Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:02:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 10:46:58
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 965 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
787
788
[
789
]
790
791
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1446099 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #11820:
17 Maj 2011, 19:56 »
Jamen det kan stadig ikke ændre ved, at vores midtbanespillere, er farligere end jeres. De har et højere snit. Lampard har f.eks. også været skadet i 4 måneder, og jeg tør da slet ikke tænke på, hvad han kunne have nået at lave af mål på 4 måneder. Benayoun har også været ude i 100 år. Men det ændrer jo ikke mit udsagn om at jeres midtbanespillere ikke laver mange mål. Det kan jeg jo se de ikke gør. Så er det jo næsten ligegyldig at de har lavet flere end os. Det er for mig ligegyldigt, for jeg kan se at vi har et par spillere på midtbanen som er uhyggelige farlige, og det har I ikke. Det var det jeg ytrede mig om. Så er statistikken mellem Chelsea og United ligegyldig, som jeg desuden stadig mener Chelsea har vundet.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11821:
17 Maj 2011, 20:00 »
Citat af: Jakob E 17 Maj 2011, 19:39
Jeg vælger at at sige, at det er et gennemsnit på 3,6 fra Uniteds midtbanefolk, mens vores midtbanespillere har lavet 5,8 mål i gennemsnit. Man bliver altså nød til at bruge den faktor, at I har brugt næste dobbelt så mange midtbanespillere som os. I angrebet er jeg klar over, at I er klart bedre i år.
Meget akademisk diskussion, men jeg prøver alligevel. Synes slet ikke du kan regne den sådan ud. Du er nødt til at sige midtbane vs. midtbane og ikke konkludere, at fordi jeres seks spillere har scoret 5,8 mål i snit i sæsonen, og vores 10 har scoret 3,6 så er jeres mere mål farlig. Snit kan man kun bruge, imo, hvis man har lige mange spillere, men I har brugt 40% færre spillere til at opnå et højere snit. Det vil altid være nemmere at opnå højere snit med færre spillere, og så er 40% ret mange når vi taler snit.
Og når man så går ned og kigger i dybden og ser på de enkelte tal, så viser de jo, at Lampad og Malouda, endda har scoret 27 ud af de 35 mål. Det vidner self om to spillere der er meget målfarlige, men også at I derudover på ingen måde er farligere end vores.
Og så husk, som andre har nævnt, at tage taktikken med i beregningerne. Se på Lampard på landsholdet. Der er han mindre målfarlig end i Chelsea, ganske givet fordi man der har givet ham flere defensive opgaver. Sådan ewr det også i Utd. Ingen af Utds centrale midtbanespillere, har samme offensive frihed som Lampard har i Chelsea.
Det ville da være lækkert hvis vi kunne supplere truppen med en spiller der scorede 20 mål årligt, så vi fik de 10 mål ekstra, jeg tror bare ikke det er muligt at finde en spiller der kan det med vores måde at spille på. Når vi spiller 4-3-3 indtager Rooney typisk Lampards rolle, ellers Maloudas, så der kan du også tage ham med i beregningen i de kampe.
PS: I øvrigt sjovt, at vi tidligere på sæsonen, husker ikke om du var en af dem Jakob, blev spurgt om ikke vi frygtede hvad der ville ske når/hvis Berbatov blev skadet/holdt scoringspause. Jeg synes denne statistik viser, hvor uafhængige vi er af én mand til at score målene. Det ser da alt andet lige, værre ud for Chelsea i dette tilfælde
Swizz CataR
Manager
«
Svar #11822:
17 Maj 2011, 20:01 »
@Jakob:
Men Liverpool spiller da ikke 4-4-2? For nylig har den gængse start 11'er vel været således:
Reina
Johnson - Carragher - Skrtl - Flanigan
Lucas
Meireles - Spearing
Kuyt - Maxi
Suarez
Det er næsten udelukkende mod Tottenham, at Carroll og Suarez har været på banen på samme tid.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11823:
17 Maj 2011, 20:04 »
Citat af: Jakob E 17 Maj 2011, 19:56
Jamen det kan stadig ikke ændre ved, at vores midtbanespillere, er farligere end jeres. De har et højere snit. Lampard har f.eks. også været skadet i 4 måneder, og jeg tør da slet ikke tænke på, hvad han kunne have nået at lave af mål på 4 måneder. Benayoun har også været ude i 100 år. Men det ændrer jo ikke mit udsagn om at jeres midtbanespillere ikke laver mange mål. Det kan jeg jo se de ikke gør. Så er det jo næsten ligegyldig at de har lavet flere end os. Det er for mig ligegyldigt, for jeg kan se at vi har et par spillere på midtbanen som er uhyggelige farlige, og det har I ikke. Det var det jeg ytrede mig om. Så er statistikken mellem Chelsea og United ligegyldig, som jeg desuden stadig mener Chelsea har vundet.
