Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:02:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 10:46:58
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 933 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
789
790
[
791
]
792
793
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1446049 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #11850:
19 Maj 2011, 12:42 »
Citat af: Jakob E 19 Maj 2011, 08:37
Jeg synes du bruger jeres spilleres antal kampe som undskyldning. Fact er at ingen af dem havde noget Malouda eller Lampard. Om de så havde spillet hele sæsonen. Vi har også spillet 4-4-2 i perioder, og der har vores midtbanespillere, altså lavet mål. Den formation er ikke anderledes end jeres. I har også brugt flere kampe til at lave jeres antal mål i. Det er simpelthen bare et fact, at vi har har sådanne spillere, jeg efterlyser, og det har I ikke. I kan ikke sige, at det ikke vil passe til systemet, for det er ikke prøvet.
Nu har jeg ikke været med i diskussionen fra start af, og jeg ved egentligt heller ikke helt hvor du vil hen med den, men fred være med det. Jeg går egentligt ikke så vanvittig meget op i, hvem der scorer vores mål. Selvfølgelig er det herligt med en Rooney, som er på vej tilbage i topform, en Berbatov der har scoret 20 Premier League mål, og en 'Chicharito' med tilsvarende 13 kasser. Det var bare SÅ ligegyldigt, hvis vi ikke vandt mesterskabet. Allerede der forstår jeg ikke, hvorfor det er så vigtig for dig, at Florent Malouda har scoret 13 sæsonmål. Jeg tager udgangspunkt i topscorerlisten på bold.dk, og der er jeg da helt enig med dig i, at det ser tomt ud med United spillere.
Efter som jeg, som tidligere sagt, ikke har fulgt med i debatten, ikke ved hvor du vil hen med det, så kan jeg tage grueligt fejl nu, og så må de selvfølgelig hjertens gerne rette mig
. Jeg har læst få indlæg, og jeg synes meget tyder på, at du vil finde den BEDSTE midtbane. Det synes jeg bare ikke rigtig, at du kan afgøre på, hvem der scorer flest mål. Så fik jeg egentligt en lille sjov tanke, for hvis du afgør det sådan, så kan en forsvarspiller, der var været skyld i rigtig mange mål i løbet af en sæson, være den ABSOLUT bedste forsvarspiller, hvis han bare har scoret flest mål? Hvis du har den holdning, så er du i hvert fald langt ude og skide.
Derimod synes jeg, at det er på grænsen til at være en falliterklæring, at jeg topscorer rent faktisk er en midtbanespiller. I har Drogba på 11 mål, Torres på 10 (som hovedsageligt har scoret dem for Liverpool) og Anelka på 6 mål. Det synes jeg er ineffektivitet så det siger noget. Men jeg vil med glæde give dig ret i, at I har den klart farligste midtbane, set på antal mål. Det ændrer, desværre for jer, bare ikke på jeres situation.
If you can't join them, beat them.
JKJ
Gæst
«
Svar #11851:
19 Maj 2011, 13:20 »
Citat af: Frederikbjerg 19 Maj 2011, 12:42
Bla bla bla...
for at gøre en lang historie kort, så er jeg ganske enig.
Jeg vil langt hellere have en bred vifte af spillere der laver mål fremfor en lille flok på 3-4 stykker.
bevars, det at have en der scorer 20-25+ pr sæson er da ikke dårligt men imo er det langt vigtigere at have mange der kan lave dem.
Hvad gør man så når de er skadet eller har en off-day? Så er man jo prisgivet fordi ingen andre kan slå til.
Jeg vil langt hellere have Man U "liste" end den Chelsea kan fremvise hvor alt jo afhænger af ganske få spillere.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11852:
19 Maj 2011, 14:20 »
Jeg synes det er rigtig godt for United, at de har en bred midtbane, som alle laver lidt mål, men jeg tror skam ikke I forstår mig. Ville det ikke være bedre at have den liste, og så med et par spillere der lavede mellem 10-15-20 mål? Jo, det ville det da. Jeg vil ikke frem til den bedste midtbane, men jeg tror det ville klæde jer, at få en midtbanespiller, der laver mange kasser. Så kan I have ham + jeres lange liste som I har nu? Se, det vil se godt ud.
Jeg synes ikke det er spor en falliterklæring, at vi har en midtbanespiller, som topscorer i Premier League. Det havde været et problem, hvis vi ikke kunne lave mål, men det kan vi godt. Drogba har været ramt af sygdom, og har ikke levet op til sit niveau fra sidste sæson, men han er jo stadig uhyre vigtig. Det må jeg sige, at jeg intet problem har med.
Ready123
Landsholdsspiller
«
Svar #11853:
19 Maj 2011, 14:36 »
Citat af: Jakob E 19 Maj 2011, 14:20
Jeg synes det er rigtig godt for United, at de har en bred midtbane, som alle laver lidt mål, men jeg tror skam ikke I forstår mig. Ville det ikke være bedre at have den liste, og så med et par spillere der lavede mellem 10-15-20 mål? Jo, det ville det da. Jeg vil ikke frem til den bedste midtbane, men jeg tror det ville klæde jer, at få en midtbanespiller, der laver mange kasser. Så kan I have ham + jeres lange liste som I har nu? Se, det vil se godt ud.
Jeg synes ikke det er spor en falliterklæring, at vi har en midtbanespiller, som topscorer i Premier League. Det havde været et problem, hvis vi ikke kunne lave mål, men det kan vi godt. Drogba har været ramt af sygdom, og har ikke levet op til sit niveau fra sidste sæson, men han er jo stadig uhyre vigtig. Det må jeg sige, at jeg intet problem har med.
Kan sagtens se hvad du mener men havde vi en midtbane spiller som scorede 20+ mål på en sæson ville manden højst sandsynligt også spille rigtig mange kampe hvilket vil gøre det sværere for resten af de spillere vi har på vores liste da de ville sidde mere på bænken.
Selfølgelig ville det være dejligt at have en spiller som Lampard der kunne banke 20 kasser ind på en sæson men så ville folk som Gibson, Anderson og lign. nok ikke få så mange kampe også ville de heller ikke score mål
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
«
Svar #11854:
19 Maj 2011, 14:38 »
Citat af: Jakob E 19 Maj 2011, 14:20
Nu hægter du mig fuldstændig af. Fortæl mig hvilken klub i verden, som
IKKE
kan bruge en midtbanespiller, som scorer et utal af mål. Så får du travlt, hvis du skal ind i samtlige klubtråde her på FmF, for at fortælle fansene, at de godt kunne bruge 10+ mål mere pr. sæson, og at det kunne se godt ud, hvis det var en midtbane. Jeg tvivler stærkt på, at der er nogle fans i verden, som ikke mener deres klub kan bruge det? Så var din indledende besked måske bare en provokation, som du så ville se hvor længe du kunne køre den ud? LOL.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11855:
19 Maj 2011, 14:40 »
Citat af: Ready123 19 Maj 2011, 14:36
Kan sagtens se hvad du mener men havde vi en midtbane spiller som scorede 20+ mål på en sæson ville manden højst sandsynligt også spille rigtig mange kampe hvilket vil gøre det sværere for resten af de spillere vi har på vores liste da de ville sidde mere på bænken.
Selfølgelig ville det være dejligt at have en spiller som Lampard der kunne banke 20 kasser ind på en sæson men så ville folk som Gibson, Anderson og lign. nok ikke få så mange kampe også ville de heller ikke score mål
De laver vel stort set heller ingen mål alligevel. Men de vil måske ikke spille så meget, det er rigtigt. Men jeg tror bare det ville kunne gavne holdet, med sådan en spiller. Hvis han så bliver skadet, er situationen jo ikke værre, end den er nu.
Ready123
Landsholdsspiller
«
Svar #11856:
19 Maj 2011, 14:42 »
Citat af: Jakob E 19 Maj 2011, 14:40
De laver vel stort set heller ingen mål alligevel. Men de vil måske ikke spille så meget, det er rigtigt. Men jeg tror bare det ville kunne gavne holdet, med sådan en spiller. Hvis han så bliver skadet, er situationen jo ikke værre, end den er nu.
og dog vi ville jo nok miste nogle af vores midtbane spillere hvis vi skulle have en lampard type som spillede samtlige kampe på et år
(overdrivelse fremmer forståelse)
også ville vores bredde som vi lever meget højt på når vi er med så langt i alle tuneringer som vi er.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11857:
19 Maj 2011, 14:43 »
Citat af: Frederikbjerg 19 Maj 2011, 14:38
Nu hægter du mig fuldstændig af. Fortæl mig hvilken klub i verden, som
IKKE
kan bruge en midtbanespiller, som scorer et utal af mål. Så får du travlt, hvis du skal ind i samtlige klubtråde her på FmF, for at fortælle fansene, at de godt kunne bruge 10+ mål mere pr. sæson, og at det kunne se godt ud, hvis det var en midtbane. Jeg tvivler stærkt på, at der er nogle fans i verden, som ikke mener deres klub kan bruge det? Så var din indledende besked måske bare en provokation, som du så ville se hvor længe du kunne køre den ud? LOL.
Det er ikke nogle form for provakation, og det beklager jeg da, hvis du føler det sådan. Men jeg synes United har brug for sådan en spiller. Jeg synes jeres midtbane er rigtig rigtig dygtig, men den er måske lidt for stationær. En målfarlig spiller, vil gavne jeres hold. Der er jo ingen der siger at Chicharito præsterer lige så godt i næste sæson, og vi ved, at Berbatov er meget meget svingende. Så en spiller der kan lave de der antal, synes jeg godt I kunne bruge. Mere end andre hold.
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
«
Svar #11858:
19 Maj 2011, 14:48 »
Citat af: Jakob E 19 Maj 2011, 14:43
Det er ikke nogle form for provakation, og det beklager jeg da, hvis du føler det sådan. Men jeg synes United har brug for sådan en spiller. Jeg synes jeres midtbane er rigtig rigtig dygtig, men den er måske lidt for stationær. En målfarlig spiller, vil gavne jeres hold. Der er jo ingen der siger at Chicharito præsterer lige så godt i næste sæson, og vi ved, at Berbatov er meget meget svingende. Så en spiller der kan lave de der antal, synes jeg godt I kunne bruge. Mere end andre hold.
Jeg nægter bare at tro, at sådan en spille vil kunne passe ind på vores hold. Det kommer selvfølgelig an på, om du ser folk som Nani og Valencia som angribere eller midtbanespillere? Jeg ser dem selv som angribere, og jeg mener det vil ødelægge vores defensiv, hvis vi fik en meget offensivt orienteret midtbanespiller. Jeg tror Ferguson gør hvad der er bedst, og om det er at hente en offensivt orienteret midtbanespiller, eller om han henter en fuldgod erstatning for Berbatov ved jeg ikke. Det må tiden, og kun tiden vise.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11859:
19 Maj 2011, 14:55 »
Citat af: Frederikbjerg 19 Maj 2011, 14:48
Jeg nægter bare at tro, at sådan en spille vil kunne passe ind på vores hold. Det kommer selvfølgelig an på, om du ser folk som Nani og Valencia som angribere eller midtbanespillere? Jeg ser dem selv som angribere, og jeg mener det vil ødelægge vores defensiv, hvis vi fik en meget offensivt orienteret midtbanespiller. Jeg tror Ferguson gør hvad der er bedst, og om det er at hente en offensivt orienteret midtbanespiller, eller om han henter en fuldgod erstatning for Berbatov ved jeg ikke. Det må tiden, og kun tiden vise.
Jeg ser Valencia og Nani som midtbanespillere, ligesom jeg ser Florent Malouda som midtbanespillere. :-)
Jeg synes man i hvert fald godt kunne gøre forsøget.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #11860:
19 Maj 2011, 14:55 »
Jakob, nu synes jeg sq du er ude på dybt vand, og du begynder jo næsten at besudle fornavnet (
)
At du ene og alene vurderer midtbanens funktion ud fra dens mål er slet ikke noget jeg kan være enig med. Ja, Lampard og Malouda er farligere end Uniteds midtbanefolk foran feltet, men du glemmer bare fuldstændig, at taktikken er en anden. Ja ja, I spiller også 4-4-2 i nogle omgange, men hele jeres spilkoncept er et andet. I er langt mere fysiske, direkte og enkeltmandsorienter
ede, end United. United brillerer på holdets styrke, og at kalde Uniteds midtbane og offensiv for stationær er da helt ude i hegnet. Husker du ikke Rooneys mål mod jer, hvor Giggs fandt plads på kanten, rundede Bosingwa og sendte bolden skråt tilbage til Rooney? Så vidt jeg husker var Giggs central midt i den kamp.
Uniteds midtbane er rigtig bevægelig, ligesom Hernandez og Rooney er det oppe foran. Men fokuset for de centrale midtbanespillere er slet ikke på at score mål, men på at holde holdet sammen via løbevillighed og gode pasninger, både korte og lange. Kig på samtligere spillere på midtbanen. Dem der spiller flest kampe, er alle spillere der er enormt dygtige til den opgave, og det er da helt sikkert med vilje, at det er de spillere der fører United til mesterskabet.
Hvorvidt man scorer mål som midtbane er ikke udelukkende bestemt af hvilken formation man spiller, men i langt højere grad af den individuelle taktik hvert hold har, og den rolle man har på holdet. United kunne sagtens anskaffe sig midtbanespiller der er mere målfarlige, og som har helt andre kvaliteter centralt - men de vil ikke passe ind i den taktik holdet spiller med i dag. Om taktikken skal laves om på sigt, det skal jeg ikke afgøre, men i denne sæson var det jo trods alt os der vandt mesterskabet... ...
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11861:
19 Maj 2011, 15:03 »
Ja, I vandt mesterskabet, og tingene fungerer også for jer. Ingen tvivl om det. Men jeg synes da godt, man kunne gøre et forsøg. Det er trods alt ikke bevist det ikke virker. Jeg synes sgu I mangler sådan en spiller, og er lidt stationær. Jeg er ikke i tvivl om, at sådan en spiller godt ville kunne fungere for jer, spørgsmålet er bare, om det ville fungere bedre, end det I kører med nu. Listen viser jo, at I ikke har en spiller der laver det antal mål jeg efterlyser, men derimod har en masser spillere, har laver mellem 1-5 mål på en sæson. En mand som Fletcher, synes jeg f.eks. godt kunne score lidt mere. Han er en god spiller, som jeg ikke fatter har spillet fast i denne sæson, men det er en mand som ham, der evt. kunne lave lidt flere mål.
Men jeg må nok hellere trække mig tilbage, jeg kan se, I ikke gider at debattere det mere.
søgaard
Gæst
«
Svar #11862:
19 Maj 2011, 15:17 »
Der er et udtryk, som hedder "Never change a winning team" og jeg tvivler simpelthen på at United vil gå ud at skifte spilkoncept og købe en spiller, når deres nuværende trup fungerer. Man kan selvfølgelig ikke købe spillere som passer 100% ind, men hvis United køber en midtbanespiller, så vil der være tale om en spiller, som let kan tilvænne sig den spillestil, som deres midtbane praktiserer og med mindre man går ud for at købe en absolut verdensstjerne, så tror jeg simpelthen ikke man vil ændre på rollerfordelingerne på holdet. En offensiv midtbanespiller vil kræve kanter, som også er defensivt orienteret, så vil en Nani f.eks. næppe kunne spille samtidig med en decideret offensiv midtbanespiller.
Fletcher har vel været ude med en skade (en virus?) i et godt stykke tid og har generelt ikke ramt den form, som han havde sidste sæson, hvor han jo var en af de bedste på United midtbanen. Forskellen på storhold og de helt store hold er vel netop at truslerne kommer fra flere fronter og holdet ikke i sådan en grad er afhængelige af en eller to spillere. Uniteds midtbane er utrolig bred i forhold til nærmest alle andre midtbaner i verden og hvis nummer et ikke kan finde formen, så er der altså både nummer to og tre klar til at overtage pladsen for ham. Chelseas spil var hæmmet, da Lampard var væk, fordi I ikke havde en anden spiller, som kunne overtage hans plads på samme måde og I var afhængelige af hans mål og overblik på midtbanen. Lad os sige, at Nani bliver skadet, så har man altså Park, Valencia, Giggs og tildels Anderson og Fletcher, som kan dække den kant og mere eller mindre lukke det hul, som fraværet af Nani ville gøre. Der blev Chelseas midtbane lidt udsat, da Lampard var skadet, hvilket der ikke er noget galt med, da langt de fleste hold vil blive lammet lidt af en skade til en så central figur i deres spil.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11863:
19 Maj 2011, 15:22 »
I må ikke lade jer nare af, at vi kun har 6 midtbanespillere på den listen. Der er f.ek.s også spillere som Mikel og McEachran, som bare ikke har scoret i denne sæson. Jeg vil gerne erkende at vores midtbane ikke er så bred som Uniteds, men til gengæld synes jeg den besidder mere kvalitet. Men det var svar til Søgaard, og lidt et sidespring.
søgaard
Gæst
«
Svar #11864:
19 Maj 2011, 15:34 »
Citat af: Jakob E 19 Maj 2011, 15:22
I må ikke lade jer nare af, at vi kun har 6 midtbanespillere på den listen. Der er f.ek.s også spillere som Mikel og McEachran, som bare ikke har scoret i denne sæson. Jeg vil gerne erkende at vores midtbane ikke er så bred som Uniteds, men til gengæld synes jeg den besidder mere kvalitet. Men det var svar til Søgaard, og lidt et sidespring.
Jeg tror ikke der er nogen, som sætter spørgsmålstegn ved Chelseas midtbane, men du sætter spørgsmålstegn ved Uniteds midtbane og så må man jo sammenligne med den nærmeste forfølger, hvilket er blevet Chelsea. Selvom Chelseas er mere målfarlige, så anser jeg stadigvæk Uniteds som bedre, da bredden simpelthen er en styrke, som ikke man klubber kan fremvise. De har måske ikke en Essien, som er en af verdens bedste på den defensive midtbane, men deres sammenspil og villighed til at arbejde allesammen opvejer altså en hel del. Alt respekt for McEachran, men spørgsmålet er om en så ung spiller ville være i stand til at spille på så højt niveau gennem længere tid. Han er en udmærket reserve, men på Uniteds midtbane har man altså omkring 8-9 stykker, som alle kan gå ind og tage ansvar på den midtbane, hvor Chelsea ganske rigtigt også har nogle stykker, men i min optik, så er man ikke oppe på samme antal og samme niveau gennem alle spillere, som United kan fremvise og så er målfarlighed eller ej sådan set ligegyldigt, da målene, som tidligere nævnt, kommer fra andre kanaler end fra midtbanespillere. De skal være support og stå for den sidste aflevering frem for den sidste fod på bolden.
Sider:
1
...
789
790
[
791
]
792
793
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »