Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
29 Jan 2025, 22:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23501
1 Bruger, 717 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
joshithoms
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
689
690
[
691
]
692
693
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1450216 gange)
Erzael
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #10350:
01 Feb 2011, 18:18 »
Citat af: anders100 01 Feb 2011, 18:13
330 mio. er vel også lige i overkanten for Berabtov, især når man kigger på de første sæsoner han havde i klubben. Han er som sagt begyndt at lyse op nu, men han har stadig ikke gjort sig værdig til den pris endnu. Hvis han kan fortsætte som han gør det nu, i en sæson endnu, så kan man snakke om han har været pengene værd. Om Berbatov har fået de bedste betingelser eller ej, kan vel ikke ændre på han ikke har været pengene værd.
Ca. en kasse i hver anden kamp fra start er vel meget pænt, i den tid han har været i klubben?
Milliardær - Blog
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10351:
01 Feb 2011, 18:22 »
Så går det sgu løs igen i aften. Er meget rolig, da kampen er på Old Trafford, selvom modstanderen hedder Aston Villa. Et hold der ikke har været fantastisk i år, men det er alligevel et hold med flere profiler. Darren Bent, Ashley Young m.fl. kan blive farlige i aften, hvis vi tager for let på opgaven.
Næste kamp er mod Wolves (udebane) i weekenden, så jeg forventer, at vi stiller i stærkest mulige opstilling i aften. Efter Wolves møder vi City (hjemme), hvor vi så igen kan stille i stærkeste opstilling, hvis nogle spillere har brug for et hvil mod Wolves.
VDS
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Nani - Scholes - Anderson - Giggs
Rooney - Berbatov
Rafael må ikke miste hovedet igen i aften. Han havde lige lært det, inden det har slået klik for ham et par gange på det seneste. Hvis Ferdinand ikke er fuldstændigt fit, så smider vi da bare utrolige Smalling ind. Han har været fremragende indtil videre, og jeg føler mig virkeligt sikker, når han spiller. Giggs er i fremragende form, og skal derfor spille på kanten - EOD. Håber at Scholes og Anderson spiller centralt, men det er næppe tilfældet. Man kan diskutere om Rooney eller Hernandez skal spille, men håber at Rooney starter. Han har trods alt lavet et hav af assists i år, og Berbatov har scoret 16 ud af 20 sæsonmål mens Rooney har været på banen. Hernandez kan altid komme ind i løbet af kampen.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #10352:
01 Feb 2011, 18:26 »
Citat af: Erzael 01 Feb 2011, 18:18
Ca. en kasse i hver anden kamp fra start er vel meget pænt, i den tid han har været i klubben?
Selvfølgelig er det det, men problemet er at næsten halvdelen er faldet i denne sæson. Han er igang med karrirerens bedste sæson, og hvis han forsætter i et stykke tid endnu, vil jeg mene han er pengene værd. Carroll har scoret 11 mål i 19 kampe i sæsonen, men stadig er han ikke 300 mio værd, og det har Berbatov heller ikke været endnu, samlet set. I denne sæson, har han været en af de bedste angribere, men i starten var han i flere kampe bænket, og spillede ikke særlig godt da han kom ind.
Liverpool F.C
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10353:
01 Feb 2011, 18:27 »
Citat af: Gazlgor 01 Feb 2011, 18:12
Jeg kan ikke lige se logikken i dette. Mener du at Berbatov blev købt som angriber, men at man satsede på at det var Rooney der scorede alle målene? Det virker da som en hul i hovedet politik at en klubs angribere ikke må afslutte. Hvis de ikke må, hvem må så? Man kan da ikke sige at én angriber må afslutte og de andre spillere/angribere ikke må.
Dårligt formuleret, I guess. Selvfølgelig MÅ han afslutte, men det har været ret klart, at han ikke har været decideret spydspids hele tiden. Altså ham der ligger forrest, og skal banke alle de nemme bolde ind. Han har oftest ligget bag ved den anden angriber, da han sjældent har spillet alene på toppen.
Citat af: anders100 01 Feb 2011, 18:13
330 mio. er vel også lige i overkanten for Berabtov, især når man kigger på de første sæsoner han havde i klubben. Han er som sagt begyndt at lyse op nu, men han har stadig ikke gjort sig værdig til den pris endnu. Hvis han kan fortsætte som han gør det nu, i en sæson endnu, så kan man snakke om han har været pengene værd. Om Berbatov har fået de bedste betingelser eller ej, kan vel ikke ændre på han ikke har været pengene værd.
Berbatov har udtalt, at den kæmpe store pris har sat et stort pres på ham, hvilket han lige skulle vænne sig til. Hvem siger at Torres ikke "flopper" på samme måde? Synes heller ikke Berbatov har været et fejlkøb - bestemt ikke.
Citat af: Erzael 01 Feb 2011, 18:18
Smid så en bunke assists oven i.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10354:
01 Feb 2011, 18:28 »
Nå, men jeg tager et smut i fitness nu her, så jeg kan nå hjem til kampen. Al debat med mig må derfor vente til senere, selvom I har svært ved at vente.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #10355:
01 Feb 2011, 18:31 »
Citat af: DavidMadsen 01 Feb 2011, 18:27
Berbatov har udtalt, at den kæmpe store pris har sat et stort pres på ham, hvilket han lige skulle vænne sig til. Hvem siger at Torres ikke "flopper" på samme måde? Synes heller ikke Berbatov har været et fejlkøb - bestemt ikke.
Det er jo klart han har været under pres, men selv jer United fans, må indrømme at han først i denne sæson, er begyndt at vise han er pengene værd. Jeg synes heller ikke han har været et fejlkøb, men stadig utrolig dyr, og mangler at holde det høje niveau over en sæson eller 2.
Jeg siger ikke Torres bliver en succes, og jeg håber det bestemt ikke. Jeg siger heller ikke at Berbatov har været et flop, men han mangler stadig at bevise, han kan holde det høje niveau over et par sæsoner.
«
Seneste Redigering: 01 Feb 2011, 18:35 af anders100
»
Liverpool F.C
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #10356:
01 Feb 2011, 18:35 »
Citat af: DavidMadsen 01 Feb 2011, 18:22
Så går det sgu løs igen i aften. Er meget rolig, da kampen er på Old Trafford, selvom modstanderen hedder Aston Villa. Et hold der ikke har været fantastisk i år, men det er alligevel et hold med flere profiler. Darren Bent, Ashley Young m.fl. kan blive farlige i aften, hvis vi tager for let på opgaven.
Næste kamp er mod Wolves (udebane) i weekenden, så jeg forventer, at vi stiller i stærkest mulige opstilling i aften. Efter Wolves møder vi City (hjemme), hvor vi så igen kan stille i stærkeste opstilling, hvis nogle spillere har brug for et hvil mod Wolves.
VDS
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Nani - Scholes - Anderson - Giggs
Rooney - Berbatov
Rafael må ikke miste hovedet igen i aften. Han havde lige lært det, inden det har slået klik for ham et par gange på det seneste. Hvis Ferdinand ikke er fuldstændigt fit, så smider vi da bare utrolige Smalling ind. Han har været fremragende indtil videre, og jeg føler mig virkeligt sikker, når han spiller. Giggs er i fremragende form, og skal derfor spille på kanten - EOD. Håber at Scholes og Anderson spiller centralt, men det er næppe tilfældet. Man kan diskutere om Rooney eller Hernandez skal spille, men håber at Rooney starter. Han har trods alt lavet et hav af assists i år, og Berbatov har scoret 16 ud af 20 sæsonmål mens Rooney har været på banen. Hernandez kan altid komme ind i løbet af kampen.
Dette er ikke til DavidMadsen, men United fans generelt. I har 3 topangribere, som alle vil starte inde, på stort set alle hold i Europa. Jeg håber det ikke, men tror virkelig i kunne blive farlige, hvis i stillede op, med Berbatov og Hernandez på toppen, og Rooney lige bagved dem. Så kan i spille to kanter, og en def. midt. Ved godt det vil være ultra offensivt, men Rooney er en arbejdshest, og det samme er Giggs, så begge de to, vil sagtens kunne arbejde defensivt også.
Liverpool F.C
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #10357:
01 Feb 2011, 18:43 »
Citat af: Gazlgor 01 Feb 2011, 18:12
Jeg kan ikke lige se logikken i dette. Mener du at Berbatov blev købt som angriber, men at man satsede på at det var Rooney der scorede alle målene? Det virker da som en hul i hovedet politik at en klubs angribere ikke må afslutte. Hvis de ikke må, hvem må så? Man kan da ikke sige at én angriber må afslutte og de andre spillere/angribere ikke må.
Selvfølgelig må han afslutte, han har bare haft en lidt anden rolle i angrebet ligesiden før den nuværende sæson. Det er først i år, han har været en slags spydspids, dog flakker han alligevel rimelig tit rundt - som han altid har gjort, men er altid inde i feltet, når der er optræk til noget.