Hvornår mener du egentligt IKKE du har ret i en Chelsea vs. Utd debat?
Anyways, tag nu lige at kigge på de argumenter der kommer omkring taktik osv. Det handler ikke KUN om opstilling men også om rollefordeling.
I øvrigt en lidt flad diskussion, for ingen hold er perfekte og ville altid kunne finde områder på banen man ville kunne forbedre. Chelsea kunne nok også godt bruge en mere skarp angriber end Torres osv osv
Og for lige at komme med et eksempel på den med taktikken og rollefordelingen. I den sæson hvor Scholes scorede flest mål i hans karriere, spillede han i præcis samme rolle som Lampard gør når I spiller 4-4-3, nemlig lige bag den enlige angriber (Ruud) og med to centrale bag ham (Keane og Veron) til at holde lidt igen som Essien og Ramires/Mikel gør det hos jer i jeres 4-3-3
Swizz CataR
Manager
«
Svar #11824:
17 Maj 2011, 20:05 »
Citat af: Jakob E 17 Maj 2011, 19:39
Jeg vælger at at sige, at det er et gennemsnit på 3,6 fra Uniteds midtbanefolk, mens vores midtbanespillere har lavet 5,8 mål i gennemsnit. Man bliver altså nød til at bruge den faktor, at I har brugt næste dobbelt så mange midtbanespillere som os. I angrebet er jeg klar over, at I er klart bedre i år.
Det er et dårligt argument. Begge mandskaber stiller vel altid med 11 spillere på banen, så den spilletid er hos United blot fordelt hos flere. Samlet set skulle der gerne været spillet lige lang tid hos begge klubber, såfremt man ser bort fra tillægstid der vil være et ubrugeligt argument her.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11825:
17 Maj 2011, 20:09 »
Kunne i øvrigt være sjovt at se, noget statistik der fortalte hvor mange forsøg vores midtbanespillere kom frem til og hvor på banen de oftest befandt sig, kontra Chelseas. Det vil jo kunne fortælle noget om netop taktik/rollefordeling
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11826:
17 Maj 2011, 20:10 »
Citat af: KongFjong 17 Maj 2011, 20:00
Meget akademisk diskussion, men jeg prøver alligevel. Synes slet ikke du kan regne den sådan ud. Du er nødt til at sige midtbane vs. midtbane og ikke konkludere, at fordi jeres seks spillere har scoret 5,8 mål i snit i sæsonen, og vores 10 har scoret 3,6 så er jeres mere mål farlig. Snit kan man kun bruge, imo, hvis man har lige mange spillere, men I har brugt 40% færre spillere til at opnå et højere snit. Det vil altid være nemmere at opnå højere snit med færre spillere, og så er 40% ret mange når vi taler snit.
Og når man så går ned og kigger i dybden og ser på de enkelte tal, så viser de jo, at Lampad og Malouda, endda har scoret 27 ud af de 35 mål. Det vidner self om to spillere der er meget målfarlige, men også at I derudover på ingen måde er farligere end vores.
Og så husk, som andre har nævnt, at tage taktikken med i beregningerne. Se på Lampard på landsholdet. Der er han mindre målfarlig end i Chelsea, ganske givet fordi man der har givet ham flere defensive opgaver. Sådan ewr det også i Utd. Ingen af Utds centrale midtbanespillere, har samme offensive frihed som Lampard har i Chelsea.
Det ville da være lækkert hvis vi kunne supplere truppen med en spiller der scorede 20 mål årligt, så vi fik de 10 mål ekstra, jeg tror bare ikke det er muligt at finde en spiller der kan det med vores måde at spille på. Når vi spiller 4-3-3 indtager Rooney typisk Lampards rolle, ellers Maloudas, så der kan du også tage ham med i beregningen i de kampe.
PS: I øvrigt sjovt, at vi tidligere på sæsonen, husker ikke om du var en af dem Jakob, blev spurgt om ikke vi frygtede hvad der ville ske når/hvis Berbatov blev skadet/holdt scoringspause. Jeg synes denne statistik viser, hvor uafhængige vi er af én mand til at score målene. Det ser da alt andet lige, værre ud for Chelsea i dette tilfælde
Lampard scorer nu faktisk også ganske ofte på det engelsk landshold, men jeg kan følge din pointe. Men i en 4-4-2 laver Lampard f.eks. også mange mål, som jeg har sagt tidligere. Jeg ærger mig over at han har været skadet i 4 måneder, for det er virkelig misvisende, at der står 13 mål udfra hans konto i år. Han er jo langt farligere, og sidste år, lavede han næsten 30 f.eks. Men sådan er det jo. Men igen, kunne I imo altså godt bruge en scorende midtbanespiller. At jeres midtbane har lavet flere mål end vores, vidner efter min mening, ikke om at I har farligere spillere. Det kan jeg jo se I ikke har. Jeg ved at mange af vores midtbane-mål kommer fra Florent Malouda og Frank Lampard, men jeg forlanger skam heller ikke at det er flere der skal stå for dem. Hvis de bare laver deres mål, og så Yossi, Ramires og Essien putter en ind i ny og næ, er det glimrende.
Jeg synes også taktisk, at Lampard og Malouda f.eks. viser, at de kan score i en 4-4-2 formation, som I jo også spiller. Det er i den formation, at Lampard har lavet de fleste af hans mål i år.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11827:
17 Maj 2011, 20:14 »
Det kan godt være du ikke forlanger de kommer fra andre, men samtidig ærgrer du dig over Lampards 4 måneder ude. Så kan vi vel også konkludere, at du er enig i, at I er langt værre stillet end os, hvad angår bredde? Som Swizz nævner det, så har vi i bund og grund brugt samme mængde tid til at score målene
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11828:
17 Maj 2011, 20:17 »
Citat af: Swizz CataR 17 Maj 2011, 20:01
@Jakob:
Men Liverpool spiller da ikke 4-4-2? For nylig har den gængse start 11'er vel været således:
Reina
Johnson - Carragher - Skrtl - Flanigan
Lucas
Meireles - Spearing
Kuyt - Maxi
Suarez
Det er næsten udelukkende mod Tottenham, at Carroll og Suarez har været på banen på samme tid.
Det har du ret i, med hensyn til Carroll og Suarez. Men Kuyt har spillet angriber i de kampe hvor Carroll har været ude. Så det har stadig været en 4-4-2.
Citat af: Swizz CataR 17 Maj 2011, 20:05
Det er et dårligt argument. Begge mandskaber stiller vel altid med 11 spillere på banen, så den spilletid er hos United blot fordelt hos flere. Samlet set skulle der gerne været spillet lige lang tid hos begge klubber, såfremt man ser bort fra tillægstid der vil være et ubrugeligt argument her.
I har spillet flere kampe end os. I er nået længere i FA Cuppen, CL og Liga Cuppen. Det giver jer nogle flere kampe. Men min påstand er ikke, at jeres midtbane ikke kan lave mål, men at I ikke har en målfarlig midtbanespiller. Derfor synes jeg argumentet er godt. For havde I en målfarlig midtbanespiller, kunne vi tage hans mål, samt de 5 efterfølgende spillere på midtbane-listen hos United, og sammenligne med den fra Chelsea. Det vil nok give et mere lige resultat.
Min påstand er ikke, at Uniteds midtbane ikke kan lave mål, men at I ikke har nogle målfarlige spillere i den kæde. Det tror jeg ville kunne gavne jer.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11829:
17 Maj 2011, 20:19 »
Citat af: KongFjong 17 Maj 2011, 20:14
Det kan godt være du ikke forlanger de kommer fra andre, men samtidig ærgrer du dig over Lampards 4 måneder ude. Så kan vi vel også konkludere, at du er enig i, at I er langt værre stillet end os, hvad angår bredde? Som Swizz nævner det, så har vi i bund og grund brugt samme mængde tid til at score målene
Jeg ærger mig, fordi tallet er misvisende. Ikke fordi vi manglede at score mål. Men som jeg også skrev i forrige indlæg, har I spillet flere kampe end os, da I er nået længere i alle knockout-turneringer.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #11830:
17 Maj 2011, 20:21 »
Citat af: Jakob E 17 Maj 2011, 20:17
Det har du ret i, med hensyn til Carroll og Suarez. Men Kuyt har spillet angriber i de kampe hvor Carroll har været ude. Så det har stadig været en 4-4-2. I har spillet flere kampe end os. I er nået længere i FA Cuppen, CL og Liga Cuppen. Det giver jer nogle flere kampe. Men min påstand er ikke, at jeres midtbane ikke kan lave mål, men at I ikke har en målfarlig midtbanespiller. Derfor synes jeg argumentet er godt. For havde I en målfarlig midtbanespiller, kunne vi tage hans mål, samt de 5 efterfølgende spillere på midtbane-listen hos United, og sammenligne med den fra Chelsea. Det vil nok give et mere lige resultat.
Min påstand er ikke, at Uniteds midtbane ikke kan lave mål, men at I ikke har nogle målfarlige spillere i den kæde. Det tror jeg ville kunne gavne jer.
Efter min mening har han været kant. Han trækker ind ja, men han er vel stadig kant, ligesom Maxi er det, trods hans mange mål i boksen og ind over midten?
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11831:
17 Maj 2011, 20:22 »
Citat af: Swizz CataR 17 Maj 2011, 20:21
Efter min mening har han været kant. Han trækker ind ja, men han er vel stadig kant, ligesom Maxi er det, trods hans mange mål i boksen og ind over midten?
Jeg er ret så sikker på, at Kuyt har spillet helt i front, mens man har brugt Meireles på kanten.
mgk-99
Landsholdsspiller
«
Svar #11832:
17 Maj 2011, 20:33 »
Kan huske at du skrev et identisk indlæg i denne tråd på samme tid sidste år. Jeg kan virkelig ikke følge dig, det kan jo være lige meget om Chelseas midtbane er "farligere" end Uniteds. Hvis Uniteds midtbane havde en fast opstilling, ville den uden tvivl score flere mål i stedet for at være delt ud. Men glem det nu Jakob, de mål som midtbanen ikke har scoret har angrebet jo scoret i stedet, hele formålet med et angreb, er vel at det hovedsageligt er dem der skal score målene. Hvis man skal være rigtig fræk, kan man jo gå ind i Chelsea-tråden og startede en diskussion om at Uniteds angreb er farligere end Chelseas. Og at Chelsea bør købe en mere målfarlig angriber. Men det gør man ikke, for hvis man tænker klart, så bliver man klar over at hvis nogen bare scorer målene, hvad er der så at brokke sig over.
LOVE UNITED
-
HATE GLAZER
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11833:
17 Maj 2011, 20:39 »
Citat af: mgk-99 17 Maj 2011, 20:33
Kan huske at du skrev et identisk indlæg i denne tråd på samme tid sidste år. Jeg kan virkelig ikke følge dig, det kan jo være lige meget om Chelseas midtbane er "farligere" end Uniteds. Hvis Uniteds midtbane havde en fast opstilling, ville den uden tvivl score flere mål i stedet for at være delt ud. Men glem det nu Jakob, de mål som midtbanen ikke har scoret har angrebet jo scoret i stedet, hele formålet med et angreb, er vel at det hovedsageligt er dem der skal score målene. Hvis man skal være rigtig fræk, kan man jo gå ind i Chelsea-tråden og startede en diskussion om at Uniteds angreb er farligere end Chelseas. Og at Chelsea bør købe en mere målfarlig angriber. Men det gør man ikke, for hvis man tænker klart, så bliver man klar over at hvis nogen bare scorer målene, hvad er der så at brokke sig over.
Jamen du skal da være velkommen til at starte en diskussion i Chelsea-tråden, hvis du bare gør det ordentligt og sagligt. Det ville være skønt. Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen. Jeg synes klubtrådene er lige så meget til debat og diskussion, som til nyheder, transfer og rygter. Derfor synes jeg det ville være dejligt, hvis du kunne lave en god debat.
Jeg kan ikke huske, om jeg skrev noget lignede sidste år, men i så fald har jeg ikke ændret holdning, og ser stadig et problem.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11834:
17 Maj 2011, 20:53 »
Citat af: Jakob E 17 Maj 2011, 20:22
Jeg er ret så sikker på, at Kuyt har spillet helt i front, mens man har brugt Meireles på kanten.
Der har du ret
.. I hvert fald ud fra den grafik de viser på tv.. I kampene kan man blive i tvivl, pga vi har spillet med så meget bevægelsde under Kenny.. Så systemet dør under kampen kan man sige, men 4-4-2 er det vi starter ud i ja
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sider:
1
...
787
788
[
789
]
790
791
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »