home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 723 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 806 807 [808] 809 810 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445580 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12105: 09 Jun 2011, 20:04 »

Du dræber lidt dit eget argument ved at udelukke spillere der blev hentet for mange penge. Phil Jones er ikke ligefrem billig...  Wink

Jeg mente lidt mere etablerede spillere, som de tre nævnte jo trods alt var. Jones er lige kommet ind omkring Blackburns hold i denne sæson og spiller 'kun' for u19 landsholdet, så han har lidt endnu - derfor vil jeg ikke sammenligne ham med Rooney, Ronaldo og Nani ...

Men ja det er da klart at Jones ville kunne lære mere af Uniteds defensiv der trods alt er 3-4 klasser over Arsenals pt. Det ser da også ud til at han har valgt United på trods af vores dyre bud. Han skal nok blive en god spiller for jer Smiley

Mht. Nasri, er jeg 100% sikker på at han ikke bliver solgt til United. Han skulle efter sigende forlange £110k som ikke gives til folk der har spillet ½ god sæson for klubben, og vi har i stedet tilbudt £90k til ham om ugen. Det er så noget som han tænker over, og det forlyder at hvorvidt han skriver under kommer an på hvilke signings Arsenal laver i sommerpausen. Men selvom han skulle beslutte sig for ikke at skrive under, kan jeg under ingen omstændigheder forestille mig at Wenger ville sælge ham til en klub i PL. Så ryger han til Spanien eller Italien - Nok førstnævnte.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12106: 10 Jun 2011, 09:00 »

Phil Jones spiller for U21-landsholdet. Han har i hvert fald spillet ca. fem kampe, og er med til slutrunden i Danmark. Som de andre nævnte, så faldt dit tidligere indlæg lidt til jorden, da du nævnte Ferdinand (som vi også købte dyrt i Leeds) og så ved at udelukke spillere, der er blevet hentet for mange penge. Det kræver jo også den rigtige træning, før de bliver til noget stort!

Glæder mig til at se, hvad det bliver til. Vi har ikke super meget brug for ham, men hvis Fergie mener, han er for god til at lade passere, så skal vi hente ham.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12107: 10 Jun 2011, 17:36 »

Er det ikke noget med at Phil Jones også kan spille på den defensive midtbane? Det kunne tænkes han var tiltænkt en plads dér fremfor Hargreaves som jo har været skadet i et stykke tid og nu ikke spiller for klubben mere. Smiley
Vi har jo allerede Evans og Smalling til centerforsvaret.

Official member of Manchester United Football Club

Thore
Manager

« Svar #12108: 10 Jun 2011, 20:11 »

Er det ikke noget med at Phil Jones også kan spille på den defensive midtbane? Det kunne tænkes han var tiltænkt en plads dér fremfor Hargreaves som jo har været skadet i et stykke tid og nu ikke spiller for klubben mere. Smiley
Vi har jo allerede Evans og Smalling til centerforsvaret.

Det kan han i hvert falde i FM, men om han har spillet den plads for Blackburn, det ved jeg ikke  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #12109: 11 Jun 2011, 01:01 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13487

Så ser det ud til at Bebe tager et smut til Tyrkiet i næste sæson. Det vil helt sikkert være godt for ham, hvis han kan komme ned og få noget spilletid. Han har kraftigt brug for at forbedre sig, for det han har vist indtil videre, har godt nok ikke være for godt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DavidMadsen
Manager

« Svar #12110: 11 Jun 2011, 02:46 »

Det kan han i hvert falde i FM, men om han har spillet den plads for Blackburn, det ved jeg ikke  Smiley
Pga. mangel har han faktisk spillet mere på den defensive midtbane end i forsvaret i år. Han foretrækker dog at være central forsvarsspiller, hvor han også er klart bedst.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12111: 11 Jun 2011, 11:56 »

Jeres tidligere hjemløse Bebe skulle være på vej til Besiktas for £2mio og gover dermed et tab på £5.2mio for United. Nok det underligste køb jeg nogensinde har set Ferguson lave.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12112: 11 Jun 2011, 12:57 »

Jeres tidligere hjemløse Bebe skulle være på vej til Besiktas for £2mio og gover dermed et tab på £5.2mio for United. Nok det underligste køb jeg nogensinde har set Ferguson lave.

Det dårligste mener du vel..

Udover det ser jeg nu frem til i køber en spiller som kan bringe jer tættere på Barca, det kan Jones eller Young ikke.

MFtiis
Ynglingespiller

« Svar #12113: 11 Jun 2011, 13:09 »

Så vidt jeg husker er Bebe også den eneste spiller Ferguson har købt - kun på talentspejdernes rapporter. Altså uden han har set ham spille. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12114: 11 Jun 2011, 13:12 »

Det dårligste mener du vel..