Jeg altid været tilhænger af Berbalove, og synes han er fuldstændig fænomenal. Derfor synes jeg selvfølgelig det er dejligt, at folk nu har fået en anden opfattelse af ham, end den rigtig mange United fans havde i de første par sæsoner. Nøj hvor blev han hakket ned nogle gange. Kunne dog godt forstå nogle af udbrudene der kom, men det var en overdreven kritik af ham, synes jeg.
Citat af: anders100 01 Feb 2011, 18:35
Dette er ikke til DavidMadsen, men United fans generelt. I har 3 topangribere, som alle vil starte inde, på stort set alle hold i Europa. Jeg håber det ikke, men tror virkelig i kunne blive farlige, hvis i stillede op, med Berbatov og Hernandez på toppen, og Rooney lige bagved dem. Så kan i spille to kanter, og en def. midt. Ved godt det vil være ultra offensivt, men Rooney er en arbejdshest, og det samme er Giggs, så begge de to, vil sagtens kunne arbejde defensivt også.
Interessant vinkel til formationen, en opstilling som jeg godt kunne være interreseret i, blev afprøvet.
Men alligevel, med det overflåd af rigtig mange kompentente midtbanefolk, skal der godt nok sælges et par stykker, hvis kun 1 af dem kan bruges. Ville være interessant at prøve, meen.. min favorit tror jeg stadig ligge i 4-4-2, også som sagt pga. de spillere vi har.
«
Seneste Redigering: 01 Feb 2011, 19:43 af SeRuX
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10358:
01 Feb 2011, 18:51 »
Citat af: DavidMadsen 01 Feb 2011, 18:27
Dårligt formuleret, I guess. Selvfølgelig MÅ han afslutte, men det har været ret klart, at han ikke har været decideret spydspids hele tiden. Altså ham der ligger forrest, og skal banke alle de nemme bolde ind. Han har oftest ligget bag ved den anden angriber, da han sjældent har spillet alene på toppen.
Smid så en bunke assists oven i.
Jamen hvis det er den disposition, så er det jo en decideret taktisk fejl. Berbatov har altid været en Van Nistelrooy type der ligger som spydspids og prikker de lette bolde ind, uden at yde en ret stor arbejdsindsats. Rooney burde da så havde lagt lidt bag ham og knoklet rundt på banen og forsøgt langskud - som I gør nu. Så er det da en forkert disposition af Ferguson fra købet af Berbatov til nu.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Erzael
Manager
«
Svar #10359:
01 Feb 2011, 18:52 »
Så har du ikke set mange United kampe i denne sæson Gazlgor...
Milliardær - Blog
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #10360:
01 Feb 2011, 19:37 »
Gazlgor - Berbatov blev købt til at ligge i hullet mellem midtbane og angreb. Ikke helt fremme, som andre har påpeget.
Manchester United
Erzael
Manager
«
Svar #10361:
01 Feb 2011, 20:19 »
Så er aftenens opstilling kommet. O'shea er tilbage på højrebacken. Vidic og Ferdinand er i midten, og Evra på venstrekanten. Helt optimalt Wink
IMO kunne midtbanen heller ikke være bedre. Måske hvis Scholes var startet inde istedet for Carrick. Nani og Giggs på de to kanter. Fantastisk.
Og i front er der Rooney og Berbatov. Mere behøves der ikke at siges. Vi vinder!
van der Sar
O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra
Nani - Fletcher - Carrick - Giggs
Berbatov - Rooney
Milliardær - Blog
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10362:
01 Feb 2011, 20:22 »
Citat af: oste-xD 01 Feb 2011, 19:37
Gazlgor - Berbatov blev købt til at ligge i hullet mellem midtbane og angreb. Ikke helt fremme, som andre har påpeget.
Netop - Og det er da dumt når han har klart mest kompetence som spidsangriber og så Rooney på den position.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10363:
01 Feb 2011, 21:01 »
Citat af: Gazlgor 01 Feb 2011, 20:22
Netop - Og det er da dumt når han har klart mest kompetence som spidsangriber og så Rooney på den position.
Rooney viste da i sidste sæson, at han magter den rolle mindst lige så meget, som Berbatov gør det i år.
PS ROOOOOOOOOOONEEEEEE
EEEEEY
JKJ
Gæst
«
Svar #10364:
01 Feb 2011, 21:07 »
Sir A skal ikke andre steder hen.
Det ville jeg godt nok have svært ved at se for mig.
Jeg tror han skal bæres ud på langs når han stopper hos jer og så er det jo endegyldigt engang for alle
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-udelukker-andre-jobs
Sider:
1
...
689
690
[
691
]
692
693
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »