home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 727 728 [729] 730 731 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447933 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10920: 13 Mar 2011, 22:11 »

Dem du kan nævne vil jeg meget gerne høre. Jeg kan ikke se andre der skulle være  bedre en Scholes til at slå så gode afleveringer.. Læg mærke til hvor langt og præcist han lægger dem.. Og Please, lad nu være med at sige Lampard, for han er ikke i nærheden
Så tror jeg, jeg vælger, at sige Frank Lampard. For han er mindst lige så god. Derudover er spillere som Alonso, Xavi, Iniesta og Fabregas bedre end Scholes i min verden.

Swizz CataR
Manager

« Svar #10921: 13 Mar 2011, 22:16 »

Nu var det heller ikke den eneste ting jeg ridsede op.. Selvfølgelig bliver nogle kuldret af at have for mange penge, men det plejer mest at vise sig i privatlivet.. Hvor jeg ikke mindes at have læst de store overskrifter om Rafael?

Hans spillestil på banen er dog ofte for voldsom og ugennemtænkt, og jeg synes det vil være synd for ham hvis det kommer til at ødelægge det for ham.. For som spiller er han hvis vi ser bort fra hans elendige evne til at styre sit temperament, en moderne back lige efter mit hoved..

Jeg er enig med dig i, at hans spil ikke altid er passende. Men er det ikke et eller andet sted, et spørgsmål om, om ikke det er sådan moderne fodbold er. Det kønne spil er jo for længst forsvundet, forstået på den måde, at utallige spillere filmer igen og igen, og utallige spillere laver hævntacklinger, svinestreger og andet, og uden at der rigtigt gøres noget ved det?

Rafael er bare en af dem. I min optik burde en spiller som Rooney ikke have lang snor på en fodboldbane. Nuvel er han en fantastisk fodboldspiller når han er i form, men rent opførselsmæssigt går han igen og igen over stregen, og det gøres der intet ved - det er i mine øjne et langt større problem, end de tacklinger Rafael laver engang i mellem.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #10922: 13 Mar 2011, 22:36 »

Vil mene Xabi er mindst ligeså god til lange afleveringer.

Hala Madrid!

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #10923: 13 Mar 2011, 22:37 »

Så tror jeg, jeg vælger, at sige Frank Lampard. For han er mindst lige så god. Derudover er spillere som Alonso, Xavi, Iniesta og Fabregas bedre end Scholes i min verden.

Det ikke tit Xavi og Iniesta slår lange afleveringer.. Xavi gør det mere end Iniesta, men vi snakker om de lange og præcise.. Ikke de korte stikninger.. Lampard er langt fra, meget langtfra scholes.. Den bold Scholes slår der, er meget lang.. Og sådan nogle bolde slår han rigtig mange gange i en kamp, i forhold til dem du nævner. Det kan godt være at Xavi & Iniesta har en bedre afleveringsprocess, men det kun fordi de spiller med mange korte afleveringer.. Tværtimod Scholes der slår dem fra den ene til den anden side! Xavi og Alonso er tættere på scholes end de to andre du nævner, men scholes vil alligevel være foran dem! Iniesta og Lampard er langt fra!

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #10924: 13 Mar 2011, 22:40 »

Vil mene Xabi er mindst ligeså god til lange afleveringer.

Måske Alonso, men jeg synes stadig han er lidt bag Scholes.. Men de andre han nævner slår ikke så lange og præcise som Scholes.. Langt fra!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10925: 13 Mar 2011, 22:41 »

Det ikke tit Xavi og Iniesta slår lange afleveringer.. Xavi gør det mere end Iniesta, men vi snakker om de lange og præcise.. Ikke de korte stikninger.. Lampard er langt fra, meget langtfra scholes.. Den bold Scholes slår der, er meget lang.. Og sådan nogle bolde slår han rigtig mange gange i en kamp, i forhold til dem du nævner. Det kan godt være at Xavi & Iniesta har en bedre afleveringsprocess, men det kun fordi de spiller med mange korte afleveringer.. Tværtimod Scholes der slår dem fra den ene til den anden side! Xavi og Alonso er tættere på scholes end de to andre du nævner, men scholes vil alligevel være foran dem! Iniesta og Lampard er langt fra!
Scholes kan ikke gøre det der hver gang, og det kan nogle af de andre heller ikke. Det vil kikse sommetider. Lampard og Iniesta er fantastiske til at lave aflevering, og hvis du siger Lampard er langt langt fra det der, har du aldrig set manden spille fodbold. Xavi og Iniesta kan også ligge disse aflevering, og det har jeg også set dem gøre, men det sker ikke så tit, fordi det ikke ligger til Barcelonas stil. Der skal to til at lave en aflevering. En der bevæger sig, og så ham der slår den. Men at holde ved at ingen af disse er bedre end Scholes er simpelthen en joke, hvis du spørger mig.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #10926: 13 Mar 2011, 22:42 »

scholes lukker jo bare øjnene og hamrer til den Wink

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #10927: 13 Mar 2011, 22:44 »

Scholes kan ikke gøre det der hver gang, og det kan nogle af de andre heller ikke. Det vil kikse sommetider. Lampard og Iniesta er fantastiske til at lave aflevering, og hvis du siger Lampard er langt langt fra det der, har du aldrig set manden spille fodbold. Xavi og Iniesta kan også ligge disse aflevering, og det har jeg også set dem gøre, men det sker ikke så tit, fordi det ikke ligger til Barcelonas stil. Der skal to til at lave en aflevering. En der bevæger sig, og så ham der slår den. Men at holde ved at ingen af disse er bedre end Scholes er simpelthen en joke, hvis du spørger mig.

Xavi og Iniesta gør det ikke tit.. Lampard gør det mere, men slet ikke ligeså meget som Scholes, og jeg snakker ikke kun om den ene Scholes laver, jeg snakker om dem alle.. Få af dem rammer ikke hvor de skal, og i en god kamp misser han ikke en eneste af de lange..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10928: 13 Mar 2011, 22:52 »

Xavi og Iniesta gør det ikke tit.. Lampard gør det mere, men slet ikke ligeså meget som Scholes, og jeg snakker ikke kun om den ene Scholes laver, jeg snakker om dem alle.. Få af dem rammer ikke hvor de skal, og i en god kamp misser han ikke en eneste af de lange..
Fordi man ikke laver mange af dem, er det ikke ensbetydende med, at man ikke er lige så god til det. Lampard laver fantastisk afleveringer, også diagonalt. Xavi og Iniesta kan også gøre det, men millimeter præcission.
« Seneste Redigering: 13 Mar 2011, 23:00 af Jakob E » Logged

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10929: 13 Mar 2011, 23:04 »

Lampard er ikke i nærheden af Scholes når man taler om afleveringer, og jeg forventer heller ikke at du vil indrømme det. Xavi og Iniesta er på samme niveau når Scholes har sine bedre dage, er bliver dog desværre bare længere mellem snapsene.

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10930: 13 Mar 2011, 23:11 »

Lampard er ikke i nærheden af Scholes når man taler om afleveringer, og jeg forventer heller ikke at du vil indrømme det. Xavi og Iniesta er på samme niveau når Scholes har sine bedre dage, er bliver dog desværre bare længere mellem snapsene.
Lampards afleveringer, er undervurderet, fordi hans evne til at lave mål tager fokus. Selvfølgelig vil jeg ikke indrømme Scholes er bedre, for det er ikke sandheden. Jeg tror bare jeg lader dette tale:

http://www.youtube.com/v/MNvprWxqE_I

Nyd det.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10931: 14 Mar 2011, 00:22 »

Men at holde ved at ingen af disse er bedre end Scholes er simpelthen en joke, hvis du spørger mig.
Det er jo præcis det samme, du gør, når der bliver diskuteret om Lampard.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #10932: 14 Mar 2011, 14:29 »

Og det er så ok, men når det så sker mod jeres spillere som feks Carras tackling mod Nani så er han et svin??

Er det ikke lidt dobbeltmoralsk at i sviner en modspiller når han går over stregen men det er ok når en af jeres egne laver disse tossestreger?

Og den var ikke specielt mod dig Thore, det lader bare til at være den generelle holdning blandt Man U fans.

Jeg kan heller ikke se hvad hans alder har med sagen at gøre. Ja som ung laver man fejl, men når man så ikke lærer af dem som er man jo ikke opgaven voksen.

Jeg synes nu det lader til at doublemoralen, er det bærende element i alle fodbold trådende herinde efterhånden.

Jo nogen gange oversatser Rafael i tacklingerne. Dog er det da ikke være end f.eks. Lee Cattermole, Lucas, Wilshere, Balotelli osv osv.
Vi kan jo blive ved til dagen er lang. Er det f.eks noget i forhold til hvad Ramos præstere i Real?
Spillere har forskellige spændings niveau, der gør dem til de spillere de er. Vil væde med, at hvis Rafael ikke havde det, så ville han heller ikke spille for en af verdens bedste klubber.
http://www.premierleague.com/page/PlayerProfile/0,,12306~44215~2009,00.html

« Seneste Redigering: 14 Mar 2011, 14:32 af Marchang » Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JKJ
Gæst

« Svar #10933: 14 Mar 2011, 14:42 »

Jeg synes nu det lader til at doublemoralen, er det bærende element i alle fodbold trådende herinde efterhånden.

Jo nogen gange oversatser Rafael i tacklingerne. Dog er det da ikke være end f.eks. Lee Cattermole, Lucas, Wilshere, Balotelli osv osv.
Vi kan jo blive ved til dagen er lang. Er det f.eks noget i forhold til hvad Ramos præstere i Real?
Spillere har forskellige spændings niveau, der gør dem til de spillere de er. Vil væde med, at hvis Rafael ikke havde det, så ville han heller ikke spille for en af verdens bedste klubber.
http://www.premierleague.com/page/PlayerProfile/0,,12306~44215~2009,00.html

Nu er det jo ikke alle andre vi diskutere men Rafael og hans vilde tacklinger.

Hvad alle andre gør er i denne diskution hamrende ligegyldigt.

Det som jeg som sagt synes virker underligt er at når Rafael, flæsker en spiller - og det gør han altså til tider - eller taber hovedet - det gør han så endnu oftere - så er undskyldningen at han er ung.
Ja han er ung, og så sandelig også umoden når ikke på nogen måde forstår at lære af sine fejl.
Desuden skader han jo holdet mere end godt er når han taber hovedet, det er i vel ikke interesseret i?

Når så feks Carra flæsker en af jeres så er det justitsmord at han ikke får mindst 3 dages karentæne.
Carra skulle have mindst 3 dage på tribunen, tror ikke du finder mange Liverpool fan der ikke mener dette.
Men når det så gælder feks Rafaels tackling på Lucas eller WR albue svinestreg mod Wigan så er der pludselig ikke den undskyldning der ikke findes.
Nu husker jeg ikke lige hvor det var, ikke her på fmf, men læste et sted hvor der var en der mente at man bare skulle lade være med at gå op i en hovedstødsduel ellers var man selv ude om det! Jamen hvor herre på hest for en indstilling.

Hvordan kan man sige det er iorden nogen gør det mens andre ikke må?

Edit:
http://www.premierleague.com/page/PlayerProfile/0,,12306~5822,00.html

I samme stats kan man så se at Carra har spillet 454 PL kampe og fået 2 røde kort og 63 gule. Dvs et rødt pr 227 kamp og et gult pr 7,2 kamp

Rafaels stats siger 39 kampe 7 gule og 1 rødt. Det giver et gult pr 5,5 kamp og et rødt pr 39 kamp.

Tydeligt i Carras favør, men synes ikke man kan bruge det til noget. Der er mange faktorer der spiller ind her Wink

« Seneste Redigering: 14 Mar 2011, 15:05 af JKJ » Logged

U-4-E
Manager

« Svar #10934: 14 Mar 2011, 14:43 »

Nani er tilbage på træningsbanen. Det samme var Carrick og Owen. Park og Hargo tog også del i træningen, men trænede dog ikke sammen med resten af truppen.

Sider: 1 ... 727 728 [729] 730 731 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010