home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 915 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 788 789 [790] 791 792 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446072 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11835: 17 Maj 2011, 20:59 »

Sheffield United 0 - 1 Manchester United i FA Youth Cup finalen efter 25 min. Noget tvivlsomt mål til United, da bolden blev reddet på stregen med hånden..

R. Morrison har også lige haft en god chance på målet, men blev reddet på stregen også.
« Seneste Redigering: 17 Maj 2011, 21:01 af fresse94 » Logged

Erzael
Manager

« Svar #11836: 17 Maj 2011, 23:02 »

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11837: 17 Maj 2011, 23:24 »

JKJ
Gæst

« Svar #11838: 18 Maj 2011, 13:16 »

Klasse! Grin

Du skal nok undlade, at poste den i Liverpool-tråden.  Peace

Mon ikke vi overlever  Peace

Jeg tror de fleste af os havde set det komme når man ser på de seneste sæsoner så umiddelbart er det ihf ikke noget der kan bringe mit pis i kog  Thumbs Up

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11839: 18 Maj 2011, 13:46 »

Mon ikke vi overlever  Peace

Jeg tror de fleste af os havde set det komme når man ser på de seneste sæsoner så umiddelbart er det ihf ikke noget der kan bringe mit pis i kog  Thumbs Up

Det er da godt med et lidt objektivt syn, men er ikke så sikker på at alle andre fans ville have det på samme måde, inklusiv mig selv.  Peace

JKJ
Gæst

« Svar #11840: 18 Maj 2011, 14:04 »

Det er da godt med et lidt objektivt syn, men er ikke så sikker på at alle andre fans ville have det på samme måde, inklusiv mig selv.  Peace

Hvis vi nu havde været tæt på det 19 mesterskab de sidste 10 år og i havde snuppet det lige foran næsen på os havde det måske været noget andet.

Men vi har jo ikke været tæt på, bortset fra 2 år siden. Så det skulle som sagt komme.

Altså vi kan jo ikke brokke os over noget vi ikke selv har haft nogen indflydelse på, på nogen måde. At vi ligger og roder rundt hvor vi gør og har gjort de sidste mange år er 100% selvforskyldt og ikke andres Wink

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11841: 18 Maj 2011, 14:39 »

Hvis vi nu havde været tæt på det 19 mesterskab de sidste 10 år og i havde snuppet det lige foran næsen på os havde det måske været noget andet.

Men vi har jo ikke været tæt på, bortset fra 2 år siden. Så det skulle som sagt komme.

Altså vi kan jo ikke brokke os over noget vi ikke selv har haft nogen indflydelse på, på nogen måde. At vi ligger og roder rundt hvor vi gør og har gjort de sidste mange år er 100% selvforskyldt og ikke andres Wink

You're right! Wink

Ja, I sluttede jo faktisk på en anden plads i 08/09, hvilket var rimelig imponerende.  Smiley

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11842: 18 Maj 2011, 15:36 »

BREAKING NEWS!!!

New Dust Cloud outbreak!
Planes grounded & cancelled!
Apparently caused by opening of the Manchester City Trophy Cabinet!  Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #11843: 18 Maj 2011, 16:53 »

Jamen det kan stadig ikke ændre ved, at vores midtbanespillere, er farligere end jeres. De har et højere snit. Lampard har f.eks. også været skadet i 4 måneder, og jeg tør da slet ikke tænke på, hvad han kunne have nået at lave af mål på 4 måneder. Benayoun har også været ude i 100 år. Men det ændrer jo ikke mit udsagn om at jeres midtbanespillere ikke laver mange mål. Det kan jeg jo se de ikke gør. Så er det jo næsten ligegyldig at de har lavet flere end os. Det er for mig ligegyldigt, for jeg kan se at vi har et par spillere på midtbanen som er uhyggelige farlige, og det har I ikke. Det var det jeg ytrede mig om. Så er statistikken mellem Chelsea og United ligegyldig, som jeg desuden stadig mener Chelsea har vundet.
Qué? Nu har både Anderson, Scholes, Fletcher, Valencia, Park m.fl. så også været ude i længere perioder (nogle længere end andre selvfølgelig). Park har f.eks. kun spillet 14 ligakampe (og scoret fire mål der), Anderson har kun spillet 17, Fletcher har kun spillet 25 (to mere end Lampard), Scholes har spillet 21, Valencia har spillet 10. Selvfølgelig har jeres midtbane et højere snit, når I har brugt færre spillere end os. I roterer jo slet ikke på samme måde, som vi gør. Det har I slet ikke bredden til. Lampard har spillet flere ligakampe end fire ud af de fem, jeg nævner oven for. Forstår du, hvor jeg vil hen?

Carrick har ikke scoret et eneste sæsonmål, fordi han gennem næsten hele sæsonen har haft den defensive rolle på midtbanen, mens den anden (evt. de to andre i nogle få kampe) har været fordelt på en masse spillere. Ja, Lampard er mere målfarlig end hvilken som helst af vores centrale midtbanespillere, men hans rolle er også noget anderledes.

Det er jo håbløst at diskutere, når du er så ignorant og farvet i den forbindelse.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #11844: 18 Maj 2011, 16:57 »

Qué? Nu har både Anderson, Scholes, Fletcher, Valencia, Park m.fl. så også været ude i længere perioder (nogle længere end andre selvfølgelig). Park har f.eks. kun spillet 14 ligakampe (og scoret fire mål der), Anderson har kun spillet 17, Fletcher har kun spillet 25 (to mere end Lampard), Scholes har spillet 21, Valencia har spillet 10. Selvfølgelig har jeres midtbane et højere snit, når I har brugt færre spillere end os. I roterer jo slet ikke på samme måde, som vi gør. Det har I slet ikke bredden til. Lampard har spillet flere ligakampe end fire ud af de fem, jeg nævner oven for. Forstår du, hvor jeg vil hen?

Carrick har ikke scoret et eneste sæsonmål, fordi han gennem næsten hele sæsonen har haft den defensive rolle på midtbanen, mens den anden (evt. de to andre i nogle få kampe) har været fordelt på en masse spillere. Ja, Lampard er mere målfarlig end hvilken som helst af vores centrale midtbanespillere, men hans rolle er også noget anderledes.

Det er jo håbløst at diskutere, når du er så ignorant og farvet i den forbindelse.
Tjaaaa bedre kunne det faktisk ikke siges efter min mening Smiley Well Done David Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11845: 18 Maj 2011, 17:30 »

Enig med dig, David.

Synes man skal sætte tingene i perspektiv, da midtbanens rolle i United er helt anderledes end eksempelvis Chelsea. Lampard er en fantastisk fodboldspiller, som kan stort set alt. Han er et dødbringende våben offensivt, hvor han jo besidder den helt store pakke med teknik, kreativitet, pragtskud osv.

Omvendt har United bedre defensive kræfter i min optik. F.eks. Park; Han er en fantastisk erobringsspiller, som mange ikke sætter pris på. Han er ikke nogen Nani, som kan sætte en hel defensiv af, men han kan bryde modstanderes spil, som ingen andre. Han er klog og ekstrem arbejdsom, hvilket alene udgør en fremragende midtbanespiller. Håber vi får ham at se i finalen, helst på den centrale, da han vil kunne ødelægge noget af Barcelonas pasningsspil. Han er energisk og fin i pasningsspillet samtidig. Flechter og Carrick kan også udgøre det flotte defensive arbejde, som mange ikke sætter pris på.

Essien beundre jeg virkelig også. Han er helt fantastisk, og er en komplet spiller. Han er så uhyggelig grundig i defensiven, men samtidig er han også farlig og kreativt på den sidste tredjedel.

JKJ
Gæst

« Svar #11846: 18 Maj 2011, 21:01 »

Hmm er ikke meget for at indrømme det, men er ret enig med Man U folkene her.

Man kan jo ikke sammenligne 2 midtbaner, eller bare hold i det hele taget.

Det er jo vildt forskellige opstillinger og taktiske oplæg der findes i div klubber så en sammenligning er jo ikke mulig.

Lidt sjovt intern stats, men man kan bestemt ikke bruge det til sammenligning.

Thore
Manager

« Svar #11847: 19 Maj 2011, 01:16 »

Spillernes årets spiller: Nani

Supporternes årets spiller: Chicharito

Årets mål: Wayne Rooney mod City

Årets reservespiller: Oliver Gill

Årets ungdomsspiller: Ryan Tunnicliffe

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11848: 19 Maj 2011, 08:37 »

Jeg synes du bruger jeres spilleres antal kampe som undskyldning. Fact er at ingen af dem havde noget Malouda eller Lampard. Om de så havde spillet hele sæsonen. Vi har også spillet 4-4-2 i perioder, og der har vores midtbanespillere,  altså lavet mål. Den formation er ikke anderledes end jeres. I har også brugt flere kampe til at lave jeres antal mål i. Det er simpelthen bare et fact, at vi har har sådanne spillere, jeg efterlyser, og det har I ikke. I kan ikke sige, at det ikke vil passe til systemet, for det er ikke prøvet.

Thore
Manager

« Svar #11849: 19 Maj 2011, 12:09 »

Hvad er det lige problemet er? Vi er den klub der har scoret flest mål i PL den her sæson, så hvorfor skulle vi mangle en midtbanespiller der score mange mål?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 788 789 [790] 791 792 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010