home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  2 Brugere, 711 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 778 779 [780] 781 782 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446393 gange)
Erzael
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11685: 24 Apr 2011, 19:15 »

Og så tabte Arsenal på vidunderlig vis til Bolton. Det er godt nok vigtigt, IMO. Nu skal vi virkelig bare kører denne føring i mål, så vi kan hæve trofæet endnu engang Opstemt

Newton Heath
Manager

« Svar #11686: 24 Apr 2011, 19:27 »

Så er det blot Chelsea der kan stikke en kæp i hjulet på rekordmesterskab nummer 19 efter Arsenals nederlag til Bolton her for en halv times tid siden. :-)

Vi mangler Arsenal ude, Chelsea hjemme, Blackburn ude og Blackpool hjemme, og syv point i disse fire kampe vil altså være tilstrækkeligt til at hjemtage guldet. Omvendt mangler Chelsea at møde Tottenham hjemme, os ude, Newcastle hjemme og ikke mindst Everton ude på Goodison Park i sidste spillerunde. Chelseas program er bestemt ikke let, Spurs har alt at spille for og er altid en svær modstander, mens Everton på Goodison Park også er en svær kamp.

Vi kan håbe at Arsenals nederlag vil give dem en mavepuster moralmæssigt, og at vi kan udnytte det om en uges tid når vi mødes på Emirates, hvor vi i forvejen har fremragende erfaringer.
« Seneste Redigering: 24 Apr 2011, 19:29 af Newton Heath » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11687: 24 Apr 2011, 20:10 »

Fantastisk! Arsenal fejler, hvilket jeg havde forberedt mig på, da de i rigtig mange år har manglet det sidste.

Fremragende sejr over et svært Everton-mandskab. Det er et hårdtarbejdende hold, som man aldrig må undervurdere. De gjorde det også godt i går, trods deres manglende kreativitet på den sidste tredjedel, heldigt for os. Vi får tilkæmpet os nogle store chancer, og Chicharito sætter panden på et super indlæg. Ej hvor blev jeg lettet. Chelsea og Arsenal var, og er egentlig stadig med i kampen om guldet, men efter gårsdagens sejr, og Arsenal som sagt taber til Bolton, så er den næsten hjemme. Dog må vi endelig ikke få en arrogant og lallende attitude på banen, men det er jeg slet ikke nervøs for skulle komme til at ske. Vi spillede generelt fint mod Everton, men havde lidt problemer med at få åbnet op, da de pakkede sig ned. Vi skal ikke taget noget for givet, og stadig give alt her i sæsonafslutningen, især mod henholdvis Chelsea og Arsenal. Det bliver ekstremt spændende!

Så er der jo også kun to dage til, at vi skal møde Schalke. En kamp som vi bør vinde, i hvert fald over to kampe. Forventer som mange andre, at vi ender på Wembley.

SirToby
Manager

« Svar #11688: 24 Apr 2011, 20:21 »

Så er jeg tilbage fra min ottende tur til Old Trafford, og det var måske den hidtil fedeste oplevelse. Vi spillede relativt godt og skabte en del gode situationer og muligheder. Stemningen var en af de bedste, jeg har oplevet indtil nu, og at opleve et sent og afgørende mål og det dertil medfølgende brøl fra resten af de 75.000 tilskuere var fantastisk.

En sejr på søndag vil sende guldet til Old Trafford – det kan der ikke være meget tvivl om.

UNITED!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11689: 26 Apr 2011, 19:57 »

Van der Sar

Fabio-Ferdinand-Vidic-Evra

Valencia-Giggs-Carrick-Park

Rooney-Hernandez

Bænken: Kuszczak, Rafael, Smalling, Evans, Anderson, Scholes, Nani

Stærk opstilling samt stærk bænk, virkelig vigtigt at de fleste skader er kommet til livs på dette tidspunkt af sæsonen! Spændene at se Fabio på højrebacken i stedet for Rafel, lidt overraskende.
Føler mig altid godt tilpas med både Rio og Vidic i forsvaret - noget som vi har set for sjældent i denne sæson.

