home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:58:22 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 14:30:32 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23498
  1 Bruger, 849 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shopcryptominer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 710 711 [712] 713 714 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1448706 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10665: 01 Mar 2011, 23:29 »

Jeg vil gerne sige tak for en fantastisk kamp. Det er altid specielt at møde jer, og i aften var ingen undtagelse. :-)

JKJ
Gæst

« Svar #10666: 01 Mar 2011, 23:29 »

Jo det er vores helt klare problem. Jeg mener dog ikke at vi skal forsøge at lægge pres i hele kampen i en kamp som den i aften, det er fint at gå ned og forsøge at forsvare føringen efter en time eller sådan noget, men at vi gør det LIGE efter 1-0 målet, fatter jeg ikke...

Vi så det koste mod Wolves og mod Blackpool. I sidstnævnte kamp reddede vi det så med en omstilling til 4-4-2 og et naivt højtstående Blackpool forsvar.

Mod jer, kan vi satse på, at vi spiller for spiller, er bedre og derfor vil kunne slå jer med 4-5-1, men synes det vil være forfriskende, hvis man forsøger at sætte sig på kampen og vise (eller forsøge ihf) at man er bedre.

Men på den anden side kan i vel heller ikke tillade jer at stille jer tilbage mod et så godt som Chelsea. De har altså topspillere på stort set alle pladser og de ville jo få chancer før eller siden når i bare losede bolden væk.

Men måske fysikken bare ikke er med jer i øjeblikket, det virker til tider for nemt at få jer presset tilbage, selvforskyld eller modstanderens skyld.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10667: 01 Mar 2011, 23:30 »

Er det ikke lidt jeres udebane kompleks?
I stiller jer alt for hurtigt tilbage på banen og lader modstanderne storme mod jeres felt og mål. Og når skaden så er sket har i svært ved at slå fra jer igen?

Jeg skal være den første til at indrømme at jeg ikke har set ret mange af jeres kampe, men dem jeg har set og det jeg bla har hørt og læst herindefra har tit virket sådan.

Sådan så man jer ikke for bare 1-2 sæsoner siden hvor i bestemt ikke stillede jer tilbage på banen. Og det var lige meget om det var ude eller hjemme.

Giver dig ret.

Dog er der jo nogle forskellige årsager til det. For det første er vi et andet hold. Ikke sagt at vi var bedre dengang, selvom jeg savner mange af de tidligere spillere. Tevez, Ronaldo, Carrick og Hargreaves, da de begge var fantastiske! Nok om alt det dagdrømmeri.  Peace Fergusom har et koncept, og om vi stiller os for langt tilbage i banen eller ej, kan jo diskuteres. Vi er meget mere defensivt orieteret end for nogle år siden, som du også nævner. Det er lidt en skam, da vores offensive kompetencer ikke får udfoldt sig optimalt. Ferguson ønsker at afvente for meget, hvilket irriterer mig i nogle sammenhæng. Ville sætte pris på, hvis vi spillede lidt mere efter hvem modstanderes var, og ikke i alle tilfælde var tilbageholdende. Vi har en fantastisk trup, offensivt såvel som defensivt. Der er meget balance i den, og vi besidder en fremragende stab. Vi afventer også og bakker i mange situationer, hvilket giver Chelsea plads, også ude på fløjene hvor de kan skabe meget. Måske gik vi taktisk forkert ind til denne kamp, men man kan jo sagtens spille bagklog, og der skal også være hold i det. Jeg tror at en af planerne, bl.a. var at vi afventede, så vi kunne omstille os, da de var i ubalance. De regner det ud i mange situationer, og kanterne står for langt nede til, at vi rigtig kan drille dem i omstillingsspillet og de enkelte kontrastød.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #10668: 01 Mar 2011, 23:43 »

Mærk mine ord. Det er første, og nok også sidste gang jeg siger dette: I dag blev Manchester United bortdømt.

I know, I know, det lyder usandsynligt, men rigtigt er det. Luiz burde være blevet vist ud en 2-3 gange. At han ikke giver ham gult for det åbenlyse frispark mod Rooney fatter jeg virkelig ikke. Straffesparket virker desuden tyndt, og samtidig burde Rooneys offside mål i anden halvleg vel være godkendt eftersom Terry lagde den målgivende aflevering (jf. Sahas offside mål mod Arsenal som jo blev forsvaret som korrekt, da Koscielny ramte den da han forsøgte at sparke den væk). Puha hvor var det en ringe dommer! Synes også at enkelte kendelser blev dømt forkert til Uniteds fordel, men langt hoveddelen talte for dem. Så ramte I endelig en dommer der ikke er United fan Wink

Men sikke en fantastisk kamp! Jeg var helt oppe og køre over den hele vejen igennem, fyldt med intensitet og masser af chancer. Fra en Arsenal fans synspunkt foregik den dog perfekt, da vi nu kan komme et enkelt point efter United, og så mangler I også jeres klart bedste spiller mod Liverpool. Sikke en afslutning vi kunne få på sæsonen! Bare ærgerligt vi har så mange vigtige spillere ude selv for tiden.. Skuffet

Der er ikke mål i Rooneys tilfælde, da bolden blot bliver afrettet og ikke bevidst spillet af Terry. Så klart offside.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10669: 01 Mar 2011, 23:55 »

Har du ikke link til highlight, for det er ikke sådan jeg husker den situation nemlig? Ikke at jeg synes det skal diskuteres endeløst, synes i bund og grund reglen er latterlig, men det kunne være sjovt at se.

En afretning i denne situation er i øvrigt defineret som, at bolden bliver skudt ind på en passiv Terry, og mener ganske bestemt at Terry er aktiv og forsøger at sparke bolden væk/afværge situationen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10670: 02 Mar 2011, 00:06 »

Jeg tænkte lige...
Var det i øvrigt ikke også Atkinson der dømte på Stamford Bridge sidste sæson, hvor Drogba blandt andet fik lov at score på en klar offside?

Bare ærgerligt vi har så mange vigtige spillere ude selv for tiden.. Skuffet
Tja, jeg kan da også nævne Ferdinand, Evans, Valencia, Anderson, Park m.fl. Det ser heller ikke så godt ud her, men vores brede trup bør næsten kunne klare det, selvom det aldrig er det samme at bruge fx Bébé kontra Valencia.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10671: 02 Mar 2011, 00:08 »

Bare noget pis, at Vidic giver Atkinson meget lidt at vælge i mellem og at vi nu på undvære ham på søndag. Et centerforsvar med Smalling og Evans? Hmmm....
Hahaha
Liverpool slagter jer!  Thumbs Up (ironi anvendt)

Liverpool F.C

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10672: 02 Mar 2011, 00:10 »

Haha hvad snakker du om DM, Bebe er da verdensklasse Peace

Det er sjovt med årets liga. Efterhånden bliver det mere et spørgsmål om hvem der har været mindst dårlig, end hvem der har været bedst. Nu ved jeg ikke hvordan det ser ud efter denne runde, men før denne runde i PL mener jeg at huske, at vi, trods den dårlige udebanestatistik, var det fjerdebedste udehold... Det er weird.

Og de to førerhold, har begge en del vigtige spillere ude, hvilket i andre sæsoner ville være afgørende for det enkelte hold, men fordi alle oplever det (det var vel sådan Chelsea nedtur startede), så har det indtil nu kun haft betydning for et mandskab i henhold til at være med i mesterskabskampen, som efter i aften, er mere tæt end længe Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #10673: 02 Mar 2011, 00:16 »

‎"Martin Atkinson have now 13 straight wins "in front of" Chelsea with the score 32-2".
Haha, det læste jeg lige på "oldtrafford.dk"s facebook-side. Er det mon tilfældigt, at det går så godt for Chelsea, når Atkinson dømmer deres kampe? Tunge

DavidMadsen
Manager

« Svar #10674: 02 Mar 2011, 00:19 »

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #10675: 02 Mar 2011, 00:39 »

Jeg tænkte lige...
Var det i øvrigt ikke også Atkinson der dømte på Stamford Bridge sidste sæson, hvor Drogba blandt andet fik lov at score på en klar offside?
Tja, jeg kan da også nævne Ferdinand, Evans, Valencia, Anderson, Park m.fl. Det ser heller ikke så godt ud her, men vores brede trup bør næsten kunne klare det, selvom det aldrig er det samme at bruge fx Bébé kontra Valencia.

Samme Atkinson som lod Macheda score med hånden i selvsamme kamp? Og desuden var det jo linjedommeren der skulle have dømt den offside. Stop al den whinen. Det er da for irriterende at se på.

Thore
Manager

« Svar #10676: 02 Mar 2011, 00:52 »

Samme Atkinson som lod Macheda score med hånden i selvsamme kamp? Og desuden var det jo linjedommeren der skulle have dømt den offside. Stop al den whinen. Det er da for irriterende at se på.

åhh nu er vi vandt til at Liverpool, Chelsea og Arsenal fans altid whiner når vi har spillet mod dem.. Så må vi vel også godt nu?  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #10677: 02 Mar 2011, 00:54 »

åhh nu er vi vandt til at Liverpool, Chelsea og Arsenal fans altid whiner når vi har spillet mod dem.. Så må vi vel også godt nu?  Wink

Jeg synes altid det er United fans det whiner. Det må vær "sir" Alex der smitter jer. Tror det er fordi i simpelthen er for arrogante. No harm meant.

Thore
Manager

« Svar #10678: 02 Mar 2011, 01:00 »

Jeg synes altid det er United fans det whiner. Det må vær "sir" Alex der smitter jer. Tror det er fordi i simpelthen er for arrogante. No harm meant.

Er det United fans der whiner??!!  Shockeret

Efter stort set hver kamp, skal vi høre på ting som:

United er heldige!, United har købt dommeren! United snyder!

Havde United vundet kampen i aften, så vil jeg love der for at Chelsea fansene også ville whine  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #10679: 02 Mar 2011, 06:19 »

Har du ikke link til highlight, for det er ikke sådan jeg husker den situation nemlig? Ikke at jeg synes det skal diskuteres endeløst, synes i bund og grund reglen er latterlig, men det kunne være sjovt at se.

En afretning i denne situation er i øvrigt defineret som, at bolden bliver skudt ind på en passiv Terry, og mener ganske bestemt at Terry er aktiv og forsøger at sparke bolden væk/afværge situationen.
Når en spiller, der står i en strafbar offside-position i afleveringsøjeblikk et, får bolden er der offside. Den bliver ikke annulleret, bare fordi en forsvarer eller stolpen rammer bolden. Husk på, at hvis målmanden parerer bolden ud til en spiller i offside position (efter et skud), er der offside. Ingen diskussion der.

Sider: 1 ... 710 711 [712] 713 714 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010