home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jan 2025, 22:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23501
  3 Brugere, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: joshithoms
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 695 696 [697] 698 699 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1449970 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10440: 08 Feb 2011, 14:32 »

Udebane: 3-8-1
Men alligevel er der kun 4 hold der er bedre end jer på udebane
Are you f**king kidding? Hold da kæft! Det siger noget om, hvor tæt ligaen er i år, når alle tilsyneladende kan vinde hjemme.

JKJ
Gæst

« Svar #10441: 08 Feb 2011, 20:33 »

Are you f**king kidding? Hold da kæft! Det siger noget om, hvor tæt ligaen er i år, når alle tilsyneladende kan vinde hjemme.

Må indrømme det havde jeg heller ikke lige set. Det kom også virkelig bagpå mig.

Men prøv at tænke tanken hvis i bare havde været lidt stærkere på udebane og vundet bare 2-3 af de kampe i har spillet uafgjort så havde PL jo næsten været afgjort allerede Wink

Men ja PL virker rigtig tæt i år. Det er jo ikke så lang tid siden at man snakkede om at Liverpool var tæt på nedrykningsstregen, men glemte bare at der kun var det samme antal point op til en EL plads Wink
Og en lille dårlig eller god stime kan virkelig ændre en del enten den ene eller den anden vej Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #10442: 08 Feb 2011, 23:28 »

"Strikers will win you games, but defenders will win you championships"
Kært barn har mange navne, men nu hørte jeg det lige i denne udgave for få minutter siden. Kan ikke lade være med at tænke på United, når jeg hører det citat. I hvert fald på det seneste.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10443: 08 Feb 2011, 23:56 »

Haha ja. Rigtigt mener jeg dog det hedder: "Offense wins fans, defense championschips"

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #10444: 08 Feb 2011, 23:59 »

Haha ja. Rigtigt mener jeg dog det hedder: "Offense wins fans, defense championschips"

David's udgave er mest udbredt. Selvom man dog skriver Offence istedet for Strikers og defence istedet for defenders.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #10445: 09 Feb 2011, 08:19 »

Hvad siger folk til rygterne om at Reina fra L'pool skifter til os i sommerpausen?

Kilde: http://www.manutd.com/en/News-And-Features/What-The-Papers-Say/2011/Feb/Papers-Reinas-Red-hint.aspx

Jeg er selv lidt splittet. Han har erfaring og er vant til PL men han virker nogle gange lidt inkonsistent i sin form da han laver nogle hjerneblødninger fra tid til anden.

Official member of Manchester United Football Club

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #10446: 09 Feb 2011, 08:49 »

Siger det er en and, hvorfor i alverden skulle han ville til United?

Thaurat al Shabab

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10447: 09 Feb 2011, 10:20 »

For at spille CL måske? Han har jo udtalt at han vil spille CL, så hvis Liverpool ikke når derop i år, er det en mulighed. Tvivler dog på at det vil ske, da Reina nok hellere vil hjem til Spanien hvis han skifter.

Jeg ser også hellere, at vi køber en anden keeper. Synes Reina fra tid til anden har en tendens til at flagre en del i feltet, hvilket er noget kostbart i England, og vi er ikke for gode på dødbolde pt i forvejen Smiley Så han er uden tvivl en fremragende "shot stopper" men synes han mangler det sidste.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #10448: 09 Feb 2011, 13:28 »

For at spille CL måske? Han har jo udtalt at han vil spille CL, så hvis Liverpool ikke når derop i år, er det en mulighed. Tvivler dog på at det vil ske, da Reina nok hellere vil hjem til Spanien hvis han skifter.

Men til hvilken klub? Økonomisk trængte Valencia? Barcelona, Real Madrid og til dels Villarreal har jo en dygtig målmand. Atletico Madrid måske, hvis de sælger David de Gea... til jer - men selv der har de jo Sergio Asenjo (der dog ikke har spillet særligt imponerende), og så ligner det ikke CL til dem.

Barca, Real Madrid, Villarreal og Valencia ligner dem, der skal spille CL (Bilbao er 6 point efter Valencia, Espanyol 7 og Sevilla 13), og jeg kan ikke rigtigt se ham på nogen af de hold. Villarreal er den mest oplagte af de fire, men de har trods alt alligevel Diego Lopez

Erzael
Manager

« Svar #10449: 09 Feb 2011, 15:37 »

Tror også det bare er et vildfarent rygte. Han er ikke stabil nok til en klub som kæmper med om mesterskabet hvert år.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10450: 09 Feb 2011, 23:28 »

Jeg vil under ingen omstændigheder have Reina. Så kan vi sgu lige så godt hente Gomes ind fra Spurs. HELL NO! Christian Eriksen derimod! For helvede, hvor er jeg lun på ham. Fantastisk talent!

-LFC-
Manager

« Svar #10451: 09 Feb 2011, 23:33 »

Hvad siger folk til rygterne om at Reina fra L'pool skifter til os i sommerpausen?

Kilde: http://www.manutd.com/en/News-And-Features/What-The-Papers-Say/2011/Feb/Papers-Reinas-Red-hint.aspx

Jeg er selv lidt splittet. Han har erfaring og er vant til PL men han virker nogle gange lidt inkonsistent i sin form da han laver nogle hjerneblødninger fra tid til anden.

Nu er det ikke for at virke som en helt desperat Liverpool-fan der vil holde på flere rester fra en svunden fortid, men det er jo ikke for sjov, at Liverpool og United ikke har handlet med hinanden siden 1964. Nu er moderne fodbold en anden sag, men der skal nok større penge på bordet, end i vil betale.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10452: 09 Feb 2011, 23:34 »

Jeg vil under ingen omstændigheder have Reina. Så kan vi sgu lige så godt hente Gomes ind fra Spurs. HELL NO! Christian Eriksen derimod! For helvede, hvor er jeg lun på ham. Fantastisk talent!
Enig i at Eriksen er rigtig talentfuld, men burde man ikke lige slå kold vand i blodet? Blot fordi han spiller en kanon kamp for Danmark i dag, er det langt fra sikkert han får klassen til United, eller fysikken til Premier League. Han vil være fysisk underlegen, og det dur slet ikk på en plads på midtbanen.

Hvis man vil have en spiller, hver gang han spiller en god kamp, så vil jeg have hundredevis af spillere.

Erzael
Manager

« Svar #10453: 09 Feb 2011, 23:40 »

Eriksen skal have et par år til i Ajax, og derefter kan vi begynde at kigge på et skifte. Om det bliver til engelsk fodbold har jeg mine tvivl om, men jeg vil da slet ikke have noget imod at få ham til United. Han er jo et fantastisk stort talent, som bestemt ville kunne gavne Wink

Men han skal have lidt flere år på bage, som giver erfaring, og forhåbentlig noget mere styrke Wink

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #10454: 10 Feb 2011, 17:30 »

Så er der snart derby, og kampen kan ligeså godt starte her allerede nu.

Så synes vi da da lige skal ligge ud med denne sang, om twaten Carlos Teves.  Djævel

<a href="http://www.youtube-nocookie.com/v/opQ0t-7AXDQ?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube-nocookie.com/v/opQ0t-7AXDQ?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

Who's that twat from Argentina,
Who's that money grabbing whore,
Carlos Tevez is his name
And he hasn't got a brain,
And he won't be winning trophys anymore

Fuck Shitty !! 

:-)

Sider: 1 ... 695 696 [697] 698 699 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010