Vil være tilfreds hvis vi får et udebanemål, hvorefter den skal køres hjem på Old Trafford. Vi skal bestemt ikke undervuderer Schalke, da de har leveret nogle fremragende præstationer i dette års Champions League, og vi kommer sikkert også under pres i perioder i aften.

Bliver spændene. UNITED!

Erzael
Manager

« Svar #11690: 26 Apr 2011, 20:12 »

Fantastisk startopstilling. Dejligt med Rio på banen sammen med Serbic. Dog havde jeg gerne set Nani på banen, men med Park i stedet, så er det egentlig lidt hip som hap Smiley

2-0 til os, kom så! Opstemt

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11691: 26 Apr 2011, 20:15 »

Stærkt hold vi stiller med i dag - jeg tror på en sejr!

Men hvorfor starter Nani på bænken? Han har været vores bedste offensiv spiller i år..

Manchester United

Derfbob
Lilleputspiller
*

« Svar #11692: 26 Apr 2011, 20:31 »

Stærkt hold vi stiller med i dag - jeg tror på en sejr!

Men hvorfor starter Nani på bænken? Han har været vores bedste offensiv spiller i år..

Hvad han har gjort tidligere i år er underordnet .. Han har været ringe siden skaden i Liverpool kampen (pånær mod Fulham) og Valencia såvel som Park har været nogle af vores bedste i den periode ...

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11693: 26 Apr 2011, 21:12 »

Synes nu ikke at han er ringe. Men vi ved også bare hvilken gennembrudskraft han har..

Btw. er det kun et spørgsmål om tid. før vi putter en i kassen.

Manchester United

Erzael
Manager

« Svar #11694: 26 Apr 2011, 21:35 »

Hold da kæft Neuer præsterer i aften. Nøøj hvor er han bare stærk Wink

Derfbob
Lilleputspiller
*

« Svar #11695: 26 Apr 2011, 21:38 »

Synes nu ikke at han er ringe. Men vi ved også bare hvilken gennembrudskraft han har..

Btw. er det kun et spørgsmål om tid. før vi putter en i kassen.

Han har været langt under niveau, så sent som i weekenden, hvor han smed det ene angreb efter det andet væk. Spillet blev også meget bedre da han blev skiftet ud ..

I forhold til kampen SKAL vi vinde den så meget bedre vi er, men er du gal hvor er Neuer bare ekstremt god !

Thore
Manager

« Svar #11696: 26 Apr 2011, 23:03 »

Jamen det var da en herlig sejer! Schalke havde kun en spiller der præsterede, mens alle vores leverede en rigtig god kamp. Det lugter lidt af Wembley!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Newton Heath
Manager

« Svar #11697: 30 Apr 2011, 20:21 »

Nå, dommerstaben holder liv i mesterskabskampen, Chelsea slår Tottenham 2-1 efter to mål der aldrig skulle have været der. Først fadæsen fra Gomes der dog ikke passerede stregen og dernæst Kalous mål der er en klart offside. Så må vi jo selv klare ærterne, første skridt er imorgen på Emirates hvor jeg bare gerne vil fra med point.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2011, 20:24 af Newton Heath » Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #11698: 30 Apr 2011, 20:24 »

Nå, dommerstaben holder liv i mesterskabskampen, Chelsea slår Tottenham 2-1 efter to mål der aldrig skulle have været der. Første fadæsen som Gomes der dog ikke passerede stregen og dernæst Kalous mål der er en klart offside. Så må vi jo selv klare ærterne, første skridt er imorgen på Emirates hvor jeg bare gerne vil fra med point.
Klar offside vil jeg nu ikke kalde det, men vi kan blive enige om at tåspidserne var lige lovligt langt fremme.

Newton Heath
Manager

« Svar #11699: 30 Apr 2011, 20:24 »

Klar eller ej, der er nok offside til at linjevogteren burde se det. ;-)

Sider: 1 ... 778 779 [780] 781 782 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010