man snakker om Bebe som et flop og så skal Liverpool blandes ind i samtalen? Jeg kan ikke helt se hvad forbindelsen er?

Jeg nævnte jo naturligvis Liverpool i forbindelse med den jubeloptimisme, du smed på bordet.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #12153: 11 Jun 2011, 23:27 »

Nu vi snakker tvivlsomme køb har jeg altså heller aldrig set den store stjerne i obertan Smiley

Men altså i nogen tilfælde er det jo tag en chance og vind en bamse. Man kan jo heller ikke være lige heldig, hver gang Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12154: 11 Jun 2011, 23:28 »

Ah yes, glemte ham Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12155: 11 Jun 2011, 23:33 »

JKJ
Gæst

« Svar #12156: 11 Jun 2011, 23:36 »

Nevermind, man må åbenbart ikke være sjov, eller komme med indskudte bemærkninger, vi holder det helst i en meget akademisk tone fremover...

Nu er det nok forkert at bruge "I" om det her, men vi kan vel være enige om, at man som fodboldfan, har et eller andet emne, der gør ekstra ondt at snakke om? I DNs tilfælde (hvilket han dog i øvrigt benægter hvilket ingen andre gider lytte til btw...) kunne det være flopkøb. Det må man vel også have respekt for?

Selvfølgelig skal der være nogle ting man har mindre lyst til at debattere end andet, her er vi slet ikke uenig.

Men jeg synes faktisk tonen fra dem der ikke er Man U fan har været ok og lagt op til debat.
Hvis man så ikke ønsker at debattere et emne er det nemmeste vil at tie, på den måde dræber man jo emnet stille og roligt.

Det er  muligt at DN følte at han måske blev en smule provokeret, jeg må altså så bare sige at som jeg læste Gazlgor indlæg kunne jeg ikke finde noget stødende i det indlæg andet end sandheden.

Den kan være ildehørt men det er jo en del af gamet  Peace

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12157: 11 Jun 2011, 23:39 »

Det er følelser også. Som jeg også skriver så kunne Gazlgor vel have ignoreret DNs indlæg, lige så vel som DN kunne have ignoreret Gazlgors indlæg.

I det hele taget bliver der gjort meget ud af lidt i den her omgang...

JKJ
Gæst

« Svar #12158: 11 Jun 2011, 23:43 »

Det er følelser også. Som jeg også skriver så kunne Gazlgor vel have ignoreret DNs indlæg, lige så vel som DN kunne have ignoreret Gazlgors indlæg.

I det hele taget bliver der gjort meget ud af lidt i den her omgang...

Der er vi så ikke enige Wink

DN svarer på Gazlgor indlæg, og som jeg læser svarer han i øst og spørgsmålet var i vest. Så er det vel meget forståeligt at man egentlig gerne vil have et svar på det man skriver og ikke på noget helt andet.

At de to så måske kommer lidt op at toppes er så noget andet, men jeg forstår godt Gazglor ønsker at få et svar på det han lagde ud med og ikke på noget helt andet.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12159: 12 Jun 2011, 00:18 »

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, omformuler det lige, tak.  Smiley

Yessir
Manager

« Svar #12160: 12 Jun 2011, 00:51 »

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, omformuler det lige, tak.  Smiley

At det ramte et ømt punkt i dig når der blev snakket om dårlige indkøb fra fergusons side, og at det lyste så kraftigt ud af dig at dine benægtelser bare var irriterende at læse  Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12161: 12 Jun 2011, 01:49 »

At det ramte et ømt punkt i dig når der blev snakket om dårlige indkøb fra fergusons side, og at det lyste så kraftigt ud af dig at dine benægtelser bare var irriterende at læse  Smiley
Tak.

Har det slet ikke på den måde, men ærgrer mig da over, at folk tolker det på den måde. Som tidligere skrevet, så synes jeg blot diskussionen var irrelevant, da alle parter var enige omkring Bebe.

Synes ikke vi skal lukke diskussionen, men det skal tage en drejning, så vi ikke kører i ring. 

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #12162: 12 Jun 2011, 04:43 »

Vi skal alle være her.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12163: 12 Jun 2011, 10:24 »

David Beckham, Ryan Giggs, Paul Scholes og alle de andre fra Class of '92 var ikke købt men talenter fra egne rækker. Derfor er de ikke på listen.

Official member of Manchester United Football Club

Swizz CataR
Manager

« Svar #12164: 12 Jun 2011, 22:34 »

Jeg siger det lige for at ingen skal misforstå en Man Utd fans standpunkt i forhold til om jeg vil indrømme at vi har fejlindkøb:

Massimo Taibi
Mark Bosnich
Roy Carroll
Eric Djemba-Djemba
Kleberson
Bebe
Veron (Til dels ihf, specielt pga. prisen)
Diego Forlan
Karel Poborsky
William Prunier (Var han overhovedet et decideret køb?)
Liam Miller
Dong Fangzhou
Manucho
Zoran Tosic
David Bellion
Ricardo

Det var dem jeg lige kunne komme på Smiley

Jeg forstår et eller andet sted ikke, at Forlan på den liste ikke står som (Unlucky). Javel, han spillede langt under niveau i sin periode i Manchester, men Ferguson så et talent i ham, der rent faktisk var til stede. Han var fantastisk inden og han er også blevet det siden. Men sådan kan man selvfølgelig se på flere af spillerne..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 809 810 [811] 812 813 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010