home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:21:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 19:17:48 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 864 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 719 720 [721] 722 723 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1448131 gange)
Grønthandleren
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10800: 06 Mar 2011, 20:25 »

haha ... Dine egne indlæg rammer dig....
Stopper du snart?

HansenLFC
Gæst

« Svar #10801: 06 Mar 2011, 20:27 »

Stopper du snart?

Læser du mine indlæg?

Men vi kan fint holde for min skyld... - Du behøvede vel ikke svare.....

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10802: 06 Mar 2011, 20:29 »

Klap kaje i to, kom videre Smiley Utd tråden (og alle andre klubtråde) skal ikke fyldes med ligegyldigt fis fra to der end ikke er fans af klubben...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10803: 06 Mar 2011, 20:31 »

Pyha pyha pyha sikke en præstation... Vi forærer Liverpool 2½ mål, og vi er uskarpe foran mål, ja lige på nær Chicharito, self... Hvad mere skal man egentligt skrive? Jo, jeg vil egentligt godt komme med et bud, og det bliver nok lidt langt.

En ting er at vi taber på Anfield, det kan alle hold gøre. En ting er at vi taber på Brown, det kan alle hold gøre. Ja, det er sågar ingen katastrofe at vi taber begge steder, hverken i samme sæson eller i to på hinanden følgende kampe.

Men når vi viser hvor fysisk underlegne vi er på Broen og hvor meget vi taber på aggressiviteten i dag, så synes jeg billedet bliver utroligt negativt. Vi har generelt haft en elendig udebane-form i denne sæson, og har vel på intet tidspunkt virker i topform. Vi har haft enkelte flotte præstationer, specielt hjemme og enkelte glimt på udebane, bl.a. comebacket mod Blackpool, men vi har på INTET tidspunkt virker uovervindelige.

Jaja, ligaen er speciel i år. Ingen af de sædvanlige tophold har virket netop det, men det kan vi ikke bruge til en skid.

Derimod kan vi bruge det til noget, at vi pt. har en central midtbane, hvor ingen af emnerne er i topform. Carrick er virkeligt i skidt form. Selv hans spidskompetence, afleveringerne, er ikke noget man kan være sikker på fungerer optimalt lige nu. Og det samme kan siges om Scholes. Alderen gør self, at han ikke er den samme som før, men når han i kampens start leverer to på hinanden følgende elendige afleveringer, symboliserer det bare sæsonen som helhed. Så kunne vi jo håbe på Fletcher og hans arbejdsvanvid, men også her har der manglet meget. Han er slet ikke den styrende figur han har været de sidste to sæsoner. Så er der self reserven Gibson, men ingen kan i fuld alvor mene at han pt. kan løfte holdet.

Så vi står med et ufatteligt stort problem på det måske vigtigste sted på banen. Jeg har dælme svært ved at forstå, at vi kan have 3 spillere som Carrick, Fletcher og Scholes hvor ingen af dem er i topform på så afgørende tidspunkt af sæsonen. Det tangerer noget vi ikke har set i Utd før, hvor Ferguson og hans stab ALTID har været god til at time spillernes form til forårets afgørende kampe.

Så har vi en Rooney der måske nærmer sig topformen, men som imo stadig ikke er mere end 85% af sin form fra sidste sæson. En Berbatov der har så led en attitude at jeg snart ikke gider se på den, selvom han er en klasse spiller. Til gengæld har vi en måltyv i Chicharito, som er fantastisk at se på. Mener hans ti mål i PL i denne sæson er kommet på 15 afslutninger. Det er klinisk.

Vi har self mange skader, og det er et stort tab at undvære både Rio og Vidic hvilket tydeligt kunne ses i dag, men det er bare undskyldninger for vores generelt elendige form i denne sæson. Og for mig peger det det i retning af en mand: Ferguson...

