home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 708 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 736 737 [738] 739 740 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447633 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11055: 17 Mar 2011, 09:48 »

"Det giver ikke Carragher lov til at lave sådan en tackling? Det ikke første gang"

Gider du ikke lige vise de andre?

verdenskrig
Manager

« Svar #11056: 17 Mar 2011, 10:53 »

Jeg synes bestemt stadig ikke det var en tackling der på nogen måde kan forsvares, men han kommer stadig med en fremstrakt hånd og giver ham en uforbeholden undskyldning.
Hvis man ikke er mand nok til at tage imod den og komme videre siger det imo en del mere om Nani end om Carra og det er ikke positivt.

Enig! Og når Nani siger at Carra altid er sådan, så viser det jo bare at Nani ikke aner hva han snakker om.. Jeg kan med al respekt ikke huske hvornår Carragher sidste gang har tacklet en spiller så brutalt som han gjorde med Nani der?

Og nej KongFjong du har da en pointe når du siger " Hva kan han bruge undskyldningen til?" Problemet er bare at sådan kan du jo altid sige.. Det at Carra rent faktisk mander sig op, erkender at han gik over stregen, og personligt kommer ind for at se til Nani og undskylde er noget der karakterer en stærk person..
Jeg synes det er svagt at han ikke tog i mod den.. Det er min helt klare mening  Smiley

I øvrigt helt fin straf til Ferguson som han skulle haft haft for flere år siden.. ENDELIG mander FA sig op og straffer ham som han fortjener  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Thore
Manager

« Svar #11057: 17 Mar 2011, 11:21 »

Når vi snakker brok over dommeren og dobbelt moral i fodbold, så har jeg da lige en sjov lille historie fra seneste eksemplar af Red Issue:

Kenny Dalglish sidste uge
When I came back in, we were made aware of the respect campaign that is there to help referees and which, obviously, we have adhered to. We have never come out and criticised the referees after games.

Kenny Dalglish efter 3. runde af FA. cuppen
The penalty was a joke. I've seen the replay and unless they have changed the rules it is not a penalty. The other one, I can't see that as a red card either.

Thumbs Up

Det skal i øvrigt ikke forstås sådan, at jeg syntes Dalglish skal straffe for hans udtagelse, for jeg syntes man skal have lov til at sige sin mening, eller lade vær hvis det er det man føler for  Smiley Men når det gælder dobblet moral i fodbold, så er det altså ikke kun Sir Alex og United der kan være med  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #11058: 17 Mar 2011, 11:23 »

Enig! Og når Nani siger at Carra altid er sådan, så viser det jo bare at Nani ikke aner hva han snakker om.. Jeg kan med al respekt ikke huske hvornår Carragher sidste gang har tacklet en spiller så brutalt som han gjorde med Nani der?

Og nej KongFjong du har da en pointe når du siger " Hva kan han bruge undskyldningen til?" Problemet er bare at sådan kan du jo altid sige.. Det at Carra rent faktisk mander sig op, erkender at han gik over stregen, og personligt kommer ind for at se til Nani og undskylde er noget der karakterer en stærk person..
Jeg synes det er svagt at han ikke tog i mod den.. Det er min helt klare mening  Smiley

I øvrigt helt fin straf til Ferguson som han skulle haft haft for flere år siden.. ENDELIG mander FA sig op og straffer ham som han fortjener  Peace
For flere år siden? Det her er altså ikke første gange Fergie har fået karantæne. F.A. har ikke mandet sig op, de bliver tøsefornærmet over en fact, noget de kan bruge til at rette op på, men sådan ser F.A. det åbenbart ikke.

At du siger Nani siger Carragher altid gør sådan, beviser du ikke aner hvad du snakker om, han siger det ikke er første gang. Bemærk det ikke er første gang Carragher har skadet ham.

Det jo altid let at komme ned til Nani efter, han ved godt at hvis han blev smidt ud, havde det nok ændret hele kampen. United havde endda nok vundet, 11 mod 11 vandt Liverpool fortjent, men det havde nok ikke flasket sig sådan. Bemærk at det er en bevist tackling, at han løfter benet så voldsomt, kan godt virke til at han vil skade ham. Derfor ser jeg det kun som spil for galleriet at han kommer ned og siger undskyld.
"Det giver ikke Carragher lov til at lave sådan en tackling? Det ikke første gang"

Gider du ikke lige vise de andre?
Lidt svært at finde gamle videoer, især når man søger på Carragher tackle against Nani" eller lign. fordi så finder den selvfølgelig den der er mest væsenlig. Men lad mig nu minde dig om at Carragher også har skadet Nani i 2 måneder før. - Kold klud i ansigtet...

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

verdenskrig
Manager

« Svar #11059: 17 Mar 2011, 11:24 »

Alle managers brokker sig jo til tider Smiley..

Forskellen er bare at stort set HVER GANG United mister point så er Ferguson ude med riven efter dommeren..
Det er så tamt at se på, og jeg er godt klar over at journalisterne også stiller spørgsmål i den retning, men derfor er det ikke forbudt at sige " Ingen kommentare"

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #11060: 17 Mar 2011, 11:27 »

Når vi snakker brok over dommeren og dobbelt moral i fodbold, så har jeg da lige en sjov lille historie fra seneste eksemplar af Red Issue:

Kenny Dalglish sidste uge
When I came back in, we were made aware of the respect campaign that is there to help referees and which, obviously, we have adhered to. We have never come out and criticised the referees after games.

Kenny Dalglish efter 3. runde af FA. cuppen
The penalty was a joke. I've seen the replay and unless they have changed the rules it is not a penalty. The other one, I can't see that as a red card either.

Thumbs Up

Det skal i øvrigt ikke forstås sådan, at jeg syntes Dalglish skal straffe for hans udtagelse, for jeg syntes man skal have lov til at sige sin mening, eller lade vær hvis det er det man føler for  Smiley Men når det gælder dobblet moral i fodbold, så er det altså ikke kun Sir Alex og United der kan være med  Wink

Vi kan godt blive enige om at den kommentar vist ikke var helt gennemtænkt, det gør ihf det svært at tage den 100% seriøs Wink

Der dog stadig den forskel at, såvidt jeg ved ihf, så har Kenny ikke haft flere af disse kommentare om dommerne siden.

Det er yderst sjældent vi ikke høreren negativ kommentar om dommerne fra Sir A mund.
Og det er nok det der gør at nu har FA endelig fået nok.
Og han har som før skrevet længe vist at de har overvåget alt hvad han siger så det kan ikke komme bagpå ham.

JKJ
Gæst

« Svar #11061: 17 Mar 2011, 11:30 »

.

At du siger Nani siger Carragher altid gør sådan, beviser du ikke aner hvad du snakker om, han siger det ikke er første gang. Bemærk det ikke er første gang Carragher har skadet ham.

Citat fra Nani, saksede på jeres egen hjemmeside: Han tackler altid sådan citat slut.

Den kan da vist ikke misforståes medmindre man vil misforstå det!

verdenskrig
Manager

« Svar #11062: 17 Mar 2011, 11:33 »

For flere år siden? Det her er altså ikke første gange Fergie har fået karantæne. F.A. har ikke mandet sig op, de bliver tøsefornærmet over en fact, noget de kan bruge til at rette op på, men sådan ser F.A. det åbenbart ikke.

Det jo altid let at komme ned til Nani efter, han ved godt at hvis han blev smidt ud, havde det nok ændret hele kampen. United havde endda nok vundet, 11 mod 11 vandt Liverpool fortjent, men det havde nok ikke flasket sig sådan. Bemærk at det er en bevist tackling, at han løfter benet så voldsomt, kan godt virke til at han vil skade ham. Derfor ser jeg det kun som spil for galleriet at han kommer ned og siger undskyld.Lidt svært at finde gamle videoer, især når man søger på Carragher tackle against Nani" eller lign. fordi så finder den selvfølgelig den der er mest væsenlig. Men lad mig nu minde dig om at Carragher også har skadet Nani i 2 måneder før. - Kold klud i ansigtet...

Jeg mindes ikke at Fergie har fået 5 dage før.. Muligvis husker jeg forkert, men jeg synes det er helt på sin plads at han får sådan en straf nu.. Lige så meget for at statuere et eksempel, sådan at hans tudekammerat Wenger også fatter pointen, for deres grædte tåre efter hvert pointtab er ret trættende at læse...

Haha det er sgu flot.. Kan du være så venlig at vise mig den tackling Carra lavede dengang.. For medmindre du kan det, så kan jeg ikke forstå hvordan du kan bruge den som argument for at Carra skulle være åh så slem? Jeg ved ikke hvordan han tacklede Nani dengang, men så længe hverken du eller jeg har set tacklingen så ved ingen af os om det bare var et uheld eller med vilje?..

Og selv hvis den var ondsindet, så ændrer det ikke på at Carra gennem sin karriere ikke har været kendt for at være typen som lemlæster folk i bedste Joey Barton stil.. Han har altid været en hård spiller ja, det er vi enige om.. Der er bare forskel på at spille hårdt og så brutalt..

Nani siger i øvrigt " Han tackler altid sådan." hvilket er det jeg påpeger som uvidende.. For det er ganske enkelt en stor fed løgn  Rullende Øjne

Om man mener at Nani burde have accepteret undskyldningen er nok forskelligt fra person til person.. Personligt mener jeg at han burde være mand nok til at acceptere den, da Carra modsat mange af de idioter der render rundt i PL, rent faktisk viser at han mener det ved at komme ned i egen høje person.. Det tvivler jeg på at jeres elskede psykopat Roy Keane gjorde ved Haaland?

Cool

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #11063: 17 Mar 2011, 11:55 »

Jeg mindes ikke at Fergie har fået 5 dage før.. Muligvis husker jeg forkert, men jeg synes det er helt på sin plads at han får sådan en straf nu.. Lige så meget for at statuere et eksempel, sådan at hans tudekammerat Wenger også fatter pointen, for deres grædte tåre efter hvert pointtab er ret trættende at læse...

Haha det er sgu flot.. Kan du være så venlig at vise mig den tackling Carra lavede dengang.. For medmindre du kan det, så kan jeg ikke forstå hvordan du kan bruge den som argument for at Carra skulle være åh så slem? Jeg ved ikke hvordan han tacklede Nani dengang, men så længe hverken du eller jeg har set tacklingen så ved ingen af os om det bare var et uheld eller med vilje?..

Og selv hvis den var ondsindet, så ændrer det ikke på at Carra gennem sin karriere ikke har været kendt for at være typen som lemlæster folk i bedste Joey Barton stil.. Han har altid været en hård spiller ja, det er vi enige om.. Der er bare forskel på at spille hårdt og så brutalt..

Nani siger i øvrigt " Han tackler altid sådan." hvilket er det jeg påpeger som uvidende.. For det er ganske enkelt en stor fed løgn  Rullende Øjne

Om man mener at Nani burde have accepteret undskyldningen er nok forskelligt fra person til person.. Personligt mener jeg at han burde være mand nok til at acceptere den, da Carra modsat mange af de idioter der render rundt i PL, rent faktisk viser at han mener det ved at komme ned i egen høje person.. Det tvivler jeg på at jeres elskede psykopat Roy Keane gjorde ved Haaland?

Ja ih, man kan savne en mand som Keane når Carragher tackler sådan.

At du ikke engang har hørt eller så den kamp beviser vel hvor meget du følger din klub Liverpool som supporter. Skal nævnes at jeg rent faktisk så kampen, det er nu ved at være lang tid siden og svært at finde en video.

Men efter i alle siger at Nani bruger ordet "Altid, kiggede jeg kilderne, på ManUtd.com udtaler han intet om det, men i følge OldTrafford.dk mener de at han har udtalt det til tribalfootball.com, udmiddelbart kan jeg ikke finde det der heller.

Men om han så siger det eller ikke, er jeg ret sikker på han mener decideret hårde tacklinger, og ikke vanvidstacklinger, som du selv siger spiller han hårdt. Han har heller ikke fået 5 men 3, ellers var vi oppe på 7 dages karantæne Wink

Det tydeligt for mig at du har Liverpool-brillerne på nu, jeg er sikker på at du ikke havde tilgivet end mand der først har skadet dig, men som heller ikke får rødt kort for noget han burde. Dvs. at Carragher rent faktisk vandt kampen for Liverpool.
Men jeg vil spørge dig sådan her, og prøv nu ikke at komme udenom:
Hvis jeg skød dig med en pistol i skulderen BEVIST, (Ligesom Carraghers beviste tackling) og sagde undskyld efter havde du så taget imod den? Derudover er der ekstra ting i Carraghers tackling der nok gør Nani ikke tager imod undskyldningen, og det har jeg også forklaret dig ovenover.

Man må åbenbart skære det ud i pap herinde.
Citat fra Nani, saksede på jeres egen hjemmeside: Han tackler altid sådan citat slut.

Den kan da vist ikke misforståes medmindre man vil misforstå det!
Jeg vil referer dig til det ovenover.

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11064: 17 Mar 2011, 11:56 »

Enig! Og når Nani siger at Carra altid er sådan, så viser det jo bare at Nani ikke aner hva han snakker om.. Jeg kan med al
respekt ikke huske hvornår Carragher sidste gang har tacklet en spiller så brutalt som han gjorde med Nani der?

At to Liverpool-fans ikke mener Carragher er en svinsk spiller, gør jo ikke at Nanis oplevelse af "at han altid tackler sådan" er forkert?

Mht. undskyldningen, jamen så kan jeg da også vende den om. Jeg mener ikke Carragher nødvendigvis er "en mand" fordi han siger undskyld. Han havde derimod været en kujon hvis ikke han havde gjort det, men det gør ham ikke nødvendigvis til mand fordi han så gør det. Han gør vel bare det man kan forvente af enhver normalt tænkende menneske? Det sjove er, at I tager undskyldningen for noget ud over det sædvanlige, mens en accept af undskyldningen er helt givet og noget "man bare gør"...

verdenskrig
Manager

« Svar #11065: 17 Mar 2011, 12:07 »

At to Liverpool-fans ikke mener Carragher er en svinsk spiller, gør jo ikke at Nanis oplevelse af "at han altid tackler sådan" er forkert?

Mht. undskyldningen, jamen så kan jeg da også vende den om. Jeg mener ikke Carragher nødvendigvis er "en mand" fordi han siger undskyld. Han havde derimod været en kujon hvis ikke han havde gjort det, men det gør ham ikke nødvendigvis til mand fordi han så gør det. Han gør vel bare det man kan forvente af enhver normalt tænkende menneske? Det sjove er, at I tager undskyldningen for noget ud over det sædvanlige, mens en accept af undskyldningen er helt givet og noget "man bare gør"...

Jo.. For jeg vil væde min ps3 på at Nani ikke kan finde over 10 tacklinger af Carra som er lige så slemme som dem han laver på Nani.. Og kan han ikke det, så er det jo en løgn når han siger at han altid tackler sådan.. Jeg forstår godt Nanis frustration, men han må gerne lige holde sig til sandheden..

Selvfølgelig er han da en mand når han tør gå derned og sige det.. Hvor man hører du normalt gøre den slags? Tror du at Joey Barton, De jong, Roy Keane og hva de alle hedder havde gjort det ? Jeg tvivler meget..

Jeg ved bare med mig selv at jeg havde taget i mod den.. Og i min verden skal man ikke være for stor til at tage i mod en undskyldning( Medmindre vi snakker ved mord eller det som ligner) Da jeg gik til fodbold fik jeg også engang en tackling til træning, hvor jeg havde knopperne flot afmærket på mit skinneben.. Og da min holdkammerat bagefter sagde undskyld accepterede jeg det, selvom jeg godt vidste at han nok var kogt over i situationen..

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #11066: 17 Mar 2011, 12:12 »

At du ikke engang har hørt eller så den kamp beviser vel hvor meget du følger din klub Liverpool som supporter. Skal nævnes at jeg rent faktisk så kampen, det er nu ved at være lang tid siden og svært at finde en video.

Det er sgu da det dummeste jeg længe har hørt.

Men ok, så er jeg heller ikke en rigtig Liverpool fan, for kan desværre ikke huske de frispark Carra lavede i sæsonen 01/02.

Kan du huske de 2 røde kort Nani har fået i hans tid i Man U, altså et lige så stort svin som Carra?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11067: 17 Mar 2011, 12:14 »

Et eller andet sted er det fint at Carragher siger undskyld, men ved ikke rigtigt om man kan klandre Nani for ikke at tage imod den. Kan huske da Eduardo brækkede benet, der sendte Martin Taylor også en undskyldning, men Eduardo snakkede slet ikke med ham (da han ikke engang gad besøge ham) og så kan man godt forstå at man ikke tilgiver spilleren. Men hvis han møder personligt op og giver en dybdefølt undskyldning, så burde man i min bog også tage imod den.

I øvrigt mener jeg ikke at Carragher hører til de mest svinske spillere. Jeg mindes ikke at han har lavet ret mange lignende svinestreger, som f.eks. folk som Barton og Smith er notorisk berygtede for. Synes da folk som Rooney og Scholes laver væsentlig flere svinestreger end Carragher sammenlagt (selvom denne var specielt grum).

PS: At man gør noget BEVIDST er altså med D, det er ikke bevist (altså påvist) man snakker om her...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #11068: 17 Mar 2011, 12:19 »

Ja ih, man kan savne en mand som Keane når Carragher tackler sådan.

Men efter i alle siger at Nani bruger ordet "Altid, kiggede jeg kilderne, på ManUtd.com udtaler han intet om det, men i følge OldTrafford.dk mener de at han har udtalt det til tribalfootball.com, udmiddelbart kan jeg ikke finde det der heller.

Men om han så siger det eller ikke, er jeg ret sikker på han mener decideret hårde tacklinger, og ikke vanvidstacklinger, som du selv siger spiller han hårdt. Han har heller ikke fået 5 men 3, ellers var vi oppe på 7 dages karantæne Wink

Det tydeligt for mig at du har Liverpool-brillerne på nu, jeg er sikker på at du ikke havde tilgivet end mand der først har skadet dig, men som heller ikke får rødt kort for noget han burde. Dvs. at Carragher rent faktisk vandt kampen for Liverpool.
Men jeg vil spørge dig sådan her, og prøv nu ikke at komme udenom:
Hvis jeg skød dig med en pistol i skulderen BEVIST, (Ligesom Carraghers beviste tackling) og sagde undskyld efter havde du så taget imod den? Derudover er der ekstra ting i Carraghers tackling der nok gør Nani ikke tager imod undskyldningen, og det har jeg også forklaret dig ovenover.

Man må åbenbart skære det ud i pap herinde. Jeg vil referer dig til det ovenover.

Hvorfor det? Gal du er da dum at høre på, så hvis Keane gav Carra sådan en tackling var det i orden?
Jeg er også Brøndby fan og var på Farum Park samme dag som den kamp blev spillet hvormed jeg ikke kunne se den.. Fordi man går glip af en kamp gør det ikke en mindre fan.. Det håber jeg ikke du i ramme alvor mener, men når jeg læser dine indlæg undrer det mig ikke at du skriver sådan noget sludder  crazy

Jeg kigger bare i det link som er blevet postet herinde.. Siden det er en United fan som poster det, må man gå ud fra han ved hvor han skal søge efter korrekte kilder, og der står sort på hvidt skrevet det som både JKJ og jeg citerer så du behøver slet ikke spille klog på den front..

Hvad er der galt i at tackle hårdt? Det er en del af PL at der tackles hårdt og gåes til stålet.. Vanvidstacklinger er ikke i orden.. Men Nani siger at Carra altid tackler sådan, og når han siger det må man vel mene at han hentyder til tacklingen han fik? Derfor er det jo noget fis at udtale, når tingene slet ikke forholder sig sådan Smiley

funny Undskyld er det Carras skyld at han ikke fik rødt  crazy.. Prøv nu at komme op i gear, hvordan kan det nogensinde være andre end dommerens fejl? Skal Carra efterfølgende bare gå ud af sig selv, og sige" Hey dommer jeg beklager men den var sgu til rødt"  Rullende Øjne  Grin.. Derudover vinder Carra ikke kampen for os, da vi allerede var foran 2-0 der... Du glemmer derudover også at Rafael laver en vanvidstackling få min efter som også burde have givet rødt.. 10 mod 10 havde i været lige så tæt på at vinde kampen som i havde 11 mod 11..

Det sidste gider jeg næsten ikke kommentere på.. Nej selvfølgelig havde jeg ikke tilgivet dig for at forsøge at myrde mig.. Hvordan du nogensinde kan bruge en skudepisode, som sammenligning med en hård tackling i fodbold er mig da en gåde.. Men nej jeg ville selvfølgelig ikke have tilgivet dig for det, men havde jeg været Nani så havde jeg tilgivet Carra.. Det er meget få fodboldspillere der tør undskylde face to face overfor en person efter kampen, og at Carra gør det viser da for mig at han fortryder det han gjorde..

Liverpool briller  Kys

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11069: 17 Mar 2011, 12:20 »

Hehe det er så fedt at I sidder og leger sandhedens vogtere her. Måske er det Nani mener, ikke at det er tacklinger i knæhøjde, men hårde tacklinger der er farlige for modstanderen? Kunne det være en mulighed? Også selvom I er Liverpool-fans Smiley

Haha han er satme ikke en mand fordi de nævnte IKKE gjorde det. De er temmeligt dårlige forbilleder... Han er derimod bare opdraget ordentligt måske Smiley

Og så nævner du et tilfælde hvor du én gang er blevet ramt. Jeg tror jeg nævner det andetsteds, at hvis det var første gang, så ja så ville det være langt nemmere at tage imod en undskyldning. MEN hvis vi nu, for sjov skyld og narrestreger, bare leger at Nani har ret. At Carragher faktisk meget ofte tackler sådan, eller ihf. har gjort det så ofte, så Nani kan huske lige præcis Carragher, jamen så kan man da godt blive så sur, at man nægter at tage imod en undskyldning. Specielt hvis den første undskyldning først kommer ved denne hændelse...

Sider: 1 ... 736 737 [738] 739 740 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010