Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:21:26
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 19:17:48
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
1 Bruger, 745 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
714
715
[
716
]
717
718
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1448184 gange)
Newton Heath
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #10725:
05 Mar 2011, 13:02 »
Vi rejser til Liverpool og spiller rivalopgør imorgen, men efter Chelsea-nederlaget i midtugen er der sket en del ting i Manchester United, som lige er værd at følge op på.
Først skulle vi som jeg tidligere har nævnt have skrevet med det belgiske stjernefrø Adnan Januzaj, som skulle være et meget ombejlet talent. En lille video skulle vise at han allerede som 12-årig havde teknikken med sig. Ganske underholdene.
LINK.
To forlængelser er det også blevet til, idet både Michael Carrick og Darren Fletcher har forlænget deres respektive kontrakter med Manchester United. Efter spekulationer om at Fergie ville afsætte førstnævnte der gennem de seneste sæsoner har oplevet et formdyk bliver dermed formentligt aflivet, idet han har sat sin signatur på en aftale varende til 2014. Klubdrengen Fletcher har forlænget for et enkelt år mere, så hans kontrakt udløber sommeren 2015.
Til den negative side risikerer Fergie nu endnu en karantænedom, efter at have kritiseret dommeren fra Chelsea-kampen Martin Atkinson på åben skærm. Der har været delte meninger om den iltre skottes gøren og laden, og mens nogle journalister og andre managere mener at Fergie bør tie stille og burde vide bedre, så har han også fået støtte fra liga managernes forening Richard Bevan, som har udtalt at denne slags kommentarer kan være svære at undgå efter tvivlsomme kendelser på vitale tidspunkter. Seneste nyt er også at Fergie har boykottet vores egen TV-station MUTV, efter at de skulle have givet hele interviewet til FA, hvilket Fergie skulle være stærkt utilfreds med. Nu kan vi blot vente og håbe at det ikke bliver til nogle karantænedage frem imod det afsluttende program i Premier League.
Også Chris Smalling er kommet lidt i problemer efter en imponerende periode på banen, idet han skulle have drukket sorgerne efter nederlaget og det begåede straffespark mod Chelsea væk, sammen med en masse andre venner og muligvis prostituerede i en hotelsuite. Fergie havde netop efter kampen rost Smalling for sin modenhed, hvis rosende vendinger han ikke ligefrem tog til sig.
Derudover er den Crawley-fan der simulerede flystyrt i Crawley Towns FA Cup-video nu blevet dømt, og han er påkrævet at betale 750 kroner, samt otte ugers fængsel i en betinget dom der gælder i 12 måneder. 19-årige James Butler blev set i videoen hvor han simulerede flystyrt åbelyst, samtidig med at han signlarede 1, 9, 5, 8 med sine fingre.
Lidt optakt, eller i hvert fald nyheder, forud for imorgen bliver det alligevel til. For mens Liverpool kæmper for at få danske Daniel Agger klar har vi selv vores forsvarsproblemer, idet verdens bedste forsvarsspiller Nemanja Vidic sidder ude med karantæne på Anfield. Derudover er både Patrice Evra, Rio Ferdinand og Jonny Evans alle yderst tvivlsomme til morgendagens kamp, men Evra har dog udtalt at han regner med at blive klar, mens det bliver en kamp mod uret for de to sidstnævnte. Skulle det ikke lykkedes nogle af de to sidstnævnte at blive klar vil Wes Brown sandsynligvis danne duo med unge Chris Smalling.
EDIT: Ifølge en argentinsk radiostation, Radio Event, samt diverse engelske medier, forhandler Javier Pastore med Manchester United om et forestående skifte til sommer. Rapporterne siger at Pastores agent Marcelo Simonen i øjeblikket forhandler de sidste detaljer på plads i en aftale der koster United €40 millioner, svarende til omkring £35 millioner. Dette vil gøre Pastore til den dyreste spiller i Uniteds historie.
Hvad siger i til det? Selvfølgelig er det stadig blot et rygte, men for satan hvor jeg kommer i bukserne ved tanken om at have Pastore som den kreative del af midtbanen.
«
Seneste Redigering: 05 Mar 2011, 14:15 af Newton Heath
»
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10726:
05 Mar 2011, 22:23 »
Jeg er bange for at vores spil går lidt i stå, hvis vi både har Berbatov og Pastore på banen. De er ikke just de mest bevægelige eller de største fightere uden bold, og kan begge godt lide at holde på bolden. Samtidigt har vi Nani, der også holder meget på bolden når han har den. Dog ville hans egenskaber og kompetencer passe skide godt ind i United. Håber stadigvæk lidt mere på Hamsik end Pastore, men begge to ville fandeme være ren luksus.
Der er utroligt mange sportsmedier, der har delt historien i dag. Det var der selvfølgelig også med Qatar-historien, så det kan ikke bruges til så meget. Men det lyder da forholdsvis seriøst.
Newton Heath
Manager
«
Svar #10727:
05 Mar 2011, 22:31 »
Det afhænger meget af hvilket system vi spiller og hvilke øvrige spillere vi har på banen. Ellers kan jeg godt give dig ret, hverken Berbatov, Pastore eller Nani er specielt arbejdssomme uden bolden, men hvis du har typer som Carrick, Fletcher og til dels Park på banen også, vil det vel kompenserer glimrende. Desuden afhænger det også af hvilken modstander vi står overfor, for mod de store hold bliver vi måske nødt til at spille med enten Pastore eller Berbatov, mens vi mod de mindre hold godt kan tillade os at benytte begge.
Personlig er jeg stor fan af Pastore, og jeg har en fornemmelse af han bliver det næste helt store hit i europæiske fodbold, hvorfor jeg meget gerne ser os lave handlen inden Barcelona, Chelsea og Manchester City vågner til dåd. Han er et teknisk pragteksempler, hurtige fødder, giftigt spark, fantastiske pasninger og så er han den type der kan få noget ud af ingenting. Jeg kan ekstremt godt lide ham og jeg tror han ville kunne åbne nogle helt nye dimensioner i vores spil, der siden afgangen af Ronaldo og til dels Tevez har manglet.
En tilgang af Pastore vil betyde at vores spillestil kan ændre sig enormt meget og det vil vel blot gøre det endnu mere uforudsigeligt hvordan og hvorledes vi ville stille op. En 4-3-3 med Pastore, Anderson/Carrick og Fletcher på den centrale del med Rooney, Berbalove og Nani eller Giggs/Park, Rooney og Nani ville uden tvivl kunne tages i brug, mens vi mod de mindre mandskaber godt ville kunne afprøve os med en offensivt orienteret 4-4-2 med Pastore og Fletcher centrale, Nani og Park/Giggs/Valencia på kanterne og så Berbalove og Rooney i front. Mulighederne er uendelige og kun fantasien sætter grænser.
Du får selvfølgelig ikke både Marek Hamsik og Javier Pastore, idet vi trods alt ikke skider penge i baglokalerne, selvom det kunne være enormt fornøjeligt. Begge spiller af dygtige men jeg har udviklet et lille man crush på sidstnævnte, hvorfor jeg allerhelst ser ham i klubben. Om 40.000.000 euro er for høj en pris er så noget helt andet.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10728:
05 Mar 2011, 22:48 »
40 millioner euro er jo omkring 300 millioner danske kroner, så Fergie skal selvfølgelig være helt sikker i sin sag, hvis han mener at Pastore er dét værd. Hvis prisskiltet var det samme, hælder jeg nok lidt mod Hamsik. Men jeg ville bestemt ikke blive trist, hvis vi skulle købe Pastore. Han kan trods alt gøre sig både centralt, på begge kanter, bag angriberne og sådan lidt.
Newton Heath
Manager
«
Svar #10729:
05 Mar 2011, 22:54 »
Ja, det er mange penge, uanset om man køber Pastore eller Hamsik for 300 millioner, vil det være en chance at tage.
Jeg foretrækker Pastore, men skulle valget falde på Hamsik, hvis altså Fergie overhovedet vil hente en kreativ midtbanespiller, vil jeg heller ikke begræde dette. Hamsik er en glimrende spiller.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10730:
05 Mar 2011, 23:00 »
I øvrigt går jeg glip af morgendagens kamp pga. arbejde. De sidste tre kampe jeg har misset, som jeg gerne ville have set, er hhv. Uniteds sejre på 7-1 og 5-0 såvel som Chelsea - Aston Villa, der jo endte 3-3... Der tegner sig et mønster, så I kan nok godt forvente, at det bliver en legendarisk kamp, når jeg nu er på arbejde... JUST SAYIN'!
Newton Heath
Manager
«
Svar #10731:
06 Mar 2011, 13:37 »
Matchday!
Om en lille times tid fløjtes opgøret på Anfield mellem Liverpool og Manchester United igang, og jeg glæder mig som et lille barn. Arsenal smed på Emirates mod Sunderland igår, hvilket var utroligt vigtigt, og betyder at vi er tre point foran dem inden dagens kamp. Liverpool har haft en noget svær sæson, men er efterhånden ved at komme lidt efter det, trods sidste weekends nederlag på 3-1 til West Ham.
United har været ramt af store skadesproblemer det seneste stykke tid, og til dagens kamp må vi undvære Park, Hargreaves, Valencia, Anderson, Owen og måske også Ferdinand og Evans. Evra har også været meldt tvivlsom, men vi får os en slem overraskelse hvis ikke han spiller. Derudover sidder vores bedste forsvarsspiller Vidic ude med karantæne, og vi har før vist hvordan vi sejler uden serberen i bagkæden. Martin Kelly og Jonjo Shelvey er ude for Liverpool med sikkerhed, mens Fabio Aurelio, Daniel Agger og senest Steven Gerrard kæmper for at blive klar til kampen. Sidstnævnte forventes dog stadig at spille.
