Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 09:20:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 482 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
808
809
[
810
]
811
812
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1445545 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #12135:
11 Jun 2011, 19:13 »
Først og fremmest må jeg give Gazlgor ret. Dette er en debat der omhandler Manchester Uniteds dårlige transfer, og ikke de gode som de selvfølgelig også har været mange af. Derfor er argumentet med at nævne alle de gode handler United har lavet, irrelevant. Bebe er et fejlkøb, medmindre han strammer sig gevaldigt an, og det ser jeg som usandsynligt. Når han er ved at blive solgt, for ikke engang halvdelen af hvad man gav for ham, er han et fejlkøb.
Den anden ting, jeg vil nævne er måske lidt off-topic. Men det er utroligt at man ikke kan have en debat uden at sige til hinanden, at de er dumme og høre på og alt mulig andet. Jeg har selv været i mange diskussion, men jeg prøver også alt hvad jeg på at modargumentere min moddebattør, og ikke gå efter manden. Dette er ikke det eneste tilfælde, men noget jeg ser gang på gang. Men må gerne debattere, men som jeg ser det, skal man også acceptere at der er to sider i en sag, og at det er fair nok.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12136:
11 Jun 2011, 19:25 »
Citat af: Jakob E 11 Jun 2011, 19:13
Først og fremmest må jeg give Gazlgor ret. Dette er en debat der omhandler Manchester Uniteds dårlige transfer, og ikke de gode som de selvfølgelig også har været mange af. Derfor er argumentet med at nævne alle de gode handler United har lavet, irrelevant. Bebe er et fejlkøb, medmindre han strammer sig gevaldigt an, og det ser jeg som usandsynligt. Når han er ved at blive solgt, for ikke engang halvdelen af hvad man gav for ham, er han et fejlkøb.
Den anden ting, jeg vil nævne er måske lidt off-topic. Men det er utroligt at man ikke kan have en debat uden at sige til hinanden, at de er dumme og høre på og alt mulig andet. Jeg har selv været i mange diskussion, men jeg prøver også alt hvad jeg på at modargumentere min moddebattør, og ikke gå efter manden. Dette er ikke det eneste tilfælde, men noget jeg ser gang på gang. Men må gerne debattere, men som jeg ser det, skal man også acceptere at der er to sider i en sag, og at det er fair nok.
Jeg må le.
Så fordi det omhandler vores dårlige indkøb, må jeg ikke nævne de gode!? For sidste gang, der er jo intet at diskutere, da vi ikke er uenige, Bebe er et dårligt køb for fanden.
U-4-E
Manager
«
Svar #12137:
11 Jun 2011, 19:31 »
Hvem siger at han er ved at blive solgt? Det eneste link der er postet omhandlende ham, nævner at han er ved at blive LEJET ud til Besiktas. Man kan jo aldrig vide om han vender tilbage sæsonen efter som den nye Ronaldo...
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12138:
11 Jun 2011, 19:33 »
Citat af: U-4-E 11 Jun 2011, 19:31
Hvem siger at han er ved at blive solgt? Det eneste link der er postet omhandlende ham, nævner at han er ved at blive LEJET ud til Besiktas. Man kan jo aldrig vide om han vender tilbage sæsonen efter som den nye Ronaldo...
Det havde min twitter sagt, men det var så en rimelig stor sammentrækning fra ESPN, der også rapporterer at han bliver lejet ud med en købsoption på £2mio. Men mon ikke han bliver solgt til den pris medmindre han til den tid er endnu mindre værd? Hvis han er blevet den nye Ronaldo i mellemtiden, køber de ham jo nok for £2mio...
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #12139:
11 Jun 2011, 20:08 »
@Gazlgor
Kan det helt reelt overraske dig, at man som Utd fan reagerer en lille smule... negativt om man vil, når en Arsenal fan lige dumper forbi og skal nævne at vi har sendt Bebe til Besiktas og så kalder det, for det underligste køb Ferguson har lavet?
Der er vidst INGEN ved deres fulde fem, der vil påstå at han har været et superkøb, og som du siger, så sidder man lidt med en tanke der nærer mistanke om noget agent-honorar fifleri eller lignende. Selvom det at Ferguson indrømmer, at han aldrig har set ham spille, og at han er købt ud fra Carlos Quieroz' og diverse scouts' anbefalinger, måske trækker lidt i den anden retning.
Men synes ikke du kan melde helt "spejlblank" i forhold til den dertil efterfølgende "opstandelse" hehe
Er ret sikker på, at man ville få samme modtagelse hvis man lige stak snuden ind og ramte et, bevidst eller ej, nævnte noget der vel nok for en del, er et ømt punkt
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12140:
11 Jun 2011, 20:40 »
Citat af: KongFjong 11 Jun 2011, 20:08
@Gazlgor
Kan det helt reelt overraske dig, at man som Utd fan reagerer en lille smule... negativt om man vil, når en Arsenal fan lige dumper forbi og skal nævne at vi har sendt Bebe til Besiktas og så kalder det, for det underligste køb Ferguson har lavet?
