home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 739 740 [741] 742 743 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447535 gange)
JSLindholt
Lilleputspiller
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11100: 18 Mar 2011, 09:33 »

Barcelona anno 2008 vs nu kan man jo heller ikke helt sammenligne.
De to returkampe var med en Messi som lige var kommet tilbage fra længerevarende skade, Dinho var slet ikke med og så vidt jeg husker var Eto'o også ude. Udover dette var det et hold som i den sæson sluttede på 3 pladsen i La Liga bagved Real og Villareal og det var en Rijkaard som kæmpede med og få holdet til bare nogenlunde og præstere - Tror ikke i skal ligge for meget i de to kampe hvis i vil sammenligne det med hvad der evt. kunne ske nu.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11101: 18 Mar 2011, 09:59 »

Barcelona anno 2008 vs nu kan man jo heller ikke helt sammenligne.
De to returkampe var med en Messi som lige var kommet tilbage fra længerevarende skade, Dinho var slet ikke med og så vidt jeg husker var Eto'o også ude. Udover dette var det et hold som i den sæson sluttede på 3 pladsen i La Liga bagved Real og Villareal og det var en Rijkaard som kæmpede med og få holdet til bare nogenlunde og præstere - Tror ikke i skal ligge for meget i de to kampe hvis i vil sammenligne det med hvad der evt. kunne ske nu.

Agree. Barca er noget bedre nu end de var dengang. Jeg vil gå så langt som at sige, at Barcelona er storfavoritter i en eventuel kamp mod os, sådan som tingene ser ud lige pt.

Thore
Manager

« Svar #11102: 18 Mar 2011, 12:39 »

Jeg vil nu også fortrække et af de "små" hold. Det kan godt være en kamp mod Barcelona vil være mere spændende, men så vil jeg hellere have en uinteressant kamp hvor vi kan gå videre, end blive ekspederet ud af Barcelona. Jeg kan lige forstille mig en kamp mod Barcelona hvor Brown indgår i startopstillingen.. . puha  Ubeslutsom

Edit

så fandt jeg da lige ud af, at lodtrækningen har fundet sted, og vi skal møde Chelsea, og i en eventuelt semifinale vil vi kunne møde Inter eller Schalke
« Seneste Redigering: 18 Mar 2011, 12:42 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SirToby
Manager

« Svar #11103: 18 Mar 2011, 12:42 »

Fint at vi fik to gange hjemmebane i returkampene. Chelsea og sandsynligvis Inter. Jeg tror på en plads i finalen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #11104: 18 Mar 2011, 12:50 »

Enig med jer andre. Fin lodtrækning. Hvis Atkinson ikke er dommer burde vi være på vej til Wembley.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11105: 18 Mar 2011, 13:32 »

Vigtigt at vi har hjemmebane i returopgøret både i kvarten og i en eventuel semi. Desuden positivt at vi først kan rende ind i Real eller Barca i finalen.
Meeen det bliver stadigvæk ikke let. Chelsea er altid en svær modstander og med skadessituationen pt. in mente bliver det bestemt ikke lettere. Men jeg anser det for at være et rent åbent opgør. Det er dog aldeles vitalt at Vidic kan spille de opgør, så vi får bedre styr på den defensiv. Brown sejler rundt, og Smalling er bare langt bedre når han har Vidic at støtte sig til.
Skulle vi komme videre så er det vel ikke helt skidt at møde Inter i semien. Inter er et godt hold, bevares, men langt hellere dem end en af de spanske giganter.

Jeg er optimist, men jeg synes bestemt at der er nogle ikke ubetydelige men'er Smiley

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #11106: 18 Mar 2011, 14:05 »

Må håbe nerverne kan holde til 2x kampe mod Chelsea Opstemt

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Metsu1
Manager

« Svar #11107: 18 Mar 2011, 14:13 »

Fint at vi fik to gange hjemmebane i returkampene. Chelsea og sandsynligvis Inter. Jeg tror på en plads i finalen.

Mener du virkelig det, efter det spil vi har præsteret på det seneste  Shockeret

Med den form Chelsea har vist kontra vores på det seneste, så bliver det en meget svær opgave at vinde over dem i kvartfinalen.

Jeg vil gå så langt at sige, at det er umuligt, hvis forsvaret kommer til at hedde O'Shea, Brown, Smalling og Evra  Peace

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11108: 18 Mar 2011, 14:34 »

Jeg synes dog der var klare forbedringer fra kampen mod Liverpool til Arsenal kampen, når vi snakker konstellationen Brown/Smalling. Self når Brown ikke Vidic, men tror han led en del under manglende kamptræning også. Og jo mere de spiller sammen, jo bedre self Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11109: 18 Mar 2011, 14:49 »

Nu skal man også passe på med, at svine Brown for meget. Han er en fantastisk klubmand, der overhovedet ikke brokker sig over, at sidde på bænken. At han så lige pludselig, mest i denne sæson, bliver kastet ind i startopstillinger i sværer kampe, med makkere han ikke har spillet med før, gør jo heller ikke lige frem det nemmer for ham. Synes bare det er dejligt, at vi har sådan en god forsvar så langt nede i hierakiet. Husker specielt hans foregående sæsoner, mener det var i 08 eller 09(?) hvor han var helt fantastisk.
Men ja, det har været svingende på det sidste, ift. hvad vi normalt oplever med Vidic - Ferdinand.

Mht. til lodtrækning er jeg ganske optimistisk. Chelsea kan vi godt slå ud, hvis vi kommer nogle skader til livs. Det tror jeg bestemt vi kan, men selvfølgelig bliver det et par nervepirende og spændene kampe. Det ser jeg virkeligt frem til!

At vi så højst sandsynlig får Madrid/Barca i en eventuel finale, er jeg ikke så positiv over. Mener vi har større chance mod dem over 2 kampe end én kamp i finalen. Men det skal vi selvfølgelig ikke tænke på endnu - nu er det Chelsea der venter i 2 forhåbentlige fantastiske kampe.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11110: 18 Mar 2011, 16:34 »

Kunne have været en meget værre lodtrækning. Personligt vil jeg hellere trække Chelsea, end f.eks. Barcelona og Real Madrid. Vi får nogle intense og spændende kampe imod London-klubben, ingen tvivl. Men hvis bagkæden nogenlunde er på plads til den tid, så ser jeg ikke at Chelsea kan overmande os, slet ikke over to kampe. Javist, de har oppet deres niveau her i foråret, men frygter dem ikke, trods vores haltende spil, som vel også kan delvist undeskyldes, grundet vores skadeshelvede.

Vi trækker nok Inter/Schalke i en evt. semi, som nok bliver førstnævnte, hvilket er en kamp som vi skal vinde. Jeg tror på, at vi går hele vejen. Vores haltende spil, ser jeg meget som et defensivt problem, da vi har været chanceskabende og kontrollerende nok på det sidste. Smalling har gjort det godt, og han er et kæmpe talent, men ham og evt. Brown kan ikke erstatte Rio og Vidic, som Imo er verdens bedste forsvarsspillere. O'Shea er alt for langsom og dårligt offensivt. Han er dygtig defensivt, og besidder en fik fysik, men hans eksplosivitet er ikke tilstede. Alternativet vil så være en Rafael eller hans tvilling, Fábio. Men begge er alt for uerfarne. Evra er helt fantastisk, selvom man har set bedre tider fra ham. Han er hurtig, teknisk, eksplosiv, fremadrettet og har en utrolig god placering, som gør at han kan fungere som wingback uden, at forsømme defensiven. Synes vores største mangel er en højreback, som jeg håber vi henter til sommer.

Vi har stadig haft noget af den kynisme, som er så vigtig, og den skal vi fastholde. Hernández har målnæse, og en fantastisk placering. Vi har en kreativ, hurtig og teknisk stærk Nani, som skal lave forarbejdet, og en Rooney som kan alt, når han rammer formen.

Jeg er optimistisk, selvom vi møder et opadgående Chelsea-mandskab, og tror på at vi går hele vejen. 

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #11111: 18 Mar 2011, 17:52 »

Som CHelsea fan forstår jeg ikke at i er så selvsikre. HVis man tænker på klubbernes indbyrdes kampe gennem de sidste mange år, så burde Chelsea være favorit. JEg tror det bliver uudholdeligt tæt, og ville have vurderet det til 55 % i vores favør, hvis det ikke var fordi vi starter på hjemmebane - så 50 - 50 - forudsat begge hold stiller i stærkeste opstilling.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11112: 18 Mar 2011, 18:15 »

Jeg er enig med Hallihallo. Jeg forstår ikke jeres selvsikkerhed og arrogance i forhold til videre avancement. Det er et hel åbent opgør, og   alt kan ske. Jeg vil ikke afskrive at I går videre, men det virker på jer, som om vi ikke er nogen trussel, og det er simpelthen for dumt at sige. På papiret vil jeg sige, vi er bedre end jer, men alligevel vil jeg spå den til 50-50.
« Seneste Redigering: 18 Mar 2011, 18:21 af Jakob E » Logged

Thore
Manager

« Svar #11113: 18 Mar 2011, 19:33 »

Well tror egentligt bare at folk er glade for at vi slipper for Barcelona, og det kan jeg bestemt godt forstå. Jeg ville hellere have haft Tottenham eller Schalke, og derefter må Chelsea, Inter og Shaktar komme. Det kan godt være Shaktar på papiret ikke er det bedste hold, men det vil helt sikkert blive en svær udekamp, som kan fælde alle de store hold.

Jeg vil også vurdere mulighederne mod Chelsea til 50-50 hvis vi har Vidic klar. Ellers skal vi nok desvære sige 60-40 til Chelseas fordel. Det bliver nok nogle svære kampe, og jeg kunne godt forstille mig at Chelsea vinder 2-1 i første kamp, også får vi et brag af et retur opgør på Oldtrafford

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11114: 18 Mar 2011, 19:44 »

Jeg forstår ikke hvorfor folk er så bange for at trække Barcelona. Jovist er de fantastiske dygtige, men jeg vil næsten hellere møde Barcelona end United. Barcelona er fantastisk gode til det de gør, men virker det ikke, er plan B langt væk, og mod organiserende forsvar er de ikke skræmmende. Jeg glæder mig til de to kampe. Og alle I United-fans, skal have god kamp.

Sider: 1 ... 739 740 [741] 742 743 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010