home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:37:07 emmabright Blogs fra ... Good luck with MW Avia...
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23497
  0 Brugere, 794 Gæster Online.

Nyeste Bruger: emmabright
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 771 772 [773] 774 775 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446570 gange)
Erzael
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11580: 12 Apr 2011, 21:33 »

Hvor er det vigtigt! Så fantastisk af Chicharito! Og den gamle i oplæggerens rolle igen Opstemt

Jarto
Ynglingespiller

« Svar #11581: 12 Apr 2011, 21:34 »

Chicharito <3 Man kan da ikke andet end at elske den dreng!

19-18 nuff' said.

DavidMadsen
Manager

« Svar #11582: 12 Apr 2011, 21:39 »

Hvad mener du med fordums styrke? At de har spillet ringe?
Som fraize skriver, så mener jeg, at de på det seneste (ikke blot i aften) har vist deres klasse og de kvaliteter, vi elsker dem for. Rooney scorer mål på samlebånd, er mere vild og arbejder fantastisk. Park kæmper røven ud af bukserne og viser stadigvæk store kvaliteter. Carricks indsats er normalt undervurderet, men han spiller også solidt igen i dag - mangler dog stadigvæk lidt fremadrettet. Rio er på banen - det er en garanti for kvalitet i sig selv... næsten altid.

Hernandez er outstanding igen i dag.
Vi spiller pisse flot og leverer god fodbold i dag. Hold kæft hvor jeg nyder denne kamp.

SirToby
Manager

« Svar #11583: 12 Apr 2011, 22:37 »

Fuck, en fantastisk performance! Park, Giggs og Rooney spillede til topkarakter.

Hvor er det vidunderligt - vi er næsten i CL-finalen!

Fuck jer, Chelsea, vi er så meget bedre. UNIIIIIIIIIIIIIITEE EEEED!!!!

Thore
Manager

« Svar #11584: 12 Apr 2011, 22:45 »

For satan hvor det lækkert! Park  Kys

Rigtig godt spil i dag, og det må siges at være fortjent at vi går videre!

Hvad sker der i øvrigt for Ferdinand? Skal han lige bruge de første 10 min. af en halvleg for at spille sig varm?  Huh

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #11585: 12 Apr 2011, 22:45 »

Fuck, en fantastisk performance! Park, Giggs og Rooney spillede til topkarakter.

Hvor er det vidunderligt - vi er næsten i CL-finalen!

Fuck jer, Chelsea, vi er så meget bedre. UNIIIIIIIIIIIIIITEE EEEED!!!!

overdriv lidt mere... syntes ikke de var prangende i dag - bedre end chelsea på tavlen, men i spillet mangler de meget og der skal mirakler til for at de slår Schalke og Barca/madrid...

i regnede da ikke med i ville slippe for troll  Cool

Thore
Manager

« Svar #11586: 12 Apr 2011, 22:47 »

Hvis det er sådan du ser på dig selv, så burde det udløse at ban med det samme.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #11587: 12 Apr 2011, 22:56 »

Hvis det er sådan du ser på dig selv, så burde det udløse at ban med det samme.

haha. I må da stadig indrømme at disse to kampe har været laaangt fra Uniteds bedste - men igen, igen var det nok.

Thore
Manager

« Svar #11588: 12 Apr 2011, 22:59 »

haha. I må da stadig indrømme at disse to kampe har været laaangt fra Uniteds bedste - men igen, igen var det nok.

Det har sådan set ikk noget med sagen og gøre. Hvis du skriver noget, bare for at være en "troll", ja så har du da ikk noget og gøre på et forum.

Og jeg syntes bestemt United har været gode, altså Chelsea gav os i aften ca. lige så meget modstand som Fulham gjorde i weekenden. Syntes du United skulle lægge tryk på Chelsea i 90 min? I den første kamp ville det være åndsvagt da man er på udebane, og i aften ville det være direkte dumt når man har et mål i baghånden. Chelsea spillede umotiveret og dovent, og var det ikk lige for Drogba, så bød de ikk ind med noget som helst.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11589: 12 Apr 2011, 22:59 »

overdriv lidt mere... syntes ikke de var prangende i dag - bedre end chelsea på tavlen, men i spillet mangler de meget og der skal mirakler til for at de slår Schalke og Barca/madrid...

Okay, her må jeg erklære mig fuldstændig uenig!

Du mener ikke, at vi har større kompetener end et midterhold i Tyskland!?  Huh

Vi var ikke perfekte i dag, men stadig klasser over Chelsea, som ikke havde det store at bidrage med. Giggs, Park, Hernandéz og Rooney er formidable i dag. Viser overskud og søger konstant i nye områder, og bryder det monotone spil. Klasse! Carrick genfinder også lidt, i hvert fald en godkendt præstation fra den engelske midtbane.

Jeg tror fuldt og fast på, at vi går hele vejen til Finalen på Wembley. Når vi så møder Barcelona eller Real Madrid, så bliver det et brag af en kamp. Tror vi kan tage The Treble i år. Nogle hævder muligvis en smule naivitet fra min side, men vi oppet os på det sidste. Spiller meget taktisk og organiseret fodbold. Vi er ikke perfekte, som nævnt overstående, men vi mestrer rigtig mange ting på fantastisk vis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #11590: 12 Apr 2011, 23:00 »

Vi spillede ellers MEGET bedre end Chelsea i første halveg. I anden halveg kunne vi jo slappe lidt af, og alligevel syntes jeg, vi var bedre end Chelsea.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11591: 12 Apr 2011, 23:00 »

Duff, du trænger til noget taktisk skoling Smiley

Hvis du helt ærligt mener, at det niveau vi har vist over de to kampe, kun giver os minimale chancer for at slå Schalke, såå.....

Det var ikke som vi spiller på vores allerbedste dage, men det er som vi spiller i Europa. Det er tight, det er skarpt og det er kynisk. Det er sådan det skal spilles.

cjensen94
Gæst

« Svar #11592: 12 Apr 2011, 23:03 »

Okay, her må jeg erklære mig fuldstændig uenig!

Du mener ikke, at vi har større kompetener end et midterhold i Tyskland!?  Huh

Vi var ikke perfekte i dag, men stadig klasser over Chelsea, som ikke havde det store at bidrage med. Giggs, Park, Hernandéz og Rooney er formidable i dag. Viser overskud og søger konstant i nye områder, og bryder det monotone spil. Klasse! Carrick genfinder også lidt, i hvert fald en godkendt præstation fra den engelske midtbane.

Jeg tror fuldt og fast på, at vi går hele vejen til Finalen på Wembley. Når vi så møder Barcelona eller Real Madrid, så bliver det et brag af en kamp. Tror vi kan tage The Treble i år. Nogle hævder muligvis en smule naivitet fra min side, men vi oppet os på det sidste. Spiller meget taktisk og organiseret fodbold. Vi er ikke perfekte, som nævnt overstående, men vi mestrer rigtig mange ting på fantastisk vis.

Du mener det midterhold der slog de forsvarende mestre, på hjemmebane? Tunge

I kan nok godt vinde over dem, og for den sags skyld resten af holdene i turneringen(Gud forbyde det). Synes dog i skal passe på med at blive for kæphøje :-)

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11593: 12 Apr 2011, 23:06 »

Det eneste gode chelsea kan tage med fra kampen, er at de ikke har så langt hjem i bus...

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #11594: 12 Apr 2011, 23:07 »

Duff stram op det er pinligt at høre på som Chelsea fan. Jeg er egentligt enig med at jeg ikke tror United kan klare det alt for godt mod Barca, men mod Schalke som ligger nummer 9 i den tyske liga er de da klare favoritter. Derudover var United desværre bedre end os i dag. Jeg synes faktisk kampen var endnu værre end den sidste ( i hvert fald rent defensivt). United havde flere chancer inden for målet end Chelsea og de scorede lige præcist da de havde brug for det. Faktisk skulle de bruge sølle 30 sekunder for at score da de havde brug for det

Manchester United just arrogant, not better

Sider: 1 ... 771 772 [773] 774 775 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010