Der er vidst INGEN ved deres fulde fem, der vil påstå at han har været et superkøb, og som du siger, så sidder man lidt med en tanke der nærer mistanke om noget agent-honorar fifleri eller lignende. Selvom det at Ferguson indrømmer, at han aldrig har set ham spille, og at han er købt ud fra Carlos Quieroz' og diverse scouts' anbefalinger, måske trækker lidt i den anden retning.
Men synes ikke du kan melde helt "spejlblank" i forhold til den dertil efterfølgende "opstandelse" hehe
Er ret sikker på, at man ville få samme modtagelse hvis man lige stak snuden ind og ramte et, bevidst eller ej, nævnte noget der vel nok for en del, er et ømt punkt
Ja det kan da bestemt overraske mig. Du kan bare kigge på Arsenals seneste køb af bl.a. squid og silvestre og se at Wenger også laver masser af fejlkøb eller gå længere tilbage og kigge på Wright, Jeffers, Wiltord, Cygan, Reyes, Stephanovs og jeg kan blive ved. jeg ville faktisk synes sådan en diskussion i Arsenal tråden ville være sjov. Jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor det skulle være så forfærdeligt at snakke om dette, for som du selv siger virker det hele underligt omkring Bebe. Og at tage en diskussion om de største fejlkøb synes jeg da også er hyggeligt. Men beklager da dybt hvis det sårer jer at snakke om sådan noget..
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12141:
11 Jun 2011, 20:47 »
Citat af: Gazlgor 11 Jun 2011, 20:40
Ja det kan da bestemt overraske mig. Du kan bare kigge på Arsenals seneste køb af bl.a. squid og silvestre og se at Wenger også laver masser af fejlkøb eller gå længere tilbage og kigge på Wright, Jeffers, Wiltord, Cygan, Reyes, Stephanovs og jeg kan blive ved. jeg ville faktisk synes sådan en diskussion i Arsenal tråden ville være sjov. Jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor det skulle være så forfærdeligt at snakke om dette, for som du selv siger virker det hele underligt omkring Bebe. Og at tage en diskussion om de største fejlkøb synes jeg da også er hyggeligt. Men beklager da dybt hvis det sårer jer at snakke om sådan noget..
Du sårer i hvert fald ikke mig, og det piner mig da heller ikke.
Det jeg synes er mest irriterende er, at vi er enige omkring Bebe, og alligevel snakker vi forbi hinanden over ca. sider med indlæg omkring Bebe.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #12142:
11 Jun 2011, 21:44 »
Citat af: KasperSchmidt 11 Jun 2011, 13:32
Derfor er Ferguson totalt overvurderet. At manden bruger 70 mio. på en vagabond er da helt ude i skoven. De gode talentspejdere i United, min bare ...
De talentspejdere, du omtaler, har så også fundet spillere som Cristiano Ronaldo, Nani, Javier Hernandez, Nemanja Vidic m.fl. Tænk nu lige før du skriver. Please?
Citat af: Gazlgor 11 Jun 2011, 14:00
Hvis ikke agenten eller nogen fra den anden side har haft familierelationer eller andre tætte bånd med United, så er hele episoden yderst mærkværdig.
Så vidt jeg husker, er Jorge Mendes Bébés agent. Jorge Mendes har vist stået bag vores transfers med Nani, Cristiano og han bliver også de Geas agent ved slutningen af måneden, og det skulle også være ham, der er mellemmanden i den handel (det skulle være derfor, den ikke er offentliggjort endnu - da han ikke officielt er de Geas agent endnu). Det skulle have været Carlos Quieroz og Jorge Mendes der stod for den handel.
JKJ
Gæst
«
Svar #12143:
11 Jun 2011, 22:57 »
Citat af: U-4-E 11 Jun 2011, 19:31
Hvem siger at han er ved at blive solgt? Det eneste link der er postet omhandlende ham, nævner at han er ved at blive LEJET ud til Besiktas. Man kan jo aldrig vide om han
vender tilbage sæsonen efter som den nye Ronaldo...
Grib
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6982961,00.html
Det var ikke så svært at finde
Men ja det jo kun et rygte så intet ar sikkert
Ang det fremhævet. Skal man ikke være bare lidt jubeloptimist hvis man selv tror på det
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #12144:
11 Jun 2011, 22:59 »
Citat af: JKJ 11 Jun 2011, 22:57
Ang det fremhævet. Skal man ikke være bare lidt jubeloptimist hvis man selv tror på det
Tro det eller ej, men der er folk, der tror at Liverpool kan komme i top3 allerede næste år
JKJ
Gæst
«
Svar #12145:
11 Jun 2011, 23:06 »
Citat af: JG7 11 Jun 2011, 22:59
Tro det eller ej, men der er folk, der tror at Liverpool kan komme i top3 allerede næste år
Og hvad har det med dette at gøre?
Hvorfor skal Liverpool trækkes ind i diskutionen her?
Er der seriøst nogen der tor på at Bebe kan blive en verdensklasse spiller?
Fair nok, det skal jeg ikke blande mig i
Og måske jeg er farvet her, men synes altså enkelte herinde bliver noget nærtaget fordi Gazlgor går herind og fremhæver et flop der giver jer et tab.
Det er da for pokker ingen hemmelighed at han ikke har været nogen succes og ikke har vist de evner man troede han havde.
Alle laver fejlkøb, også Man U. Jeg har desværre svært ved at se at det skal forsvares.
I har lavet masser af gode indkøb,ingen tvivl om det heller,men hvorfor er det altid de gode ting der skal fremhæves og de negative ting glemmes?
Hvis vi tager de andre klubtråde som er pænt besøgt er der vist ingen der har været for uden at snakke op flopløb, hvorfor skalMan U tråden gå forbi dette??
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #12146:
11 Jun 2011, 23:06 »
Citat af: Gazlgor 11 Jun 2011, 20:40
Nu behøver det jo ikke være transfers. Det kunne f.eks. noget omkring en trofæ-tørke i Arsenal-tråden, eller noget andet hvad ved jeg. Mener bare ikke, at når man som fan af en rivaliserende klub, kommer ind og linker og skriver om noget negativt i en rivaliserende klubs tråd, kan forvente, at alle bare tager det med et smil og er super lalleglade. Det er trods alt følelser vi har med at gøre... Så kunne du have valgt at ignorere Nordentoft hvis du mener det han skriver er ligegyldigt og udenfor det du ville med linket.
Jeg bebrejder dig bestemt ikke at du skrev det, synes bare det er letkøbt, at fralægge sig ethvert ansvar eller hvad man skal kalde det
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #12147:
11 Jun 2011, 23:08 »
Citat af: JKJ 11 Jun 2011, 23:06
Og måske jeg er farvet her, men synes altså enkelte herinde bliver noget nærtaget fordi Gazlgor går herind og fremhæver et flop der giver jer et tab.
Det er da for pokker ingen hemmelighed at han ikke har været nogen succes og ikke har vist de evner man troede han havde.
Alle laver fejlkøb, også Man U. Jeg har desværre svært ved at se at det skal forsvares.
I har lavet masser af gode indkøb,ingen tvivl om det heller,men hvorfor er det altid de gode ting der skal fremhæves og de negative ting glemmes?
Hvis vi tager de andre klubtråde som er pænt besøgt er der vist ingen der har været for uden at snakke op flopløb, hvorfor skalMan U tråden gå forbi dette??
Var det ikke bare en humoristisk kommentar? Apropros nærtagende...
Og hvad så hvis man i andre klubtråde kan tage snak om flopkøb? Måske det bare er Utd-fans akilleshæl?
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #12148:
11 Jun 2011, 23:10 »
Citat af: JKJ 11 Jun 2011, 23:06
Helt enig. Gazlgor bliver lige lovlig meget revet ned, fordi han nævner det. Det er selvfølgelig ikke en positiv ting med flopkøb, men en meget naturlig ting. I Chelsea havde vi f.eks. spillere som Shevchenko, som aldrig slog igennem, mens I i Liverpool lige nu har danske Christian Poulsen. Arsenal havde Reyes. Det var blot for at nævne et par flops fra andre engelske storklubber, og med det vil jeg bevise at det er en meget naturlig ting. Det sker for alle. Derfor synes jeg lige som dig, at reaktionen overfor Gazlgor er lige lovlig voldsom.
JKJ
Gæst
«
Svar #12149:
11 Jun 2011, 23:17 »
Citat af: KongFjong 11 Jun 2011, 23:08
Var det ikke bare en humoristisk kommentar? Apropros nærtagende...
Og hvad så hvis man i andre klubtråde kan tage snak om flopkøb? Måske det bare er Utd-fans akilleshæl?
Nærtagende??
Man snakker om Bebe som et flop og så skal Liverpool blandes ind i samtalen? Jeg kan ikke helt se hvad forbindelsen er?
Men hvis vi skal nævne Liverpool flop hvor skal jeg så begynde:
Moirentes, Voronin, Jovanovich, CP, Degen, Konchesky, Vandmanden, JC, Keane, Dossena osv osv. Det er kun dem jeg lige husker her og nu, men kan med ganti godt finde en håndfuld mere hvis jeg vil.
Og hvad er præcis jers akilleshæl? At i ikke vil snakke flop?
Sider:
1
...
808
809
[
810
]
811
812
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »