home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jan 2025, 22:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23501
  3 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: joshithoms
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 696 697 [698] 699 700 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1449977 gange)
Thore
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10455: 10 Feb 2011, 22:58 »

Det er meget smukt poesi!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

verdenskrig
Manager

« Svar #10456: 11 Feb 2011, 12:55 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/chok-man-united-saelges-i-dag

Må da glæde jer Smiley

I øvrigt holder i nallerne fra Reina crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Erzael
Manager

« Svar #10457: 11 Feb 2011, 13:07 »

Bare vi fortsat kan holde vores transferpolitik til det den er nu, og altid har været, så er det da kun en glædelig nyhed Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #10458: 11 Feb 2011, 13:11 »

The Football Manager of Manchester Arabia Derby i TV kl. 13.45 imorgen så

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Newton Heath
Manager

« Svar #10459: 11 Feb 2011, 13:19 »

Med hensyn til Christian Eriksen-snakken er jeg enig med Jakob E. Han har stadig ikke bevist at han har klassen til en topklub, og umiddelbart skulle man syntes at han passer bedre ind i spansk fodbold end engelsk, hvis man tager hans fysík, eller mangel på samme, i betragtning. Derudover passer han ikke rigtigt ind i vores system.

Alt er bedre end Glazer, så det er da en glædelig nyhed. Bare vi ikke går amok på markedet som City, er jeg ganske fint tilfreds.

Szczesny
Manager

« Svar #10460: 11 Feb 2011, 13:24 »

Alt er bedre end Glazer, så det er da en glædelig nyhed. Bare vi ikke går amok på markedet som City, er jeg ganske fint tilfreds.

Tror Ferguson er for klog til bare at handle, for at handle. Alt efter hvor lang tid han fortsætter, så bliver det spændende at se om hans afløser falder for den nemme løsning, og bare handler dyrt ind, for at være i stand til at fylde Fergusons hul (ja, haha). Der kommer jo noget af et pres på den mand, som skal tage over for Ferguson - så det spændende bliver hvorvidt/ hvor hurtigt han falder til guldpatten i kampen for ikke blot at blive "dag 1" efter AF.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #10461: 11 Feb 2011, 13:55 »

Særdeles spændende nyhed må man sige. Det ser ud til at der nu er seriøse chancer for at vi kommer af med Glazer og der er selvfølgelig kun glædeligt.
Jeg kan dog godt være lidt bekymret for transferpolitikken i fremtiden hvis araberne overtager. Jeg afskyr den måde City drives på og jeg ønsker virkelig ikke at vi bliver sådan! Det har jeg dog også svært ved at forestille mig, så længe Sir Alex er ved roret.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10462: 11 Feb 2011, 14:12 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/chok-man-united-saelges-i-dag

Må da glæde jer Smiley

I øvrigt holder i nallerne fra Reina crazy

Jeg vil se en bekræftelse af salget på United officiele hjemmeside før jeg tror på det. Der har været så utrolig mange rygter om salg de seneste år, så jeg vælger ikke at juble endnu.
At gælden bliver betalt af dem er selvfølgelig glædeligt, men derefter kan Untied godt klare sig selv. Vi har ikke brug for at købe sindsygt meget ind i modsætning til Chelsea og City. Vi er jo allerede i toppen, og ikke en lille klub der bliver givet et par milliarder.

19-18!

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #10463: 11 Feb 2011, 14:30 »

På den ene side blir jeg glad hvis vi blir solgt, få FUCK GLAZER!! meeen hvis de nye investorer ændre på klub strukturen så vi ender med at blive lige som City, dør jeg!! Græder

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #10464: 11 Feb 2011, 14:43 »

Hvis vi bliver overtaget håber jeg virkelig, at vi køber Ronaldo tilbage!

Manchester United

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10465: 11 Feb 2011, 14:46 »

Hvis vi bliver overtaget håber jeg virkelig, at vi køber Ronaldo tilbage!

Selvfølgelig. Vi køber Ronaldo fra Real for 150 millioner pund, Messi for 150 millioner pund, Casillas for 700 millioner pund og til sidst selvfølgelig Christian Erikse nfor 300 millioner pund. Og derefter vinder vi alt. Woooohoooo, go Qatar!!  Thumbs Up Hævet Øjenbryn

19-18!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #10466: 11 Feb 2011, 15:02 »

Det har jeg da ikke sagt noget om Smiley? Jeg håber bare, at Ronaldo kommer tilbage til hvor han hører hjemme.

Manchester United

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10467: 11 Feb 2011, 15:15 »

Og det er selvfølgelig fuldstændig urealistiskt. Ihvertfald mens Sir Alex er i klubben, da han aldrig ville bruge sådan en gigantisk sum som Real vil kræve bare for at overhoved at tænke på budet. Og hvis det i værste fald bliver såadan, at vi bare bruger milliarder på nye spillere i kendt Chelsea og City stil, så de Qatar folk bare holde sig langt væk. De kan glædeligt betale vore gæld, eller kan Manchester United godt financiere sig selv.
Hvor underligt det end lyder, så skal de nærmest være som Glazers. Bare uden den kæmpe gæld. Glazer familien har ladet personer der ved noget om fodbold at styre indkøb og alt det fodboldmæssige, imens de selv har styret det økonomiske og kommercielle.

19-18!

Thore
Manager

« Svar #10468: 11 Feb 2011, 15:24 »

Nej tak til Ronaldo!
Ham har vi ikke brug for, og kan vi så Nani skolet lidt bedre, så han ikke ruller rundt hele tiden, så er det ganske fint med  Smiley

Som jeg har sagt før, så tror jeg virkelig at Ferguson kan forvalte alle de millioner på en rigtig god måde. Problemet opstår så når han holder på et tidspunkt.
Jeg håber virkelig ikke at vi begynder og køber spillere som Man City gør!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JKJ
Gæst

« Svar #10469: 11 Feb 2011, 21:08 »

Tror Ferguson er for klog til bare at handle, for at handle. Alt efter hvor lang tid han fortsætter, så bliver det spændende at se om hans afløser falder for den nemme løsning, og bare handler dyrt ind, for at være i stand til at fylde Fergusons hul (ja, haha). Der kommer jo noget af et pres på den mand, som skal tage over for Ferguson - så det spændende bliver hvorvidt/ hvor hurtigt han falder til guldpatten i kampen for ikke blot at blive "dag 1" efter AF.

Nu skal det jo lige bekræftes først, men det ser da ud som der er et eller andet igang i kulisen  Peace

Men jeg er måske bar lid bange for at Sir A måske ikke får så mget at skulle have sagt her.

Hvis i får en sheik som ny ejer kan jeg ikke se hvorfor han ikke bare skulle købe ind til højre og venstre, som hos jeres naboer i City.
Han vil da helt sikker bevis at han også har lidt på bankbogen og også kan lave disse vilde og til tider unødvendge handler som i City.

Sir A er en man ikke lige skal komme på tværs af men jeg tror desværre at han vil blive sat til vægs af en sheik der er ligeglad med hvem han står overfor og vise han har handlekraft og en pæn tyk tegnebog.

Sider: 1 ... 696 697 [698] 699 700 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010