Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 09:20:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 707 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
807
808
[
809
]
810
811
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1445574 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #12120:
11 Jun 2011, 14:00 »
Citat af: Daniel Nordentoft 11 Jun 2011, 13:47
Hvis vi skal begynde og snakke om flopkøb, så er det sgu nok ikke i United-tråden, da vi netop er kendt for at hente spillere til forholdsvis billige penge, for derefter at udvikle dem til verdensstjerner.
Vi har haft gang i denne debat før, og selvom Ronaldo, Rooney, Nani, Chicharito osv ikke var helt ukendte inden de kom til United, så har vi formået at præge deres udvikling i en sen, og ekstrem vigtig fase af deres udviklingsproces.
Det er da yderst relevant at snakke om hvilke flopkøb United har foretaget når Bebe sagen er så aktuel så man kan sammenligne dem. Hop dog ned fra din gloværdige 'United er perfekte' piedestal og følg med i samtalen. Det er totalt irelevant at snakke om hvilke stjerner United har mønstret når samtalen drejer sig om hvilket køb der har været dårligst. Det handler overhovedet ikke om hvorvidt United har haft mange flop eller gode køb, for vi ved da alle hvilken side af vægten der så ville tippe. Kom ned fra den piedestal.
I øvrigt enig Riis. Det er svært at sammenligne Bebe med de andre køb, da der trods alt var forventinger til dem. Dette har fra dag 1 virket som £7mio til en god agent-ven og der er ikke noget der har overbevist mig om andet. Hvis ikke agenten eller nogen fra den anden side har haft familierelationer eller andre tætte bånd med United, så er hele episoden yderst mærkværdig.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12121:
11 Jun 2011, 14:07 »
Citat af: Gazlgor 11 Jun 2011, 14:00
Det er da yderst relevant at snakke om hvilke flopkøb United har foretaget når Bebe sagen er så aktuel så man kan sammenligne dem. Hop dog ned fra din gloværdige 'United er perfekte' piedestal og følg med i samtalen. Det er totalt irelevant at snakke om hvilke stjerner United har mønstret når samtalen drejer sig om hvilket køb der har været dårligst. Det handler overhovedet ikke om hvorvidt United har haft mange flop eller gode køb, for vi ved da alle hvilken side af vægten der så ville tippe. Kom ned fra den piedestal.
I øvrigt enig Riis. Det er svært at sammenligne Bebe med de andre køb, da der trods alt var forventinger til dem. Dette har fra dag 1 virket som £7mio til en god agent-ven og der er ikke noget der har overbevist mig om andet. Hvis ikke agenten eller nogen fra den anden side har haft familierelationer eller andre tætte bånd med United, så er hele episoden yderst mærkværdig.
For det første vil jeg fortælle, at jeg ikke befinder mig oppe på min "glorværdige United er perfekte piedestal," og hvordan fanden kan du konstatere dette ud fra et enkelt indlæg!?
United's fremragende indkøb har en vigtig relevans i denne debat, da det netop er en sammenligning af de dårlige indkøb, så hvis du kunne argumentere lidt bedre, ville det være fint.
Bebe-indkøbet har vist sig, at være skidt indtil videre, men hvem siger at han ikke blomstre op på et senere tidspunkt? Nogle spillere løber ind i perioder, hvor deres udviklingsproces går lidt i stå, og pludselig får de en sen opblomstring.
Selvfølgelig kan vi debattere om hvilke "fejlkøb" United har erhvervet sig, men min pointe var, at vi ikke er iøjefaldende i forhold til mange andre.
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #12122:
11 Jun 2011, 14:14 »
Citat af: Daniel Nordentoft 11 Jun 2011, 14:07
For det første vil jeg fortælle, at jeg ikke befinder mig oppe på min "glorværdige United er perfekte piedestal," og hvordan fanden kan du konstatere dette ud fra et enkelt indlæg!?
United's fremragende indkøb har en vigtig relevans i denne debat, da det netop er en sammenligning af de dårlige indkøb, så hvis du kunne argumentere lidt bedre, ville det være fint.
Bebe-indkøbet har vist sig, at være skidt indtil videre, men hvem siger at han ikke blomstre op på et senere tidspunkt? Nogle spillere løber ind i perioder, hvor deres udviklingsproces går lidt i stå, og pludselig får de en sen opblomstring.
Selvfølgelig kan vi debattere om hvilke "fejlkøb" United har erhvervet sig, men min pointe var, at vi ikke er iøjefaldende i forhold til mange andre.
Men nu går snakken på Bebe, jeg kan ikke nævne andre klubber som har lavet et så dumt indkøb. Og hvor træneren går ud og indrømmer han ikke engang har set knægten spille.
SirToby
Manager
«
Svar #12123:
11 Jun 2011, 14:17 »
Uniteds fremragende indkøb har sgu da netop noget med flopkøbene at gøre. Hvis Fergie ikke havde nosserne til at satse en gang imellem, ville han aldrig havde fundet Hernández, Vidic, Solskjaer, Schmeichel og så fucking videre.
Spørgsmålet er, om man enten vil have Bebe og Hernández eller ingen af dem. Jeg vil da klart foretrække førstnævnte.
Der er stor sammenhæng mellem flopkøb og gode køb.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12124:
11 Jun 2011, 14:18 »
Citat af: SirToby 11 Jun 2011, 14:17
Uniteds fremragende indkøb har sgu da netop noget med flopkøbene at gøre. Hvis Fergie ikke havde nosserne til at satse en gang imellem, ville han aldrig havde fundet Hernández, Vidic, Solskjaer, Schmeichel og så fucking videre.
Spørgsmålet er, om man enten vil have Bebe og Hernández eller ingen af dem. Jeg vil da klart foretrække førstnævnte.
Der er stor sammenhæng mellem flopkøb og gode køb.
Præcis! De ting har en sammenhæng, som mine tidligere argumentationer har bygget på.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12125:
11 Jun 2011, 14:20 »
Citat af: Roman 11 Jun 2011, 14:14
Men nu går snakken på Bebe, jeg kan ikke nævne andre klubber som har lavet et så dumt indkøb. Og hvor træneren går ud og indrømmer han ikke engang har set knægten spille.
Godt du ikke er i bestyrelsen, for så ville det da være et rent cirkus.
Du dømmer en træneres og scout's potentiale på et køb!?
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12126:
11 Jun 2011, 14:41 »
Citat af: Daniel Nordentoft 11 Jun 2011, 14:07
Argumentere bedre? Nu må jeg lige.. Mener du det indlæg seriøst? Jeg startede samtalen med at snakke om Bebe og sammenligne det med hvilke andre flopkøb United har lavet. Det har da absolut intet med de geniale køb at gøre? Bebe er på vej til at blive solgt for 30% af hvad han blev købt for, så dit 'argument' med at han kan blomstre op, har ingen relevans. Og overhovedet heller ingen relevans har Ronaldo, Rooney, Nani og hvem du nu end nævner.
Jeg har aldrig sammenlignet jer med andre klubber, eller sagt at United er ringe til at købe ind. Som jeg skrev tidligere, så er alle klar over at Uniteds stjernekøb langt overskygger deres flopkøb. Arsenal har da også haft masser af flopkøb hvis du synes jeg er kritisk ved at nævne enkelte af jeres. Jeffers, Wiltord, Reyes kan da hurtigt nævnes hvis det gør dig bedre. Og at SirToby er enig i at man skal nævne alle Uniteds fantastiske køb hvis man vil diskutere hvilket der er ringest, understøtter da egentligt blot min pointe om at det ikke lader til at man må nævne en negativ ting der er sket i United.
Selvfølgelig skal man tage med at United har haft mange fremragende køb hvis man vil have en generel diskussion om hvorvidt deres indkøbspolitik er forfejlet. Men det er der overhovedet ingen der vil, så igen. Hop ned fra din piedestal og snak om det der er relevant.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #12127:
11 Jun 2011, 15:03 »
Citat af: Daniel Nordentoft 11 Jun 2011, 14:20
Godt du ikke er i bestyrelsen, for så ville det da være et rent cirkus.
Du dømmer en træneres og scout's potentiale på et køb!?
Nej, har jeg skrevet det på noget tidspunkt?
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12128:
11 Jun 2011, 15:04 »
Citat af: Gazlgor 11 Jun 2011, 14:41
Argumentere bedre? Nu må jeg lige.. Mener du det indlæg seriøst? Jeg startede samtalen med at snakke om Bebe og sammenligne det med hvilke andre flopkøb United har lavet. Det har da absolut intet med de geniale køb at gøre? Bebe er på vej til at blive solgt for 30% af hvad han blev købt for, så dit 'argument' med at han kan blomstre op, har ingen relevans. Og overhovedet heller ingen relevans har Ronaldo, Rooney, Nani og hvem du nu end nævner.
Jeg har aldrig sammenlignet jer med andre klubber, eller sagt at United er ringe til at købe ind. Som jeg skrev tidligere, så er alle klar over at Uniteds stjernekøb langt overskygger deres flopkøb. Arsenal har da også haft masser af flopkøb hvis du synes jeg er kritisk ved at nævne enkelte af jeres. Jeffers, Wiltord, Reyes kan da hurtigt nævnes hvis det gør dig bedre. Og at SirToby er enig i at man skal nævne alle Uniteds fantastiske køb hvis man vil diskutere hvilket der er ringest, understøtter da egentligt blot min pointe om at det ikke lader til at man må nævne en negativ ting der er sket i United.
Selvfølgelig skal man tage med at United har haft mange fremragende køb hvis man vil have en generel diskussion om hvorvidt deres indkøbspolitik er forfejlet. Men det er der overhovedet ingen der vil, så igen. Hop ned fra din piedestal og snak om det der er relevant.
Du modargumentere dig selv lidt i sidste afsnit af dit indlæg.
Jeg argumentere netop med vores gode indkøb, og det understøtter jeg netop at vores indkøbspolitik ikke er fejlet. Hvis det ikke omhandler vores indkøbspolitik, hvorfor så nævne det?
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12129:
11 Jun 2011, 15:08 »
Citat af: Roman 11 Jun 2011, 15:03
Nej, har jeg skrevet det på noget tidspunkt?
Undskyld Roman, det var Kasper og Riis, jeg hentydede til.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12130:
11 Jun 2011, 16:40 »
Citat af: Daniel Nordentoft 11 Jun 2011, 15:04
Du modargumentere dig selv lidt i sidste afsnit af dit indlæg.
Jeg argumentere netop med vores gode indkøb, og det understøtter jeg netop at vores indkøbspolitik ikke er fejlet. Hvis det ikke omhandler vores indkøbspolitik, hvorfor så nævne det?
Det gør jeg da ikke. Jeg siger at HVIS det var en generel snak om jeres indkøbspolitik, så var det berettiget. Men det er det slet ikke, det startede med lidt debatoplæg ang. Bebe og blev så til en debat om jeres fejlkøb. Der er ingen folk der har skrevet noget om Uniteds indkøbspolitik generelt - det var bare dig der følte trang til at forsvare noget der ikke blev angrebet.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12131:
11 Jun 2011, 18:17 »
Citat af: Gazlgor 11 Jun 2011, 16:40
Det gør jeg da ikke. Jeg siger at HVIS det var en generel snak om jeres indkøbspolitik, så var det berettiget. Men det er det slet ikke, det startede med lidt debatoplæg ang. Bebe og blev så til en debat om jeres fejlkøb. Der er ingen folk der har skrevet noget om Uniteds indkøbspolitik generelt - det var bare dig der følte trang til at forsvare noget der ikke blev angrebet.
Jeg kan sgu kun grine ad dig...
Jeg forsvarer intet, men spørger bare om, hvorfor I skal nævne vores fejlkøb og træde rundt i det. Vi er alle udmærket klar over, at vi har handlet forkert ang. Bebe, og så måske ikke alligevel. Han har ikke ramt sit topniveau, eller potentielle niveau om I vil, det tør jeg godt konstatere. Som skrevet tidligere, så kan han sagtens udvikle sig ekstremt pludselig, da nogle spillere først opnår en sen opblomstring.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12132:
11 Jun 2011, 18:23 »
Desuden så svarer du heller ikke på mit spørgsmål, men lad det ligge, da du tydeligvis ikke kan se særlig langt ud over din næsetip. Hvis det omhandlede Arsenal, tør jeg næsten garantere, at du havde modargumenteret. Men igen, så vil man ikke kunne se helt objektivt på det, da vi alle er lidt farvet i vores holdninger, nogle mere end andre.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12133:
11 Jun 2011, 18:49 »
Citat af: Daniel Nordentoft 11 Jun 2011, 18:17
Jeg kan sgu kun grine ad dig...
Jeg forsvarer intet, men spørger bare om, hvorfor I skal nævne vores fejlkøb og træde rundt i det. Vi er alle udmærket klar over, at vi har handlet forkert ang. Bebe, og så måske ikke alligevel. Han har ikke ramt sit topniveau, eller potentielle niveau om I vil, det tør jeg godt konstatere. Som skrevet tidligere, så kan han sagtens udvikle sig ekstremt pludselig, da nogle spillere først opnår en sen opblomstring.
Træde rundt i det? Der er da ingen der træder rundt i noget som helst? Vi snakker bare om flopkøb og hvilke der var slemme? Hvis du laver en hurtig google søgning, ville du kunne finde forskellige Man U fora der også for sjov har lavet en top5 eller top10 over de dårligste køb i Uniteds historie. Skynd dig lige derind og opret en bruger og bitch over at man sviner Uniteds indkøbspolitik til... Det har da absolut intet at gøre med deres indkøbspolitik eller kritik af samme, men blot en debat af hvilke man synes der var dårligst. Den samme diskussion kunne vi som sagt sagtens tage i Arsenal tråden hvor vi snakkede om Wengers fejlkøb uden at jeg ville se det som et angreb overhovedet, men blot en spændende og sjov diskussion. Men det kan jeg da godt hørt at du slet ikke kan tåle her... Så fik jeg vist også svaret på dit andet indlæg. Det har intet med briller, kritik eller farve at gøre, men blot en diskussion om fejlkøb. Det ser jeg virkelig intet galt i.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12134:
11 Jun 2011, 18:58 »
Citat af: Gazlgor 11 Jun 2011, 18:49
Træde rundt i det? Der er da ingen der træder rundt i noget som helst? Vi snakker bare om flopkøb og hvilke der var slemme? Hvis du laver en hurtig google søgning, ville du kunne finde forskellige Man U fora der også for sjov har lavet en top5 eller top10 over de dårligste køb i Uniteds historie. Skynd dig lige derind og opret en bruger og bitch over at man sviner Uniteds indkøbspolitik til... Det har da absolut intet at gøre med deres indkøbspolitik eller kritik af samme, men blot en debat af hvilke man synes der var dårligst. Den samme diskussion kunne vi som sagt sagtens tage i Arsenal tråden hvor vi snakkede om Wengers fejlkøb uden at jeg ville se det som et angreb overhovedet, men blot en spændende og sjov diskussion. Men det kan jeg da godt hørt at du slet ikke kan tåle her... Så fik jeg vist også svaret på dit andet indlæg. Det har intet med briller, kritik eller farve at gøre, men blot en diskussion om fejlkøb. Det ser jeg virkelig intet galt i.
Så tolk du det som værende, at jeg ikke kan tåle det o.l.
Jeg kan så fortælle, at du tager fejl. - Jeg kan sagtens klarer det, og jeg indrømmer da også, at der har været et par indkøb igennem historien, som har været fejlkøb, men omvendt har vi også udviklet spillere til verdensstjerner, som vi ikke har givet mange skillinger for.
Der er jo ikke noget at diskutere længere, da vi alle er enige om, at Bebe ikke var nogen fremragende erhvervelse.
Sider:
1
...
807
808
[
809
]
810
811
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »