home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jan 2025, 22:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23500
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kspacer23
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 702 703 [704] 705 706 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1449785 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10545: 20 Feb 2011, 11:54 »

Den eneste jeg synes havde bevist noget var Gibson, Synes er andre var skuffende. især oberton, bebe, o'shea og brown,,
Gibson var "ok" i går, og vi har før set hans fantastiske spark - bl.a. hans første (og eneste) landsholdsmål, hvor han også tager et super løb inden. Men hans pasningsspil og bevægelse skal forbedres meget, hvis han skal erobre en plads som central midt i United. Jeg tror stadigvæk mere på Obertan, som har en fantastisk teknik - selvom han ikke viste ret meget af det i går... Og hvorfor var Brown nu skuffende? Synes han var man of the match i går.

For helved, nu spillede jeg for en gangs skyld på jeres hold, for seriøst, hvis nr. 1 i ligaen ikke kan slå et 5. divisionshold med mere end 2 mål, så er det pinligt - og så går United hen og leverer sådan en 'præstation'  ticked off

Crawley var jeg imponeret over! Selvom de spiller i langt lavere tempo i deres division, så tonsede de stadig rundt og kæmpede det sidste kvarter, og var tæt på udligningen flere gange! Jeg forstår ikke at I har smidt så mange millioner efter Bebe, man skulle tro at det var et charity case fra Ferguson, at han kendte hans fætter eller sådan noget.. Men videre kom I da, og dejligt for danskeren at se Lindegaard holde et clean sheet.
Nja. Der er trods alt et par ting, man lige skal overveje først. For det første er det FA Cuppen, som nærmest er kendt for sensationer. Desuden har de lavere rangerede hold intet at tabe, og de bliver formodentligt aldrig mere motiverede i deres liv end til en kamp på Old Trafford. Selvfølgelig skal vores spillere (reserver) være motiverede og dygtige nok til at banke dem, men alligevel sidder man med en fornemmelse af, at de ikke gider spille bold, fordi modstanderen hedder Crawley og spiller så langt nede i rækkerne.

Mht. Bébé var det jo ikke os selv der scoutede ham eller noget. Vi fik ham anbefalet af Carlos Queiroz, og vi blev åbenbart nødt til at handle hurtigt, da der var flere der var interesserede i ham.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #10546: 20 Feb 2011, 13:54 »

Gibson var "ok" i går, og vi har før set hans fantastiske spark - bl.a. hans første (og eneste) landsholdsmål, hvor han også tager et super løb inden. Men hans pasningsspil og bevægelse skal forbedres meget, hvis han skal erobre en plads som central midt i United. Jeg tror stadigvæk mere på Obertan, som har en fantastisk teknik - selvom han ikke viste ret meget af det i går... Og hvorfor var Brown nu skuffende? Synes han var man of the match i går.

Ja, der skal selvfølgelig mere til for Gibson til at erobrer en fast plads på holdet. Jeg synes selvom at Brown scorede så laver han og O'shea mange usikre fejl nede bagi.   

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

DavidMadsen
Manager

« Svar #10547: 20 Feb 2011, 16:31 »

http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1358611/United-starlet-intimidated-victim-knifepoint-mugging-spared-jail.html
Morrison skulle være et gigantisk talent (Kort og underholdende klip af Morrison), og jeg har også været meget imponeret af ham (på banen), når jeg har set reserve- og/eller ungdoms-kampe for United. Han har dog seriøse problemer i privaten, hvor han hele tiden kommer i vanskeligheder - dette er ikke første gang. Han slipper for fængsel denne gang - næste gang ryger han ind. Nu må han snart forstå alvoren i sine handlinger, og han må meget gerne finde sig en ny vennekreds snart.

Desuden er der lodtrækning til FA Cuppen omkring klokken 17, hvis Citys kamp ikke skal i forlænget eller noget i den dur. Hvem håber I, vi trækker? Jeg håber selvfølgelig på Notts County. Tunge
Lodtrækningen kan følges live her

Jeg synes selvom at Brown scorede så laver han og O'shea mange usikre fejl nede bagi.   
Tja. De er heller ikke vant til at spille sammen - specielt ikke i midterforsvaret.
« Seneste Redigering: 20 Feb 2011, 16:54 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #10548: 20 Feb 2011, 17:08 »

Vi møder altså Leyton eller Arsenal på hjemmebane i FA Cuppens kvartfinale. Vinderen af den kommende kamp på 6'eren.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10549: 20 Feb 2011, 17:18 »

http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1358611/United-starlet-intimidated-victim-knifepoint-mugging-spared-jail.html
Morrison skulle være et gigantisk talent (Kort og underholdende klip af Morrison), og jeg har også været meget imponeret af ham (på banen), når jeg har set reserve- og/eller ungdoms-kampe for United. Han har dog seriøse problemer i privaten, hvor han hele tiden kommer i vanskeligheder - dette er ikke første gang. Han slipper for fængsel denne gang - næste gang ryger han ind. Nu må han snart forstå alvoren i sine handlinger, og han må meget gerne finde sig en ny vennekreds snart.

Desuden er der lodtrækning til FA Cuppen omkring klokken 17, hvis Citys kamp ikke skal i forlænget eller noget i den dur. Hvem håber I, vi trækker? Jeg håber selvfølgelig på Notts County. Tunge
Tja. De er heller ikke vant til at spille sammen - specielt ikke i midterforsvaret.

Hold da kæft nogle tryllerier!

Har også set ham nogle enkelte gange, hvor han også har spillet rigtig godt. Vi har mange talenter, som kan komme langt med den rette indstilling.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10550: 20 Feb 2011, 17:32 »

Der er bestemt grund til at se fodbold på 6'eren nu. Vinderen af denne kamp møder vi den 12. eller 13. marts. Marts bliver i øvrigt altafgørende for vores sæson:

1. marts: Chelsea (U) PL
6. marts: Liverpool (U) PL
12/13. marts: Arsenal/Leyton (H) FA
15. marts: Marseille (H) CL
(19. marts: Bolton (H)) PL

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #10551: 24 Feb 2011, 17:45 »

Sad lige og youtubede..

Kunne se det her hele dagen.

<a href="http://www.youtube.com/v/32bK9BfxFMQ?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/32bK9BfxFMQ?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10552: 24 Feb 2011, 18:26 »

Så gør det bare dette lob endnu bedre ;-)

http://www.youtube.com/v/VY1IF3zImlY

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10553: 24 Feb 2011, 23:26 »

Det var en svær kamp i går aftes. Marseille er et godt hold, som godt kan anses som værende undervuderet. De har nogle rigtig dygtige spillere.

Det startede med en utrolig defensiv og taktisk anlagt kamp, hvor United alligevel skabte lidt. Efter en times tid, skete der noget. Marseille skruede pludselig op i tempo, da de havde regnet vores taktiske overvejelse ud. De fangede os i en masse situationer, og vi blev meget tilbagholdende. Vi spillede meget kompakt og smalt i defensiven, men åbnede lidt mere op, når vi var i boldbesiddelse. Dette gjorde, at når vi havde erobret bolden, kunne vi ikke skabe noget hurtigt, da defensiven var klemt meget tæt, og næsten alle var med tilbage. Jeg tror vi kan få problemer med, at spille så kompakt, når vi skal møde bedre modstandere. Det blev ofte meget småt pasningsspil, og vi brugte en masse tid på, at skabe bredde. De var farlige på kanterne, men også på midten, når intiativerne kom fra Marseille, via. driblinger o.l. De kunne skabe meget, men var aldrig sådan rigtig tæt på.

Det var ikke verdens bedste resultat, men vi skal nok tage den på Old Trafford. 

DavidMadsen
Manager

« Svar #10554: 25 Feb 2011, 16:03 »

"- Der er ikke meget nyt på skadesfronten. Vi prøver at få Giggs klar til Wigan-kampen, og Michael Owen er tilbage i træning og kan måske være med. Rio Ferdinand og Jonny Evans skulle begge være tilbage mod Liverpool i næste weekend. På den lidt længere bane står Ji-Sung Park, Anderson og Antonio Valencia alle over for comeback i marts, siger manager Alex Ferguson ifølge klubbens hjemmeside."

Bredden i vores trup er altafgørende for vores sæson. Rio, Evans, Park, Anderson og Valencia ude mod Chelsea, mens de tre sidstnævnte også misser flere vigtige kampe.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10555: 26 Feb 2011, 13:52 »

U18-holdet fører 2-0 over Blackburn U18.

1-0 - Lingard
2-0 - Morrison (assist Pogba)

Newton Heath
Manager

« Svar #10556: 26 Feb 2011, 14:07 »

Og samtidig med at vi kan nyde endnu en sejr i svøb for vores unge drenge, så venter der senere idag en vital kamp i forhold til mesterskabet, når vi gæster DW Stadium og Wigan Athletic. Wigan har haft store problemer med at hente point på hjemmebanen, en hjemmebane som Wigan tit og ofte har svært ved at fylde. Dette burde dog ikke blive noget problem idag, når United kommer på besøg i en kamp der betyder alverden for begge manskaber på hver sin måde.

Arsenal hev med hiv og sving en 1-0 hjem over Stoke i midtugen, hvilket betyder at presset ligger på os inden mødet med Wigan. Vi er et point foran med en kamp i baghånden, og så har vi jo Chelsea på Stamford Bridge i midtugen. Sikke et brag det bliver. Wigan-kampen er derfor en must win, men med vores udebanespil, og generelt vores senere kampes takter, er dette ikke noget vi skal tage for givet. Derudover har Wigan desperat brug for tre point i kampen for at holde sig væk fra nedrykningspladsern e, hvor situationen også efterhånden begynder at spidse til.

Til dagens kamp mangler vi mange spillere. Owen, Anderson, Park, Valencia, Evans og selvfølgelig Hargreaves er alle ude, mens Ferdinand meldes yderst tvivlsom. Giggs og Rafael er også tvivlsomme, men vil måske blive sparet for at blive klar til Chelsea på tirsdag. Dette efterlader os uden voldsomt mange kantspillere, og jeg ser desværre muligheder for at vi spiller 4-3-3 igen, frem for den 4-4-2 som vi klart præsterer bedst i.

Jeg håber på følgende opstilling:
VDS
Rafael-Smalling-Vidic-Evra
Nani-Scholes-Carrick-Rooney
Berbatov-Hernandez

Som nævnt, tror jeg på at vi spiller 4-3-3 med Fletcher, Carrick og Scholes/Gibson på midten med Nani og Rooney på kanterne og Berbatov fremme, hvis altså Giggs ikke er med, men jeg håber på at Fergie endelig indser at vi skal spille 4-4-2. Det er ved at være noget tid siden vi har set Hernandez i aktion, og jeg tror han kan gøre ondt på Wigan-forsvaret sammen med Berbalove. Rooney kan spille venstrekanten ved vi, mens vores farligste kort for tiden i Nani, selvfølgelig skal være med. Jeg regner ikke med at se Rio i aktion idag, mens O'Shea også kan komme til at spille i stedet for Rafael. I 4-4-2 formationen kan Obertan også kommer ind og skubbe Rooney på toppen, og Hernandez på bænken.

Af de andre United-fans jeg har snakket med er der ikke voldsomt meget selvtillid, og jeg føler mig heller ikke sikker. Men vi kan kun bruge tre point idag, og jeg tror at vi vinder 1-2. Berbatov og Nani putter en enkelt pind i kassen hver.

UNITED!
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 14:10 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #10557: 26 Feb 2011, 15:35 »

VDS
O'Shea-Smalling-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick-Scholes
Nani-Hernandez-Rooney

Bænk: PiG, Fabio, Brown, Rafael, Gibson, Berbatov, King.

4-3-3 og uden Berbatov? Jaja, in Fergie we trust. Berba er klart bedst i en 4-4-2 så når han nu endelig vil spille 4-3-3 er det måske fint med Hernandez i stedet.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10558: 26 Feb 2011, 15:38 »

U18 holdet vandt 3-0. Udover min tidligere opdatering scorede Morrison også til 3-0, og var fuldstændig vanvittig i den sidste halve times tid, hvor han egentligt rundbarberede samtlige modstandere.

Lad os så håbe at førsteholdet gentager bedriften. At Morrison spillede U18 betyder selvfølgelig også, at han ikke er taget med til Wigan. Det er Ryan Giggs i øvrigt heller ikke, da han skal prøve at være helt fit mod Chelsea. Opstillingen er blevet bekræftet, og endnu engang har vi en ung spiller med på bænken.

VDS
O'Shea - Vidic - Smalling - Evra
Carrick - Scholes - Fletcher
Nani - Hernandez - Rooney
Subs: PIG, Brown, Fabio, Rafael, Gibson, Berbatov, King

Lindegaard er ikke på bænken, Rafael er på bænken - spares forhåbentligt til Chelsea-kampen, vi starter med en spændende trio i front - men jeg fatter fandeme ikke hvorfor vi spiller 4-3-3 i de her kampe, mod hold der egentligt bare skal køres over. Obertan og Bébé har ikke ligefrem fået genvalg efter Crawley-kampen.

Spændende at King er med igen i dag. Vi har en sindssygt talentfuld generation af unge spillere lige pt, og lige i øjeblikket ser vi, at de begynder at komme med på bænken. Vi står dog med et kæmpe (luksus)problem, hvis spillere som King også begynder at banke på til førsteholdet. Hvem skal man satse på? Welbeck, Macheda, King, Hernandez... Vi står med nogle virkelig store angrebstalenter for tiden!

Mark Clattenburg dømmer opgøret i dag. Kampen starter klokken 16, og den kan som sædvanligt ses på 6'eren (sikkert også Tv2 PL). Jeg har en super god mavefornemmelse i dag, og jeg tror virkelig, at vi får en sjælden udebanesejr i dag.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 15:58 af DavidMadsen » Logged

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #10559: 26 Feb 2011, 15:59 »

Oddsede på jer i CHL mod Marseille men det gik jo ikke som jeg havde regnet med, men har valgt og give jer en chance igen idag med at oddse på en sejr til jer, da jeg tror i sagtens kan nakke Wigan.

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 702 703 [704] 705 706 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010