Nøj hvor blev jeg misundelig på Liverpool over at man har hentet en mand som Suarez der i dag overstråler Rooney og Berbatov med flere længder med en enorm dynamik i sit spil. Han er ikke ikke en bedre spiller, heller ikke dårligere, men han har en dynamik i sit spil, som vi i den grad savner. Men hvor var vi i transfervinduet? Fuldstændig væk. Og de sidste mange indkøb stråler ikke af storklub: Chris Smalling er godkendt, Chicharito fremragende, men Bebe, Lindegaard, Diouf, Obertan, Owen, ja hvis vi går endnu længere tilbage, kan vi også nævne en Manucho, som alle enten stadig mangler sit gennembrud eller som allerede er væk og for andre er det stærkt tvivlsomt om de nogensinde får det gennembrud. Bare ved tanken om de navne, rejser gåsehuden sig og tankerne ryger tilbage til starten af årtusindet, hvor indkøb som Taibi, Bosnich, Kleberson, Djemba-Djemba var enten direkte katastrofale, eller bare dårlige.

Vi skal op i gear når det kommer til transfers, og skal til sommer vise at vi er i Top 3 når det kommer til økonomi (Hvis vi altså virkeligt er det), og sætte os igennem og sikre bl.a. klar forstærkning til maskinrummet på midten. Desværre frygter jeg i den grad at det ikke sker. Synes det virker som om Ferguson har tabt pusten på transfermarkedet og hiver flere og flere tvivlsomme transfers ind, lidt på må og få, og for mig har han kun en chance mere for at vise, at han stadig har styr på det.

Og det bringer mig videre til det sidste punkt: Boykot af pressen. Jeg er ganske enkelt træt af Ferguson på dette punkt. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at han sætter sig selv over klubben på den måde. Jaja, han har vundet utallige trofæer osv osv, men hvordan kan vi have en manager der ikke vil snakke med pressen, der bliver fornærmet så snart nogle stiller kritiske spørgsmål? Det er da ikke det Manchester United jeg vil se. Drop den barnlige opførsel og lad os få noget åbenhed. Det kommer bare ikke med Ferguson, det kan jeg simpelthen ikke se. Manden har efterhånden et horn i siden på samtlige medier, senest klubbens egen TV station, som blot har hjulpet FA i deres forsøg på at få Ferguson (og andre managers) til at klappe kaje med deres brokkeri.

Så for mig handler det blot om at stjæle det mesterskab, så vi kan sende Ferguson på pension med det 19. mesterskab så han dermed ender sin karriere med at gøre det han udtalte han ville da han kom til klubben i 1986...

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10804: 06 Mar 2011, 20:32 »

De marginaler, som I har haft på jeres side gennem hele året.

Come on, grow up. Liverpool var langt bedre end jer, hvor meget du end pakker det ind. Facts.
Men uanset hvad må du da indrømme, at droppet af VDS samt et utilgiveligt hul i muren af Berba, er i den gode ende af en foræring? Og målet med Nani taler vist for sig selv - foræring.

Dette er ikke ment som om, at det ikke var fortjent i vandt. Det var det bestemt, men i havde marginalerne i dag. Var vi lidt mere heldige med Berbas afslutning i starten, og hans kæmpe chance senere hen da i førte, ville det måske ha' set anderledes ud. Men sket er sket, vi tabte og vi var lort i store dele af kampen, specielt i vores presspil.  Smiley

Det er dog nærrer mig allermest, var vores attitude kontra jeres. Man havde den fornemmelse, at jeres spillere ville dø for sejren - en attidtude som jeg ikke rigtig så ved os. Men det kan være det bare er mig.  Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10805: 06 Mar 2011, 20:35 »

I får mig bare ikke til at sige, at Liverpool er bedre end United. Mit hold spillede dårligt i dag, og Liverpool var ikke så gode, som nogle gør dem til i mine øjne. Så må I gerne kalde mig blind, men Liverpool scorede tre mål i dag, fordi vi sejlede rundt ved 1-0-målet (fantastisk af lorte Suarez), Nanis hjerneblødning og van der Sars drop. Bum. Faktum - i mine øjne - er, at Liverpool havde marginalerne på deres side.

Og faktum er, at Liverpool ligger nummer seks, og United nummer et - og det er jo det vigtigste.
Det kommer ikke sagen ved, hvad placering man har i ligaen. Det viser hvor god du gennem hele sæsonen har været, og intet om kampen i dag. Liverpool var bedre end jer i dag, igennem hele kampen, hvis vi ser bort fra 10 minutter. De var bedre end jer i dag, men i din blindhed og had til Liverpool, kan du ikke se det..

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10806: 06 Mar 2011, 20:35 »

Du mener Liverpool fik 3 foræringer, og var utrolig heldige, mens I havde vundet kampen, med lidt koncentration i forsvaret. Lad mig fortælle dig sandheden: Liverpool var jer klart overlegne, og fortjente sejren. Det burde du indrømme. Jeg forstår ikke, hvorfor du er så arrogant omkring dit hold. Det klær ingen. Heller ikke dig.

Du burde ændre din attitude.

Jeg vil faktisk godt bakke Toby lidt op her. Det er ikke for at tage noget fra Liverpool, men det første mål kommer efter en ufattelig opdækningsfejl, hvor der pludseligt står tre Liverpool spillere og kun en Utd spiller i vores højre side af feltet efter en dødbold. Så er det self fremragende af Suarez herefter.

Mål nr. to er jo en klar foræring, ligesom det tredje mål også er det (og var der ikke offside? så aldrig en replay hvor man ser hvor Kuyt står da Suarez sparker...).

Og på en eller anden måde, hvor elendigt vi end spillede, så kunne Berba med lidt mere held have scoret to, mens vi havde andre situationer som kunne være endt i mål, bl.a. et godt opspil af Rooney der finder Giggs på kanten af feltet.

Det havde Liverpool self også, men det er bare en underlig fornemmelse man har efterfølgende, når nu vi faktisk spillede rigtig skidt, og sejren i øvrigt var fortjent.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10807: 06 Mar 2011, 20:38 »

Jeg vil faktisk godt bakke Toby lidt op her. Det er ikke for at tage noget fra Liverpool, men det første mål kommer efter en ufattelig opdækningsfejl, hvor der pludseligt står tre Liverpool spillere og kun en Utd spiller i vores højre side af feltet efter en dødbold. Så er det self fremragende af Suarez herefter.

Mål nr. to er jo en klar foræring, ligesom det tredje mål også er det (og var der ikke offside? så aldrig en replay hvor man ser hvor Kuyt står da Suarez sparker...).

Og på en eller anden måde, hvor elendigt vi end spillede, så kunne Berba med lidt mere held have scoret to, mens vi havde andre situationer som kunne være endt i mål, bl.a. et godt opspil af Rooney der finder Giggs på kanten af feltet.

Det havde Liverpool self også, men det er bare en underlig fornemmelse man har efterfølgende, når nu vi faktisk spillede rigtig skidt, og sejren i øvrigt var fortjent.
Nej. Da man så det live så det tvivlsomt ud, men replays har dog afvist det tydeligt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10808: 06 Mar 2011, 20:44 »

Ok tak Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #10809: 06 Mar 2011, 20:53 »

Nu giger jeg ikke ind i denne her muderkastning der allerede er lidt af.

Jeg vil bare sige tak for kampen. Jeg synes faktisk det var en ganske god kamp og indeholdt alt det et derby mellem Liverpool og Man U skal indholde.

Det bedste hold vandt, det bør der ikke være tvivl om.
Men fprstår godt jeres frustartioner med Carra tackling på Nani, den burde have været direkte rødt og det er imo ikke til diskution.
Rafael burde også have været sendt i bad, men på den måde endte det jo så 1-1 selvom man vel ikke kan bruge det til alverden  Peace

I har af en aller anden grund kæmpe problemmer på udebane og nu må man håbe jeres sidste kampe fortrinsvis skal foregå på OT.

Kongfjong@ Berba kunne godt have scoret et par kasser, men vi kunne jo også godt have scoret lidt mere end vi gjorde, bla allerede efter ca 2 min hvor Suarez er helt blank. Så mon ikke de brændte chancer går ca lige op  Thumbs Up

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10810: 06 Mar 2011, 21:03 »

Det er jo også det jeg skriver JKJ Wink Derfor sidder jeg bare alligevel med en fornemmelse af, at vi godt kunne have stjålet sejren, fordi jeres mål kommer på rigtig dumme fejl af os...

Det eneste jeg kan indvende mod Rafael skulle have haft rødt er, at han formenlig ikke havde lavet tacklingen hvis Carragher var smidt ud, da det var tydelig frustration, men det kan man kun gisne om, og selve tacklingen var self til rødt.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10811: 06 Mar 2011, 21:29 »

Spoiler-alert... Provokerende indlæg forude - Ikke for sarte sjæle! (Jeg gider ikke høre på whine bagefter, I er advaret)

Slap da af? Det er bare en lille flænge...

Hvad med at i dropper Carragher og snakker om hvor stort et svin Rafael er Smiley? men nej nej.. bare fordi det gik udover jeres spiller den her gang, så er helvede løs Smiley Elsk på dobbeltmoral!
Jeg spørger bare: Men er du f**king evnesvag? En lille flænge? Kig dog på billedet knægt - det sår er større end Kim Larsens mund, og det siger fandeme ikke så lidt.

Det kommer ikke sagen ved, hvad placering man har i ligaen.
Du brugte ellers flittigt "tabellen lyver aldrig", dengang I kunne spille fodbold.

Nu var jeg godt nok på arbejde i dag, men føj for helvede en tackling af Carragher. Hvis Nani har brækket benet, er jeg sikker på, at vi ikke bliver mestre: Vores centrale midtbane er ikke i form (og vi har et par skader), vores to bedste fløjspillere kæmper med brækkede ben (selvom den ene forhåbentligt snart er tilbage) og vores midterforsvar har stadigvæk problemer med skader - det bliver dog en fornøjelse at få Vidic tilbage.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10812: 06 Mar 2011, 21:37 »

Jeg spørger bare: Men er du f**king evnesvag? En lille flænge? Kig dog på billedet knægt - det sår er større end Kim Larsens mund, og det siger fandeme ikke så lidt.

Haha dog ikke! - Utroligt som i tager alting så hårdt da Wink

Ville være det samme som jeg sagde verdens højeste bygning, var lille.. Men det ville folk selvfølgelig også gå amok over, selvom det ikke passer! Evnesvag.. Jeg må le!   funny funny

JKJ
Gæst

« Svar #10813: 06 Mar 2011, 21:39 »

Og det bringer mig videre til det sidste punkt: Boykot af pressen. Jeg er ganske enkelt træt af Ferguson på dette punkt. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at han sætter sig selv over klubben på den måde. Jaja, han har vundet utallige trofæer osv osv, men hvordan kan vi have en manager der ikke vil snakke med pressen, der bliver fornærmet så snart nogle stiller kritiske spørgsmål? Det er da ikke det Manchester United jeg vil se. Drop den barnlige opførsel og lad os få noget åbenhed. Det kommer bare ikke med Ferguson, det kan jeg simpelthen ikke se. Manden har efterhånden et horn i siden på samtlige medier, senest klubbens egen TV station, som blot har hjulpet FA i deres forsøg på at få Ferguson (og andre managers) til at klappe kaje med deres brokkeri.

Så for mig handler det blot om at stjæle det mesterskab, så vi kan sende Ferguson på pension med det 19. mesterskab så han dermed ender sin karriere med at gøre det han udtalte han ville da han kom til klubben i 1986...

Dejligt at høre det fra en Man U fan som mange andre tænker og taler om.

Magen til barnlig opførsel skal man da lede længe efter.

Måske på tide at der bliver ansat til en spin-doktor til den kære Sir A. For han gør da i den grad alt for at brænde bare den mindste smule good-will han efterhåden har tilbage hos den engelske presse.

Med så mange år på bagen i Man U og i den bedste række i PL må han da have lært at pressen er der både når det går godt og især når det går mindre godt.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10814: 06 Mar 2011, 22:02 »

Haha dog ikke! - Utroligt som i tager alting så hårdt da Wink

Ville være det samme som jeg sagde verdens højeste bygning, var lille.. Men det ville folk selvfølgelig også gå amok over, selvom det ikke passer! Evnesvag.. Jeg må le!   funny funny
Så udviklingshæmmet da? Vi kommer i hvert fald ikke videre i "diskussionen". Hvis du ikke kan se, at det er en stor flænge - så har du ikke bare brug for briller længere.

Sider: 1 ... 719 720 [721] 722 723 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010