Udover det ser jeg nu frem til i køber en spiller som kan bringe jer tættere på Barca, det kan Jones eller Young ikke.

Det ved jeg nu ikke... Synes sagtens man kan finde dårligere køb i United. Det er trods alt kun lidt over £5mio det drejer sig om i tab, og han fik aldrig vist hvor ringe han egentlig er. Veron kostede £28mio og floppede hvorefter han blev solgt til Chelsea for £15mio. Taibi kostede godt nok kun £4mio men kostede derudover nogle smertefulde nederlag. Forlan skulle have kostet £7mio og blev solgt til Villareal efter at have floppet, for sølle £2mio... Jeg synes Bebe er højt oppe på den samme liste, men han var trods alt en totalt ukendt hjemløs da han blev købt for en utrolig høj sum i forhold til hvor lidt Ferguson havde set til ham - Derfor kaldte jeg det det underligste køb, selvom det også er oppe på listen i det dårligste

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #12115: 11 Jun 2011, 13:15 »

Det ved jeg nu ikke... Synes sagtens man kan finde dårligere køb i United. Det er trods alt kun lidt over £5mio det drejer sig om i tab, og han fik aldrig vist hvor ringe han egentlig er. Veron kostede £28mio og floppede hvorefter han blev solgt til Chelsea for £15mio. Taibi kostede godt nok kun £4mio men kostede derudover nogle smertefulde nederlag. Forlan skulle have kostet £7mio og blev solgt til Villareal efter at have floppet, for sølle £2mio... Jeg synes Bebe er højt oppe på den samme liste, men han var trods alt en totalt ukendt hjemløs da han blev købt for en utrolig høj sum i forhold til hvor lidt Ferguson havde set til ham - Derfor kaldte jeg det det underligste køb, selvom det også er oppe på listen i det dårligste

Bebe var bare totalt ukendt, det var de andre ikke. Derfor mener jeg det er det dårligste køb.

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #12116: 11 Jun 2011, 13:32 »

Derfor er Ferguson totalt overvurderet. At manden bruger 70 mio. på en vagabond er da helt ude i skoven. De gode talentspejdere i United, min bare ...

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12117: 11 Jun 2011, 13:37 »

Agreed, yderst mærkværdigt køb. United har tidligere hentet spillere som Verón, altså højt profilerede spillere i forvejen, som har skuffet og det er på sin vis fair nok. Jeg tror ikke, at Bebe har skuffet - jeg tror, det er hans reelle niveau, han har spillet på. Helt ude i hampen og jeg håber sgu lidt, at de talentspejdere som har overbevidst Fergie om at smide penge ned i Portugal, bliver fyret.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12118: 11 Jun 2011, 13:47 »

Agreed, yderst mærkværdigt køb. United har tidligere hentet spillere som Verón, altså højt profilerede spillere i forvejen, som har skuffet og det er på sin vis fair nok. Jeg tror ikke, at Bebe har skuffet - jeg tror, det er hans reelle niveau, han har spillet på. Helt ude i hampen og jeg håber sgu lidt, at de talentspejdere som har overbevidst Fergie om at smide penge ned i Portugal, bliver fyret.
Undskyld, men du er sgu da godt dum at høre på.

Fordi nogle scouts og Fergi har smidt 70 mio. efter en spiller som Bebe, skal de jo ikke fyres. Jeg kendte ikke portugiseren inden ham ankom til Old Trafford, men han har skuffet mig, når man tænker på den kæmpe sum han har kostet, og selvfølgelig har han et større potentiale end han har vist, ellers ville Fergi ikke smide så mange penge efter ham.

Hvis vi skal begynde og snakke om flopkøb, så er det sgu nok ikke i United-tråden, da vi netop er kendt for at hente spillere til forholdsvis billige penge, for derefter at udvikle dem til verdensstjerner.

Vi har haft gang i denne debat før, og selvom Ronaldo, Rooney, Nani, Chicharito osv ikke var helt ukendte inden de kom til United, så har vi formået at præge deres udvikling i en sen, og ekstrem vigtig fase af deres udviklingsproces.

Thore
Manager

« Svar #12119: 11 Jun 2011, 13:48 »

Derfor er Ferguson totalt overvurderet. At manden bruger 70 mio. på en vagabond er da helt ude i skoven. De gode talentspejdere i United, min bare ...

Er Ferguson total overvurderet!?
Ja han har jo bestemt bevist at han ikke evner at finde gode spiller, og ikke kunne formå at forny hans hold. Jeg vil faktisk mene at Christian Andersen vil være en bedre manager for United.

Med hensyn til Bebe, blev de penge jo brugt for at smøre hans agent..

Sider: 1 ... 806 807 [808] 809 810 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010