Jeg håber på følgende opstilling:
VDS
Rafael-Ferdinand-Smalling-Evra
Nani-Carrick-Fletcher-Giggs
Berbatov-Rooney
Best case scenario for mig er denne opstilling, jeg håber vi går ud og spiller for det idag med to på toppen, og med Nani og Giggs på kanterne, samt to hårdtarbejde gutter i midten. Forsvaret er taget efter hvordan det allerbedst kan blive, og det er langt fra sikker at Rio spiller, hvilket vil bane vejen for enten Evans eller Brown. O'Shea kan også sagtens spille backen i stedet for Rafael, men håber at brasilianeren får chancen.
Jeg har dog en fornemmelse af at vi som altid spiller 4-3-3 i de store kampe, med ovennævnte bagkæde og Carrick, Fletcher og Scholes centralt, med Nani og Rooney på kanterne og Hernandez på toppen, eller med Nani og Giggs på kanterne og Rooney fremme. Desuden har vi også ligatopscoreren Berbatov, der dog ikke passer så godt ind i vores 4-3-3 system, og helt klart favoriseres bedre i 4-4-2 hvor han har en angrebsmakker. Mulighederne er uendelige.
Det bliver spændende at se i hvert fald - jeg tror(håber) at det bliver en fantastisk kamp med os som vinder med 2-3 - Rooney i hovedrollen.
UNITED!
«
Seneste Redigering: 06 Mar 2011, 13:39 af Newton Heath
»
Newton Heath
Manager
«
Svar #10732:
06 Mar 2011, 13:47 »
United:
VDS
Rafael-Brown-Smalling-Evra
Nani-Carrick-Scholes-Giggs
Berbatov-Rooney
Bænk: PiG, Fabio, O'Shea, Gibson, Fletcher, Obertan, Hernandez
Liverpool:
Reina
Johnson-Carragher-Skrtel-Aurelio
Lucas-Meireles
Maxi-Gerrard-Kuyt
Suarez
Bænk: Gulasci, Kyrgiakos, Poulsen, Spearing, Cole, N'Gog, Carroll
God kamp!
«
Seneste Redigering: 06 Mar 2011, 14:02 af Newton Heath
»
Metsu1
Manager
«
Svar #10733:
06 Mar 2011, 14:08 »
Citat af: Newton Heath 06 Mar 2011, 13:47
United:
VDS
Berbatov-Rooney
Liverpool:
Reina
Lucas-Meireles
Maxi-Gerrard-Kuyt
Suarez
God kamp!
Åh nej, ikke Brown i det centrale forsvar
Det bliver sgu en tæt kamp. Jeg håber virkelig, vi kan spille, som vi gjorde i første halvleg mod Chelsea og så får Sir Alex lige et godt råd af mig.
Lad nu være med at trække spillerne tilbage, hvis vi kommer foran!
Klø på og få lukket de kampe i stedet for, GO UNITED
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #10734:
06 Mar 2011, 14:13 »
Citat af: Newton Heath 06 Mar 2011, 13:47
United:
VDS
Berbatov-Rooney
Liverpool:
Reina
Lucas-Meireles
Maxi-Gerrard-Kuyt
Suarez
God kamp!
Tror det bliver en målrig kamp. Det er to halvdårlige forsvar, hvorimod næsten alle offensive spillere er klar. Bliver spændende og se om Smalling (han har virkelig imponeret mig) kan spille sammen med Wes Brown. Carragher har virket god efter sit comeback, men Liverpools forsvar er en del stærkere, når de har Agger til rådighed.
Jeg tror kampen om midtbanen bliver altafgørende, hvor det bliver afgørende for Liverpool, at Gerrard finder sit bedste niveau hurtigt. Realistisk set tror jeg den ender 1-2 eller 2-2. Men den er svær at forudsige.
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #10735:
06 Mar 2011, 14:50 »
Synes det er skræmmende at vi står så passivt nede i forsvaret.
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #10736:
06 Mar 2011, 15:05 »
hvor spiller vi dårligt - sorry to say
Metsu1
Manager
«
Svar #10737:
06 Mar 2011, 15:13 »
Citat af: chackpercom 06 Mar 2011, 15:05
hvor spiller vi dårligt - sorry to say
Det er forsvaret, der er røvelendigt. For dumt af Vidic med det røde kort, når den bedste reserve er Wes Brown
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #10738:
06 Mar 2011, 15:19 »
Citat af: Metsu1 06 Mar 2011, 15:13
Det er forsvaret, der er røvelendigt. For dumt af Vidic med det røde kort, når den bedste reserve er Wes Brown
ja, men synes egentlig at hele holdet spillet skidt. Forsvaret spiller bare endnu dårligere end resten af holdet.
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #10739:
06 Mar 2011, 15:23 »
Citat af: hasselnuzz 06 Mar 2011, 15:22
Haha Nani græd
Tror jeg helt ærligt også du ville have gjort, hvis du havde modtaget et strækt ben med knopperne forrest, lige midt på knæet? Drop nu de der totalt unødvendige kommentarer!
Sider:
1
...
714
715
[
716
]
717
718
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »