Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 09:20:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 684 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
805
806
[
807
]
808
809
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1445605 gange)
Thore
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #12090:
08 Jun 2011, 21:28 »
Citat af: JKJ 08 Jun 2011, 20:46
Rygterne siger jo at i er mere end tæt på Jones.
Men rygterne siger også at Sunderland vil bruge nogle af de mange mio de får for en Henderson handel på at hente ikke mindre end 3 af jeres spillere nemlig Wes Brown, Darren Gibson og John O'Shea.
Hvis i henter Jones skal der vel også sælges ud i de bagerste rækker så WB og JO er vel ret beset tilovers hos jer og vil ikke få meget spilletid mere.
Er det noget i vil være tilfredse med hvis det ender sådan?
Ja den er jo svær. Både Wes Brown og O'Shea er selvfølgelig rigtige klubmænd, der har været i klubben hele deres karriere, men de har vel efterhånden ikke rigtig niveauet mere. For min skyld kunne vi godt beholde en af dem, som ekstra backup.
Hvor mange spiller er det man skal have af egen avl i CL?
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #12091:
08 Jun 2011, 23:06 »
http://twitpic.com/58s26l
Mon ikke den er sikker nu. (Phil Jones der forlader et hospital i Manchester)
Manchester United
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #12092:
08 Jun 2011, 23:35 »
Citat af: Thore 08 Jun 2011, 21:28
Ja den er jo svær. Både Wes Brown og O'Shea er selvfølgelig rigtige klubmænd, der har været i klubben hele deres karriere, men de har vel efterhånden ikke rigtig niveauet mere. For min skyld kunne vi godt beholde en af dem, som ekstra backup.
Hvor mange spiller er det man skal have af egen avl i CL?
Så skulle det være John. Han gjorde det fornuftigt i foråret og supplere godt i det defensive. Wes Brown skal bare afsted hurtigst muligt.
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
DavidMadsen
Manager
«
Svar #12093:
08 Jun 2011, 23:40 »
Vi er trådt ind i "silly season", og truppen, der skal sikre "The Treble" næste år,
skal så småt til at samles helt og aldeles.
Indtil videre tyder alt på, at vi henter Ashley Young, Phil Jones, David de Gea og formodentligt en spiller mere - en central midtbanespiller, og jeg føler nu, at truppen er ved at falde på plads. Diverse indkøb må næsten også betyde at Wes Brown er på vej ud, for ham kan jeg ikke længere finde plads til i truppen. Det er sgu en skam, for jeg har altid været glad for Wes Brown, så jeg håber lidt, at Fergie kan finde plads til ham. O'Shea og Gibson meldes også på vej ud, og her mener jeg, at vi godt kunne nøjes med Gibson. O'Shea vil være fremragende at have som backup i forsvaret. Mere omkring transfers længere nede.
Håber personligt på noget lignende dette scenario:
Tilgang:
Ashley Young (alternativt A. Sanchez), Phil Jones (evt. Raphaël Varane), David de Gea (evt. Stekelenburg) & så Luka Modric - hvor der er flere alternativer som f.eks. Wesley Sneijder, Marek Hamsik, Javier Pastore, og hvem der ellers bliver snakket om. Derudover kommer Cleverley, Macheda og Welbeck hjem igen. Det gør Diouf også - men mere om det senere.
Afgang:
Wes Brown, Darron Gibson, Tomasz Kuszczak, Mame Biram Diouf, Ritchie De Laet og måske endda Obertan. Neville, Scholes og VDS er naturligvis også væk, da de har stoppet karrieren.
Wes Brown er der ikke længere brug for, hvis Jones kommer til, selvom det ville smerte mig meget, hvis han smutter. PiG vil stå fast eller skifte væk, så han skal bare ud hurtigst muligt. Darron Gibson er der heller ikke rigtig plads til længere, hvis vi henter en central midtbanespiller (selvom Scholes er stoppet). Han har ikke vist nok - der er ikke rigtigt brug for ham - og jeg vil personligt foretrække at give den marginale spilletid, han er udset til, til f.eks. Pogba, Tunnicliffe eller Morrison i Carling Cuppen mm. Diouf kan jeg ikke finde plads til med Hernandez' fantastiske start samt Welbeck og Machedas tilbagevenden. Jeg har endda svært ved at finde plads til Macheda eller Owen også. De Laet må gerne blive i Portsmouth, medmindre Fergie holder fast i, at han skal være fast mand hos reserverne.
Truppen anno 2011/2012:
Målmænd: Lindegaard, ny spiller (de Gea) & Ben Amos
Med en ny keeper er vi godt dækket ind dér. Lindegaard er en super back-up, hvis han ikke ligefrem erobrer pladsen som førstemålmand. Hvis vi skulle komme så langt ud som to skader til Lindegaard og nyindkøbet, så er Amos måske ikke den bedste, men jeg er heller ikke helt utryg ved ham.
Backs: Evra, O'Shea, Rafael & Fabio
Vi er solidt besat her. Jeg er helt tryg ved at lade hvilket som helst par af disse fire starte på banen. Smalling, Jones, Evans og sågar kan også alle tage en tørn på en back, hvis det skal være.
Midterforsvar: Ferdinand, Vidic, Smalling, Jones & Evans
Fuldstændig fantastisk. Det kan der ikke sættes en finger på. O'Shea kan også sagtens spille her, hvis der skulle blive brug for det.
Central midtbane: Nyindkøb, Anderson, Fletcher, Carrick, Giggs, Cleverley & Pogba, Morrison samt Tunnicliffe.
Vi har masser af bredde her, men kvaliteten er ikke SÅ høj igen. De tre sidste får marginalt med spilletid, hvis de overhovedet kommer til at spille. Cleverley og Giggs får næppe kampe hver weekend heller - Giggs pga. alderen (selvom man ikke kan se det på ham) og Cleverley pga. niveau, medmindre han viser fremragende takter i pre-season. Umiddelbart skal Anderson, Carrick, Fletcher og en ny spiller kæmpe om pladserne, hvor Giggs dog stadig vil være aktuel til de vigtige kampe. Vi kører som altid nok med meget rotation her, for at holde alle friske.
Kanter: Valencia, Nani, Park, Young, Obertan & Bébé
Med tilgang af f.eks. Young ser det noget mere lyst ud i form af offensive kanter, som vi vel skal bruge i 90% af vores kampe. Hvis man kommer bagud i en vigtig kamp, så virker det noget mere farligt at kunne sætte Nani, Young eller Valencia ind (alt efter hvem der starter) frem for f.eks. Park, Giggs eller Cleverley. Det skaber også mere konkurrence om pladserne, så Nani kan blive sat af, hvis han falder i niveau på et eller andet tidspunkt i sæsonen, som han "plejer" at gøre. Obertan og Bébé kommer nok også til at spille marginal-roller, hvis de overhovedet bliver i klubben.
Angreb: Rooney, Chicharito, Berbatov, Welbeck, Macheda & Owen
Fantastisk angreb. Chicharito, Berbatov, Owen og Macheda nok skal ligge som forreste mand (evt. én af de to forreste, hvis Rooney nu ikke starter og ligger bag ved en anden), mens Rooney og Welbeck kan spille lidt over det hele offensivt (også helt i front). Der er ikke rigtig plads til alle, og man kunne godt formode, at én af dem bliver solgt. Det kommer nok også an på pre-season, hvis én af dem skal sælges. Kan ikke forestille mig, at vi går væk fra Rooney + Hernandez-konstellationen i de vigtigste kampe, men der vil helt sikkert også blive kampe til Berbatov og måske 1-2 spillere yderligere. Hvem det bliver, kan man kun gisne om lige pt.
Synes ikke vi har nogle store mangler med de foreslåede indkøb og salg, men måske har jeg overset noget. En decideret oprydder på midtbanen, ville nogen måske foreslå, men det kan Phil Jones jo også spille, hvis det skulle være. Hvad synes I, der mangler i denne trup? Måske ikke decideret mangler, men hvad skal forbedres?
PhilipFlink
Manager
«
Svar #12094:
09 Jun 2011, 00:15 »
"Phil Jones fails a Medical at MUFC"
er der en der skriver på twitter
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
DavidMadsen
Manager
«
Svar #12095:
09 Jun 2011, 00:59 »
Citat af: Flink14 09 Jun 2011, 00:15
"Phil Jones fails a Medical at MUFC"
er der en der skriver på twitter
Der er også én, der har skrevet, at Henderson fejlede i Liverpool. Twitter er sgu ikke den mest troværdige kilde.
Drillo
Gæst
«
Svar #12096:
09 Jun 2011, 02:24 »
Twitter ikke troværdig? den må du længere ud på landet med
Jeg tror nu nok at Phil Jones ender i United, men om det bliver nu eller til næste år ved jeg ikke.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12097:
09 Jun 2011, 07:50 »
Arsenal skulle efter ganske troværdige kilder have fået et £16mio bud på Phil Jones accepteret i går aftes. Så er spørgsmålet om han som, 19 årig vil til en klub der vinder pokaler, eller som Ramsey vælger den der er bedst til at udvikle unge spillere.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #12098:
09 Jun 2011, 10:13 »
Citat af: Gazlgor 09 Jun 2011, 07:50
Arsenal skulle efter ganske troværdige kilder have fået et £16mio bud på Phil Jones accepteret i går aftes. Så er spørgsmålet om han som, 19 årig vil til en klub der vinder pokaler, eller som Ramsey vælger den der er bedst til at udvikle unge spillere.
Men er Arsenal bedst til at udvikle unge spillere? Jeg anerkender gerne det arbejde I laver, men sandheden er jo, at også hos jer er der folk der flopper. Her tænker jeg fx Bendtner, Denilson, Clichy. Ikke alle bliver topspillere nødvendigvis. Og for Phil Jones, er der vel mere at se op til i United. Klubben er kendt for en jernsolid defensiv, han kan blive en del af en defensiv med Vidic og Ferdinand, og især Ferdinands alder gør, at han formentlig først vil kunne lære og blive spillet ind, for så siden at overtage pladsen efter selvsamme.
United udvikler jo også talenter? Se Cristiano Ronaldo, Rooney, Nani, der vel alle har fået deres vigtigste unge år i United?
Alt jeg siger er altså blot, at selvom Arsenal satser ungt, og er gode til deres arbejde med de unge spillere, så er klubben ikke udelukkende en solstrålehistorie, og set i forhold til hvad andre klubber også gør, så synes jeg egentlig ikke at Arsenal er langt foran..
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #12099:
09 Jun 2011, 10:34 »
Citat af: Swizz CataR 09 Jun 2011, 10:13
Men er Arsenal bedst til at udvikle unge spillere? Jeg anerkender gerne det arbejde I laver, men sandheden er jo, at også hos jer er der folk der flopper. Her tænker jeg fx Bendtner, Denilson, Clichy. Ikke alle bliver topspillere nødvendigvis. Og for Phil Jones, er der vel mere at se op til i United. Klubben er kendt for en jernsolid defensiv, han kan blive en del af en defensiv med Vidic og Ferdinand, og især Ferdinands alder gør, at han formentlig først vil kunne lære og blive spillet ind, for så siden at overtage pladsen efter selvsamme.
United udvikler jo også talenter? Se Cristiano Ronaldo, Rooney, Nani, der vel alle har fået deres vigtigste unge år i United?
Alt jeg siger er altså blot, at selvom Arsenal satser ungt, og er gode til deres arbejde med de unge spillere, så er klubben ikke udelukkende en solstrålehistorie, og set i forhold til hvad andre klubber også gør, så synes jeg egentlig ikke at Arsenal er langt foran..
Det er klart at der er nogen der flopper. Jeg kan godt forstå dine pointer med Uniteds defensiv. Men jeg vil ikke påstå at United udvikler talenter på samme niveau som Arsenal. Rooney, Ronaldo og Nani var alle nogle rimelig veletablerede og ombejlede spilere som I betalte mange millioner for at hente. Hvis du nu havde nævnt Fletcher, Scholes og Ferdinand ville jeg lidt bedre kunne forstå din pointe med talenter. Der er ingen tvivl om at United har et fint ungdomsarbejde - og måske formulerede jeg mig forkert. Ramsey er et meget godt eksempel at tage med. Han vidste at han ville få chancen i Arsenal og tog en lang snak med Wenger hvor han fik en fornemmelse for hvor meget vi gør for unge spillere. Derfor valgte han os fremfor United. Men jeg kan da sagtens følge dig i hvorfor Jones skulle vælge United. Det tror jeg da også at det ender med - Vi lader til at være for sent ude med buddet.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #12100:
09 Jun 2011, 11:37 »
Jeg valgte bevist ikke at nævne dem du nævner, da det relativt set er længere tid siden, at det talentarbejde skete.
De er jo alle et stykke over talent-alderen
Det man skal huske er dog, at Phil Jones jo også er relativt etableret. Han er et stort navn set i forhold til hans potentiale, og han har allerede prøvet at spille fast i Premier League. Han er ikke et ubeskrevet blad, og selvom han sikkert vil kunne få mere spilletid hos Arsenal i de første 2-3 år, så vil han modsat få langt mere rutine at læne sig og ad, og lære ad i United.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Manager89
Reserveholdsspiller
«
Svar #12101:
09 Jun 2011, 11:38 »
Citat af: Gazlgor 09 Jun 2011, 10:34
Det er klart at der er nogen der flopper. Jeg kan godt forstå dine pointer med Uniteds defensiv. Men jeg vil ikke påstå at United udvikler talenter på samme niveau som Arsenal. Rooney, Ronaldo og Nani var alle nogle rimelig veletablerede og ombejlede spilere som I betalte mange millioner for at hente. Hvis du nu havde nævnt Fletcher, Scholes og
Ferdinand
ville jeg lidt bedre kunne forstå din pointe med talenter. Der er ingen tvivl om at United har et fint ungdomsarbejde - og måske formulerede jeg mig forkert. Ramsey er et meget godt eksempel at tage med. Han vidste at han ville få chancen i Arsenal og tog en lang snak med Wenger hvor han fik en fornemmelse for hvor meget vi gør for unge spillere. Derfor valgte han os fremfor United. Men jeg kan da sagtens følge dig i hvorfor Jones skulle vælge United. Det tror jeg da også at det ender med - Vi lader til at være for sent ude med buddet.
Ferdinand var en pæn dyr spiller, man utd hentede i Leeds.
Yessir
Manager
«
Svar #12102:
09 Jun 2011, 12:58 »
Citat af: Gazlgor 09 Jun 2011, 10:34
Det er klart at der er nogen der flopper. Jeg kan godt forstå dine pointer med Uniteds defensiv. Men jeg vil ikke påstå at United udvikler talenter på samme niveau som Arsenal. Rooney, Ronaldo og Nani var alle nogle rimelig veletablerede og ombejlede spilere som I betalte mange millioner for at hente. Hvis du nu havde nævnt Fletcher, Scholes og Ferdinand ville jeg lidt bedre kunne forstå din pointe med talenter. Der er ingen tvivl om at United har et fint ungdomsarbejde - og måske formulerede jeg mig forkert. Ramsey er et meget godt eksempel at tage med. Han vidste at han ville få chancen i Arsenal og tog en lang snak med Wenger hvor han fik en fornemmelse for hvor meget vi gør for unge spillere. Derfor valgte han os fremfor United. Men jeg kan da sagtens følge dig i hvorfor Jones skulle vælge United. Det tror jeg da også at det ender med - Vi lader til at være for sent ude med buddet.
Du dræber lidt dit eget argument ved at udelukke spillere der blev hentet for mange penge. Phil Jones er ikke ligefrem billig...
Thore
Manager
«
Svar #12103:
09 Jun 2011, 19:22 »
Ferguson skulle stadig være meget lun på Nasri.
Jeg er lidt i tvivl om ham. På den ene side er han jo en fantastisk fodboldspiller, som vi vel godt kan tilgive hans Arsenal tid, men på den anden side må det være frygtelig dyrt og købe ham fri, da Arsenal nok næppe vil sælge til os.
Der er vel heller ikke plads til både Nasri og Young?
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Kamds
Førsteholdsspiller
«
Svar #12104:
09 Jun 2011, 19:27 »
"If I put myself in their position I would want a deal tied up before I went to a major championship. I wouldn't want to be worrying about it while I'm at the championship and I think that was their mentality as well.
"So they've got those deals all signed and sealed. They were with us last night, then back on the training pitch today with no problems at all and we're pleased for them.
"They are extremely talented players so I'm not surprised that clubs are looking to vie for their services."
Har Stuart Pearce udtalt til Skysports.
Sider:
1
...
805
806
[
807
]
808
809
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »