Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 16:11:17
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 13:54:19
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
1 Bruger, 837 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
743
744
[
745
]
746
747
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1447393 gange)
kuszman
Førsteholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #11160:
19 Mar 2011, 20:35 »
Citat af: Thore 19 Mar 2011, 20:33
Ja det vil det i høj grad være, hvis FA går ind og straffe en spiller der ikke var involveret i kampen, som mener en kendelse var forkert. Så er der vist ikke noget ytringsfrihed tilbage.
Helt enig!
Baztik
Reserveholdsspiller
«
Svar #11161:
19 Mar 2011, 20:40 »
Citat af: Roman 19 Mar 2011, 19:14
Ja, man må sige at det er "tøsefornærmet" hvis FA går ind i en sag mod Rio, når idioten forsvare sådan en tackling som idag.
Vil gerne referer til Thores indlæg som besvarer dit indlæg meget godt
Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High
DavidMadsen
Manager
«
Svar #11162:
19 Mar 2011, 20:46 »
Fergie on his touchline ban: "There was no problem. I had a telephone."
Åh, Fergie.... jeg er forelsket i dig, din tosse.
"Sat near Ferguson in the directors' box was the Brazilian forward Douglas Costa, currently with the Ukranian club Shakhtar Donetsk and believed to be a long-term transfer target for United."
Der er op til flere medier der rapporterer om, at Costa skulle have siddet sammen med nogle af hans repræsentanter såvel som nogle United-folk under kampen. Dog ser jeg det som et problem, at han endnu ikke har fået debut for Brasilien - selvfølgelig mht. arbejdstilladelse. Jeg har ikke set SÅ meget til ham, men siden et FM08 save med Shakhtar har jeg set dem, hver gang de har spillet i Europa - og den altså er blevet vist på tv. Douglas Costa kan nogle utrolige ting med en fodbold, men han er også både ret lille og spinkel. Det er i hvert fald spændende!
Glæder mig allerede til at se, hvad der sker i sommerens transfervindue. Men først har vi en utrolig spændende sæsonafslutning, for slet ikke at tale om nogle skadesproblemer, der skal overvindes. Der er 14 dage til vores næste kamp (@West Ham), hvorfor nogle af vores spillere kunne blive klar inden da. Deriblandt Anderson - og så "mangler" vi vist kun Hargo efterhånden, før vores skader på midtbanen og i angrebet er udryddet. Eller husker jeg forkert? Fletcher og Scholes er ikke officielt meldt skadet, så vidt jeg ved.
Baztik
Reserveholdsspiller
«
Svar #11163:
19 Mar 2011, 20:59 »
Citat af: DavidMadsen 19 Mar 2011, 20:46
Fergie on his touchline ban: "There was no problem. I had a telephone."
Åh, Fergie.... jeg er forelsket i dig, din tosse.
"Sat near Ferguson in the directors' box was the Brazilian forward Douglas Costa, currently with the Ukranian club Shakhtar Donetsk and believed to be a long-term transfer target for United."
Der er op til flere medier der rapporterer om, at Costa skulle have siddet sammen med nogle af hans repræsentanter såvel som nogle United-folk under kampen. Dog ser jeg det som et problem, at han endnu ikke har fået debut for Brasilien - selvfølgelig mht. arbejdstilladelse. Jeg har ikke set SÅ meget til ham, men siden et FM08 save med Shakhtar har jeg set dem, hver gang de har spillet i Europa - og den altså er blevet vist på tv. Douglas Costa kan nogle utrolige ting med en fodbold, men han er også både ret lille og spinkel. Det er i hvert fald spændende!
Glæder mig allerede til at se, hvad der sker i sommerens transfervindue. Men først har vi en utrolig spændende sæsonafslutning, for slet ikke at tale om nogle skadesproblemer, der skal overvindes. Der er 14 dage til vores næste kamp (@West Ham), hvorfor nogle af vores spillere kunne blive klar inden da. Deriblandt Anderson - og så "mangler" vi vist kun Hargo efterhånden, før vores skader på midtbanen og i angrebet er udryddet. Eller husker jeg forkert? Fletcher og Scholes er ikke officielt meldt skadet, så vidt jeg ved.
Hargo er vist også snart fit, hvis manden overhovedet kan blive fit - Ferdinand kan misse resten af sæsonen så han er nok heller ikke klar til efter landsholdspausen. Fletcher skulle kæmpe sig klar til dagenskamp i dag, gjorde det dog ikke, men må nok også snart være klar. Anderson glæder jeg mig til at se i aktion igen, han bliver vital i den sidste del imo.
Jeg syntes den her landsholdspause timer perfekt ift. vores skader.
Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High
Szczesny
Manager
«
Svar #11164:
19 Mar 2011, 21:03 »
Citat af: Thore 19 Mar 2011, 18:32
Ferdinand er meget berømt for hans åndsvage beskeder på twitter.. Han havde nok mere travlt med at side derinde end at holde øje med kampen
Han var på stadion (har jeg set på twitter ;-) så han har selvfølgelig kun set taklingen én gang, og det var fra tribunen.
Det bør også udelukke al snak om karantæne (hvilket var håbløst i forvejen)
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #11165:
19 Mar 2011, 21:43 »
Citat af: Jakob E 18 Mar 2011, 22:52
Jeg er enig i, at Luiz skulle have været smidt ud. Ikke noget at komme efter der.
Men mht. til straffesparket, kan det sagtens forsvares. Barcelona fik straffe for det samme mod Arsenal, og der var alle enige om, at det var et klart straffespark. Smalling giver dommeren muligheden, og I burde ikke være sure på Atkinson over den dom, men mere på Smalling for at være klodset, og give ham muligheden for at dømme det.
Synes nu du starmmer den lidt der. Det straffe Zhirkov får er utrolig tyndt, men den kan måske forsvares. Zhirkov har overhovedet ikke kontrol over bolden, og løber direkte ind i benet på Smalling. I mine øjne skulle der ikke være straffe. I Barcelona - Arsenal kampen er Pedro forbi Koscielny, hvorefter han stikker benet langt langt ud og vælter ham. Det straffe var så klokkeklart, og kan på ingen måde sammenlignes med det straffe Chelsea fik. Det ene er 99 % tydeligt og klart, hvorimod det andet er under 10 % . Latterlig sammenligning.
Iøvrigt fedt at du indrømmer at Luiz skulle have rødt. Hvis det var på et andet stadion end Stamford Bridge, så kunne de smalet være blevet til 2 røde kort. Det var vildt at han ikke blev vist ud.
Til lodtrækningen, så vil jeg sige at Chelsea er småfavoritter. Chelsea er tilbage i form, og selvom jeg tidligere udelukkede dem fuldstændig fra mesterskabskampen, så tror jeg at de kan vinde ligaen. United spiller dårligt, og har i løbet af 6 kampe lukket både City og Chelsea ind i mesterskabskampen igen. Arsenal's sæson er slut, de vinder ikke noget i år. United, City og Chelsea ser jeg som de tre favoritter pt. Hvis Chelsea vinder imorgen så er de, de eneste udfordrere til United!..
Til Champions League, så både tror og håber jeg at den ender i straffesparkskonkur
rence. 2-0 på Stamford til Chelsea, og 2-0 på Old Trafford til United.
Liverpool F.C
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #11166:
20 Mar 2011, 11:13 »
Ikke nogen fornem præstation, men lækker at vi tager 3 point i går. Vi var bedre end Bolton, men ikke ens betydende med, at vi spiller godt.
Dejligt at Berba smækker den ind, selvom den var serveret på et sølvfad. Godt forarbejde af Nani, og elendigt målmandsspil.
Håbløs tackling af Evans, fuldstændig åndssvagt. Skader, karantæner osv. Håber snart den bagkæde kommer til, at fungere igen.
Også lækkert at Arsenal dummer sig.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11167:
20 Mar 2011, 11:26 »
Fy for satan en tackling. Synes ikke den er helt så vanvittig som f.eks. Carraghers, ikke i knæhøjde og var Holden kommet lidt tidligere ind i den, var det måske blevet omvendt. Men helt fortjent rødt kort, hvilket man jo også ser på hans og resten af spillernes reaktion (modsat Liverpool spillerne der farer op da Rafael tackler voldsomt, men beskylder Nani for film
)
Der er vel reelt ikke mere at sige om den kamp, end at 3 point er lækkert specielt med Arsenals pointtab in mente. Videre
Daniel SS
Ynglingespiller
«
Svar #11168:
20 Mar 2011, 11:27 »
Hvorledes var I bedre end Bolton?
I første halvleg var Bolton klart det bedste mandskab på banen, og der havde I næsten intet fremad banen. Her kunne Bolton med lidt mere effektivitet og kynisme været kommet foran. Men misbrugte chancer forhindrede dette. Anden halvleg kommer I bedst ud til, og begynder langsomt at tage overtaget, men Bolton er da stadig med i kampen, og kommer med offensive fremstød indimellem.
Nani begynder dog derefter at virke veloplagt, og sætter en del ting op for jer, og er selv tæt på at banke den ind et par gange. Javier Hérnandez har to meget store chancer, som nok bør sættes ind. Mener vist det er en i hver halvleg, men er ikke sikker.
I skal være glade for et skidt målmandsspil fra en ellers velspillende Jussi Jääskelainen, ellers tror jeg sagtens Bolton kunne have nappet et point fra jer.
I mine øjne havde pointdeling været mere retfærdigt, men sådan er det nu engang.
Fuldt ud fortjent rødt kort for den grimme tackling, Jonny Evans laver. Det så ikke for godt ud med Stuart Holden. Slet ikke. Føj for en tackling.
Men ikke dermed sagt jeres sejr var decideret ufortjent, dog synes jeg ikke I var bedre end Bolton.
19. 5. 2012.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11169:
20 Mar 2011, 11:34 »
Jeg er enig med Daniel SS. Pointdeling havde været fair, men sådan skulle det ikke gå. Bolton havde flere fine forsøg, og I virkede igen til at have problemer i den bagerste række. Men nu vandt I jo, og det er selvfølgelig det, det hele gælder om.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11170:
20 Mar 2011, 11:42 »
Jeg ved ikke præcist hvordan vi formåede at vinde, ud over den med brændte Bolton-chancer og drop af Jaskalainen, men en stor del af forklaringen må være en ufattelig vindermentalitet. Man kan se det på, at vi spiller frem af banen for at få de tre point, selvom vi ikke har spillet godt og en mand i undertal og da vi så scorer, så giver Bolton vel nærmest op. De forsøger ihf ikke med at smide en forsvarer frem og forsøge at udnytte vores shaky defensiv. Det er den bedste forklaring jeg kan komme med på, at vi både vinder og holder Clean Sheet på en dag som i går...
DavidMadsen
Manager
«
Svar #11171:
20 Mar 2011, 12:57 »
Citat af: Jakob E 20 Mar 2011, 11:34
I virkede igen til at have problemer i den bagerste række. Men nu vandt I jo, og det er selvfølgelig det, det hele gælder om.
Captain Obvious strikes again
.
Det er nummer tre og fire i hierarkiet der starter i midterforsvaret, hvoraf den ene lige er kommet tilbage fra en længere skade. Ligeledes er det nummer to (eller noget) i rækken på højre back.
Brown skulle også være blevet skadet, hvorfor han gik ud i pausen. Evans får jo også karantæne i de næste 3 kampe for sit direkte røde kort. Vores forsvarssituation er noget lort efterhånden. Håber at Vidic er tilbage mod WH, da vores forsvar så kan være noget i stil med: Evra - Vidic - Smalling - Fabio. Vidic, Fletcher og Anderson burde være tilbage til næste kamp ud fra meldingerne - Scholes har dog stadigvæk én karantænedag tilbage. Med Owen og Park på bænken i går, er vi efterhånden tæt på at være skadesfri på midtbanen og fremefter.
Og hvor var det fantastisk at se, hvordan vi gik efter sejren efter det røde kort. Normalt ville vi vel have pakket os for at forsvare det ene point.
Desuden scorede Tom Cleverley for Wigan i går. Godt nok skulle den bare prikkes ind, men det var alligevel et godt løb ind i feltet, han tog sig.
Ydermere er Rio ikke længere anfører for England. Det er Terry, der har fået bindet tilbage. Rio er meget skadesplaget, og han kunne ikke rigtig forvente at beholde det. Men hvorfor lige Terry?
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #11172:
20 Mar 2011, 13:10 »
Citat af: KongFjong 20 Mar 2011, 11:42
Jeg ved ikke præcist hvordan vi formåede at vinde, ud over den med brændte Bolton-chancer og drop af Jaskalainen, men en stor del af forklaringen må være en ufattelig vindermentalitet. Man kan se det på, at vi spiller frem af banen for at få de tre point, selvom vi ikke har spillet godt og en mand i undertal og da vi så scorer, så giver Bolton vel nærmest op. De forsøger ihf ikke med at smide en forsvarer frem og forsøge at udnytte vores shaky defensiv. Det er den bedste forklaring jeg kan komme med på, at vi både vinder og holder Clean Sheet på en dag som i går...
Svare du ikke selv på det?
I vandt på et drop? ;-)
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #11173:
20 Mar 2011, 13:20 »
Citat af: DavidMadsen 20 Mar 2011, 12:57
Og hvor var det fantastisk at se, hvordan vi gik efter sejren efter det røde kort. Normalt ville vi vel have pakket os for at forsvare det ene point.
Ydermere er Rio ikke længere anfører for England. Det er Terry, der har fået bindet tilbage. Rio er meget skadesplaget, og han kunne ikke rigtig forvente at beholde det. Men hvorfor lige Terry?
Hvis man skal blive på 1. pladsen, nytter det vel heller ikke noget at pakke sig og nøjes med 0-0, hvis man samtidig ved at Arsenal har problemer i deres kamp.
Så synes det var godt lavet af Phelan (Sir Alex
)
Men hensyn til anfører bindet hos England. Kan jeg altså ikke se hvem det ellers skulle være, andet end selvfølgelig Rio. Dog er det ikke en holdbar løsning, ligesom Sir Alex har fundet ud af i United.
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #11174:
20 Mar 2011, 13:29 »
Citat af: Daniel SS 20 Mar 2011, 11:27
Javier Hérnandez har to meget store chancer, som nok bør sættes ind. Mener vist det er en i hver halvleg, men er ikke sikker.
Han blev skiftet ud i pausen
Liverpool F.C
Sider:
1
...
743
744
[
745
]
746
747
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »