Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 09:22:07
ydersog
Blogs
Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
3 Brugere, 743 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
724
725
[
726
]
727
728
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1448031 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #10875:
13 Mar 2011, 13:31 »
Citat af: Jakob E 13 Mar 2011, 13:28
Selvfølgelig er det det, men vi så, så sent som i sidste weekend, at man tger stor afstand fra disse svinestreger. Her tænker jeg på Carragher og Rafaels hjerneblødninger. Det var alle enige om, at det var uacceptabelt, og til direkte rødt kort begge tackling. På den måde, er Premier League en hårdt spillende liga, men når disse vanvidstacklinger sker, så er de fleste også enige om, at det ikke hører nogen steder hjemme.
Man tager afstand ja, men alligevel snakker man rigtig meget om Nanis filmeri som mulig "årsag" til at han så "endeligt" blev ramt ordentligt. Det ville jo ALDRIG finde sted i Portugal eller Spanien f.eks. hvor filmeri er mere accepteret, mens man fuldstændigt hader folk som flæsker igennem, om det så går godt eller ej.
verdenskrig
Manager
«
Svar #10876:
13 Mar 2011, 13:32 »
Citat af: KongFjong 13 Mar 2011, 13:28
Æh hvad? Så forudsætninger for at være menneskelig ændres, fordi man kommer til en af verdens største klubber og tjener mange penge? Så skal man pludseligt være overmenneskelig?
Min pointe er, at vi har at gøre med mennesker, og lige så forskellige som nat og dag. Når jeg tænker på hvad jeg lavede da jeg var 20... Jojo...
Ved slet ikke hvordan du kan dreje det over på at være ansvarlig. Du er fortaler for romerlys på stadion, noget der er potentielt farligt for andre mennesker (ikke en diskussion vi skal tage nu, det er flot under kontrollerede forhold yes), samtidig lever Rafael et langt mere ansvarligt liv i et helt andet land, hvor han skal være 100% seriøs i ALT hvad han foretager sig, mens du og jeg bor i vores lille sikre andedam. Jeg vil vædde med, at du sagtens kan slippe igennem en Aldi vagt i ny og næ uden at være 100% seriøs og ansvarlig
Det er ihf. fint lykkedes mig adskillige gange i både Bilka og på Shell i sin tid
Hvad er det for en drejning
?
Det du siger her har jo absolut ingen relevans.. Nej jeg er da bestemt ikke perfekt som menneske, og jeg har aldrig påstået at jeg selv er super ansvarlig..
Men når du spiller i Manchester United, får en årsløn der er pæn, har alle de faciliteter du skal bruge til din rådighed, har en af verdens bedste managers, spiller med nogle af de bedste spillere, og har millioner af fans, og faktisk kun skal koncentrere dig om at spille fodbold.. Ja så er det simpelthen ikke i orden at man taber hovedet som Rafael ofte gør..
Ja han er ung, men hva du og jeg gjorde da vi var 20 har ingen relevans i forhold til Rafael, for han har nogle forudsætninger for at være klogere som vi aldrig havde..
Jeg kan slet ikke se hvilken relevans det har hva jeg gør, og står inde for, i forhold til vores diskussion om Rafael
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Jeton2750
Ynglingespiller
«
Svar #10877:
13 Mar 2011, 13:33 »
Citat af: Jakob E 13 Mar 2011, 13:25
Nu så jeg ikke kampen direkte, da jeg så AaB - FC København, men jeg har set hele kampen i en genudsendelse, og Arsenal var klart bedst. I vandt, og I skal have for at være effektive, men den kamp fortjente Arsenal at vinde. Jeg har ingen briller på, men jeg kan minde dig om, at Synoptik har halv pris. Arsenal fortjente sejren, efter min mening, og det er ikke set fra et synspunkt med nogen som helst briller på, da jeg er Chelsea-fan, og hverken synes om Arsenal eller Manchester United. Du burde ærlig talt, tage dig sammen.
I mange dele af kampen kom Arsenal frem til muligheder, men den eneste rigtige store var Chamakh's.. Ja vi ved godt han nok er en af verdens dårligste angriber! Ellers synes jeg ikke Arsenal kommer frem til noget rigtig stort, hvor man virkelig tænkte, der var vi heldige.. Jeg synes dog klart vi var bedst, og så kender vi jo Arsenal igen, de kan ikke særlig meget når de møder os.
UNITED <3
verdenskrig
Manager
«
Svar #10878:
13 Mar 2011, 13:34 »
Citat af: Jeton2750 13 Mar 2011, 13:33
I mange dele af kampen kom Arsenal frem til muligheder, men den eneste rigtige store var Chamakh's.. Ja vi ved godt han nok er en af verdens dårligste angriber! Ellers synes jeg ikke Arsenal kommer frem til noget rigtig stort, hvor man virkelig tænkte, der var vi heldige.. Jeg synes dog klart vi var bedst, og så kender vi jo Arsenal igen, de kan ikke særlig meget når de møder os.
UNITED <3
Jeg kan godt lide at du beskylder Jakob for at bruge for farvede briller, mens dit eget subjektive pis åbenbart er helt i orden
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #10879:
13 Mar 2011, 13:35 »
Citat af: Gazlgor 13 Mar 2011, 13:25
Arh, tag så lige dine røde briller af.. Arsenal kom frem til et frit hovedstød til Chamakh, et skud fra Van Persie der akkurat ryger forbi, et langskud fra Rosicky som Van der Sar ikke kan holde, en fodparade og derefter en feberredning af Van der Sar fra Koscielny, et fladt indlæg til Rosicky som han helt sparker forbi og sikkert også flere ting hvor vi ikke kunne putte den ind. Så du er langt ved siden af med den kommentar.
Man United var effektive på kontra, men overlegne var de ikke - De var tit i store problemer hvor Van der Sar reddede dem, og hvis Arsenal havde været en anelse heldigere/mere effektive, kunne kampen havde set meget mere anderledes ud. Og så var der også lige horribel forssvarsspil fra Arsenal i de situationer United fik scoret. Mener ikke at United på noget tidspunkt var Arsenal overlegne, de var bare mere effektive når de fik chancen.
Jeg kan desuden ikke se hvor lovprisningen af Fabio og Rafael hører hjemme. De spillede en ok kamp, men var på ingen måder fantastiske eller dominerende. Du hopper bare med på vognen om at de er seje fordi de er tvillinger.
At påstå det var en fortjent sejr er nok liiiige i overkanten hehe. Men som Utd fan, så var jeg langt mere tilfreds med indsatsen i går, end mod Liverpool f.eks. Det kan godt være det hænger sammen med startopstillingen, der ikke ligefrem lagde op til de høje forventninger, men der var en gejst der ikke viste sig mod Liverpool, eller mod Chelsea for den sags skyld.
Og tvillingerne leverede netop det her gå-på-mod og en entusiasme der er virkeligt interessant at se på og de har noget dynamik, som resten af vores hold mangler, specielt på midtbanen i denne sæson. Derfor tror jeg mange Utd fans er vilde med dem
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #10880:
13 Mar 2011, 13:35 »
Citat af: KongFjong 13 Mar 2011, 13:31
Man tager afstand ja, men alligevel snakker man rigtig meget om Nanis filmeri som mulig "årsag" til at han så "endeligt" blev ramt ordentligt. Det ville jo ALDRIG finde sted i Portugal eller Spanien f.eks. hvor filmeri er mere accepteret, mens man fuldstændigt hader folk som flæsker igennem, om det så går godt eller ej.
Dette er jo undskyldning, eller kan bruges til at forsvare Rafaels spil. Jeg synes Angel di Maria i Real Madrid er lige så slem, og jeg hader ikke Nani mere end di Maria f.eks. Når disse tacklinger sker, tages der afstand fra dem, og at det så lige skete på Nani, tror jeg var en tilfældighed. Der vil jo altid være folk der vil fryde sig en smule over, han endelig blev ramt, efter hans utallige filmerier. Men jeg synes dette er lidt et sidespor, og ikke rigtig har relevans til Rafaels spil. :-)
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #10881:
13 Mar 2011, 13:37 »
Citat af: Jeton2750 13 Mar 2011, 13:33
UNITED <3
Jeg kan ikke bruge dette til noget. Hvis du ikke kan argumentere sagligt og ordentlig, er du ikke værd at føre en debat med. I'm sorry. At håne Chamakh og Arsenal på den måde er simpelthen usagligt at din kommentar om farvede briller fra min side, må være en joke.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #10882:
13 Mar 2011, 13:39 »
Citat af: verdenskrig 13 Mar 2011, 13:32
Men når du spiller i Manchester United, får en årsløn der er pæn, har alle de faciliteter du skal bruge til din rådighed, har en af verdens bedste managers, spiller med nogle af de bedste spillere, og har millioner af fans, og faktisk kun skal koncentrere dig om at spille fodbold.. Ja så er det simpelthen ikke i orden at man taber hovedet som Rafael ofte gør..
Ja han er ung, men hva du og jeg gjorde da vi var 20 har ingen relevans i forhold til Rafael, for han har nogle forudsætninger for at være klogere som vi aldrig havde..
Det har da relevans, fordi vi har med et menneske at gøre. Ingen er perfekte, og alle udvikles forskelligt. Nogle har et vildt temperament som tager tid at få lært at kontrollere, andre er mere stille i det og sådan er vi så forskellige.
Det ændrer løn, arbejdsgiver og omgivelser ikke på. Omgivelserne kan gøre at han hurtigere lærer det, men de kan ikke bare tage det fra et menneske, som han er født med. Og at kalde Rafael for "fucking miles away", er faktisk det selv samme...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #10883:
13 Mar 2011, 13:41 »
Citat af: Jakob E 13 Mar 2011, 13:35
Dette er jo undskyldning, eller kan bruges til at forsvare Rafaels spil. Jeg synes Angel di Maria i Real Madrid er lige så slem, og jeg hader ikke Nani mere end di Maria f.eks. Når disse tacklinger sker, tages der afstand fra dem, og at det så lige skete på Nani, tror jeg var en tilfældighed. Der vil jo altid være folk der vil fryde sig en smule over, han endelig blev ramt, efter hans utallige filmerier. Men jeg synes dette er lidt et sidespor, og ikke rigtig har relevans til Rafaels spil. :-)
Min kommentar til dit indlæg var heller ikke noget relevans til Rafael, udelukkende til din kommentar vedr. accepten af hårde tacklinger i England kontra andre lande.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #10884:
13 Mar 2011, 13:45 »
Citat af: KongFjong 13 Mar 2011, 13:41
Min kommentar til dit indlæg var heller ikke noget relevans til Rafael, udelukkende til din kommentar vedr. accepten af hårde tacklinger i England kontra andre lande.
Du har ret i, at man får lov til at gå mere til den i England, men med hensyn til svinestregerne, er jeg af den overbevisning, at dem tager man sgu afstand fra uanset land og liga. For de hører ingen steder hjemme.
Jeton2750
Ynglingespiller
«
Svar #10885:
13 Mar 2011, 13:45 »
Citat af: Jakob E 13 Mar 2011, 13:37
Jeg kan ikke bruge dette til noget. Hvis du ikke kan argumentere sagligt og ordentlig, er du ikke værd at føre en debat med. I'm sorry. At håne Chamakh og Arsenal på den måde er simpelthen usagligt at din kommentar om farvede briller fra min side, må være en joke.
Jeg kan da sagtens komme med noget fagligt.. At sige Arsenal skulle have vundet er dybt godnat.. De har den store med Chamakh der, og så har de nogle skyd udefra.. Så længe bolden ikke rammer målet, vil jeg ikke kalde det farligt.. Især på Van Persies ene spark hvor han sparke der lidt ved siden af.. Van Persie har også et andet tøse spark som Van der sar griber uden besvær.. Men tilgængæld, så har vi den store chance til Giggs, og der hvor djouros(Staveplade) slår sig disker Almunia også op med en genial redning, til sidst i kampen har vi også den allerstørste og det er klart Chicharito's, den plejer han at score på og det skulle han også igår.. Alt i alt kunne man se at Arsenal havde bolden mest, og kom frem til flest chancer.. Men ikke mange af chancerne var direkte farlige måske 2 af dem. Derfor synes jeg vi har de største chancer, (ikke ligeså mange) og derfor er det fuldt fortjent vi vinder! Var det fint Jakob E "hater"
3.v evaB
Gæst
«
Svar #10886:
13 Mar 2011, 13:46 »
Det virker egentlig mere eller mindre som om, at det hate der er kommet mod Rafael skal til for at forsvare Carraghers vanvids tackling på Nani.
Og nej jeg regner da ikke med du er enig VK
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #10887:
13 Mar 2011, 13:51 »
Citat af: Jakob E 13 Mar 2011, 13:45
Du har ret i, at man får lov til at gå mere til den i England, men med hensyn til svinestregerne, er jeg af den overbevisning, at dem tager man sgu afstand fra uanset land og liga. For de hører ingen steder hjemme.
Self gør man det, men i England er der stadig den her "forståelse" af, at det er noget man må lære at leve med, fordi man stadig ønsker det her hurtige spil med bid i tacklingerne. Den opfattelse findes ikke andre steder
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #10888:
13 Mar 2011, 13:52 »
Citat af: Jeton2750 13 Mar 2011, 13:45
Jeg kan da sagtens komme med noget fagligt.. At sige Arsenal skulle have vundet er dybt godnat.. De har den store med Chamakh der, og så har de nogle skyd udefra.. Så længe bolden ikke rammer målet, vil jeg ikke kalde det farligt.. Især på Van Persies ene spark hvor han sparke der lidt ved siden af.. Van Persie har også et andet tøse spark som Van der sar griber uden besvær.. Men tilgængæld, så har vi den store chance til Giggs, og der hvor djouros(Staveplade) slår sig disker Almunia også op med en genial redning, til sidst i kampen har vi også den allerstørste og det er klart Chicharito's, den plejer han at score på og det skulle han også igår.. Alt i alt kunne man se at Arsenal havde bolden mest, og kom frem til flest chancer.. Men ikke mange af chancerne var direkte farlige måske 2 af dem. Derfor synes jeg vi har de største chancer, (ikke ligeså mange) og derfor er det fuldt fortjent vi vinder! Var det fint Jakob E "hater"
Du er den eneste der mener at sejren var fortjent. Folk er glade for sejren, men indser at Arsenal nok fortjente det mere. Van der Sar blev nævnt, som kampens bedste spiller. En målmand bliver kun kampens spiller, hvis han har haft noget at lave. Så Arsenal har haft flere gode chancer, hvilket kampen også viser. Derfor er det dybt godnat ikke at indrømme at Arsenal fortjente sejren.
Hvor kom det kække øgenavn fra?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #10889:
13 Mar 2011, 13:53 »
Citat af: Jeton2750 13 Mar 2011, 13:45
Hvordan du helt seriøst kan mene, at Arsenal ikke havde andet end Chamacks header, er mig totalt uforståeligt. Kocielny havde en kæmpe dobbeltchance og havde generelt flere chancer end os. De havde også mere spil (hvilket dog self til en grad skyldes at vi valgte at stå dybt i banen og leve på kontra), men at sige at vi "vidste hvad vi gjorde" er sgu noget arrogant...
Sider:
1
...
724
725
[
726
]
727
728
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »