home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jan 2025, 22:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23500
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kspacer23
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 701 702 [703] 704 705 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1449781 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10530: 19 Feb 2011, 19:26 »

Opmærksomhedsnar.
Men BTT: Synes ikkke i har spillet særlig godt i første halvleg, ikke fordi jeg havde forventet i ville gøre det men alligevel. Bebe har været en katastrofe imo. Tror han bliver et mega flop.
Obertan og Hernandez scorer.

Thore
Manager

« Svar #10531: 19 Feb 2011, 19:32 »

Ja Bebe han virker virkelig ring.. I de få kampe jeg har set med ham, der har han virkelig ikke vist noget som helst.. Jo at han om muligt slår dårligere indlæg end Rommedahl

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #10532: 19 Feb 2011, 19:32 »

Back to topic Smiley

Anders* Lindegaard har vært sikker i sit spil og har skillet sig godt af med bolden. Dog uden at bliver test rigtig.  Håber på at Hernandez  score Wink
« Seneste Redigering: 19 Feb 2011, 19:45 af Messi1987 » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #10533: 19 Feb 2011, 19:39 »

Andreas?

Thaurat al Shabab

Thore
Manager

« Svar #10534: 19 Feb 2011, 19:42 »

Andreas?

Anders lindegaards lidt mindre berømte bror, som er bold dreng på Oldtrafford  Rullende Øjne

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #10535: 19 Feb 2011, 20:11 »

Ja, vi kan vel alle blive enige om at der ikke blev spillet champagne bold i dag. Dog går vi videre og det er det vigtigste. Smiley
Desuden synes jeg ikke rigtig der var nogen der gjorde indtryk på mig i dag.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Newton Heath
Manager

« Svar #10536: 19 Feb 2011, 20:14 »

Det var godt nok ringe.

Vi er klar til kvartfinalen og det er vel det eneste positive vi kan tage med fra den her kamp, udover Lindegaard clean sheet selvfølgelig.

Præstationen var sku ikke noget særligt, og til sidst var vi nærmest heldige med at slippe fra opgøret med sejren. Der var ikke mange gode idag, og den aller ringeste var vel Bebe, der igen viste prøver på sine forfærdelige tekniske egenskaber. Hold kæft hvor er den mand elendig.

Nu kan vi se fremad mod opgøret onsdag, hvor vi tager til Marseille og spiller en svær udebanekamp.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10537: 19 Feb 2011, 20:22 »

Hold da op en pinlig indsats fra vores side. Utrolig vi kommer i så mange problemer mod sådan et hold. Men al ære og respekt til dem, de gjorder det sku godt og var i imponerende fysisk form.
Bebe viser igen hvor ringe han er, og hvor langt væk han er, fra det niveau det kræver at være i United. Rooney var iøvrigt også ringe idag, igen, fristes man til at sige.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10538: 20 Feb 2011, 00:22 »

Ikke nogen bemærkelsesværdig kamp fra vores side i dag. Bébé viser sig fra en rigtig dårlig side i dag, selvom jeg håbede at han kunne vise os hans kompetencer, nu når det ikke er verdens bedste hold vi mødte i dag. Godt med et clean-sheet fra Lindegaard, men heller ikke fordi han bliver udfordret helt vildt. Vi er videre i kvartfinalen, og lad os håbe at vi kan tage FA-Cuppen i år.

Ang. Bébé så synes jeg at I er lidt for hurtige. Tror ikke Fergi ville kaste 70 mio. efter en elendig portugiser. Det nægter jeg, at tro på. Så vidt jeg ved, så har han også været at finde på U21-landsholdet. Jeg tror at han skal igennem en udviklingsfase, og pludselig kan han blomstrer. Det er sket så mange gange før. Han skal have chancen. Tror også at Fergi nok skal give ham den.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10539: 20 Feb 2011, 01:51 »

Selvom jeg ikke vil garantere, at Bébé bliver noget stort, så synes jeg også at folk dømmer ham hurtigt. Det var sgu da heller ikke fordi han havde det nemt i dag, når stort set alle på holdet spiller som en sæk nødder. Men hva' fa'en... Tiden må jo vise, om spillere som Obertan, Bébé, Gibson osv. nogensinde bliver til noget - det handler i høj grad om indstilling og fight.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10540: 20 Feb 2011, 01:58 »

Selvom jeg ikke vil garantere, at Bébé bliver noget stort, så synes jeg også at folk dømmer ham hurtigt. Det var sgu da heller ikke fordi han havde det nemt i dag, når stort set alle på holdet spiller som en sæk nødder. Men hva' fa'en... Tiden må jo vise, om spillere som Obertan, Bébé, Gibson osv. nogensinde bliver til noget - det handler i høj grad om indstilling og fight.

Meget enig med dig.

Med den rette indstilling og mentalitet, kan du komme utrolig langt. Samtidig har disse tre spillere også talent og flair, hvilket hjælper dem endnu mere. Specielt Obertan, har jeg en stor fidus til.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #10541: 20 Feb 2011, 04:02 »

Den eneste jeg synes havde bevist noget var Gibson, Synes er andre var skuffende. især oberton, bebe, o'shea og brown,,

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10542: 20 Feb 2011, 04:03 »

Den eneste jeg synes havde bevist noget var Gibson, Synes er andre var skuffende. især oberton, bebe, o'shea og brown,,

Enig. Synes alle stort set præsterede som en pose lort, men vi snakker om udviklingspotential e.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10543: 20 Feb 2011, 09:33 »

For helved, nu spillede jeg for en gangs skyld på jeres hold, for seriøst, hvis nr. 1 i ligaen ikke kan slå et 5. divisionshold med mere end 2 mål, så er det pinligt - og så går United hen og leverer sådan en 'præstation'  ticked off

Crawley var jeg imponeret over! Selvom de spiller i langt lavere tempo i deres division, så tonsede de stadig rundt og kæmpede det sidste kvarter, og var tæt på udligningen flere gange! Jeg forstår ikke at I har smidt så mange millioner efter Bebe, man skulle tro at det var et charity case fra Ferguson, at han kendte hans fætter eller sådan noget.. Men videre kom I da, og dejligt for danskeren at se Lindegaard holde et clean sheet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #10544: 20 Feb 2011, 10:55 »

For helved, nu spillede jeg for en gangs skyld på jeres hold, for seriøst, hvis nr. 1 i ligaen ikke kan slå et 5. divisionshold med mere end 2 mål, så er det pinligt - og så går United hen og leverer sådan en 'præstation'  ticked off

Kunne ikke være mere enig........ Hold kæft, hvor er jeg flov over vores arrogante afvikling af kampen, FØJ!!

Det var så pinligt, at jeg næsten sad og håbede på, Crawley ville udligne, så vores dyrt betalte "stjerner" ville vågne op Sur

Sider: 1 ... 701 702 [703] 704 705 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010