home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 803 804 [805] 806 807 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445646 gange)
WaterWar
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12060: 02 Jun 2011, 11:10 »

Jeg tror, og håber på, at han får mere spilletid i den nye sæson så han kan få tid til at bevise hans værd og få en kontraktforlængelse .
Han har tidligere udtalt* at han vil slutte sin karriere på Old Trafford, og det håber jeg han får lov til.

*Jeg kan lige ikke finde den specifikke udtalelse, men jeg læste den på manutd.com

Official member of Manchester United Football Club

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12061: 02 Jun 2011, 13:07 »

Jeg tror, og håber på, at han får mere spilletid i den nye sæson så han kan få tid til at bevise hans værd og få en kontraktforlængelse .
Han har tidligere udtalt* at han vil slutte sin karriere på Old Trafford, og det håber jeg han får lov til.

*Jeg kan lige ikke finde den specifikke udtalelse, men jeg læste den på manutd.com

Som det ser ud nu, så vil jeg langt hellere have Rooney og Ærten på toppen, da de har været forrygende i denne sæson! Berba er en on&off spiller, men hvis han kan holde et højt og solidt niveau i næste sæson, så kan han da sagtens indgå i truppen, da han er ekstrem dygtig. Jeg mener stadig, at han ofte har en lad og doven attitude, hvilket ikke gavner nogle, udover modstanderen.  Peace

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12062: 02 Jun 2011, 15:14 »

Han har sine dovne perioder, ja. Mit foretrukne angreb er også helt klart Rooney og Chicharito, jeg føler dog bare ikke vi har nogen ordentlig backup udover Berbatov, hvilket er grunden til jeg ville blive glad hvis han blev Smiley

Official member of Manchester United Football Club

Erzael
Manager

« Svar #12063: 02 Jun 2011, 16:41 »

Jeg kan på ingen måde se hvorfor vi skulle skilles os af med vores topscorer i Premier League. Jeg syntes han i sin første sæson virkede som en der ikke var interesseret i at spille hos os, men i denne sæson syntes jeg virkelig han er blændet op, hvilket man også kan se med det antal mål han har scoret. Jovidst, han fik da ikke lige så meget spilletid de sidste par måneder, men han kæmper altså også med to andre garvede herre. Så jeg ser os altså rigtigt stærkt besat deroppe i angrebet, hvis vi beholder det vi har, og bare lader Chicharito udvikle sig endnu mere til næste sæson.

Berbatove skal nok få sin spilletid, og med så mange mål, så syntes jeg overhovedet ikke han skal tænke på at rejse nogen steder hen.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12064: 06 Jun 2011, 19:16 »

Det her er rigtig spændende nyt: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3619454/Man-Utd-need-20m-just-to-take-a-Luk.html

Ifølge avisen The Sun, skulle vi nu være klar til et bud på Luka Modric, til i omegnen af 170 mio. danske kroner. Personligt byder jeg det varmt velkommen, da jeg mener at han ville være en fantastisk erstatning for Poul Scholes. Kom hid Modric, og varm os med en masse lækker fodbold, i de ellers kolde vintermåneder! Smiley

If you can't join them, beat them.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12065: 07 Jun 2011, 15:05 »

Som jeg ser Modric, er han en fantastisk fodboldspiller, men dog med en klejn størrelse, som hæmmer hans fysik. Derfor kan jeg godt se Modric få problemer i en 4-4-2 formation, hvor de to centrale midtbanespillere, skal besidde noget styrke. Scholes var meget mere fysisk stærk, end Modric er det. Dog uden også at være et pragteksemplar. Modric er meget bedre i en 4-5-1, som vil jeg mene de spillede i Tottenham, selv om de kaldte den en 4-4-1-1. Så har man oftest en skraldemand til det defensive på midten, mens spillere som Modric kan ligge og lave hans afleveringer og finurligheder. Men han er helt bestemt en fremragende spiller, men det her var bare det første jeg kom til at tænke på, da jeg så rygtet om Modric til United. :-)

Swizz CataR
Manager

« Svar #12066: 07 Jun 2011, 15:23 »

Jeg tror egentlig ikke, at Modric vil få store problemer med at spille 4-4-2. Nu fulgte jeg ikke Tottenham tæt sidste sæson, men spillede de ikke 4-4-2 i sæsonen 09-10? Altså hvor de kom i Champions League? Jeg går ud fra at Modric havde en central rolle, og det gik jo meget godt..

Han ville i mine øjne være en fantastisk tilknytning, da netop hans pasningsspil offensiv vel er det vi mangler mest på midtbanen.

Uden at have set rygter af nogen art, så så jeg dog personligt gerne Beckham tilbage i klubben. Ved godt han næppe er en enorm forstærkelse, men både af respekt for ham, og også fordi at han er så dygtig i sit pasningsspil og sine beslutninger, så kunne han godt overtage Scholes plads i de seneste sæsoner. Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12067: 07 Jun 2011, 15:25 »

Jeg tror egentlig ikke, at Modric vil få store problemer med at spille 4-4-2. Nu fulgte jeg ikke Tottenham tæt sidste sæson, men spillede de ikke 4-4-2 i sæsonen 09-10? Altså hvor de kom i Champions League? Jeg går ud fra at Modric havde en central rolle, og det gik jo meget godt..

Han ville i mine øjne være en fantastisk tilknytning, da netop hans pasningsspil offensiv vel er det vi mangler mest på midtbanen.

Uden at have set rygter af nogen art, så så jeg dog personligt gerne Beckham tilbage i klubben. Ved godt han næppe er en enorm forstærkelse, men både af respekt for ham, og også fordi at han er så dygtig i sit pasningsspil og sine beslutninger, så kunne han godt overtage Scholes plads i de seneste sæsoner. Smiley

Jo Modric spillede i en 4-4-2, og det tror jeg da også at han ville kunne gøre ganske godt. Han er bare mere en offensiv spiller, og vil være i sit es hvis han kommer frem på en offensiv plads med to lidt mere defensive midtbanespillere bag sig, lidt ala Eriksens 10'er rolle på landsholdet.

I øvrigt forstår jeg SLET ikke at du vil have Beckham til klubben. Hvad kan han bringe ud over arrogance? Han er altså over the hill, og virker mere som en signing til en klub som har brug for at hente profilnavne for tilskuernes skyld.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Swizz CataR
Manager

« Svar #12068: 07 Jun 2011, 15:31 »

Jo Modric spillede i en 4-4-2, og det tror jeg da også at han ville kunne gøre ganske godt. Han er bare mere en offensiv spiller, og vil være i sit es hvis han kommer frem på en offensiv plads med to lidt mere defensive midtbanespillere bag sig, lidt ala Eriksens 10'er rolle på landsholdet.

I øvrigt forstår jeg SLET ikke at du vil have Beckham til klubben. Hvad kan han bringe ud over arrogance? Han er altså over the hill, og virker mere som en signing til en klub som har brug for at hente profilnavne for tilskuernes skyld.

Jeg er ikke uenig med dig i, at han ikke længere er en topspiller rent fodboldspiller. Men ringere er han heller ikke, og han har trods alt noget at tilbyde synes jeg. Med Scholes, Neville og Van der Sar er der røget meget rutine, hvilket han kan bidrage med. Han har været et ikon, han har været gennem mange ting, og derfor tror jeg sagtens han kan være med til at præge talenterne i klubben.

Hvis han skulle tilbage, så var det selvfølgelig ikke som fast starter og topspiller, men som en backup, når noget skulle køres hjem på rutinen. Jeg ved godt at resten af midtbanen også er forholdsvis rutineret, rent centralt, men jeg synes dog stadig han har noget at tilbyde, som de andre spillere ikke har.
Og dertil kommer så respekten for, hvad han har opnået. Men ja, mit ønske i den retning er mere personligt knyttet på Beckham, end det er på klubbens bedste i en evt. signing. Man kan da helt sikkert få bedre spillere rent fodboldmæssigt, og spillere med længere holdbarhed.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager

« Svar #12069: 07 Jun 2011, 15:32 »

Så længe Modric har en Fletcher type ved sin side kan jeg på ingen måde se ham få problemer i en 4-4-2 opstilling.. En sådan konstelation virker på forhånd til at være en succes da begge spillere opvejer makkerens svagheder...
« Seneste Redigering: 07 Jun 2011, 15:35 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12070: 07 Jun 2011, 16:02 »

Ville være fremragende med Modric. En af de få spillere, med hans kvaliteter, der kan spille i en 4-4-2 i den engelske liga. Langt de fleste af sådanne type spillere, skal tit og ofte ligge i den 10'er rolle, da de ikke kan arbejde i begge retninger. Men det kan Modric bestemt. Ville være en rigtig god signing, ham eller Sneijder er for mig hip som hap.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12071: 07 Jun 2011, 18:06 »

Spændende med de forskellige transfer-rygter i øjeblikket.

Modric og Sneijder kunne være fantastiske, men ekstremt dyre erhvervelser. De begge besidder helt unikke kvaliteter, og har netop de spidskompetencer vi efterlyser til den centrale midtbane. Tekniske kvaliteter med bold, mod, flair, kreativitet til at skabe en endnu mere truende offensiv. De begge besidder disse egenskaber i høj grad, men prisskiltet er højt, især med Fergusons briller.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12072: 07 Jun 2011, 18:11 »

Spændende med de forskellige transfer-rygter i øjeblikket.

Modric og Sneijder kunne være fantastiske, men ekstremt dyre erhvervelser.

http://www.teamtalk.com/news/2483/6969698/Agent-Modric-not-United-bound

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12073: 07 Jun 2011, 19:27 »

Så længe Modric har en Fletcher type ved sin side kan jeg på ingen måde se ham få problemer i en 4-4-2 opstilling.. En sådan konstelation virker på forhånd til at være en succes da begge spillere opvejer makkerens svagheder...
Det var også lidt det jeg tænkte. United har jo Fletcher, som er en arbejdshest uden lige, som kan tage hånd om det defensive. Men problemet er vel bare, at Fletcher ikke er blevet brugt, men at man bruger Carrick. Carrick og Modric vil imo godt kunne skabe et problem, mens Modric og Fletcher straks er en anden sag. Men lad os nu, om I får ham først. Wink

U-4-E
Manager

« Svar #12074: 07 Jun 2011, 20:01 »

Men problemet er vel bare, at Fletcher ikke er blevet brugt, men at man bruger Carrick.

Fletcher blev ramt af en slem virus i starten af marts, og missede stort set resten af sæsonen. Ellers spiller han jo fast.

Sider: 1 ... 803 804 [805] 806 807 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010