home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 763 764 [765] 766 767 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446822 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11460: 07 Apr 2011, 13:21 »

United vandt, Chelsea tapte.

HAHAHAHAHA!

Så dette indlæg må jeg ikke undre mig over hvorfor han skriver? Han har jo citeret fra mit indlæg, så den må jo være det mig. Det synes jeg sjældent jeg ser herinde.

Thore
Manager

« Svar #11461: 07 Apr 2011, 13:26 »

Siger jeg ikke, at fordi Duff er Chelsea-fan, gør det, det ikk mere korrekt?

Disse ord du nævner, bruges oftest i en form for et indlæg før kampen, eller i en debat. Der er jo ingen der bare skriver "Gerrard er en pisse klam scouser" eller "Manchester Shitty er det klammeste og mest usle hold i verden". Sådan var Leviathans indlæg udført, og det kan vi imo ikke bruge til det.

Det er bare sjovt du kun kommentere det når United fans skriver noget pjat, men ikk når Chelsea fans gør det.. Det er vel lige slemt?
Jeg kan i sær forstå hvis du gjorde det inde i Chelsea tråden, men hvis man ikke må komme med sin glæde og håne taberen i en klubtråd om ens eget hold, hvor må man så gøre det henne?

Efter en stor sejer over en rival, vil der jo altid komme mange kommentere som man ikke kan bruge til noget, blandt andet at man håner modstanderen. Det er jo nærmest det fodbold handler om, at have håneretten.

Hvis du mener alle indlæg herinde skal være af høj kvalitet og skabe en seriøs debat, så er du nok lidt naiv, men det er da et helt fair synspunkt at have. Jeg vil dog opfordre til at du kontakt en forum moderator og spørg hvordan de ser på sådan nogle indlæg. Min fornemmelse er dog at der bliver givet godt med frihed herinde, til både glæde og sorg.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11462: 07 Apr 2011, 13:31 »

Det er bare sjovt du kun kommentere det når United fans skriver noget pjat, men ikk når Chelsea fans gør det.. Det er vel lige slemt?
Jeg kan i sær forstå hvis du gjorde det inde i Chelsea tråden, men hvis man ikke må komme med sin glæde og håne taberen i en klubtråd om ens eget hold, hvor må man så gøre det henne?

Efter en stor sejer over en rival, vil der jo altid komme mange kommentere som man ikke kan bruge til noget, blandt andet at man håner modstanderen. Det er jo nærmest det fodbold handler om, at have håneretten.

Hvis du mener alle indlæg herinde skal være af høj kvalitet og skabe en seriøs debat, så er du nok lidt naiv, men det er da et helt fair synspunkt at have. Jeg vil dog opfordre til at du kontakt en forum moderator og spørg hvordan de ser på sådan nogle indlæg. Min fornemmelse er dog at der bliver givet godt med frihed herinde, til både glæde og sorg.
Så du synes jemils indlæg er helt okay?

Jeg synes også Duff er ude at skide, men jeg reagerer ikke, fordi det ikke irriterer mig. Han har selvfølgelig ikke ret i det han siger af den grund.

Hån synes jeg ikke høre til herinde. Her kan man debattere kampe, og ikke håne. I hvert fald ikke i den grad jemil gør det.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11463: 07 Apr 2011, 13:35 »

Jeg forventer det måske lidt fra oste-xD, men ikke fra dig Newton Heath. Efter en ellers glimrende analyse, træder du lidt udenfor her. Jeg kan ikke se hvordan en fejlkendelse i Premier League har noget som helst at gøre med at Chelsea fik bortdømt et straffe her. Det udligner da på ingen måde om man får et mål i Premier League eller et super dårligt udgangspunkt i kvartfinalen i Champions League. Dårlig undskyldning for en dommerkendelse der gik jeres vej.

Ikke for at blande mig, men bare lige for at give mit synspunkt:
En dårlig dommerkendelse vil aldrig kunne retfærdiggøres pga. noget der er sket i en tidligere kamp. Og da specielt ikke når kampen ikke engang var i den samme turnering.
Personligt følte jeg at vi blev snydt sidst vi var på Broen da Chelsea fik straffe og vandt 2-1. Derfor kunne jeg som United-fan heller ikke undgå at trække lidt på smilebåndet da dommeren på mærkværdig vis overså straffesparket i går. Men derfor synes jeg stadig ikke det er retfærdigt. På ingen måde. Selvfølgelig skulle Chelsea have haft det straffespark. Jeg føler bare som fan at det var lidt "payback" for sidste gang. Og sådan tror jeg også at mange andre har det, uden at de nødvendigvis synes at det var fair Smiley

Thore
Manager

« Svar #11464: 07 Apr 2011, 13:36 »

Så du synes jemils indlæg er helt okay?

Jeg synes også Duff er ude at skide, men jeg reagerer ikke, fordi det ikke irriterer mig. Han har selvfølgelig ikke ret i det han siger af den grund.

Hån synes jeg ikke høre til herinde. Her kan man debattere kampe, og ikke håne. I hvert fald ikke i den grad jemil gør det.

Nej det syntes jeg ikke at der er, men hans indlæg kommer lige så meget fra Duffs provokation, og jeg syntes det er meget bedre han skriver det herinde, end i Chelsea tråden. Men nu var det ikke så meget hans indlæg jeg snakkede om, så den sangtekst der blev smidt op. For det kan jeg virkelig ikke se noget galt i.

Det er muligt du ikke syntes hån høre til herinde, men bliver tilladt af dem der bestyre siden, så det må du lære at acceptere, eller forberede dig på at blive sur en helvedes masse gange.
Jeg syntes man skal holde for øje, at der er forskel på hån og provokation, i hvert falde i min verden. Hvis nu en Chelsea fan skriver en sang om en United spiller i United tråden, så vil jeg kalde det for provokation, men hvis han gør det inde i Chelsea tråden, så kan jeg ikke se problemet.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11465: 07 Apr 2011, 13:46 »

Ikke for at blande mig, men bare lige for at give mit synspunkt:
En dårlig dommerkendelse vil aldrig kunne retfærdiggøres pga. noget der er sket i en tidligere kamp. Og da specielt ikke når kampen ikke engang var i den samme turnering.
Personligt følte jeg at vi blev snydt sidst vi var på Broen da Chelsea fik straffe og vandt 2-1. Derfor kunne jeg som United-fan heller ikke undgå at trække lidt på smilebåndet da dommeren på mærkværdig vis overså straffesparket i går. Men derfor synes jeg stadig ikke det er retfærdigt. På ingen måde. Selvfølgelig skulle Chelsea have haft det straffespark. Jeg føler bare som fan at det var lidt "payback" for sidste gang. Og sådan tror jeg også at mange andre har det, uden at de nødvendigvis synes at det var fair Smiley

Som taget ud af min mund.. Smiley

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11466: 07 Apr 2011, 13:57 »

Som taget ud af min mund.. Smiley

Pudsigt at du siger det, når det var dig der først kom med kommentaren om at det udlignede straffet fra PL kampen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #11467: 07 Apr 2011, 14:01 »

Ramires bliver snydt for et kæmpe straffespark.
Såfremt Chelsea havde scoret - John Terry ved, at et straffespark ikke altid er et sikkert mål Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Apr 2011, 14:06 af Messi1987 » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11468: 07 Apr 2011, 14:35 »

Pudsigt at du siger det, når det var dig der først kom med kommentaren om at det udlignede straffet fra PL kampen.

Det var måske forhastet at skrive det. Så ændrer jeg det nu; Jeg frydede mig utrolig meget over, at straffesparket ikke blev fløjtet - fordi det de fik i Premier League kampen var utrolig tyndt Smiley.

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11469: 07 Apr 2011, 14:38 »

Det var måske forhastet at skrive det. Så ændrer jeg det nu; Jeg frydede mig utrolig meget over, at straffesparket ikke blev fløjtet - fordi det de fik i Premier League kampen var utrolig tyndt Smiley.

Meget bedre, nu er jeg tilfreds Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11470: 07 Apr 2011, 14:55 »

Meget bedre, nu er jeg tilfreds Tunge

Ironi?? Smiley

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11471: 07 Apr 2011, 15:01 »

Nej, overhovedet ikke Smiley Jeg kan godt forstå at det frydede jer Man U fans at Chelsea blev snydt for et straffe, når de fik foræret et sidst de mødtes. Det var bare kommentaren om at det udlignede, som jeg ikke var enig i, men det har du jo så omformuleret bedre nu Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11472: 07 Apr 2011, 15:01 »

Super - godt vi er enige så Smiley

Manchester United

Thore
Manager

« Svar #11473: 07 Apr 2011, 15:18 »

Det er netop blevet fastslået af FA at Wayne Rooney IKKE får nedsat sin straf, hvilket betyder at vi må undvære ham både mod Fulham i weekenden, men også næste weekend i FA Cup semfinalen mod Manchester City. Jeg kan kun grine af FA og deres latterlige inkompetente handlinger..

Ingen tvivl om at det er åndsvagt, men jeg håber vi kan vende det til noget positivt. Der sker ikke noget ved at han misser kampen mod Fulham, det burde Berbatov og Hernandez sagtens kunne klare. Kampen mod City bliver selvfølgelig en udfordring, men hvis nu vi stiller op med: Carrick, Giggs, Nani, Park, Valencia også enten Berbatov eller Hernandez, så burde vi alligevel være en stor trussel i det offensive spil. Til gengæld har Rooney så fået lidt kamp pause, og er forhåbentlig 100% klar til sæsonens sidste kampe.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2011, 15:23 af Thore » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #11474: 07 Apr 2011, 15:25 »

:-)

Sider: 1 ... 763 764 [765] 766 767 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010