home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:58:22 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 14:30:32 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23498
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shopcryptominer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 711 712 [713] 714 715 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1448682 gange)
ptrN
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10680: 02 Mar 2011, 07:29 »

Tja, han rammer sgu bolden i første omgang, og det lignede sgu et sindssygt tyndt straffe.
Desuden skulle Luiz have været smidt ud omkring tre gange. Dommeren var en fucking joke i dag, og jeg kaster op på stedet, hvis jeg nogensinde hører Chelsea-fans brokke sig over, at dommerne altid holder med United.

En elendig præstation i anden halveg af spillere - men sgu egentligt også dommeren - koster os sejren i sidste ende. Drogba har lige så meget fat i trøjen på Vidic i første omgang, som Vidic har på Ramires. Det hænger slet ikke sammen det dér.

/Whine-mode
Haha. You've just made my day.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10681: 02 Mar 2011, 09:54 »

Tja, jeg kan da også nævne Ferdinand, Evans, Valencia, Anderson, Park m.fl. Det ser heller ikke så godt ud her, men vores brede trup bør næsten kunne klare det, selvom det aldrig er det samme at bruge fx Bébé kontra Valencia.

Jeg vil nu påstå at Van Persie, Fabregas, Vermaelen og Walcott er vigtigere for Arsenal end de nævnte spillere er for United. Det er trods alt vores bedste spiller fra hver kæde. Smiley

Når en spiller, der står i en strafbar offside-position i afleveringsøjeblikk et, får bolden er der offside. Den bliver ikke annulleret, bare fordi en forsvarer eller stolpen rammer bolden. Husk på, at hvis målmanden parerer bolden ud til en spiller i offside position (efter et skud), er der offside. Ingen diskussion der.

Tja, synes nu stadig målet mindede utroligt meget om Sahas godkendte mål mod Arsenal - Faktisk ser det mere ud til at Terry spiller den her, i forhold til om Koscielny gjorde.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10682: 02 Mar 2011, 10:48 »

Når en spiller, der står i en strafbar offside-position i afleveringsøjeblikk et, får bolden er der offside. Den bliver ikke annulleret, bare fordi en forsvarer eller stolpen rammer bolden. Husk på, at hvis målmanden parerer bolden ud til en spiller i offside position (efter et skud), er der offside. Ingen diskussion der.

Kan kun svare, at du nok bør konsultere dommeren der IKKE dømte offside efter Kocielnys mislykkede forsøg på at sparke bolden væk mod Everton, hvilket Saha profiterede af selvom han stod i klar offside da bolden blev spillet.

Thomas Vejlgaard udtalte efter den hændelse at "Hvis det i situationen bliver vurderet, at forsvarsspilleren forsøger at sparke bolden væk, tæller det som en ny situation, og da bolden herefter kommer fra en modspiller, er angriberen ikke jo ikke offside. Også selvom han var det, da den oprindelige aflevering bliver slået"

http://www.bold.dk/nyt/Dommer-Ingen-offside-paa-Saha-maal

Som jeg husker det, men det skal nok afklares med et highlight, så forsøger Terry at sparke bolden væk, og så er det altså præcis samme situation som ved Sahas mål Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10683: 02 Mar 2011, 10:54 »

Jeg vil nu påstå at Van Persie, Fabregas, Vermaelen og Walcott er vigtigere for Arsenal end de nævnte spillere er for United. Det er trods alt vores bedste spiller fra hver kæde. Smiley

Hæhæ de her sammenligner er egentlig så fjollede, men vil nok give dig ret, men nu hvor vi så også mangler Vidic til Liverpool kampen, bliver Rio pludseligt endnu mere betydende.

Evans er ikke vigtig i sig selv, til gengæld er fraværet af Valencia irriterende fordi vi f.eks. manglede ham i går, hvor trusler fra begge kanter måske kunne have gjort endnu mere ondt på Chelsea i vores gode periode i 1. halvleg.

Og Park er super at have i de store kampe Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10684: 02 Mar 2011, 11:36 »

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #10685: 02 Mar 2011, 11:53 »

Skal og vil bestemt ikke forsvarer Sir A her.

Men dommerne i PL er altså virkelig på et lavt niveau i denne sæson.
Det er sjældent at de ikke laver mindst en eller anden grov fejl og til tider kan jeg altså godt forstå at det må dybt frustrende at være spiller og træner.

Den dommer præstation vi så igår mellem Chelsea og Man U bør slette ikke kunne lade sig gøre på dette niveau.
De kendelser, eller mangel på samme, man så var jo ikke til at finde hoved og hale i. Der var jo ingen linie og det ser vi desværre alt for tit i denne sæson.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10686: 02 Mar 2011, 11:53 »

Er det noget nyt sutten piver, når hans hold taber?

Ganske morsomt har han intet sagt om det svineri, som Rooney lavede mod Wigan. Men man er vel nok sig selv nærmest når det kommer til stykket.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #10687: 02 Mar 2011, 12:13 »

‎"Martin Atkinson have now 13 straight wins "in front of" Chelsea with the score 32-2".
Haha, det læste jeg lige på "oldtrafford.dk"s facebook-side. Er det mon tilfældigt, at det går så godt for Chelsea, når Atkinson dømmer deres kampe? Tunge

Det nok bare en dårlig undskyldning ... så kan du jo bare komme med at han også er den dommer der giver flest straffe og røde kort i ligaen ..

Vi skal alle være her.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10688: 02 Mar 2011, 12:14 »

Åh jo, han har så men udtalt, at han syntes Rooney var heldig med ikke at blive smidt ud, så det har han skam Wink

Jeg har svært ved at finde hoved og hale i debatten om de engelske dommere. Synes sgu der gør et godt job, og sammenlignede man antallet af fejl de laver, med det antal fejl spillerne laver i snit, så tror jeg vi vil se, at vi bare snakker om mennesker der, præcis som spillerne, begår fejl.

Synes generelt de engelske dommere er de bedste fordi de har langt det største "fingerspitzgefühl" og har lettere til et smil end mange andre dommere. Synes ikke de begår flere fejl end f.eks. de danske eller spanske dommere i de kampe jeg ser fra de ligaer, så vil ikke rigtig brokke mig.

Ser det mere som et udtryk for, at der er så ufattelig stor fokus på dommerne i lige netop England, at det bliver en "folkesygdom" blandt fans, konstant at brokke sig over den og den afgørelse. Det er som om medier, fans, managers osv kun har en mulighed når de taber: At beklage sig over dommeren. Det er jo helt vildt så stor fokus der er på det i England. Den der fokus på, "Var det ikke Atkinson der dømte forkert sidste år på Broen også?" er et ganske godt udtryk for hvor meget man går op i det. Kan det ikke være fucking ligegyldigt om det Atkinson, Webb eller en helt tredje dommer der gjorde det sidste år? Det er så langt ude og huske på den ting og i mit hoved er det kun udtryk for, at man leder efter dårlige undskyldninger for at ens hold tabte...

DavidMadsen
Manager

« Svar #10689: 02 Mar 2011, 12:19 »

Det var slet ikke en opfordring til en sammenligning, jeg konstaterede bare, at vi også har en del skader for tiden. Blandt andet ser det skidt ud, at vi formodentligt har både Vidic, Rio og Evans ude på søndag. Vi er meget hårdt ramt på hhv. højrekanten og i midterforsvaret, mens I er lidt mere handicappede all-round, hvorfor man også må formode, at I har nogle solide reserver.

Desuden tæller van Persie og Vermaelen jo næsten lige så lidt med i regnskabet som Hargreaves gør efterhånden. Tunge

Jeg synes altid det er United fans det whiner. Det må vær "sir" Alex der smitter jer. Tror det er fordi i simpelthen er for arrogante. No harm meant.
Vi har i de sidste mange uger skullet høre på andres klynken, og når det så endelig bliver vores tur til at whine, så whiner vi pludselig altid og er pisse arrogante. Lige nu til jeg tillade mig at være arrogant: Hvor er du dum at høre på - skrid ud af tråden, hvis du ikke har andet at bidrage med.

Det nok bare en dårlig undskyldning ... så kan du jo bare komme med at han også er den dommer der giver flest straffe og røde kort i ligaen ..
Det favoriserer jo ikke et hold over andre, så det har absolut intet med min pointe at gøre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10690: 02 Mar 2011, 12:21 »

Åh jo, han har så men udtalt, at han syntes Rooney var heldig med ikke at blive smidt ud, så det har han skam Wink

Jeg mener tværtimod at jeg har læst at Ferguson sagde at der ikke var noget i episoden og Rooney ikke burde blive straffet for det..

Med hensyn til dommerne, er du helt korrekt i at der er meget fokus på det. Men en af grundende er jo også at man følger engelsk fodbold tættere end noget andet udenlandsk land, og derfor bliver der mere fokus på alle aspekter af fodbolden. Jeg ved da at i både Spanien og især Italien er der rigtig megen ballade med dommerne, især fordi at klubpræsidenterne i Italien udtaler sig utroligt kritisk om dommerne efter en kamp. Der bliver bare ikke fokuseret så meget på det i Danmark.

Men jeg synes nu også at de engelske dommere er blevet ringere med tiden. Det er svært at finde en topkamp hvor der ikke er 1-2 alvorlige fejlkendelser i løbet af en kamp, og det foregår i øvrigt også i mange af de øvrige kampe i ligaen. Synes dommerstandarden i England er dalet gevaldigt på det seneste, og det er underligt at kommentatorerne altid omtaler engelske dommere som de bedste i verden. Enten er det langt fra sandheden, ellers findes der ufatteligt ringe dommere rundt omkring. Synes i hvert fald ikke at de er specielt imponerende i England. Flere Collina'er og Mikkelsen'er, tak! Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10691: 02 Mar 2011, 12:23 »

Det var slet ikke en opfordring til en sammenligning, jeg konstaterede bare, at vi også har en del skader for tiden. Blandt andet ser det skidt ud, at vi formodentligt har både Vidic, Rio og Evans ude på søndag. Vi er meget hårdt ramt på hhv. højrekanten og i midterforsvaret, mens I er lidt mere handicappede all-round, hvorfor man også må formode, at I har nogle solide reserver.

Ja, det bliver utroligt spændende at se hvordan I klarer jer uden Vidic på søndag. Jeg vil påstå at man skulle skade Rooney, Nani, Fletcher og Vidic (og i øvrigt også Van der Sar da Fabianski jo er vores førstemålmand) for at kunne sammenligne skaderne Wink

Og nej, vores reserver er pivringe, det har alle vores omkampe mod minor league hold bevist Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #10692: 02 Mar 2011, 12:27 »

Ja, det bliver utroligt spændende at se hvordan I klarer jer uden Vidic på søndag. Jeg vil påstå at man skulle skade Rooney, Nani, Fletcher og Vidic (og i øvrigt også Van der Sar da Fabianski jo er vores førstemålmand) for at kunne sammenligne skaderne Wink
Kunne forestille mig at vi smed O'Shea ind i midten og Rafael ind på højre back - eller Brown ind i midten, selvom jeg anser det som en smule usandsynligt.

Vil ikke mene at Walcott er jeres bedste kant. Det er i mine øjne Nasri, hvorfor Valencia vs. Walcott må være rigeligt. Desuden må Andersons skade også være på højde med Fletcher. Egentligt har Anderson været bedre end Fletcher centralt i år. Men igen... det er umuligt at sammenligne på den måde, og jeg vil helst ikke ud i en større omgang mudderkastning. Tunge

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10693: 02 Mar 2011, 12:31 »

Kunne forestille mig at vi smed O'Shea ind i midten og Rafael ind på højre back - eller Brown ind i midten, selvom jeg anser det som en smule usandsynligt.

Vil ikke mene at Walcott er jeres bedste kant. Det er i mine øjne Nasri, hvorfor Valencia vs. Walcott må være rigeligt. Desuden må Andersons skade også være på højde med Fletcher. Egentligt har Anderson været bedre end Fletcher centralt i år. Men igen... det er umuligt at sammenligne på den måde, og jeg vil helst ikke ud i en større omgang mudderkastning. Tunge

Er Nasri virkelig kant? Han er jo nærmest mere inde på midten end ude ved kanten modsat Walcott..

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #10694: 02 Mar 2011, 15:28 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/claus-bo-rooney-blev-snydt

Manchester United

Sider: 1 ... 711 712 [713] 714 715 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010