home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 939 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 792 793 [794] 795 796 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445964 gange)
MFtiis
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11895: 19 Maj 2011, 19:06 »

Vi vandt The Double i sidste sæson, og har ikke et behov for at komme herind for at brokke mig, fordi Manchester United vandt mesterskabet. Det var et dårligt argument. Chelseas angreb er ikke noget der ligner dårligt. Drogba, Torres, Anelka og Kalou vidner om høj høj klasse.

Jeg synes det er fint du giver dig til kende, men næste gang skal du gå efter bolden og ikke manden.

Så du syntes at de fire angribere har haft en god sæson? Drogba 12 mål - Anelka 6 mål - og Torres 1 for for jer? Og ja Kalou ligger vel på de 5-6 stykker? høj klasse, ja på navnene, muligvis verdensbedste men på spillet. Er de langt fra toppen på det seneste.

Hellere lave et lille frispark end at give mål?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11896: 19 Maj 2011, 19:06 »

Jeg vil sige at Chelsea har blandt de 3-4 bedste angreb i verden. Så har man altså høj høj klasse. Drogba er for mig, den allerbedste i front, mens Anelka er som Berbatov. Torres har selvfølgelig ikke præsteret godt nok, men man skal ikke tage fejl af, at han er en verdensklasse spiller, som jeg er sikker på, vil lave minimum 15 mål i Premier League næste år. Det ved jeg han gør. Kalou er altid en super indskifter, og er altid meget garant for mål. Jeg gad godt se en statistik over hvor mange gange han er blevet skiftet ind, og så har scoret. Han fortjener at spille i en klub som Chelsea, for han er faktisk rigtig rigtig god. Jeg synes vores angreb er verdensklasse, selvom de ikke har slået helt igennem i år. Rooney er vel også verdensklasse, selvom han lignede en Serie 4 spiller i efteråret?

MFtiis
Ynglingespiller

« Svar #11897: 19 Maj 2011, 19:07 »

Og hvis Chelsea havde vundet mesterskabet, havde du slet ikke været her og brokkede dig som du nu gør. Men du er jo sådan en type, der ikke kan se andres synspunkter. Og respekt for det.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11898: 19 Maj 2011, 19:09 »

Jeg er ret så sikker på, at Chicharito ikke kan gentage sin bedrift fra i år, i næste sæson. Det har jeg svært ved at forestille mig. Jeg synes man mangler sådan en spiller i et tilfælde af, at angriberne ikke præsterer. Rooney lavede 26 i Premier League sidste år, og da han ikke præsterede i efteråret, havde man en Berbatov som lynede. Men jeg ser det ikke som urealistisk at Manchester United rammer en periode, hvor hverken Chicharito, Rooney eller Berbatov kan sende kuglen i nettet. Hvis det sker, hvor skal målene så komme fra? Vi har været ramt af det i år i Chelsea, og skal være rigtig rigtig glade for Lampard og Malouda. Sådanne typer har man bare ikke hos United.

Nååå men så er det jo slået fast. Han behøver faktisk slet ikke spille næste sæson, for du har lige slået fast at han ikke gentager sit kunststykke fra i år.

Jeg gætter på, at du var en af dem der i starten af sæsonen stillede spørgsmålstegn ved, hvad vi ville gøre, hvis Berbatov stoppede med at score når nu Rooney ikke var i form. Og selv hvis du ikke var, er pointen, at pludseligt viste det sig, at Rooney kom i form og Chicharito bare blev farligere og farligere. Men lad os da tage et væddemål på den. Jeg holder på, at Chicharito scorer 20+ mål i alle turneringer i næste sæson.

Du fremstår mere og mere bare som en ignorant Jakob, og jeg forstår mere og mere Liverpool-fansenes frustration ifm. Kuyt diskussionen... Ærgerligt, når du er blevet rost så meget for din evne til at debattere. Men en super super vigtig evne i det at debattere, er at vise at man lytter. Det er en svær kunst på nettet, som ingen mestrer til fulde, men vis i det mindste at du gør et forsøg...

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #11899: 19 Maj 2011, 19:09 »

Jeg er ret så sikker på, at Chicharito ikke kan gentage sin bedrift fra i år, i næste sæson. Det har jeg svært ved at forestille mig.
og hvad er det der fortæller dig at han ikke kan det?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11900: 19 Maj 2011, 19:09 »

Det kan kun være, fordi du er bitter over ikke at have vundet mesterskabet, at du befinder dig herinde og fortæller os, at Chelseas midtbane er mere målfarlig end Uniteds, Jakob E. Vi er jo helt vildt ligeglade. Vi er de bedste, fordi vi har vundet mesterskabet. Der er ikke nogen fra Chelsea midtbane, der har været bedre end Carrick eller Nani i år. Vi har den bedste midtbane, og vi har scoret flere mål end jer.

Bindegal diskussion.
Jamen hej, jeg hedder Jakob, og er Chelsea-fan. Jeg kommer herind fordi jeg keder mig røven ud af bukserne. Eller nej. Jeg kommer herind for at skabe en debat, hvor flere United-fans herligt nok vælger at deltage. Så helt ligeglade er I skam ikke.

Og jeg synes at Lampard og Malouda har været bedre end henholdsvis Nani og Carrick i år. Så er det sagt.

MFtiis
Ynglingespiller

« Svar #11901: 19 Maj 2011, 19:09 »

Jeg vil sige at Chelsea har blandt de 3-4 bedste angreb i verden. Så har man altså høj høj klasse. Drogba er for mig, den allerbedste i front, mens Anelka er som Berbatov. Torres har selvfølgelig ikke præsteret godt nok, men man skal ikke tage fejl af, at han er en verdensklasse spiller, som jeg er sikker på, vil lave minimum 15 mål i Premier League næste år. Det ved jeg han gør. Kalou er altid en super indskifter, og er altid meget garant for mål. Jeg gad godt se en statistik over hvor mange gange han er blevet skiftet ind, og så har scoret. Han fortjener at spille i en klub som Chelsea, for han er faktisk rigtig rigtig god. Jeg synes vores angreb er verdensklasse, selvom de ikke har slået helt igennem i år. Rooney er vel også verdensklasse, selvom han lignede en Serie 4 spiller i efteråret?

Jeg vil sige at Chelsea har blandt de 3-4 bedste angreb i verden. Så har man altså høj høj klasse. Drogba er for mig, den allerbedste i front, mens Anelka er som Berbatov.

Det ikke meget bold du har set? Du vurdere på navne... En spillere som Torres viste samme niveau i foråret som Rooney i efteråret

MFtiis
Ynglingespiller

« Svar #11902: 19 Maj 2011, 19:10 »

Jamen hej, jeg hedder Jakob, og er Chelsea-fan. Jeg kommer herind fordi jeg keder mig røven ud af bukserne. Eller nej. Jeg kommer herind for at skabe en debat, hvor flere United-fans herligt nok vælger at deltage. Så helt ligeglade er I skam ikke.

Og jeg synes at Lampard og Malouda har været bedre end henholdsvis Nani og Carrick i år. Så er det sagt.

Nani har der været klasse i denne sæson? Hold da hel kæft.. Tag de blå briller af.

EDIT: Føler mig ret sikker på at Lampard bliver skadet næste sæson, så mon ikke det er bedst Ancelotti holder ham ude?
« Seneste Redigering: 19 Maj 2011, 19:12 af MFtiis » Logged

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #11903: 19 Maj 2011, 19:18 »

jamen det er da også fint nok at du mener dette og at det blir umuligt at få dig til at forstå hva vi mener når vi mener at Nani har været  bedre end både Malouda og Lampard.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11904: 19 Maj 2011, 19:19 »

Og hvis Chelsea havde vundet mesterskabet, havde du slet ikke været her og brokkede dig som du nu gør. Men du er jo sådan en type, der ikke kan se andres synspunkter. Og respekt for det.
Det er jo en teori du har, som vi aldrig får bekræftet. Jeg er ikke enig. Havde jeg set listen, selvom Chelsea var blevet mestre, havde jeg skam også undret mig. Det var jo i bund og grund der diskussionen startede. Jeg synes det er ærgeligt du bedømme mig efter 5-10 diskussion med mig.

Nååå men så er det jo slået fast. Han behøver faktisk slet ikke spille næste sæson, for du har lige slået fast at han ikke gentager sit kunststykke fra i år.

Jeg gætter på, at du var en af dem der i starten af sæsonen stillede spørgsmålstegn ved, hvad vi ville gøre, hvis Berbatov stoppede med at score når nu Rooney ikke var i form. Og selv hvis du ikke var, er pointen, at pludseligt viste det sig, at Rooney kom i form og Chicharito bare blev farligere og farligere. Men lad os da tage et væddemål på den. Jeg holder på, at Chicharito scorer 20+ mål i alle turneringer i næste sæson.

Du fremstår mere og mere bare som en ignorant Jakob, og jeg forstår mere og mere Liverpool-fansenes frustration ifm. Kuyt diskussionen... Ærgerligt, når du er blevet rost så meget for din evne til at debattere. Men en super super vigtig evne i det at debattere, er at vise at man lytter. Det er en svær kunst på nettet, som ingen mestrer til fulde, men vis i det mindste at du gør et forsøg...
Lad mig bare starte med at sige, at jeg tager væddemålet. Det er jeg ret sikker på han ikke gør.

Jeg vil så vende den om, og spørge om I lytter til mig? Det synes jeg egentlig heller ikke I gør, og man skal altid feje foran eget hus først. Du bliver også nød til at indse, at der muligvis bare er to sider af en debat, og at man nok ikke når et fællespunkt på midten, i alle situationer. Dertil, og så til at være ignorant er der et kæmpe spring. Men det er da værst for mig, at du har det sådan, for jeg vil godt love dig, at det ikke er det indtryk, jeg ønsker at efterlade.

Jeg beklager det korte svar, men jeg skal desværre spise nu.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11905: 19 Maj 2011, 19:20 »

Det er helt vildt så meget du kigger på navne og tidligere præstationer. Og så det er du kommer med de der latterlige "jeg er sikker på" statements. Hvis man skal debattere, skal man fandme have nogle facts at bygge op med. Men okay, hvis du kan komme med facts der sikrer at du har ret i dine "jeg er sikker på" statements, så kører vi på. Det kan du bare ikke, så du failer helt vildt. Hvordan fanden kan du deltage i en diskussion på de præmisser?

Du er god med floskler, så her er endnu en: Man er ikke bedre end sin sidste kamp. Og "tabellen lyver aldrig".

Drogba, Anelka, Malouda, Kalou, Torres, har scoret 28 mål i 110 kampe (til sammen self) og har brugt 304 forsøg på det. Chicharito, Berbatov og Rooney har scoret 57 mål i 124 kampe og har brugt 328 forsøg på det. Dvs. de tre i snit bruger 5,8 forsøg pr. mål, mens Chelseas angribere har brugt over det dobbelte nemlig 10,9 forsøg pr. mål.

Det er da ikke høj høj klasse? Det er klasse, men nærmer sig ikke Utds klasse. Samtidig vil jeg mene at både Reals og Barcas angreb er bedre end jeres, så Top 3 er I ihf. ikke i. Så kan man altid tage den derfra og sammenligne med Inter, Milan og hvem der nu ellers er.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11906: 19 Maj 2011, 19:21 »

Det er jo en teori du har, som vi aldrig får bekræftet. Jeg er ikke enig. Havde jeg set listen, selvom Chelsea var blevet mestre, havde jeg skam også undret mig. Det var jo i bund og grund der diskussionen startede. Jeg synes det er ærgeligt du bedømme mig efter 5-10 diskussion med mig.
Lad mig bare starte med at sige, at jeg tager væddemålet. Det er jeg ret sikker på han ikke gør.

Og du bringer ingen teorier ind i debatten eller hvad? Du er fandme langt ude lige nu Jakob...

MFtiis
Ynglingespiller

« Svar #11907: 19 Maj 2011, 19:23 »

Så det er ikke en teori du har  at vores kære mexicaner ikke gør det godt? Det er noget du ved fordi du er såkaldt "fordboldekspert" eller hvad. Jeg undlader at lade være med at svare på det sidste, idet det ikke har noget med fodbold at gøre.
BTW syntes jeg at du er langt ude at du siger jeg ikke må lave teorier ?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11908: 19 Maj 2011, 19:24 »

Jeg vil så vende den om, og spørge om I lytter til mig? Det synes jeg egentlig heller ikke I gør, og man skal altid feje foran eget hus først. Du bliver også nød til at indse, at der muligvis bare er to sider af en debat, og at man nok ikke når et fællespunkt på midten, i alle situationer. Dertil, og så til at være ignorant er der et kæmpe spring. Men det er da værst for mig, at du har det sådan, for jeg vil godt love dig, at det ikke er det indtryk, jeg ønsker at efterlade.

Jeg beklager det korte svar, men jeg skal desværre spise nu.

Tak for belæringen. Jeg lytter altid til kritik, selv i dette tilfælde. Nu vil jeg så dog sige, at jeg flere gange har givet dig ret, bl.a. omkring Maloudas rolle med at trække ind i banen.

Det er fint det ikke er det indtryk du vil efterlade, men tænk over, at dem der har rost dig for 1-2 måneder siden, indenfor de sidste par uger, et to tilfælde har været vildt trætte af din måde at argumentere på (Nu og Kuyt debat). Jeg ser det hele fra begge sider. Jeg mener blot at de argumenter du kommer med, og hele dit grundlag om at vi har brug for en, eller kunne bruge en midtbanespiller der scorede lige så meget som Lampard er fjollet.

Til gengæld kommer du med "jeg er sikker på" argumenter og teorier, hvilket IKKE hører hjemme i en seriøs diskussion...

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #11909: 19 Maj 2011, 19:28 »

Nej. Som 100% neutral i den diskussion, synes jeg du skyder fuldstændigt forbi. Torres har slet ikke det niveau han havde for 3-4 år siden, Drogba er ved og være en ældre herrer og tvivler på han bliver den spillere vi så sidste sæson pga alderen og Anelka er utrolig ustabil.
« Seneste Redigering: 19 Maj 2011, 19:30 af Messi1987 » Logged

Sider: 1 ... 792 793 [794] 795 796 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010